Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Ik dacht gisteren eerst nog dat iemand anders ( puberkind ofzo) onder Festens naam zat te posten , het was zo raar hoe ze deed, en ik weet niet beter of ze is vrij normaal, Althans zo heb ik haar altijd ervaren. Tot aan gisteren dat ze Bam zo aanviel
quote:mylenevalerie schreef op 30 april 2010 @ 22:10:

[...]

Ik wil niet lullig doen, maar we hebben allemaal die avatOr kunnen zien hoor. En de rest van haar uitspraken ook .

joh.

Ik bedoel dus, stel dat Festen zelf een angel ava aan neemt, en dan vervolgens bij naomi gaat "klagen of vragen" over dat ze dingen ziet die ze niet wil zien ( of whatever ) dat dat wel dom zou zijn van Festen.

En nou kan je een hoop zeggen over haar, maar zo dom is ze niet.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:iris1969 schreef op 30 april 2010 @ 22:06:

Ik denk dat er door een technisch mankement een wisseling is geweest tussen het account van Festen en dat van Angel 2. Ze kon hierdoor veel privé/Angeldingen zien en dat meldde ze aan Naomi. Naomi begreep wat er mis was gegaan (zie de woorden "crypisch gezien de situatie") en zette Festen snel op non-actief voor ze nog meer kon zien. Festen is dus niet geband en komt dus vast weer terug

Wat denken jullie van deze theorie?

Hahahahah, nou ik zeg, ik vrees ook dat ze terug komt. En tegen een ieder, of je daar blij mee moet zijn moet je maar uitvinden, je bent gewaarschuwd .

Ik vind het wel weer genoeg zo. Ik lees het verder wel. Fijne avond allemaal.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dat dus Bor.... dat was geen "ik pik leuk een angel avatar en ga er mee zieken" actie. Dan ga je namelijk niet vragen aan de mod hoe je hem weer kunt weghalen lijkt me.
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:12:

Ik dacht gisteren eerst nog dat iemand anders ( puberkind ofzo) onder Festens naam zat te posten , het was zo raar hoe ze deed, en ik weet niet beter of ze is vrij normaal, Althans zo heb ik haar altijd ervaren. Tot aan gisteren dat ze Bam zo aanviel

Viel ze BAM aan?

Ik heb alles gemist! *jankt*

Ik dacht gisteren eerst nog dat iemand anders ( puberkind ofzo) onder Festens naam zat te posten , het was zo raar hoe ze deed, en ik weet niet beter of ze is vrij normaal, Althans zo heb ik haar altijd ervaren. Tot aan gisteren dat ze Bam zo aanviel:rolfl: , ik moet nu gaan voor ik meer ga posten dan gepast is.

Ik dacht gisteren eerst nog dat iemand anders ( puberkind ofzo) onder Festens naam zat te posten , het was zo raar hoe ze deed, en ik weet niet beter of ze is vrij normaal, Althans zo heb ik haar altijd ervaren. Tot aan gisteren dat ze Bam zo aanvielZe was de laatste tijd normaal, leuk zelfs. Vroeger was dat wel anders, toen was ze zachtgezegd gecompliceerd.
BAM in deze kwestie is Bambi, voor de duidelijkheid
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:09:

@Korenwolf, mensen hebben haar gisteren zien posten met een angel avatar. Dat heb ik niet verzonnen, dat is gisteren gezien.

En je bent mosterd, want ik had het al gerectificeerd dat niet Naomi cryptisch was, maar Festen.Was nog aan het typen toen jij je reactie postte, vandaar. Mijn post ging niet over de avatar, uitsluitend over haar post in het VaV topic.
Als we een blik Festen open gaan trekken, dan hebben we pas echt stront aan de knikker hoor. Daar is soixante-neuf niks bij!
Nee Ploes, ze viel Bambi aan met een onder de gordel opmerking. Veel mensen werden toen boos en toen zei ze dat ze "wegging".
Wat een theorieën hier zeg.

Een engel-ava nemen hebben meer mensen wel eens gedaan, geintje.

Gezien de oude Two enorm werd opgehemeld vlak voor de ava-switsch lijkt me dat een redelijke theorie.

De uitspraken sjah, je weet uit welk toetsenbord het komt en soms wordt daar met fluwelen handschoentjes op getypt en soms met de klauwen op scherp.

De plotselinge verdwijning kunnen we alleen maar naar gissen aangezien er nergens een melding of verzoek van inactief of ban staat.

Wat een drukte weer en wat een fantasie hebben sommigen toch.
quote:mylenevalerie schreef op 30 april 2010 @ 22:15:

[...]

:rolfl: , ik moet nu gaan voor ik meer ga posten dan gepast is.Oh? Post aub maar nu even wat je wilde posten want hier word ik ook niet zo vrolijk van, eigenlijk.
quote:mamalief schreef op 30 april 2010 @ 22:18:

Wat een drukte weer en wat een fantasie hebben sommigen toch.hear, hear!
Ja Jezus BAM, er is geen kut op te tv, láááát ons...
Ja ik bedoelde Bambi! Niet Bam/mamalief, excuus

En mamalief, als jij voor de gein een avatar jat , dan ga je daar toch geen strontpostings mee doen en dan vragen aan de mod hoe je het weer wegkrijgt??
Een fantasie zou ik het niet willen noemen. Hoe lager onder de gordel kan je posten aan iemand die, goddank, eindelijk een levensbedreigende ziekte onder controle heeft, of ze ze echt ziek is?
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:21:

En mamalief, als jij voor de gein een avatar jat , dan ga je daar toch geen strontpostings mee doen en dan vragen aan de mod hoe je het weer wegkrijgt??Normale mensen niet, Suus.
Fantasie?

Feit:

Festen post een kutopmerking naar Bambi

Festen heeft ineens een angel-avatar

Festen stelt een cryptische vraag over haar instellingen en dat ze iets ziet wat ze echt niet wil zien

Naomi snapt de vraag niet , want te cryptisch

Festen is ineens geen lid meer.

Ik heb dr niks bij gefantaseerd hoor.
Ach BAM ik vond het wel een paranoïde geniale theorie van mezelf, al sloeg die dan misschien kant noch wal .
Dat dus Nor, en ik had een ban en kon niet eens wat zeggen tegen Festen. Die opmerking was beneden alle peil.
quote:korenwolf schreef op 30 april 2010 @ 22:22:

[...]

Normale mensen niet, Suus.

Daar zeg je zo wat

Maar ik ken Festen alleen maar als leuk en slim en gezellig. Totaan gisteren ineens.
quote:Bambi schreef op 30 april 2010 @ 22:19:

[...]

Oh? Post aub maar nu even wat je wilde posten want hier word ik ook niet zo vrolijk van, eigenlijk..
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 23:24
Reden: Kreeg een goed advies dat dit misschien een niet gewilde reactie teweeg kan brengen.
% gewijzigd
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:21:

Ja ik bedoelde Bambi! Niet Bam/mamalief, excuus

En mamalief, als jij voor de gein een avatar jat , dan ga je daar toch geen strontpostings mee doen en dan vragen aan de mod hoe je het weer wegkrijgt??Mensen die beseffen dat ze fout zijn en op die manier hun hachje proberen te redden?
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:23:

[...]

Daar zeg je zo wat

Maar ik ken Festen alleen maar als leuk en slim en gezellig. Totaan gisteren ineens.Suus, wat dat laatste betreft. Ik weet dat je er een tijdje tussenuit bent geweest. Maar wat heb jij dan een blinde vlek zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven