Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Paloma, soms kan je toch helemaal niet aangetrokken voelen naar iemand?? Aantrekkingskracht is toch wel heel belangrijk als je iemand date voor relatie.

Dat weet ik dus ook altijd gelijk zelfs binnen de 5 min of ik op dat punt iets met iemand zou willen.

Heb je gewoon drie gevoelens in.

Gewoon aangetrokken

abosoluut een afkeer van lichaamelijk contact

en een nutraal gevoel.

Als je nummer twee voelt dan kan er van relatie toch geen sprake zijn?? Kan iemand nog zo leuk zijn,

dan zou het evt vriendschap kunnen worden maar niet meer.

Hoe zie jij dat dan??
dat ben ik wel met je eens, paloma, dat het na zo'n lange date wat lullig is. Als iemand mijn type niet is ga ik niet tot in de vroege uurtjes met 'm stappen of zo. Het scenario 'niet mijn type' betekent bij mij doorgaans ook echt niet, dus ook niet voor vriendschap. bij een neutraler gevoel zou ik nog wel een keer afspreken. Ik heb dat een tijdje terug nog aan de hand gehad. Eerste date was gewoon niet erg handig qua omgeving, gesteldheid (allebei niet helemaal lekker) etc. Tweede date was al veel leuker.
Hallo allemaal,

Mijn internet ervaringen zijn een stuk positiever dan die van sommige van jullie... maar ik draai dan ook nog pas kort mee. Word hier wel een beetje bang van waar ik allemaal nog wel niet doorheen moet! Ik zit nu 4 maanden op internet en heb met 2 mannen afgesproken inmiddels.

Date nummer 1 had ik daaaagen en uuuuuren mee gepraat voordat we voor de 1e keer op date gingen, dat is idd niet nodig vind ik nu.... De eerste 3 dates waren super leuk al vielen er wel steeds kleine dingetjes tegen, hij bleef wel leuk. Vierde date had ik het er ineens helemaal mee gehad (te veel tegenvallers bij elkaar... waaronder ook idd het voetbalfanaat zijn en dat niet ook maar ff uit kunnen zetten as long as de date duurde). Toch maar een 5e date gedaan, to be sure, maar dat was ook niks. Ik heb niks meer van me laten horen daarna en hij ook niet aan mij. Maar gister spraken we elkaar toevallig na 3 weken weer. We hadden precies hetzelfde gevoel: vinden elkaar leuk maar we passen niet bij elkaar en irriteren elkaar dus ook met allerlei eigenschappen die gewoon bij je horen. Hoewel het tot niets is gekomen ben ik wel tevreden over het verloop van de dates en de prettige "afhandeling" daarvan. Komt denk ik ook vooral omdat we er allebei hetzelfde over dachten... dan is het makkelijker natuurlijk. Geen teleurstellingen over en weer.

Tweede date, met hem sprak ik op internet al tussen de 4e en 5e date met de vorige. (Ahum, niet heel netjes...) Nadat ik de vorige date had afgerond afgesproken met date nummer 2. Geweldig!!! Niets viel tegen! Het was alleen maar beter in het echt! We hebben in korte tijd daarna nog 4 keer afgesproken. Hij gaf aan me ook leuk te vinden. Dolblij, gelukkig, in de 7e hemel, helemaal geweldig!!! Maar nu ben ik een beetje bang.... hij laat minder van zich horen. Nou ja, uit zichzelf dan. En gister nadat ik een wijntje op had heb ik een stom smsje gestuurd. Stom stom stom! Heeft alleen maar met mijn eigen onzekerheid te maken...... Maar toch, die speelt wel mee, ik ben ook maar een mens...... Hoop niet dat ik het nu verpest heb bij hem want ik ben helemaal in love! Ik heb echt het gevoel dat dit degene is waar ik mn hele leven op heb zitten wachten, alsof alles op zn plaats valt. Overigens zijn we nog NIET met elkaar naar bed gegaan, wel bij elkaar geslapen en dingen gedaan maar nog niet "het". En dat is niets voor mij normaal gesproken, maar ik wilde het nu eens anders doen en hij wil het ook rustig aan doen vanwege nou ja, hij heeft ook een verleden zeg maar.... Daar ben ik nu wel blij om dat mocht ik het met mn stomme sms (nou ja van hem ook stom dat ie mij aan het twijfelen bracht, want hij had ook meer kunnen doen om dat tegen te gaan) verpest hebben.... Snif!

Zucht, ik vind het soms echt zwaar aan het front! Je weet nooit wanneer je het goed doet....

@vrouw19 wat voor sms had je dan gestuurd? Op zich moet het toch gewoon kunnen om ff te sms-sen.. als je een tijdje niets hoort? Hij zou ook nogal stom zijn als ie het vanwege 1 sms-je voor gezien houdt he, das niet zo realistisch om te denken En hoeveel is 'minder laten horen?'

Ik heb vandaag een 2e date gehad met iemand. Het was heel gezellig, en leuk en fijn gekletst, iemand die zeker vriendschappelijk bij mij past, maar ik weet niet of er meer is. Had iig nog geen vlinders ofzo. Ik vind dat altijd zo moeilijk in te schatten eigenlijk: of gevoelens dan misschien nog groeien.. of dat je dus idd hem maar moet zeggen dat hij 'niet je type is'. Merk wel dat hij mij wel leuk vindt, wil hem niet aan lijntje houden ofzo..
In eerste instantie had ik gestuurd dat het zo stil was van zijn kant en dat dat me onzeker maakte en of ie morgen (= nu dus vandaag) met me af wilde spreken. Daarmee vind ikzelf nog niets mis, is gewoon eerlijk, oprecht, kwetsbaar..... Hij reageerde meteen dat ie het druk heeft met werk. Waardoor ik enigszins gepikeerd raakte, want ik stel me kwetsbaar op en hij walst daar naar mijn gevoel overheen door kortaf te reageren. Dus ik nog een sms er achteraan gestuurd of ie zeker weet dat het aan zn werk ligt dat ie niet met mij af kan spreken. Okee, dat was al een klein beetje stom.... Krijg ik iets later terug, nee ik heb het heel druk en weet niet hoe laat ik thuis ben. Nothing more! Grmmmbls! Waarom zegt ie dan niet gewoon: ik zou het heel leuk vinden om met je af te spreken, MAAR ik heb het heel druk. Dat zou op mij heel anders overgekomen zijn. Dus ik gestuurd dat ik hem voor deze keer het voordeel van de twijfel geef. En toen heb ik niets meer gehoord. Nee duhhhh, hij zegt 2 keer dat het aan zn werk ligt en dan loop ik nog te zaniken over twijfel. Sowieso, alsof ie mij iets verschuldigt is, we daten pas kort. Hoe claimerig kan je zijn?! Is wat ik me nu bedenk, nu het al verzonden is...... I hate myself! Okee, misschien niet realistisch om te denken dat ie daardoor af zou haken en al haakt ie daardoor wel af dan was ie waarschijnlijk in the first place al niet zo geïnteresseerd in mij als ik in hem.... Maar toch vind ik het stom van mezelf. Nou ja eerst vond ik het vooral stom van hem, maar nu ik het lees en lees en lees en lees (zucht) voel ik mezelf steeds stommer......

En dat minder van zich laten horen valt ook wel mee want ik hoor nog steeds elke dag wat van hem, hij reageert wel op mijn smsjes, maar de eerste 2 weken stuurde hij me er meerdere per dag en altijd als eerste en nu is het andersom en ook als ik wacht dan komt er niets. Misschien moet ik langer wachten, maar daar ben ik niet zo goed in en ook bang voor dat er dan niets komt..... Okee, dit klinkt heel stom en puberaal allemaal, en ik HOEF niet eens elke dag een sms, echt helemaal niet, maar het gaat erom dat als de frequentie verandert ik me zorgen maak...........

Anyway Ukkie thanks for calling me onrealistisch. Ik kan soms echt de werkelijkheid uit het oog verliezen wanneer ik me zorgen maak, zeker om een toffe vent! Ik zit er nu aan te denken om hem vanavond een sorry smsje te sturen, gewoon luchtig.... Goed idee?

Wat jouw 2e date betreft.... hmmm over het algemeen werkt het bij mij zo dat als "het gevoel" er aan het begin niet is dat het ook niet meer komt. Ik blijf dan soms wel hangen, meestal als het gewoon wel aardige kerels zijn, zo 1 waarmee mn moeder me graag ziet thuiskomen, en geen onprettig gezelschap, maar ja als je op zoek bent naar een relatie en om hem achteraf niet te hard teleur te stellen moet je iemand niet te lang aan het lijntje houden vind ik. Maar een 3e date vind ik nog wel kunnen hoor, om uit te vinden of het wat is.... Als je daar dan niet weeeeeken mee wacht. Waren er specifieke afknappers? Ook opstekers?
quote:vrouw19 schreef op 18 april 2010 @ 18:48:

In eerste instantie had ik gestuurd dat het zo stil was van zijn kant en dat dat me onzeker maakte en of ie morgen (= nu dus vandaag) met me af wilde spreken. Daarmee vind ikzelf nog niets mis, is gewoon eerlijk, oprecht, kwetsbaar..... Hij reageerde meteen dat ie het druk heeft met werk. Waardoor ik enigszins gepikeerd raakte, want ik stel me kwetsbaar op en hij walst daar naar mijn gevoel overheen door kortaf te reageren. Dus ik nog een sms er achteraan gestuurd of ie zeker weet dat het aan zn werk ligt dat ie niet met mij af kan spreken. Okee, dat was al een klein beetje stom.... Krijg ik iets later terug, nee ik heb het heel druk en weet niet hoe laat ik thuis ben. Nothing more! Grmmmbls! Waarom zegt ie dan niet gewoon: ik zou het heel leuk vinden om met je af te spreken, MAAR ik heb het heel druk. Dat zou op mij heel anders overgekomen zijn. Dus ik gestuurd dat ik hem voor deze keer het voordeel van de twijfel geef. En toen heb ik niets meer gehoord. Nee duhhhh, hij zegt 2 keer dat het aan zn werk ligt en dan loop ik nog te zaniken over twijfel. Sowieso, alsof ie mij iets verschuldigt is, we daten pas kort. Hoe claimerig kan je zijn?! Is wat ik me nu bedenk, nu het al verzonden is...... I hate myself! Okee, misschien niet realistisch om te denken dat ie daardoor af zou haken en al haakt ie daardoor wel af dan was ie waarschijnlijk in the first place al niet zo geïnteresseerd in mij als ik in hem.... Maar toch vind ik het stom van mezelf. Nou ja eerst vond ik het vooral stom van hem, maar nu ik het lees en lees en lees en lees (zucht) voel ik mezelf steeds stommer......

En dat minder van zich laten horen valt ook wel mee want ik hoor nog steeds elke dag wat van hem, hij reageert wel op mijn smsjes, maar de eerste 2 weken stuurde hij me er meerdere per dag en altijd als eerste en nu is het andersom en ook als ik wacht dan komt er niets. Misschien moet ik langer wachten, maar daar ben ik niet zo goed in en ook bang voor dat er dan niets komt..... Okee, dit klinkt heel stom en puberaal allemaal, en ik HOEF niet eens elke dag een sms, echt helemaal niet, maar het gaat erom dat als de frequentie verandert ik me zorgen maak...........

Anyway Ukkie thanks for calling me onrealistisch. Ik kan soms echt de werkelijkheid uit het oog verliezen wanneer ik me zorgen maak, zeker om een toffe vent! Ik zit er nu aan te denken om hem vanavond een sorry smsje te sturen, gewoon luchtig.... Goed idee?

Wat jouw 2e date betreft.... hmmm over het algemeen werkt het bij mij zo dat als "het gevoel" er aan het begin niet is dat het ook niet meer komt. Ik blijf dan soms wel hangen, meestal als het gewoon wel aardige kerels zijn, zo 1 waarmee mn moeder me graag ziet thuiskomen, en geen onprettig gezelschap, maar ja als je op zoek bent naar een relatie en om hem achteraf niet te hard teleur te stellen moet je iemand niet te lang aan het lijntje houden vind ik. Maar een 3e date vind ik nog wel kunnen hoor, om uit te vinden of het wat is.... Als je daar dan niet weeeeeken mee wacht. Waren er specifieke afknappers? Ook opstekers?

Niet slim, die sms van je (om het mild te zeggen)

De 2de sms slaat echt alles, ik kan me voorstellen dat hij het voor gezien houdt. Ja, ga lekker weer een bericht sturen. Zal hij vast blij mee wezen!
Hahaha Paloma,46 jarige puber i.d.d..

Die afspraak over het bellen kwam van hem uit,logisch ook als je bedenkt dat hij op vele datingsites zit,anders werd het natuurlijk veel te druk en chaotisch voor hem.

Anyway,ik date vrolijk verder.
quote:paloma schreef op 18 april 2010 @ 12:11:

[...]

Hoe snel kun je bepalen of iemand wel of niet jouw type is? Moet iemand meteen al relatie materiaal zijn? Ik vind dit een beetje alsof iemand aan een eisenpakket moet voldoen.Dat is natuurlijk ook heel erg lastig, maar ik denk dat je altijd wel voelt of er een "klik" is. Kan best zijn dat het op termijn groeit, maar er moet toch een bepaalde sexuele aantrekkingskracht zijn.
quote:paloma schreef op 18 april 2010 @ 12:49:

Ik zou mij niet prettig voelen wanneer ik een super gezellige date zou hebben gehad, tot in de vroege uurtjes zou zijn wezen stappen, en dan van mijn date zou moeten horen (of zelfs tegen hem zou moeten zeggen), dat ik toch niet zijn type ben. Deze jongen in kwestie moet zich enorm lullig voelen (hebben gevoeld) en het verbaast mij niets, dat hij niets meer van zich heeft laten horen.

Het weten of voelen binnen zo'n kort tijdbestek is echt onmogelijk (althans in mijn belevingswereld).

Echter, wat jij niet wist, is dat wij vanaf dag 1 per mail en telefoon al heel duidelijk hebben gezegd dat we er vanuit gaan dat we gewoon goede vrienden worden, alles meer is meegenomen en dat we daar heel eerlijk over zouden zijn. Hij had namelijk al een paar keer een date gehad, waarbij hij het heel leuk vond, en de dame in kwestie meer wilde, en dat vond hij heel vervelend om te zeggen dat ie wel gewoon haar heel leuk vond, maar niet als partner. Wat natuurlijk heel goed kan.

Dit hebben we de avond van de date zelfs nogmaals besproken. Tja............
Heb het trouwens verkeerd gezegd, want 1ste date was ook superleuk en daar heb ik heel goed contact mee!

V19: Oh...........je bent aan het claimen en daar zijn ze allergisch voor. Dus stoppen met smsen en hem weer ff het jagergevoel teruggeven!
wow gister erg onverstandig geweest door onbekende internetmeneer naar mijn huis te halen en binnen een kwartier in bed te belanden... vast niet slim... maar wel lekker hihi
quote:SignOfLife schreef op 19 april 2010 @ 20:50:

wow gister erg onverstandig geweest door onbekende internetmeneer naar mijn huis te halen en binnen een kwartier in bed te belanden... vast niet slim... maar wel lekker hihi

hier ook het een en ander wat we niet echt hadden gepland

Maar het voelde helemaal niet raar ofzo, het is dik aan tussen ons. Maar ja, als het klopt dat klopt het.
haha soppie dus de zalm was goed gelukt en daar kreeg ie een beloning voor?
Tjonge, lekker bezig soppie en SignOfLife!quote:Brown_Eyes schreef op 18 april 2010 @ 18:51:

[...]

Niet slim, die sms van je (om het mild te zeggen)

De 2de sms slaat echt alles, ik kan me voorstellen dat hij het voor gezien houdt. Ja, ga lekker weer een bericht sturen. Zal hij vast blij mee wezen!

Waarom moet jij er toch altijd zo kortaf en negatief op los hakken hier? Kan toch allemaal best met iets meer tact?

@vrouw19 ben bang dat Anne2002 gelijk heeft... lijkt een klassiek geval van een man van Mars en een vrouw van Venus... Wel heel leuk om verliefd te zijn natuurlijk! Hoop dat jij je weet in te houden en dat hij wat meer zijn best gaat doen.
quote:vrouw19 schreef op 18 april 2010 @ 18:48:

Helemaal eens met BE haar commentaar overigens. Ok, het is niet wat je wilt horen en nee het is niet tactisch, maar ze heeft wel een punt.

Ik heb in de quote hierboven wat dingen gemarkeerd en eerlijk is eerlijk, als ik de ontvanger van deze smsjes zou zijn zou ik de strop al om mijn nek voelen.

Ik zal het even ondertitelen. Eerst zeg je 'geef mij aandacht, want ik ben zo onzeker. Jij moet mij de bevestiging geven die ik nodig heb'.

Vervolgens geeft hij je antwoord. Vraag jij of hij het zeker weet en daarna geef je hem het voordeel van de twijfel.

Gelukkig zeg je het zelf al (ik quote: "duh"), maar dat je niets meer gehoord heb is niet zo gek toch?

Als iemand die ik eigenlijk niet ken, ja van een handjevol dates en een tiental smsjes, zou zeggen dat hij mij het voordeel van de twijfel zou geven, dan zou ik ontzettend afknappen. En dan bedoel ik ook ontzettend!

Je bent zijn moeder niet, gedraag je dan ook niet zo. En als je teut bent en dit soort dingen wilt gaan smsen, safe yourself!

Ik snap sowieso niet waarom je smst dat het je onzeker maakt dat het zo stil is van zijn kant.

Sms is daar niet het medium voor! Sowieso vind ik het een faux pas om dat gevoel bij een date neer te leggen, het is tenslotte je verkering niet, maar goed.

Dus NEE het is geen goed idee als je hem nu 'sorry' gaat smsen. Ik zou denken, 'koop er lekker een brood voor jij claimer", maar nogmaals, dat ben ik.

Persoonlijk vind ik het namelijk wel realistisch als je nu niks meer van hem hoort.

Het kan namelijk wel. (Erg) Geïnteresseerd zijn in iemand en dan op dit soort dingen afknappen.

Heb het zelf een keer meegemaakt, maar toen was ik jouw date.

Die jongen was nog veel erger dan jij, want hij vroeg letterlijk (ja echt letterlijk) om aandacht.

Het enige wat je nu nog kan doen is volgens mij afwachten. Sterkte ermee.
Ik kan me je GEVOEL zeker wel voorstellen. Je bent verliefd op hem, voelt intuitief mss aan dat hij een stapje terug doet, en je wordt onzeker. Maar DIT soort smsjes is wel het allerminst slim. Haha, ik smste dan wel eens met een smoesje ofzo. Ui de reactie kone ik dan vaak wel eea concluderen. Os stuurde een grappig, luchtig smsje.

Huidige man waarmee ik date ( niet via internet), doet soms ook nogal een beetje vaag. Ik sta er ineens heel anders tegenover, terwijl ik hem wel echt leuk vind! Hij doet vaag? Smst en mailt wat minder? Geen moeite voor mij doen is nooit definitief mijn hart winnen. Zonder enige moeite reageer ik gewoon niet of amper op een mail waarmee ik alle kanten op kan! En ineens gaat HIJ dan weer wat harder lopen!

Wat ik zou doen, om het nog een kans te geven de boel een beetje te redden, is hem een mail sturen.' Beste XXX, ik las mijn smsjes nog eens terug en schaam me kapot. Ik had net van te voren met een vriendin een paar flessen wijn meester gemaakt, en was dusdanig in de olie, dat ik me niet eens meer precies kon herinneren wat ik je gesmst heb! Sorry'

Dus... maar even leugentje om bestwil. Je was straal bezopen. Een andere manier om je eruit te redden is er denk ik niet, want ook IK kan me voorstellen dat de man in kwestie helemaal afknapt op dit gedrag.... Mocht het zijn dat hij dan toch nog contact wil, doe zoiets NOOIT meer!!!!
Ik zou zeker niet smsen dat je straalbezopen was en daarom die berichtjes hebt gestuurd.

Ik denk dat hij alleen maar bang wordt voor wat hij de volgende keer op zijn bord krijgt van je als je 'straalbezopen' bent.

En nogmaals, stop met smsen en ga bellen!
quote:Fauve68 schreef op 20 april 2010 @ 05:46:

Wat ik zou doen, om het nog een kans te geven de boel een beetje te redden, is hem een mail sturen.' Beste XXX, ik las mijn smsjes nog eens terug en schaam me kapot. Ik had net van te voren met een vriendin een paar flessen wijn meester gemaakt, en was dusdanig in de olie, dat ik me niet eens meer precies kon herinneren wat ik je gesmst heb! Sorry'

Dus... maar even leugentje om bestwil.Nee! Nee! Nee. Niet om te moraalridderen maar de beste manier om nog iets te redden is simpelweg hand in eigen boezem steken, en niet nog een laffe smoes eroverheen gooien. "Ik schaam me kapot want ik heb me als een lelijke draak gedragen" lijkt me effectiever dan tot overmaat van ramp nog even suggereren dat je in een hysterisch soort coma raakt van wat alcohol.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:SignOfLife schreef op 19 april 2010 @ 21:12:

haha soppie dus de zalm was goed gelukt en daar kreeg ie een beloning voor? tuurlijk Nou zijn we allebei niet het type voor een one night stand, en dat scheelt wel veel. Heb wel net een afspraak gemaakt met de GGD voor een test, zijn we daar ook weer vanaf.
eensch met Cherry; geen leugentjes om bestwil want dan breng je jezelf alleen maar meer in de problemen.. vrouw19, heb je inmiddels iets van hem gehoord toevallig?
Wat fijn om jullie reacties te lezen. En hoewel brown eyes idd hard reageerde snap ik haar reactie wel hoor. Dus no hard feelings (sloeg mezelf alleen nog een x harder voor mn kop auwwww). Het is ook niet zo dat ik mezelf niet meeeega meeeega stom vind! Ik heb me ook nog nooit tot zoiets stoms laten verleiden, normaal ben ik ook erg van de "als iemand mij niet leuk vindt is HIJ stom" gedachtes (zonder het te zeggen overigens) en niet de onzekerheid laten merken, of nou ja niet de onzekerheid bij een ander neerleggen.... Ik zal het ook NOOIT meer doen, want WAT EEN KUTGEVOEL dat je denkt dat je het door zoiets zelf verpest zou hebben.

Wat ik heb gedaan.... ik heb hem TOCH een sorry sms gestuurd, omdat ik me daar op dat moment toch veruit het best bij voelde en ook dacht dat dat meer recht deed aan wat er nog meer aan de hand zou kunnen zijn met hem.... Heb me niet verschuild achter de drank maar gewoon gezegd dat het een stomme sms was waarvoor ik mn excuses aan wil bieden, nothing more. En ja ik kreeg een reactie terug. Daaruit bleek ook wel dat ik niet helemaaaaal achterlijk ben, want hij gaf wel ook een andere verklaring (dan de werkverklaring) voor zijn veranderde gedrag en die ligt ook niet aan mij maar kan ik wel veel beter (of eigenlijk helemaal!) begrijpen. Hij neemt me niets kwalijk. Ik geef hem nu de rust die hij nodig heeft. Onze verliefdheid komt even niet in een goede periode en het lijkt me goed om de zaken niet te forceren. He, wat kan ik toch lekker relativeren met een nuchter hoofd??? Hmmmzzz ;)
Ik denk dat je moet inzien hoe stom iets is, zodat je zo'n fout maar 1 keer maakt. Zie het als een les.
Het is gewoon erg dom, daar zijn we het allen over eens.

Je hebt het toch geprobeerd te lappen, meer kan je niet doen.

Ik begrijp dat er meer achter zit en dat jullie 1 en ander hebben uitgepraat.

Laat hem nu met rust, dan bereik je het meest.

Wie weet...
Als ik een vent was, zou ik 100% afknappen op die SMSjes, vrouw19.
R, mijn 'penvriend' op reis houdt zich nu alweer heel lang stil. Kan zijn dat ie zich ver van de bewoonde wereld bevindt, maar ondertussen krijg ik wel de neiging om nog een lijntje ernaast aan te leggen. Kreeg een paar dagen geleden via een datingsite een berichtje van S en die heeft een erg oké profiel...

P.S: Zag onlangs in een uitzending van Radar dat het bij de helft van ingeschrevenen op een datingsite nooit van een ontmoeting komt. Zo'n ontmoeting schijnt inderdaad voor sommige mensen een groot 'ding' te zijn. Maar zonder ontmoeten heeft internetdaten toch geen enkele zin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven