Mijn vriend heeft elf tenen

10-05-2010 21:16 185 berichten
Sja, elf tenen dus. In het begin vond ik het niet erg, want met schoenen aan zie je het niet, maar het wordt weer lekkerder weer en dan loopt hij vaak in sandalen. Zonder sokken.

Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. Zeven tenen aan één voet en vier aan de ander valt best op. Ik wil eigenlijk dat hij er iets aan laat doen. Maar hoe vertel ik hem dat?

Tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:28:

[...]

Ja, want daar zitten veel kleurstoffen in. Dat lees ik ook maar net hoor.Likken jullie aan de lak dan???
Ik snap wat je aan die voet met 7 tenen kan laten doen, gewoon 2 afknippen, klaar!

Maar wat wil je met die 4 tenen dan? 1 door de helft hakken zodat het er 5 zijn? Of de afgeknipte teen terugplaatsen op de voet met een teen te weinig?

Sorry hoor, maar wat een non-probleem.
quote:louisavuitton schreef op 10 mei 2010 @ 21:26:

Ik heb eens een (vakantie) vriendje gehad zonder tenen.Echt? dan kan je niet lopen toch? Of had hij hoefjes?
Ik ben bang dat hij zich wel een beetje op de tenen getrapt gaat voelen als je erover begint.
Viva naar de knoppen.
Kan hij goed lopen..of liever rennen met die voeten..zoals in: Run, emaille, run!!
quote:Vamonos schreef op 10 mei 2010 @ 21:29:

Ik ben bang dat hij zich wel een beetje op de tenen getrapt gaat voelen als je erover begint.Oh wat slecht. Hahaha
Ik zou hem paaien ; hij 10 tenen ( en dan ook nog eerlijk over twee voeten verdeeld ) en jij twee nieuwe tieten op een plek waar hij ze het mooist vindt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:zonneschijn10 schreef op 10 mei 2010 @ 21:29:

[afbeelding]

Altijd baas boven baas he?

Show-off!!!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 mei 2010 @ 21:30:

Ik zou hem paaien ; hij 10 tenen ( en dan ook nog eerlijk over twee voeten verdeeld ) en jij twee nieuwe tieten op een plek waar hij ze het mooist vindt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 mei 2010 @ 21:30:

quote:Jorina schreef op 10 mei 2010 @ 21:29:

Sorry hoor, maar wat een non-probleem.

Eens!

Ik kan me sowieso flink ergeren aan mensen die zo moeilijk lopen te doen om onbenullige lichamelijke imperfecties als gele tanden en een of twee extra tenen bij hun partner. Wees verdorie blij dat je partner gezond is in plaats van zo te lopen miepen. Er zijn ergere dingen. Jonge mensen bijvoorbeeld die hun partner moeten missen door een erge ziekte.
quote:Chatterly schreef op 10 mei 2010 @ 21:30:

Kan hij goed lopen..of liever rennen met die voeten..zoals in: Run, emaille, run!!Over z'n loopje durf ik nou niet meer te beginnen..
Een vriendin die je vriend keihard uitlacht daarom? Wat een kinderachtige reactie.
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:33:

[...]

Over z'n loopje durf ik nou niet meer te beginnen.. Gooi het in de groep meid....we zijn één en al oor!
Met die 11 tenen zou ik niet zitten, met die sandalen wel...
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:28:

[...]

Ja, want daar zitten veel kleurstoffen in. Dat lees ik ook maar net hoor.Weet je zeker dat jullie niet teveel uit pakjes eten daar krijg je ook gele tanden van. Of misschien heeft zijn moeder veel pakjes eten gegeten tijdens de zwangerschap? God weet wat daar voor troep in zit, daardoor heeft ie natuurlijk 11 tenen.
quote:Christiane04 schreef op 10 mei 2010 @ 21:32:

[...]

Eens!

Wees verdorie blij dat je partner gezond is in plaats van zo te lopen miepen. Er zijn ergere dingen. Jonge mensen bijvoorbeeld die hun partner moeten missen door een erge ziekte.

Als je zo begint kun je denk ik 80% van de topics hier sluiten.

Ik kan me wel enigszins voorstellen dat emaille het een vervelend probleempje vind. Ik bedoel, er zijn ook topics over rughaar of weet ik veel wat, dus tja, dan sla je dit topic toch over?
quote:TouchOfPink schreef op 10 mei 2010 @ 21:34:

[...]

Weet je zeker dat jullie niet teveel uit pakjes eten daar krijg je ook gele tanden van. Of misschien heeft zijn moeder veel pakjes eten gegeten tijdens de zwangerschap? God weet wat daar voor troep in zit, daardoor heeft ie natuurlijk 11 tenen.

Heb je het al...

Het is allemaal de schuld van de E-nummers!!!
Ik zou hem ook keihard uitlachen, net zo lang tot 'ie zich laat opereren.
Hoe gek ben je op Vriendje? Omdat je aangeeft dat je het eerst niet erg vond... Is het peil op de liefdesmeter niet toevallig gezakt?
Het gaat niet om de hoeveelheid maar om de lengte

Ik bedoel Is hij nogal snel op zijn teentjes getrapt
quote:Jorina schreef op 10 mei 2010 @ 21:36:

[...]

Heb je het al...

Het is allemaal de schuld van de E-nummers!!!Jemig. Dat eet ie best veel ja. Ik ga het toch maar tegen hem zeggen, voordat het erger wordt.
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:16:

Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. Zeven tenen aan één voet en vier aan de ander valt best op. Ik wil eigenlijk dat hij er iets aan laat doen. Maar hoe vertel ik hem dat?

Er is meer mis met die vriendin dan met je vriend.

Knap onbeschoft om iemand daarom uit te lachen

Hij zit er zelf blijkbaar niet zo mee en doet gewoon sandalen aan.

Jij bent degene die zich er blijkbaar voor schaamt. Tsja...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven