Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
1 kaart vandaag, uit Finland. Een official die voor de 2de keer gestuurd is, de eerste heb k de 26e februari geregistreerd, raar.. Nuja het is een mooi kaartje hihi

Ook een hurray uit Taiwan, nu zijn er nog 2 onderweg, Tsjechië, 9 dagen en Filipijnen 36 dagen.
Bij mij nog 7 waarvan er eentje bijna expired is. China 58 dagen...Ze is gewoon online.
Hallo dames.. even een kort berichtje... kom net uit werk en kinderen opgehaald en weer naar de sporten gebracht en weer opgehaald..

Maaaaaaar er zijn weer nieuwe idrukker kaarten!!!
Bedankt justme! En er zijn ook nog leuke bij ook.
En ik heb net gisteren de stroopwafelkaartjes besteld..

Jammer.. (of zal ik mezelf gewoon vertroetelen )

Edit: Ik heb net die lammetjes ook besteld. Vind ze lief, net als die 'hoera een meisje' en hoera een jongen' maar voor pc-en niet echt heel geschikt.
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 01-04-2010 20:10
Reden: edit..
% gewijzigd
Goed gedaan noa_lynn... Ik heb er ook een aantal besteld, enne ook of meisje of jongetje... ( ga ze ook niet voor PC gebruiken, maarre evt voor werk ofzo, collega is zwanger)
Vandaag een mooie vintage kaart uit Rusland in de bus, die er 72 dagen over gedaan heeft.

En de kaarten van I-drukker! Nu moet ik nog een maand wachten voor ik nieuwe kan bestellen! (Tja, we blijven Hollander hé! ) Ik vind ook die boxer in het bijenpakje zo leuk!

Plieno, wat een verhaal van je zoontje. Gelukkig is het goed gekomen met de kaart.

JJ, grappig bedacht van je vriend!

Zijn jullie nog in een 1 april grap getrapt vandaag?

Bij ons is de grap wat verlaat!

We hadden aan het eind van de middag een workshop paasmandjes maken (moest je voor opgeven) en aan het eind kregen we al gekleurde en gekookte eieren mee. Die hebben een aantal collega's en ik verstopt in en bij de bureau's van andere collega's die niet meededen! Eens kijken hoe ze morgen reageren..... en of ze ze wel vinden!
Oooh ik kan geen kaartjes bestellen, overlaatst wel, dus denk dat de pakketjes voor vandaag op zijn. Morgen ga ik nog even zien om nieuwe te bestellen, ze zien er echt mooi uit! (ga ook op het werk bestellen trouwens als het lukt, met wat geluk zijn ze hier tegen de meet)
Oja, ik heb trouwens meegedaan aan een RR op het oog dat het voor de meeting is, maar nu heb k de adressen vandaag wel al zeker! Ik mag ze opsturen tot 14 april, maar ik vind het nogal lang om daar mee te wachten, dus helaas straks 5 kaartjes schrijven dus zonder de meet
quote:StefanieV schreef op 01 april 2010 @ 20:56:

Oja, ik heb trouwens meegedaan aan een RR op het oog dat het voor de meeting is, maar nu heb k de adressen vandaag wel al zeker! Ik mag ze opsturen tot 14 april, maar ik vind het nogal lang om daar mee te wachten, dus helaas straks 5 kaartjes schrijven dus zonder de meet Och och, Stefanie, wat een pech! Nou moet je toch aan de bak met kaarten schrijven.
Voor mij een kaartje uit Estland vandaag, een leuke mag ik wel zeggen.

Justme bedankt voor de tip! Ik heb gelijk de lammetjes besteld en probeer morgen bij mijn moeder de jongens of meiden kaarten te bestellen, altijd handig om zoiets op voorraad te hebben. Misschien kan ik wel ruilen met iemand van hier ...

Oja en de maandelijkse statistiek-nieuwsbrief weer ontvangen, mijn mailbox was 21 dagen happy.
Hihi Ligaa, spijtig zeg! Zonde van die kaarten hé

Oeh chrisy jij kan nog bestellen? Wat raar dat het bij mij niet lukt, vorige week kon ik wel bestellen.. Maarja ik probeer morgen wel op het werk eens te bestellen :-)
@ StefanieV ik kon rond 20.00 nog bestellen zonder problemen.
Stefanie, je kan eigenlijk ook maar 1x per maand bestellen he ;)

Het is niet zo dat het nu 1 april is dat de maand weer begint, maar je moet echt een maand wachten!
Wat een superleuke kaarten bij de Idrukker nu... ik kan zelf helaas nog niet bestellen, maar ik ruil de kaarten altijd met een vriendinnetje uit en heb haar gelijk gesmst! Ze heeft die met de hond in het bijenpakje besteld. Ik lag in een deuk toen ik die zag, hoe mega-grappig!

Ik sta trouwens op plek 409 van Nederland, whoehoe
quote:justme80 schreef op 01 april 2010 @ 22:18:

Stefanie, je kan eigenlijk ook maar 1x per maand bestellen he ;)

Het is niet zo dat het nu 1 april is dat de maand weer begint, maar je moet echt een maand wachten!Ja dat weet ik, maar ik kon bestellen toen die nieuwe kaarten van pasen er waren en toen heb k niet besteld. Dus zou ik nu nog steeds moeten kunnen bestellen hé Maar ik probeer morgen wel nog even :-)
Vandaag een Hurray uit Duitsland, verder niets. Even geen tijd om vanavond een kaartje te schrijven, morgenavond neem ik er de tijd voor. Ik geloof dat ik er nu 3 mag schrijven.
Ik kon nu ook niet bestellen, halverwege de maand pas. Hopelijk wel voor de 11de, die bij is zo gaaf. Heeft iemand die al besteld?
Mijn mailbox was maar 19dagen happy.
Vandaag hier twee kaarten: de ene was een paaskaart uit Finland en de andere een mooi oud kerkje en natuur uit Wit-Rusland.

@Zazana > jakkes, slangen! Stuur haar een kaart met een tuinslang of een tas van slangenleer erop. Desnoods ergens uitgeknipt en opgeplakt op de adreskant (lekker even wrecken).

@JJ > humor heeft die vriend van je!

@Ligaa > dat wordt nooit meer wat met die Duitse bitch

@Janna > lief varkentje

Ben no. 1572 op de Ned. ranglijst, heb nog een lange weg te gaan... Leuk!

Vandaag stond bij ons op de voorpagina van het Brabants Dagblad een foto van het ophangen van een schilderij van Henri Matisse (De Dans) in de dependance van de Hermitage in A'dam. Voor zes weken in bruikleen van de "grote" Hermitage in Sint Petersburg en voor het eerst in NL. Kijk ik net op PC op de nieuw binnengekomen kaarten, en ja hoor, zie ik dat schilderij net voorbij komen. Zullen jullie misschien denken "boeien", maar ik vond het frappant.

En nou ga ik proberen te slapen, heb voor 24 uur een ambulante bloeddrukmeter aangemeten gekregen, wordt elk half uur "opgepompt ", heel irritant. Truste!
quote:neferisis schreef op 02 april 2010 @ 00:39:

@Ligaa > dat wordt nooit meer wat met die Duitse bitch

Ik stuur haar over een week of wat een anonieme kaart, met alleen Happy PC, dan heeft ze vast niet door dat de kaart van mij komt! edit: en wordt m'n idnummer hopelijk geregistreerd!

Van die bloeddrukmeter klinkt niet happy neferisis. Zo'n maatregel wordt vast niet zomaar genomen. Sterkte ermee!
Goede smorgenssss!

Ligaa: slim idee! Moet je doen!

pfff vandaag 2 trainingen op mn werk,he-le-maal geen zin in

Morgen grote voorjaarsschoonmaak en dan de paasdagen in! Joehoe Hopelijk nog wat leuke post vandaag voor ons, dames!
Nu lekker kaarten aan het schrijven, 1 RAS tagkaart die naar Rusland mag, 3 verjaardagskaarten, 2 kaarten die naar kindjes in Kenia gaan en ik kreeg zojuist een hurray uit Rusland... stond in: Hello Breda... whahahaha tsja, toch verkeerd begrepen dat dat mijn naam niet is

Straks ff een nieuw adres aanvragen! Ik ben nu in een writers-flow, dus ff lekker doorgaan!
quote:evelinemos schreef op 26 maart 2010 @ 14:41:

Een kaartje mag naar Frankrijk. Een kort, maar vrolijk profiel waardoor ik aan het knutselen sloeg met een leuk plaatje.

[afbeelding]Gister kreeg ik (na zes dagen al, dus dat valt mee) een leuke hurray: "hey! i liked your postcard very much. it's so interesting to learn something new about other countries and cultures! i love the envelope, it's so nice when a person makes a little effort when he sends a postcard! you've made my day)" Daar doe ik het voor!

Vandaag kreeg ik een mailtje met de statistieken van maart. Ik heb acht kaartjes gestuurd, allemaal naar een ander land. En ik heb elf kaartjes ontvangen uit 7 landen. Leuk om zo'n samenvatting van de maand te zien.

Ik moet nog even bijlezen, jullie schrijven zo snel. Wordt vervolgd....
Wat een leuke hurray Evelinemos! Daar doe je het inderdaad voor! De envelop zag er ook echt supergezellig uit en de kaart is mooi geworden!

Mijn volgende kaart mag naar China... naar een leraar.. heb een Delftsblauwe kaart met 2 poppetjes in klederdracht gestuurd. Nu stond het Chinese adres er wel weer bij.. Heb toch maar voor de zekerheid erbij geplakt op de envelop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven