Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Wat een fijn nieuws over tante Goldie!Hoe gaat het met de buurman?

Ik zal straks mijn mail even nakijken ivm meet.Durf bijna niet te vragen of er iemand met mij mee wil rijden Alhoewel ik vind dat we nu genoeg pech gehad hebben.Dusss...

Mamz,de dj zit erg vol dus het glitter en glamour feest komt in juni.Moet ook nog rekening houden met mijn ouders want we doen het daar in de tuin.Mijn huis is echt te klein voor 32 ronddansende bijnapubers plus een dj en een bar.

Rondje bakker,slager en groenteboer heb ik gedaan.Vanmiddag nog even naar de lidl en appie.
quote:Goldielocks schreef op 11 mei 2010 @ 12:42:

[...]

Oeps, dat doe ik ook niet, Ik had deze er beter achter gezet.

Ik hoop van harte dat u mijn welgemeende excuses wilt aanvaarden, meneer Happy. Hap!!! Ik wist het.....
Oh, buurman kreeg vanmorgen de uitslag van het bloedonderzoek waaruit zou blijken of hij bestraling nodig heeft of niet.

Ik wacht op nieuws...
quote:Happy_Me schreef op 11 mei 2010 @ 12:43:

[...]

Hap!!! Ik wist het..... Ik ook van jou hoor...
Whahaa! Ik dacht dat die smack smiley een kusje-smiley was!
quote:fussie schreef op 11 mei 2010 @ 12:38:

Maar ik had ook nog even billendoekjes enzo willen halen. Moet dat morgen maar. Nee, donderdag.

Hou je er rekening mee dat het donderdag hemelvaartsdag is en de winkels dicht zijn??? Of zijn ze niet dicht?
quote:mamzelle schreef op 11 mei 2010 @ 12:04:

Ik ga iets heel erg onverantwoordelijks doen. Met de koters naar een tentoonstelling over geschiedenis en dan hopen dat ze het alsnog leuk vinden

Duhuh, je moet toch wat op een winterse meidag.

Ben benieuwd!

Wij zijn met Mmetje ook al naar het museum geweest.

Hij vond de abstracte schilderijen best leuk (grote kleurvlakken ) maar na een paar zalen vond hij sjansen met de suppoosten leuker
quote:druifje76 schreef op 11 mei 2010 @ 12:53:

Hou je er rekening mee dat het donderdag hemelvaartsdag is en de winkels dicht zijn??? Of zijn ze niet dicht?

Niet allemaal, onze Etos is bijvoorbeeld open van 12 tot 5 zag ik gisteren.

Zou de Hema ook open zijn? Ik moet nog een paar kadootjes kopen namelijk en vrijdag heb ik geen tijd, dan ga ik naar de Ikea.
quote:Goldielocks schreef op 11 mei 2010 @ 12:46:

Whahaa! Ik dacht dat die smack smiley een kusje-smiley was! Da's een Freudiaanse verspreking misplaatsing
Hilarisch, die smiley

Hier is alles gewoon open hoor, in de stad. Koopzondag heet zoiets. Of vrijdag haal ik het even, maar de doekjes zijn in de reclame bij de etos, dus dat is handig.

Pfff, valt he al op dat ik geen zin had om te gaan liggen?
Hmmm..mijn Ikea uitstapje gaat niet door. Net de voorraad gecheckt en het spul wat vriendin nodig heeft is er niet. Ook niet in B. dus het houdt even op.

Hier is ook alles open hoor, donderdag. (Maar ja, hier is altijd alles open, op nieuwjaarsdag en eerste kerstdag na.)
quote:Goldielocks schreef op 11 mei 2010 @ 12:46:

Whahaa! Ik dacht dat die smack smiley een kusje-smiley was! Waar het hart van vol is.
Gold dat is in ieder geval een beetje goed nieuws over je tante.

Happy wat ben jij wakker vandaag.

En als je vrouwen een beetje kent denk ik dat er nog wel wat onverwachts op je pad komt. Hele dringende onverwachte dingen.

Wat een zooi hé in Amsterdam. Bah bah.

Hebben jullie vanmorgen het nieuws gezien. Ik lag in een deuk om die van de PVV. Hoe heet ie Brinkman of zoiets. Hij wil dat iedereen op hem stemt en niet op Wilders. "Want Geert kan ons op ieder moment ontvallen". Het lijkt wel of Wilders ernstig ziek is of Brinkman denkt dat ie ie zijn leven niet zeker is. Ik vond het een rare uitspraak.
Zo, weer Thuis en moe.

Dadelijk maar even een dutje, en Dan alleen morgen nog werken.
Lekker, een dutje

De dag gaat opeens zo snel. Lief was pas half 8 thuis, dan eten en nu is het dus voor mijn gevoel al laat.

Zoon heeft heerlijk gevoetbald, maar wel alle (echt alle, ach gossie) wedstrijden verloren! Zie hem ook niet zo snel in het eerste van NAC terecht komen, na vandaag Maar heee, hij had het naar zijn zin

Nu zometeen gezellig nog een lekkere zelfgemaakte milkshake eten met de mannen en dan is de dag voor Zoon weer voorbij. Wij gaan nog een film kijken, Un Prophete.

Oh ja, op tv komt vanavond ook een leuke film: Little Miss Sunshine. Een film die een glimlach op je gezicht tovert!
Nog geen nieuws van buurman van Gold? Maar nieuws van tante is wel heel hoopvol..

We zijn naar de KMA gegaan, en de kinderen vonden het wel leuk om tussen al die oude uniformen, sabels en geweren te neuzen. En ze hebben reteveel zin om tweede pinksterdag nog een keertje te gaan, want buiten staat een tank en een F16 (?) en dat is het natuurlijk helemaal

Klein uurtje rondgeneusd en toen zijn we weer gegaan. Ik moet zelf ook nog leren hoe zo'n museumbezoek nou gaat (wat stonden er ontzettend veel moeilijke woorden op die kaartjes).
*morgen in overlevingsstand*

Twee oppaskoters

Een loge

Drie eigen kinderen die erg aan structuur, ritme en regelmaat toezijn

*moest maar eens hard op zoek naar een plan voor in elk geval de loge en de eigen koters... mag er wat zon bij?*
Fus is die milkshake zo dik dat je hem moet eten?

Ik dacht dat je zo'n ding altijd dronk. Met een rietje.

Leuk Mamz met jongens naar zo'n museum. Heeft het buiten het spannende ook indruk gemaakt?
Ik stem ook voor zon Mamzelle

Ik heb alle boodschappen gedaan,salade's gemaakt,wc+badkamer gepoetst,van boven naar beneden gestofzuigd en de kinderslaapkamers gestoft en gezogen.Zometeen nog slingers ophangen.Morgen taart halen en beneden stofzuigen en dweilen,dan kan het feest beginnen
Mamz, wat straks misschien ook leuk is voor jouw jongens:

open dagen luchtmacht

Ik ben er een aantal jaren geleden geweest. Was echt geweldig. Wél oordopjes meenemen want er is wel veel herrie. Maar de vliegshows zijn fantastisch, je kunt vliegtuigen van binnen bekijken en noem maar op. Als het een beetje gaat wil ik met Zoon ook er naartoe!
Kijkt iemand hier SOS verbouwing???
Ik heb een stukje gezien Druifje.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Het laatste stukje maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven