Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekker zo'n nuttige dingendag, Citro. En kliekjes vind ik vaak heerlijk. Stiekem vind ik opgebakken stamppotten en macaroni nog lekkerder dan vers.

Hmm, chocolade is ook gewoon in een supermarkt te koop dames Of in een goede patisserie.
Goed. Ik heb hoofdpijn. Ik ben sjag. En ik weet niet wat ik moet doen. Sjongejonge.
Klopt, ik ben ook helemaal blij met een doosje van mijn favoriete chocolaterie, maar een chocoladecafe klinkt toch erg goed.

Maar een wijntje op een bootje mag van mij ook hoor, voor een volgende meeting

Als ik niet thuis ben dan lukt het man allemaal prima met de kinderen, maar voor het eten zorgen, dat is dus wel een probleem, nou ja, patat halen of pannenkoeken bakken dat lukt hem ook wel, maar als ik langer dan een dag weg zou zijn zou ik denk ik toch zorgen voor wat magnetronbakjes voor ze.

Oh en wat betreft Pammie d'r mindmap voor het huis, bij mij heet dat gewoon een boodschappenlijstje voor de Ikea

Ben ik ook weer aan het maken. Ik wil een poef of stoel(tje) erbij in de woonkamer, en heb ook een leuk ding gezien voor aan de muur, muren zijn hier nog vrij kaal. En nog zo wat dingetjes
Ik zou bijna zeggen neem een stukje chocolade Remma. Maar aangezien jij meer van de wijntjes bent: neem een wijntje.. misschien niet zo heel fijn met hoofdpijn, maar misschien ook juist wel.
Ik heb meer behoefte aan een sigaret ofzo.

Voortaan maken we dus ook mindmapjes voor de Appie
Misschien ga ik zo een blokje om ofzo. Even frisse lucht. Of ik neem een aspirine.

Komt er nog wat op tv?
Heb je je nieuwe favoriete drankje niet in huis Remma? Of bel een vriendin en ga spontaan iets gezelligs doen, knapt je humeur vast van op!

Wij hebben net samen enorme stapel was zitten vouwen. Gordijnen zijn gewassen, dus hier ook nuttige dag. En morgen nog eentje, maar dan qua schoonmaak ben ik bang.

Esman heeft paprikachips gekocht voor de oppas (die was er gisteren, maar heeft niets gegeten) ik ben bang dat ik die dan maar neem straks...
Wij kijken The Closer op Net 5. Daarna Cold Case denk ik, hangt beetje van het jaartal af.
Geen vriendin in de buurt. Dus dat gaat niet zo makkelijk.

Hmm, favodrankje ook niet in huis.

Ja kijk, zo wordt een mens ook sjag

Hier ook paprikachips, ik denk dus dat ik met je mee ga doen, Esmee
Hoop dat dat dan een beetje helpt om je humeur op te vijzelen.
Oh, gordijnenwassen, dat wilde ik ook nog een keer gaan doen binnenkort. Da's na een jaar of 3, 4, dat we er wonen misschien ook wel een keer een goed idee.

Wat er op tv komt weet ik niet, ik ben alleen maar aan het geld uitgeven in mijn hoofd (reclamefolder.nl)
oooooooooo, bedankt Citro. Nu is mijn sjagheid meteen over. Leuke website.
Een hele foute mooie site...
Ik ga voor de zekerheid maar niet kijken .
Over vrouwenhemel gesproken
Ik hou stug vol...ga niet kijken...
echt niet?

Ik heb besloten dat we ook een nieuwe douchekraan en douchekop nodig hebben. Ik wil een thermostaatkraan en een douchekop die in meer standen kan.

Mandarijn's kamer en de keuken daar moet ook nog iets aan veranderen.

Zal even kijken of ik nog ergens een grote zak met geld kan vinden.
Echt niet!

Wat een gezellige aankopen doe jij haha.

Na een ronde door de kasten en zo ben ik nog meer toe aan lente/zomer. Weg met die maillots en kom maar door met al die zomerse dingen.
Ja, man zapt eerst langs jean claude vandamme die wat mensen in de pan hakt, naar een of andere creepy film die ik ook niet wil zien, dus je moet wat he? buiten dat ben ik ook ongesteld, dus vandaar dat chocolade en geld uitgeven me wel een aantrekkelijke optie lijken vanavond
quote:esmee1975 schreef op 13 maart 2010 @ 18:13:

Haha Pammie wat een wijsheid achteraf.

Hij was 24, ik was 14... need I say more?
quote:remma schreef op 13 maart 2010 @ 20:19:

Lekker zo'n nuttige dingendag, Citro. En kliekjes vind ik vaak heerlijk. Stiekem vind ik opgebakken stamppotten en macaroni nog lekkerder dan vers.

Ja! Ja!
Nee hoor, ik weet genoeg haha.

Mijn ogen vallen dicht, ik ga mijn bed opzoeken dames. Shop ze en voor straks weltrusten.
Trusten!
Ik ben aan het bijlezen, valt het op

Remma, humeur al beter?

Ik ben ernstig voor pro-bootjes-vaar-plan!

Mini ligt net pas in bed, we keken MLMJ maar Mannie viel om half 9 echt om (waarvan weet ik niet want we hebben niets gedaan vandaag). Mini mocht het afkijken, kind zat helemaal glunderend opgekruld tussen ons in
Wat is MLMJ?

Nee mijn humeur is niet veel beter. Mijn koppijn ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven