Terug bellen?
zondag 9 mei 2010 om 20:37
MC, ik ben zelf niet zwanger op dit moment maar ik cocoon gewoon lekker met je mee.
Baggertv op de achtergrond, met mijn hoognodige koffie lekker achter het beeldscherm, gezellig hier met jullie. Ik vermaak me wel. Ik heb nog een stuk zelfgemaakte kwarktaart over, mag je dat hebben?
Whatever, echt goed te horen dat je dit zo serieus neemt, zelfs nu dit ten koste gaat van je gastvrouwrol thuis.
Ik zal je opdragen voor een lintje volgend jaar.
Baggertv op de achtergrond, met mijn hoognodige koffie lekker achter het beeldscherm, gezellig hier met jullie. Ik vermaak me wel. Ik heb nog een stuk zelfgemaakte kwarktaart over, mag je dat hebben?
Whatever, echt goed te horen dat je dit zo serieus neemt, zelfs nu dit ten koste gaat van je gastvrouwrol thuis.
Ik zal je opdragen voor een lintje volgend jaar.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 20:37
quote:musicath schreef op 09 mei 2010 @ 20:33:
Hier ging net de telefoon over. Ik kon me niet bedwingen en heb al opgenomen toen hij nog maar 1x overging. Stom hè?Wie was het.....?
Peterrrrrrr Rrrrrrrrrrrr
Ik heb trouwens een duivels dilemma straks
Blijf ik hangen bij de Da Vinci Code (kan ik gewoon blijven forummen want di eheb ik al 3x gezien)
of schakel ik straks naar Peterrrr Rrrr....
Hier ging net de telefoon over. Ik kon me niet bedwingen en heb al opgenomen toen hij nog maar 1x overging. Stom hè?Wie was het.....?
Peterrrrrrr Rrrrrrrrrrrr
Blijf ik hangen bij de Da Vinci Code (kan ik gewoon blijven forummen want di eheb ik al 3x gezien)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 20:40
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 20:36:
[...]
ja sorry hoor, maar Vampire Diaries moet ik echt wel zien
Ik smacht al weer een week naar Damon en Stephan...
SC even voor jouw informatie....zulke heren lopen niet in de Hofstad hoor
*gaat snel bakkie koffie zetten voor SC, anders is ze niet te harden de rest van de avond*
daar was ik al bang voor SD....
Bedankt voor het heerlijke versgezette bakkie, ik kom helemaal bij.
Maar uh, ik kreeg George dan toch ook? Wordt een nazending zeker?
[...]
ja sorry hoor, maar Vampire Diaries moet ik echt wel zien
Ik smacht al weer een week naar Damon en Stephan...
SC even voor jouw informatie....zulke heren lopen niet in de Hofstad hoor
*gaat snel bakkie koffie zetten voor SC, anders is ze niet te harden de rest van de avond*
daar was ik al bang voor SD....
Bedankt voor het heerlijke versgezette bakkie, ik kom helemaal bij.
Maar uh, ik kreeg George dan toch ook? Wordt een nazending zeker?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 20:43
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 20:37:
[...]
Wie was het.....?
Peterrrrrrr Rrrrrrrrrrrr
Doe net zoals ik.
Gewoon naar Peterrrrr Rrrrrrrrrrrrrrrrr overschakelen straks én blijven forummen. Kom op SD, wij vrouwen kunnen multitasken!
[...]
Wie was het.....?
Peterrrrrrr Rrrrrrrrrrrr
Doe net zoals ik.
Gewoon naar Peterrrrr Rrrrrrrrrrrrrrrrr overschakelen straks én blijven forummen. Kom op SD, wij vrouwen kunnen multitasken!
zondag 9 mei 2010 om 20:44
Oh Soulcats, een stukje kwark! Lekker! Geniet nu van mijn cappuccino, maar daar past goed een stukje kwark bij, hoor!
Het was familie aan de telefoon. Ik dacht nog even, zal het Sellena zijn, maar nee...
Peter R wil ik eigenlijk ook wel kijken. Het gaat over Maria Mosterd en of echte mannen nu wel of geen kaas eten.
Het was familie aan de telefoon. Ik dacht nog even, zal het Sellena zijn, maar nee...
Peter R wil ik eigenlijk ook wel kijken. Het gaat over Maria Mosterd en of echte mannen nu wel of geen kaas eten.
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
zondag 9 mei 2010 om 20:46
quote:Sellena schreef op 09 mei 2010 @ 20:44:
Ik wil bellen, maar durf nu niet meer.
Staat een beetje stom na 2 dagen.Ik had al eerder gezegd dat ik je een slappeling vond. Kom op zeg, hoe moeilijk is het nou? Je hebt alle steun van ons na Het Gesprek. Je hebt tips, trucs en andere aanbevelingen gehad. Het enige dat je nu nog hoeft te doen is ehhhh.... BELLEN!!!
Ik wil bellen, maar durf nu niet meer.
Staat een beetje stom na 2 dagen.Ik had al eerder gezegd dat ik je een slappeling vond. Kom op zeg, hoe moeilijk is het nou? Je hebt alle steun van ons na Het Gesprek. Je hebt tips, trucs en andere aanbevelingen gehad. Het enige dat je nu nog hoeft te doen is ehhhh.... BELLEN!!!
zondag 9 mei 2010 om 20:48
*besluit dapper op Peterrrr Rrrrr te gaan kijken straks*
Sellena, je kan best bellen hoor
Je belt, het neemt op (ja weet ik veel misschien is het wel een vrouw) en je zegt:
Hey hoi, sorry dat ik nu pas terug bel, ik was namelijk een leven aan het hebben gister
Kan hartstikke goed hoor, zeg ik ook wel eens als ik na een dag pas terug bel
Weet je nog, dat kon namelijk gewoon, dat had ik in je andere topic ook al eens gezegd
Sellena, je kan best bellen hoor
Je belt, het neemt op (ja weet ik veel misschien is het wel een vrouw) en je zegt:
Hey hoi, sorry dat ik nu pas terug bel, ik was namelijk een leven aan het hebben gister
Kan hartstikke goed hoor, zeg ik ook wel eens als ik na een dag pas terug bel
Weet je nog, dat kon namelijk gewoon, dat had ik in je andere topic ook al eens gezegd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 20:50
quote:Sellena schreef op 09 mei 2010 @ 20:46:
Neuh, ze kunnen de pot op...
Dussssss... samenvattend:
JIJ opent een topic, waarin je je dillema beschrijft. Wij leven 2 dagen met je mee en adviseren je vooral om te bellen. We geven je tips, staan dag en nacht voor je klaar. En dan dit? Valt me vies van je tegen, hoor!
Neuh, ze kunnen de pot op...
Dussssss... samenvattend:
JIJ opent een topic, waarin je je dillema beschrijft. Wij leven 2 dagen met je mee en adviseren je vooral om te bellen. We geven je tips, staan dag en nacht voor je klaar. En dan dit? Valt me vies van je tegen, hoor!
zondag 9 mei 2010 om 20:52
zondag 9 mei 2010 om 20:53
quote:Sellena schreef op 09 mei 2010 @ 20:52:
Ff serieus, ik weet het ook niet meer.
Ik heb zoiets van fuck it.
Maar ben toch ergens wel nieuwsgierig, terwijl het er niet eens toe doet. Als iemand me echt wil spreken kan ie bellen of een sms sturen. Dit gaat dus nergens over.
Sellena, ik heb zoiets van fuck you.
Ff serieus, ik weet het ook niet meer.
Ik heb zoiets van fuck it.
Maar ben toch ergens wel nieuwsgierig, terwijl het er niet eens toe doet. Als iemand me echt wil spreken kan ie bellen of een sms sturen. Dit gaat dus nergens over.
Sellena, ik heb zoiets van fuck you.
zondag 9 mei 2010 om 20:54
zondag 9 mei 2010 om 20:54