vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
en nee hebben geen kinderen, we waren bezig maar hij ging voor lange tijd weg..

hij is 3 weken terug en hij had opeens weinig zin in seks, ja vind je het gek straks heeft hij er bij mij ook 1 ha
Het feit dat hij op 27-jarige leeftijd een relatie is begonnen met iemand van 16, zegt wat mij betreft ook al dat deze man geen zuivere koffie is.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Tja dit klinkt wel wat structureler dan dat het ff wat anders is gelopen dan gepland.
Eens met de rest: kies voor jezelf!! Hij bedriegt je al een jaar en krijgt een kind met een ander... ik begrijp dat hij voor haar kiest en jou dus wil verlaten. Wat een ellende meid

Het is logisch dat je hoofd nu een achtbaan van emoties is en niet meer helder kan denken... waarschijnlijk zal dit over een paar dagen á een week al wat anders zijn, en kan je (hopelijk) iets helderder nadenken. Heel veel sterke in ieder geval met deze situatie!
Ik kan me voorstellen dat je eerste reactie zou zijn dat je wel mee wil. Aan de andere kant, het zijn ZIJN ouders, en ze zullen hem nooit laten vallen. Hoe en wat er ook gebeuren gaat.

Helaas heb ik het ook op de harde manier geleerd (mijn ex is een leugenaar en een vreemdganger, en IK word behandeld alsof ik ik weet niet wat heb gedaan), denk er nog maar even goed over na. Het kan je een hoop verdriet bezorgen, het kan ook de andere kant op.

Verder wens ik je heel veel sterkte!
Ik zou ook meegaan naar zijn ouders. Deze man mag diep door het stof en jouw aanwezigheid bij dat gesprek zal voor hem des te vernederender zijn.

Lieve schat, als jij moet kotsen van wat je man je aangedaan heeft, mag ik je dan -gewoon vanuit een goed hart- vragen waarom je niet wilt horen dat je beter af bent zonder zo'n man? Je lichaam is toch ondubbelzinnig duidelijk over het gevoel dat je op dit moment werkelijk voor hem hebt: walging. En een man van wie je walgt, tot brakens toe, daar moet je geen liefdesrelatie mee (willen) onderhouden. Echt niet.
ja raar he! je hebt helemaal gelijk! zeker

weetje hij was vanuit zijn werk plek 2 weken op vakantie gegaan... ik kon hem niet bereiken.. 14 dagen zou hij weg zijn. na 17 dagen kreeg ik hem te pakken.. zijnouders waren ongerust iedereen .. ik dacht dt die dood was..

hij kwam terug van zijn vakantie en we hadden telefooncontact.. hij zei dat hij slecht bereik had en niet kon bellen, en een paar dagen later terug kwam omdat die ziek is geworden, nu blijkt dat hij met haar op vakantie was..

ik heb gevraagd om vakantie fotos heb alles gezien.. zo raar he

de fotos die ik kende was hij alleen.. nu zag ik hem samen met haar op een kermis in een tropish land. ik heb letterlijk lopen kotsen..

hij vertelde dat hij verliefd is geworden, ik kan je vertellen dat heeft het meeste pijn gedaan

ik kan niet verder met hem! kan niet... waarom wil ik hem dan niet kwijt?? al die leugens?

ik dnek dat ik het nog niet als realiteit zie, ik dit niet kan geloven
Sterkte met alles! Ik kan me voorstellen dat je mee wilt naar zijn ouders - gewoon doen dan. Jezelf pijnigen is zeker maar dan kun je er later geen spijt van hebben dat je het niet hebt gedaan, niet hebt aangehoord. De klap komt nog meisje. Heel veel sterkte!! En blijf lekker van je afschrijven als je dat wilt. Kun je er ook met iemand uit je vriendenkring over praten? Kapara
Hoe kan het in vredesnaam zo zijn dat jij al 10 jaar een relatie met deze man hebt en dat er momenten zijn dat je hem niet kunt bereiken? Dat is toch nogal vreemd? Wat voor relatie hebben jullie in dan al die tijd gehad?
Het feit dat hij op 27-jarige leeftijd een relatie is begonnen met iemand van 16, zegt wat mij betreft ook al dat deze man geen zuivere koffie is.

dat is zware onzin! mijn moeder is kort ervoor overleden, ik was zo volwassen voor mijn leeftijd echt... en hij heeft mij er door heen gesleept. we waren verliefd! we hebben uren zitten praten of we wel samen iets konden beginnen door leeftijd verschil. we hebben een jaar met seks gewacht.

ja ik kots van hem, hoe kan hij mij zoveel pijn hebben gedaan?? waar is de toekomst opeens gebleven??

weetje als ik hem alleen laat gaan, dan zal ik spijt krijgen, ik wil hun reactie zien!! het moet echt het moet
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 16:14:

waarom ik mee wil??

ik ben gestoord ik wil mezelf pijn doen lijkt het wel

Zijn ouders hebben mij nooit gemogen, pas sinds een jaar.

Dat komt ik was 16 en hij 27 veel verschil dus... zij vonden mij te jong en niet bij hem passen.. Ze hebben me het heel moeilijk gemaakt, alles ertegen gedaan ons uit elkaar te houden.. het lukte ze niet.

Sinds een jaar doet zijn moeder aardig tegen me.. en ach ookal ben ik er voor gevoel klaar mee, ik dacht ik maak er het beste van

misschien wil ik dat ze mijn verdriet zien? dat ze zien dat ik neit fout was en nooit ben geweest

ik weet het nietIk vraag me af of zijn ouders het geweten hebben van zijn affaire?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 16:23:

Het feit dat hij op 27-jarige leeftijd een relatie is begonnen met iemand van 16, zegt wat mij betreft ook al dat deze man geen zuivere koffie is.Sorry, maar dat vind ik geen onzin. Als 16-jarige ben je nog een kind, hoe volwassen je je ook gedraagt en hoeveel je ook hebt meegemaakt. Als man van 27 hoor je je op geen enkele manier relationeel/amoureus met een 16-jarige in te laten. Het spijt me, maar dat vind ik dus niet normaal. Ik krijg sterk het gevoel dat hij al die tijd gebruik heeft gemaakt van het feit dat jij tegen hem opgekeken hebt en een bepaalde vorm van bescherming bij hem hebt gezocht. En daar hij heeft heel erg gebruik van gemaakt.
Wat een ellendige situatie voor jou Vivalisa. Wat 'n kwal van een vent. En hoe ziet hij het voor zich? Jullie blijven samenwonen? Of gaat hij met haar trouwen? Wil hij daar wonen, of wil hij dat ze hier komt? Meisje, kap met hem want dit komt nooit meer goed. Je bent nu kapot, je voelt je gebruikt en misbruikt en het doet zeer maar ajb, ga bij hem weg!
Ocherm.
dat is zware onzin! mijn moeder is kort ervoor overleden, ik was zo volwassen voor mijn leeftijd echt... en hij heeft mij er door heen gesleept. we waren verliefd! we hebben uren zitten praten of we wel samen iets konden beginnen door leeftijd verschil. we hebben een jaar met seks gewacht.

Sorry, maar dat vind ik geen onzin. Als 16-jarige ben je nog een kind, hoe volwassen je je ook gedraagt en hoeveel je ook hebt meegemaakt. Als man van 27 hoor je je op geen enkele manier relationeel/amoureus met een 16-jarige in te laten. Het spijt me, maar dat vind ik dus niet normaal. Ik krijg sterk het gevoel dat hij al die tijd gebruik heeft gemaakt van het feit dat jij tegen hem opgekeken hebt en een bepaalde vorm van bescherming bij hem hebt gezocht. En daar hij heeft heel erg gebruik van gemaakt.
wat voor relatiewe hadden? een tijd verschil van 8 uur. ik werk ook...

ik sprak hem elke dag behalve met die vakantie van hem.. alleen belde hij soms uurtje later terug.,.. haha zie je ik verdedig hem nog..

nee ik verdedig ons want onze relatie was niet slecht

hier even schrijven lucht heel erg op.. ik heb er met 2 mensen over kunnen praten. vrienden van mij en hem... de rest wil ik het niet vertellen nog. even rust. weetje ik loop tegen hun te zeggen laat hem niet vallen, dan heeft hij niemand.
Wat erg voor je! Knuffel voor jou.

Je klinkt alsof je nog in shock bent, als ik jou was zou ik lieve vrienden ne familie om je heen gaan verzamelen en hem even helemaal niet bij je in de buurt houden want als de volle klap komt ga je goede en liefdevolle mensen om je heen nodig hebben.

Ik vind het heel erg wat hij je aangedaan heeft, en ik vind echt dat jou wat is aan gedaan.

Dus pak je spullen en zorg dat je op een plek terecht komt waar jij de rust krijgt en de liefde krijgt die je nu nodig hebt.

En dan zie je daarna wel verder.

zoiets?
..popcorn?
hij zei dat moeilijk is om haar na nl te halen, au, hij heeft er dus aan gedacht... vanochtend heeft hij haar gebeld en smst mij pas terug nadat ik hem sms weer een klap...

en daar zal hij nooit wonen, ze is heel arm en is een heel slecht land..

hij weet niet wat hij wilt, ik denk dat ik nog steeds tegen hem op kijk, hij was mijn redder, en kan niet geloven dat hij me bedrogen heeft. ik was 16 hij heeft mij gevormd tot wie ik ben.... hele pupertijd met hem door gemaakt alles....
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 16:28:

wat voor relatiewe hadden? een tijd verschil van 8 uur. ik werk ook..Dat bedoel ik niet. Waar het mij om gaat is dat ik het idee krijg dat jullie relatie heel erg gebaseerd is op wat HIJ wilde. Blijkbaar kon hij zomaar op vakantie gaan, zonder uitleg te geven over het hoe en waarom en dan ook nog eens twee weken niks van zich laten horen. Dat is op z'n zachtst gezegd vreemd. Zeker in een duurzame relatie van 10 jaar. Blijkbaar is hij altijd alleen van zichzelf uit gegaan.
Hartstikke mooi dat je een begripvol mens bent, maar er is een verschil tussen begripvol zijn en compleet over je heen laten lopen.
Wat verschrikkelijk voor je. De pijn en wanhoop die je met je posts uitdrukt spreekt boekdelen. Ik heb niet zoveel aan de voorgaande reacties toe te voegen, ik wil je alleen sterkte wensen.

quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 16:31: hij weet niet wat hij wilt, ik denk dat ik nog steeds tegen hem op kijk, hij was mijn redder, en kan niet geloven dat hij me bedrogen heeft. ik was 16 hij heeft mij gevormd tot wie ik ben.... hele pupertijd met hem door gemaakt alles....Dit is dus precies wat ik bedoel. Jullie hebben nooit een gelijkwaardige relatie gehad, hij heeft altijd gebruik gemaakt van zijn 'machtspositie'. En dus is hij lekker z'n gang gegaan, terwijl jij steeds afhankelijker van hem werd. En geloof me, daar is hij zich echt wel van bewust geweest.
ik weet niet waar ik heen moet, mijn vader durf ik het niet te vertellen. hij is erg deprisief... mijn vrienden zijn zijn vrienden...

ik ben zeker in shock is onwerkelijk. heb vanaf zondag niks gegeten , ik dwing mezelf te drinken... het roken haha dat is verviervoudigd.. ik mocht nooit binnen roken want hij rookt niet, ha hij zegt er niks over, toch weer een voordeel he

ik kan hem niet haten nog een half uur, dan is hij klaar met zijn werk , en haalt hij me op en dan naar zijn ouders pfff..
ja hij kon alles doen wat hij wou, durfde niet boos te worden ik voelde al dat ik hem kwijt raakte, dat was een tactiek van mij, heel lief doen alles begrijpen..

weetje hij is altijd een rare geweest, maakte slecht contact met mensen veel opzichzelf. veel rare dingen maar ik zei en dacht altijd och dat ik daan, laat hem maar joh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven