3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Zo en nu maar wachten op de bezoekers, ieder jaar weer spannend hoeveel mensen er komen.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen





iedereen lekker geslapen?

Ik lig nog in mijn mandje, na te genieten van een hele leuke avond
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Sgaap wat een wijze/ mooie woorden ik had het niet beter kunnen omschrijven





Bankje... Succes vandaag





Hè roos... Ik lig ook nog in bed
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Tssk ben ik door opmerking in ander groepje .. En mijn reactie daarop ineens een huilie...



Maar het gevoel komt ineens zo sterk binnen morgen Moederdag en dan wel moeder zijn maar je kind is er niet pffff
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
sweeties
Heb ik dat?!




Freak



Fijn dat jullie gisteraaf zo'n leuke, fijne avond hebben gehad met elkaar
Alle reacties Link kopieren
Thanks meiden ... Heb net overeenstemming met ex bereikt morgenmiddag avond is mini gewoon bij haar mama ... Uitgeruild met hemelvaartsdag ... Tssk kinderachtig maar ik ben wel blij dat ik morgen Moeder kan/mag zijn
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Freak
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je dochter er morgen toch is Freak!
Alle reacties Link kopieren
De mijne is er ook niet bedenk ik me net. Ik heb daar echter niet zo'n moeite mee. Ik hecht niet zo heel veel waarde aan het fenomeen moederdag, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Pffff..... krijg net de offerte binnen voor de keuken en valt echt veel lager uit dan ik verwacht had. Nu durf ik helemaal niet meer te onderhandelen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik zou zeggen koop een.... @ Floor
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
allemaal



Zat er toch iets in die rivella? Mijn hoofd voelt alsof ik een enorme kater heb.



Was wèl erg gezellig gisteren!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Floor wel onderhandelen hoor, misschien niet over de prijs maar over ingebouwde expresso machines of zo
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
No ze zeggen niet voor niets " een beeetje vreemd "
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaapie schreef op 08 mei 2010 @ 12:21:

Floor wel onderhandelen hoor, misschien niet over de prijs maar over ingebouwde expresso machines of zo Maar ik wil helemaal geen ingebouwde expresso machine. Ten eerste vind ik het niet te zuipen en hoe meer inbouwapparaten in de keuken, hoe meer er stuk kan. Kan je gelijk de halve keuken slopen. Bij een gewoon koffiezetapparaat heb ik voor 30 euro een nieuwe bij de Blokker.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook erg gezellig gister.
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor Floor ik roep ook maar wat ,



* gaat weer stilletjes in het hoekje zitten :)*
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaapie schreef op 08 mei 2010 @ 12:26:

Sorry hoor Floor ik roep ook maar wat ,



* gaat weer stilletjes in het hoekje zitten :)*





Sorry!



Ik overweeg nu om te gaan onderhandelen over een Amerikaanse koelkast en een matte kraan.



Dus thnx voor de tip!

Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen floor er zit een dikke marge op keukens hoor, dus niet zielig vinden en gewoon zo veel mogelijk uit slepen
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Floor, das toch heerlijk dat die prijs lager uitvalt en idd gewoon nog onderhandelen. Weet die badkamerboer toch niet dat jij de prijs laag vindt. Jij schrok je zgn. een hoedje.



Bloem, wat een ellende zonder airco. Hoop dat je iemand kan vinden die het maakt.



Fijn Freak voor je, dat mini bij je is morgen. En ja wat een kinderachtig gedoe, hopen dat dat snel normaliseert.
Alle reacties Link kopieren
quote:floor72 schreef op 08 mei 2010 @ 12:25:

[...]



Maar ik wil helemaal geen ingebouwde expresso machine. Ten eerste vind ik het niet te zuipen en hoe meer inbouwapparaten in de keuken, hoe meer er stuk kan. Kan je gelijk de halve keuken slopen. Bij een gewoon koffiezetapparaat heb ik voor 30 euro een nieuwe bij de Blokker.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
En sgaapie, wat een wijze woorden zo op de vroege ochtend.



Ibi, balen voor je dat die nou pas zo laat geplaatst kan worden. Maar binnen is binnen.



No, Rivella?? Heb dat altijd een heel veemd smakend drankje gevonden. Sterkte met je hoofdpijn.
Alle reacties Link kopieren
Bankje succes, open huizendag?
Alle reacties Link kopieren
En Roos, ben je je bed al uit?

Ik heb echt zo lekker uitgeslapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven