Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Wat nou, Sinterklaas bestaat niet????

goedenmorgen!

Ik heb niets meer te melden dan dat..voorlopig

(ja, ik moet dringend weg, maar wil nog even naar LDs enkel kijken.. )
Later is nu
En wederom goedemorgen!

zo

na dit goede begin van de dag.. iedereen hartelijk welkom in onze thuiskroeg.

De enkelupdate, voor belangstellenden: hij was dik, blauw en rood door een te strak verband, dus éigenlijk kon ik er niets aan zien. Gelukkig is het Elvis' vrije dag, mag hij het medische circuit door, vandaag. Langs dokter, fysio of ziekenhuis, welke dan ook maar plek heeft en als er maar naar gekeken wordt.

Ik heb het eigenlijk wel gehad, met de enkel van m'n dochter, maar besef dan tegelijkertijd dat dat natuurlijk peanuts is, vergeleken andere dochters of kindproblemen.

Mijn zus meldde gisteren dat ze dit jaar geen tijd heeft voor ons Sinterklaasfeest. Zó jammer. Doen we altijd met fopcadeaus en gedichten. Elvis ziet het probleem niet zo, we doen het toch nog met zijn familie. Maarja, dat is een stapel cadeaus, alleen voor de kinderen, eventueel nog lootjes trekken voor de ouderen, geen gedichten, want niemand heeft er tijd voor en kloar. Vind ik zó saai en zó geen Sinterklaasfeest. Dus nu wil ik het wel klein in het gezin vieren. Dat ik met de kinderen wat fröbel voor Elvis en hij met de kinderen wat voor mij. Verder wat kleine cadeaus en overal een gedichtje bij.

Ik had trouwens al wel 2 cadeautjes voor m'n zus gekocht en zou van de week alvast beginnen.

nou

dat is eerst wel genoeg leesvoer, voor de volgende persoon?

toedels
Later is nu
In navolging van Toet ook nog op zoek naar een Vivatattoo (die er dus kennelijk niet is? tsk) vond ik deze

Later is nu
Och, arme LD met blauwe enkel, en arme schreeuwende mama, gaat het weer een beetje in Dreamer-residence? Leuk dat de minimeet leuk was!

Kjong *grijns* blijkt je minnaar gewoon Sinterklaas geweest te zijn, zég dat dan meteen!

Ik kreeg gisteren een nieuwe baan aangeboden, op de sportschool *verbijsterd emoticonnetje*. Als regelmiep projectmanager sportschool weet ik wat. Wel de hele dag van die strak gesportte mannen om me heen. En om de hoek. Hm. Maar een redelijke far cry van wat ik nu doe.

Ik ben 1.63, trouwens. Geen idee of ik krimp.
ooh wat erg zeg. Je zal er maar zo bijij lopen.

Yak, dat klinkt niet best met die enkel weer, Dream.. Kan ze nu niet naar school waarschijnlijk? Of hadden jullie nu al vakantie?

Oh ik ben zo trots trouwens!

Gisteren stonden we bij de bakker, las Noah uit zichzelf welke broden er lagen. Kaasstengels, tijgerbrood, oerbrood, hij las het zó op! Glunder!

Wat gaat dat snel, joh. Iedere avond oefenen we een uurtje, gaat erg goed en zijn achterstand is helemaal ingelopen. De juf zei ook al dat hij het erg snel oppikt allemaal. My boy, goed van 'm he?

Sjo, eens zien wat de dag vandaag gaat brengen. Heb erg veel zin in het weekend, zit vol vrienden bezoekjes, leuk. En vanavond wijnen met een leuk stel, ook lekker vooruitzicht. Heb ik echt nodig, nu de dagen zo barstensvol kindervermaak zitten. Ook leuk maar ik ben er toch niet helemaal voor geboren, hoor. Moet me tot het uiterste inspannen om geduldig te blijven, telkens weer mee te knutselen/strijkkralen/boeken maken (Noah maakt stripboeken), alle 'maaaammmaaaaa-mammmmaaaaa-mammaaaaaa! -'s aan te horen en ga zo maar door. Maar goed, aan andere kant is het wel lekker om niks anders aan mijn hoofd te hebben dan alleen maar Kinderen. :-)
Wow wat goed van Noah!!! Best snel, voor van die moeilijke woorden zeg.

Is de sportschoolbaan niet iets handigs voor tussendoor dan Lil? Totdat je weet wat je wilt worden, de kinderen wat ouder zijn, jij wat flexibeler enz? Gewoon, als rust en tussenstap en dan verder zien, ipv volledig sabbatical. Als het je leuk lijkt dan. natuurlijk.

(oooh.. kreun.. al die mammamammamammamammmmaaaaaaa's.. )

Of.. het standaard antwoord tegenwoordig "jamaarmamma..."

Hoezo, fijn dat je kinderen mondig zijn

Bij ons begint de vakantie vanmiddag om 15.15 uur.

(deze tijd doet me er altijd aan denken dat er ooit, in het jaar 1515 iemand doodgeschoten is.. wie weet ik even niet meer.. een zekere Philip misschien?.. iemand?)
Later is nu
zet ik thee, komen de theedrinkers niet..

kijk, ik heb er heerlijke kersenbonbons bij

(eigenlijk heb ik gewoon zo'n zakje met van die dingen in een rood papiertje, maar dat geeft google dan weer niet, wel dit:

ziet er ook lekker uit )
Later is nu
(en daarnaast allemaal plaatjes van afvalsites.. pff )
Later is nu
quote:Toet schreef op 11 oktober 2007 @ 21:48:

Wat nou, Sinterklaas bestaat niet????

Sttttt! Laat het Alex niet horen!

(even bijlezen nog, maar eigenlijk geen tijd)

Gisterenavond weer met een enorm vrolijke Barman gezoend. Heel even maar, we moesten allebei weg maar toen de kinderen op bed lagen was hij in de buurt en dus zoen-beschikbaar. Heeeeeeerlijk! Grote armen om me heen, pretogen en een big smile. "heb ik al gezegd dat ik je zo leuk vind!?" vroeg hij me, terwijl ik heel romantisch de vaat aan het opruimen was. Ik heb hem uitgebreid laten vertellen hoe leuk ik ben, dat snappen jullie wel,
Later is nu
Leuk!!!

(de barman, niet de enkel of mamamamaamamamamamamamaaa zeurende kinderen)

ik zie Lil wel op die sportschool rondlopen! Zeker wat anders dan nu ja!

Ik probeer huis beetje toonbaar te krijgen voor iemand die langs komt. Gelukkig belde ze gisteren nog even hoe laat ze ongeveer kwam. Anders was ik het zeker weten vergeten en had ze huis en onszelf in verre staat van puinhoop aangetriffen vrees ik. Hoewel het iemand is die dat wel aankan is het toch een mooie stok achter de deur om de ergste puinhopen even aan te pakken. Ik ben dus weer weg nu, want ze is er over half uurtje al.

Toedels dus!
Bloes, wat heerlijk voor je. Blijf er maar lekker zo relaxt bij, je ziet vanzelf wel hoe het loopt met Barman.
Goed, laat die barman maar wat inschenken nu dan.. het is vrijdagmiddag 3 uur!

Later is nu
quote:Bloesem schreef op 12 oktober 2007 @ 10:49:

[...]

Sttttt! Laat het Alex niet horen!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Bloes, wat leuk voor je, zo'n barman. Of beter gezegd; wat leuk voor die barman! Heerlijk, zo even lekker ongecompliceerd kunnen zoenen. Lekker van genieten, meis

Kjong, ben je al aan het inpakken???

Dreamer, hoe is het met het enkeltje? Alweer wat minder blauw en dik nu, hoop ik?

Bam, wat fijn van Noah! En wat knap dat hij nu al z'n achterstand heeft kunnen wegwerken. Dat die juffen dáár nou zo'n drama van moesten maken, zeg. Superfijn.

Kan me overigens voorstellen dat je zin hebt in het weekend, als je allemaal leuke dingen op de planning hebt staan.

Toet, je huis al aan kant?

En hoe zou het met Pimpel en d'r werk gaan?

Hier afgelopen week weer erg druk. Veel dingen op stapel en tot overmaat van ramp was (en is) Zoon ook nog eens oervervelend. Hij is zich enorm aan het afzetten nu, gaat overal om in discussie (je bent 4, for crying out loud!!) en luistert werkelijk voor geen meter. Enorm vermoeiend. Maar goed, vandaag nog even druk dagje (werken-logopediste met zoon-boodschappen voor het weekend-huishoudelijke meuk-koken-etc), maar dan ben ik heerrrrrrrrrlijk een weekje vrij wegens de herfstvakantie. Helaas alweer voor de helft gevuld met allerhande bezoeken (kapper-huisarts-logopediste-gasketelonderhoud) en helaas is Man de helft van die week ook nog eens de hort op naar Engeland, maar dat mag de pret niet drukken. Voor de rest ga ik lekker chillen. Hoop ik.

Fijn weekend!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
posting van gisteren is ergens in cyberwereld verdwenen zie ik? vreemd. Wauw bam, wat goed van Noah, dram wat rot van enkel van LD.

Even mijn frustratie kwijt: Ik heb een bruiloft volgende week, weten jullie. Vorige week kwam ik tot de conclusie dat het nog maar kort dag was om te gaan winkelen met weinig geld (want enorme crisis) en weinig tijd (want enorme gevulde dagen). Na een middag shoppen een helemaal fijne jurk gezien, mooi en leuk, maar niet de goede maat. Was wel in ander filiaal aanwezig, fucking ver. Maar aardige cassière regelde voor mij dat hij met de vrachtwagen meekwam zodat hij er gisteren zou zijn. Ik helemaal in mijn nopjes, want ik in een jurk is een bijzonder evennement, zeker als ik er nog tevreden over ben. Groot was mijn blijdschap dus toen ik hem vanmiddag in mijn handen kreeg. Ik racete door zonder te passen naar mijn ouders, want weinig tijd ivm overvolle dagen. Daar wil ik hem showen aan moederlief en kom ik tot de ontdekking dat de maat die in de jurk staat het in de verste verte niet haalt bij de maat die de jurk in het eggie is. Scheelt zonder overdrijven 4 of 5 maten (waarom zag ik dat niet in de winkel?). Daar gaat de planning en daar gaat de weerstand. Ivm overvolle dagen toch wel een beetje tot het gaatje en dan zo`n tegenslag -> tranen met tuiten.Uiteindelijk 12 (!) filialen gebeld, nergens meer te krijgen in de goede maat. Stress. Toen terug naar winkel van vandaag, daar 1 maat kleiner gepast die eigenlijk te strak bij borsten zit, maar niet onoverkomelijk. Voelt maar beetje vervelend en ziet er niet superstom uit, maar ipv pronte borsten een redelijk platgeduwde voorgevel. Balen, maar beter dan niets. tot lieve winkelmevrouw bedenkt dat ze op zolder nog een andere jurk heeft in die maat (zelfs een uitverkoop!) en dat wel wat voor mij vindt. Schat haast zich de trap op ( het is inmiddels 17.30) en heeft dit helemaal goed ingeschat. Jurk is leuk en staat prachtig. Echter wel dezelfde soort kraag als vriendin bij bruidsjurk heeft. Vast geen probleem, maar wilde ik toch even checken. Bellen, bellen, bellen maar op alle telefoons geeft vriendin niet thuis. What the fuck denk ik, ik koop ze beiden, ga ik bentos showen en overleggen met vriendin. Wil portemonnee trekken, weg. Stress. Ik denk dat ik gerold ben, maar kom er redelijk snel (althans voor blokkeren van alle passen) achter dat hij nog bij mijn ouders op de bank ligt. Daar namelijk tamelijk overhaast weggegaan in de hoop voor sluitingstijd bij winkel te zijn. Nu dus nog geen 2 jurken rijker,. maar lieve winkelmevrouw hangt hem apart en ik kan hem morgen (als ik dat red na het werk ) en anders maandag ophalen. 1 ding is duidelijk, ik loop niet in mijn blote kont en ik draag een jurk.

Nu is het tijd voor een bel wijn en rust.........
Men, ik werd al moe en gestresst bij het verhaal lezen alleen! Hug Bentetje, wel fijn dat je niet in je blootje naar het feestje hoeft!

Huis netjes, gezellig gelunchd met visite, daarna met kinderen eind gewandeld en vervolgens gezond en verantwoord gekookt (en ze hebben het nog opgegeten ook). Goed dagje dus. Nu is Lief bijna thuis en die mag voorlezen en tandenpoetsen doen, terwijl ik de afwas wegwerk.

Heb trouwens opeens best veel werk en mogelijkheden bij bijbeungebeurtenis van Bloes/Bent; echt cool!
Huh?? Hebben jullie allemaal wat leuks te doen ofzo, op vrijdagavond?
Nope, vrienden komen andere avond dus hier weinig bijzonders te doen. Bambi-man net naar bed en ik uitblazen van drukke dag.

Bent, arme schat, wat een dag!
Ik zit op bank met laptop en Lief kijkt Lama's. Lekker duf dus
He wat grappig, ik zie bij iemand een avatar staan van een Jip & Janneke plaatje, diezelfde afbeelding hadden we bijna gekozen op geboortekaartje van Levi. (Jip&Jan staan bij een wieg waar een baby in ligt) Vind 'm nog steeds leuk.

Lekker, Alex, weekje niet werken! Zaligheid, zaligheid. Nu hopen dat Zoon in die week even zijn bijdehandjes elders parkeerd/t/d/t/d.. kut d's/t's, waar is dat fokschaap als je 'm nodig hebt.
Dus ik heb alle tijd om te kijken wat voor tips er zijn voor meiden die hun borsten willen laten vergroten, om te lezen over een minnaar die bij zijn vrouw weggaat, maar dan alsnog naar een ander gaat hoe ik iemand hard onder de gordel kan raken, maar dat is dan vast een hormonaal probleem!
Trouwens, die mooie griet hiernaast ----->

Die ken ik. Lekker belangrijk, maar goed. Weten jullie het maar, he.
Oh ja, hoe ken jij haar dan????

Ik ken niemand hier op de plaatjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven