Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:mamalief schreef op 30 april 2010 @ 22:31:

[...]

Eensch.Eensch? Laat ik je dit zeggen: Het was bij nu 1 kutopmerking maar had ze bij mij geflikt wat ze andere mensen heeft geflikt dan had ik haar nog tíjden lang aan haar oren over het forum getrokken. Slecht van mij he? Daarom heb ik ook zoveel respect voor al die mensen die hun mondje maar houden wegens een simpele búg in het forumsysteem. Nou ja, case closed. Maar om nu 'amen' te zeggen op zoiets als 'het is niet netjes om over iemand te praten die er niet bij is'.... wat een lachertje.
ZeZ - 4 euro? Twee keer koffie en een saucijzenbroodje?
Ja, veel gezelliger Suus.

Wauw Zus, das eh... wat tegenvallend denk ik he?
quote:Bambi schreef op 30 april 2010 @ 22:42:

[...]

Eensch? Laat ik je dit zeggen: Het was bij nu 1 kutopmerking maar had ze bij mij geflikt wat ze andere mensen heeft geflikt dan had ik haar nog tíjden lang aan haar oren over het forum getrokken. Slecht van mij he? Daarom heb ik ook zoveel respect voor al die mensen die hun mondje maar houden wegens een simpele búg in het forumsysteem. Nou ja, case closed. Maar om nu 'amen' te zeggen op zoiets als 'het is niet netjes om over iemand te praten die er niet bij is'.... wat een lachertje.

Sorry?

Ik snap dat je boos bent op haar, maar om iemand zwart te maken zonder dat ze zelf iets kan zeggen is gewoon not-done.

Maar ja kan prima zeggen dat je haar een trut vindt om wat ze heeft gezegd tegen jou

Wat iemand later riep over haar karakter, dat kan gewoon écht niet.
Bam ik zeg geen amen en ik weet dat sommige mensen terecht niet blij zijn met het feit dat Festen weer terugkwam maar om dat nu weer uitgebreid te gaan herkauwen terwijl ze er niet op kan reageren is vind ik niet oké.
O, dan is mijn score beter. Ik heb -10 euro gescoord.
Ik denk dat het handig zou zijn als Naomi even uitlegt wat er met het account van Festen is gebeurd, is ze gepermaband of heeft ze zelf (wederom) om opheffing van haar account gevraagd?

Ik forum nauwelijks, maar heb gisteren wél de avatarwisseling van Festen en haar vraag over instellingen gezien. Ik denk dat ze lollig wilde doen op een zeer devious manier, want ik geloof a) niet dat Festen een Angel is met haar forumverleden en b) geloof ook niet zo erg in technische fouten die maken dat je ineens in een Angelaccount zou zitten.

Wat er dan wél gebeurd is met Festen, daar ben ik dan wel erg benieuwd naar en ik denk dat het slim zou zijn als Naomi, zoals ik al zei, daar even toelichting op zou geven.
.
En jullie raden nooit watvoor wereldbedrag mijn 3 herten en ik vanmorgen vanaf 7.30u tot uurtje of 12.00u op de vrijmarkt, op ons verregende kleedje hebben binnengehaald...

...

......

....... 10 hele centen! Echt! 0,10 euro!

Voor een zonnebril die dochter gisteren ergens in het dorp op straat vond.. ROFLOL

(en daar heb ik nog wel zo'n leuk shirtje-met-decolletéé voor aangetrokken.. tssssk)
Nor, wat heb jij gedaan dan?? twee koffie, een saucijzenbroodje en een oranjebittertje plus kwekkeboombitterballengarnituurtje?

Mam, aan de ene kant snap ik je wel maar aan de andere kant verspelen sommige mensen ook die rechten, zeker als het gaat om slachtoffers van die persoon.

En F heeft er voor gekozen toch? Om weg te gaan? Uit vrije beweging riep ze hier, ik ben al weg. Maar als je zo'n boude opmerking maakt kun je moeilijk verwachten van mensen dat ze nadat jij pleite bent gegaan ze hun mond ineens dichthouden.

En YESSSS zoon slaapt! Ik ben heeeeeel erg blij, en doe even een dansje.
MV: ik heb ook nooit geweten van jouw verleden met Festen (wel van wat andere mensen) en ben het met Bambi eens: hulde dat je daar nooit iets over hebt gezegd. Heel knap van je, want net als Bambi zou ik dat ook niet hebben gekund.
.
He shit Bambi, zeg volgende keer ff waar je zit dan, dan kom ik wel duppies in je shirt gooien....
Bambi
Oh, er is weer een 'stel ik me aan' topic

Ff kijken
is niks. Weer iemand die alleen zit terwijl haar vent in de kroeg hangt.
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:49:

En YESSSS zoon slaapt! Ik ben heeeeeel erg blij, en doe even een dansje. Fijn voor je. ( En voor zoon ! )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Het gaat mij echt niet om Festen, Pilous. Wie weet zitten er hier op het forum wel veel meer aparte lui, dat boeit me niet. Het gaat me erom dat er éérst van Naomi en co verwacht wordt dat een ge-permabande weer vrij kan forummen, dat forummers met diegene in real life nogal wat te stellen hebben gehad en wanneer deze dame ineens foetsie is en er getoverstaft is over haar gedrag en onduidelijkheden er nul mededelingen over gedaan worden. Dat heeft niks met Q-day te maken, dat was gisterochtend/middag al en daarna was desbetreffende engel en Naomi ook nog gewoon aanwezig.

Maar verder heb je gelijk, het is niet netjes nee. Maar soms heb je daar schijt aan, vanwege het beleid. Was er een melding over gedaan dan had je mij niet gehoord. (en ik reageerde ik sowieso op de Festen-discussie, ik slingerde het niet aan)
quote:Pilous schreef op 30 april 2010 @ 22:51:

Oh, er is weer een 'stel ik me aan' topic

Ff kijkenja, ze stelt zich aan.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Heb al bevestigd.

Fijn dat zoon 'uit' staat
eh Bambi.. even ter verdediging van de gepermabande ( past even in mijn straatje) Ik had ooit ook een permaban.. opgeheven
Dat is ook een beetje vaag Bambi...

Hm, misschien heffen ze het Bantopic wel weer op.
Ik ben echt blij dat hij slaapt, hij is net begonnen met concerta en de eerste nacht was BAL met hoofdletters want dat was het. Schreeuwerig, luidruchtig en klaarwakker, tot half twee. Bijwerking, sneu voorhet ventje, maar nu slaapt hij lekker, dus ik ben heel erg blij.
*klikt gelijk op toverstafje*
ghe alsof niemand dat weet hier Ploes
Waarom had jij inhemelsnaam een permaban DGS?
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 22:52:

is niks. Weer iemand die alleen zit terwijl haar vent in de kroeg hangt.Volgens een ander topic moet die kroeg dan straks wel gereinigd worden met salie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven