Aug/sept 2009

19-11-2009 22:52 1444 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 36 Zwanger van de 4e!

Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 24 SABA (05-09-09)

Dierewier 28 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 33 MIMA (09-09-09)

Lala1979 31 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 32 Zwanger van de 2e!

Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 29 ESSIE (14-09-09)

Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
oeh ja rompertjesdag!! Daar verheug ik me ook op! Vind het nog steeds moeilijk om te bepalen wat we hem aan moeten trekken. Ik vind het zo raar om hem met blote armen te laten 'lopen'. Arm kind...

Oh en nog een keer de wp is natuurlijk niet de bedoeling. Had Nesta ze ook voordat hij 1 was?

En qua afvallen: minder eten en meer bewegen? Lekker cliche, maar volgens mij is dat het enige wat werkt. Ik sport nu ca. 2 keer per week en eet geen 'slechte' tussendoortjes meer.

Eetschema:

ontbijt: 1 boterham met mager beleg

tussendoor: sultana

lunch: 3 boterhammen

tussendoor: fruit

avond: gewoon eten

Drinken alleen thee en water.

Niet zo heel gezellig, maar wel te doen.
Wat goed Pauwie, gefeliciteerd!

Is dit een huis bij jullie in de buurt?

Balen Dier, Cesar de waterpokken. Helaas voor een jaar.

Mijn neefje had dat ook en heeft het nu dus voor de 2e keer.

Jaja Aapje, Essie is echt een raar kind. Op het kdv zeiden ze het al dat ze niet buiten wilde zitten.

Merkte het zaterdag zelf ook al.

Dus zodra het terras af is, gaan we veel met haar naar buiten.

Anders hebben we over 2 maanden op vakantie echt een probleem.

Ik vind het ook zo moeilijk om af te vallen. Hoop dat het op deze rustige manier wel eraf blijft.

Nou, ik ga lekker mijn bedje opzoeken. Laterz!
Ik heb hetzelfde, had Cesar ook blouse met korte mouw aan gedaan, vond het gewoon een raar gezicht haha. Nu was het ook nog een beetje te koud...voelde ik later

Vind het ook altijd een geklier, hier dus ook een arm kind haha.

Nee Nesta was bijna anderhalf en later nog met kids in aanraking gekomen met wp maar niets meer. Dacht dat hij het ook nog een keer zou krijgen omdat het zo weinig was. Kon het niet eens op de foto zien, zo weinig.

Dus ben bang dat Cesar, Nala's neefje gaat doen misschien.

Ja dat is ook zo, ik eet als avondeten nog teveel en snoep ook nog iets te vaak naar mijn zin. Beweging zit wel snor...ga ook maar water en aan de thee en stoppen met snoepen. Misschien kunnen we samen de laatste 5 kg er af krijgen!!!! Wat kun je dan balen he van al die kilo's. Bikini hangt bij jou op de koelkast

Nala is toch prima om het rustig aan te doen. Zolang je je goed voelt is het prima. Haha Essie is een binnenkind. Gelukkig kan ze nog niet lopen, kun je haar gewoon vastzetten in kinderwagen en lopen maar Trusten
misschien moet ik de bikini idd maar aan de koelkast te hangen!

Zullen we een nieuw tabel maken voor de kilo's? En de meiden niet mee kunnen doen, moeten dan maar iets anders heel moeilijks gaan doen

Ik ga ook slapen. Van veel slapen val je ook af trouwens. Of naja.. van niet slapen val je iig niet af en houdt je juist energie vast!

Dus: trusten!
Duik ook snel mijn bed in, ik word graag slapend slank! Goeie tips heb je vandaag

Ja goed idee, hop hop hop met die kilo's.
Wat voor moeilijks had je in gedachten Aapje? Ik ben dan wel op gewicht maar toch niet zo heel gezond. Heb veel vet rond mijn middel en sport ook 0,0. Ik ga maar eens naar mijn werk fietsen (in mijn mantelpakje... )

Pauwie wat leuk! Maar ik snap er niets meer van. Jullie hadden toch ook een boot (gekocht)?

Cesar jeuk of valt het mee?

Saba is chagrijnig en huilerig afgelopen dagen. Nu heb ik horen waaien over een 7-8 maanden sprong. Kunnen ze hierna toch wel lopen mag ik hopen?

Nala, die 6+ potjes zijn prima qua hoeveelheid denk ik. Saba eet niet zo heel graag de laatste tijd. Al een tijdje verkouden ook. Wat gaat Essie doen als ze buiten is dan?
Haha, gezellig hier.

Ik sluit me aan bij Aruba; wel op gewicht, maar nog iets teveel vet rond mijn middel. Ik ben nu maar weer aan buikspieroefeningen begonnen....

Dank voor al jullie tips. Morgen ga ik de stad in en kijken of ik iets geschikts kan vinden voor de bruiloft.

Pauwie, leuk, waarschijnlijk een nieuw huis!!

Inad, ben heel benieuwd hoe het bij jou is!??! Lees je nog mee?
Hier ook nog 4 kg teveel, die voor mijn gevoel blijft hangen. Al doe ik er ook veel te weinig voor, de energie ontbreekt me eerlijk gezegd, elke dag is er wel een reden te vinden waarom ik geen tijd of puf heb om te sporten (flauw excuus i know )
Nala nog gecondoleerd met het overlijden van je opa.

En Pauwie gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Nu maar duimen dat jullie de financiering rond krijgen, maar ik neem aan dat je je hier vooraf al over hebt laten informeren.

Kabouter is op dit moment weer ziek. Vorige week begon zijn rechteroog te ontsteken, maar dat leek beter te gaan totdat afgelopen weekend beide oogjes ontstoken waren. Maandag zijn we daarom bij de huisarts langs gegaan en nu heeft hij zalf voor zijn ogen en ook een penecillinekuur, omdat hij een beginnende oorontsteking had. Vanmorgen moest hij nog een keer terugkomen en het zag er nu al beter uit, dus het lijkt dat de kuur aanslaat. De kuur moet hij wel volledig afmaken, dus we hebben nog een paar dagen te gaan.
quote:Pauwie schreef op 19 april 2010 @ 19:50:

Jaaaaa!!!!!!! We hebben een bod gedaan op een huis en jaaaaaaaa, hij is geaccepteerd. Nu nog de finacien rond krijgen en dan gaat het toch echt gebeuren. Star krijgt gelijk!?

.

Huh? Was ik zo aan het zesde zintuigeren dat ik niet eens weet dat ik hier gepost heb?

Maar gefeliciteerd Pauwie!
Haha Aruba natuurlijk kan Saba hierna lopen, lijkt me logisch . Alhoewel, ik was afgelopen zaterdag bij een vriendin op bezoek met een kleintje van 9,5 maand en dat kleine poppie (had een maat kleiner dan Cesar) kon gewoon al lopen! Ik was compleet in shock. Dusse ik ga voor Saba die na zijn sprong kan lopen

Ah bij jullie ook allemaal gezellige zwembandjes en lovehandles. Bij mij zakken rokken ook niet helemaal lekker over de heupen. Trek me suf op een dag. Maarre we gaan dus voor een forumbuikspierafvalgroep. Op zoek naar motivatie. AL heb ik vandaag wel aan aapje gedacht toen ik heerlijke Natural mueslireep wou komen die er bere gezond uitziet maar volgens mij kilo's suiker bevat. Heb het niet gedaan en lekker glaasje water gedronken.

Goed he

Sterkte met Kabouter. Gelukkig slaat de kuur aan en is hij snel opgeknapt.

Ja inderdaad Inad hoe is het met jou en Star?
Sterker ik roep jou in mijn vorige bericht en tada je bent er al voordat ik je geroepen heb .

Gaves all over the place :-)
Whahhahahahaha heb je een blauwe jurk aan vandaag Dier?
Hahaha ja en de geesten zijn goed gestemd vandaag. Wil je nog iets weten, kan het zo navragen ?
Gezellig hier, gaves all over the places en zo ook voor de lovehandles en zwembandjes. Gelukkig, ben dus niet de enige. Ben al begonnen aan een zoekactie op internet naar geschikte bikini/tankini, maar kom er niet uit. Mijn (.)(.) hebben een beugelbikini nodig, maar mijn buik een tankini en heb de combinatie tankini met beugel nog niet gevonden...

Hier overigens zelfs onder gewicht van voor zwangerschap, maar het gaat er bij m'n buik niet vanaf. Doe er ook helemaal niets voor, behalve hard werken en borstvoeden. Maar m'n buik is echt nog zo'n 20 weken-buikje, dus buikspieroefeningen zou niet gek zijn. Vind het alleen zo moeilijk om vol te houden. Kunnen we niet een deal maken hier?

Over deals gesproken, Dier, ben jij al bij je huisarts geweest??? Of herinner jij je jouw uitspraken ook al niet meer?
Hier ook onder gewicht van voor zwangerschap, ben ook flink aan het winkelen

Buik is nog een beetje een heikel punt ook Rebbel
Ah, heikel punt, dat zeg je weer mooi. Hoe doe jij dat dan op het strand?
Is er eigenlijk ook iets anders dan buikspieroefeningen. Ik heb daar zo'n hekel aan. Mijn buik is overigens erg strak (mits ik de hele dag mijn armen in de lucht hou) Jammer dat ik zittend werk doe
@ Gym: ah zielige kabouter. Wel fijn dat de kuur aanslaat.

goede tip met die armen in de lucht! Ga ik morgen ook maar eens de hele dag doen ;) Eens kijken hoeveel werk ik gedaan krijg

Netjes dat er aan me gedacht wordt, voordat er gesnoept wordt.

We kunnen wel afspraken maken. Elke avond wat oefeningen en als bewijs dagelijkse foto's op hyves .

Er bestaan trouwens heel veel buikspieroefeningen, dus er zijn vast wel een paar die jullie wel leuk vinden. Zoals liggend en alleen met je benen dingen doen. Is ook fijner voor de nek.

Zal ik eens wat instructies geven op hyves?
Doe het eens voor in een filmpje op hyves Aap!
Ja, dat vind ik wel wat. Heb hier een dvd bij mijn buikspierapparaat, maar wed dat ik jouw filmpje nu al leuker vind!
Ja goed idee, filmpje op Hyves Aap haha! Ben gewoon te lui voor buikspieroefeningen, in de tijd dat ik achter compu hang had ik het natuurlijk al 100 keer kunnen doen . Wel mooie stok achter de deur om samen op hyves er voor te gaan, al probeer ik dat elders ook en ontwijk ik dat topic gewoon . Maarre wat goed zeg Star en Rebble, lang leve )onder andere) de bv!

Huisarts huisarts, shit ik weet het echt niet meer. Blauwe jurk hangt inmiddels ook weer in de kast dus help me, hint?
armen in de lucht
Lijkt op zomerse vrucht maar dan vies
anoniem_66875 wijzigde dit bericht op 20-04-2010 21:39
Reden: @ Dier dus
% gewijzigd
Ik zal van de week wel ff mijn trainingspakkie aantrekken en wat leuks voor jullie op hyves zetten ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven