Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:PattiPage schreef op 17 mei 2010 @ 20:41:

Ik moet even napraten. In mijn eentje want ik klaag uiteraard niet openlijk over beleid of angels of allebei maar: bah bah bah wat een klote gevoel heb ik nu even. Gaat wel over hoor maar *ugh*

Koekje erbij? Lekker!

Waddist? Je maakt me nieuwsgierig.

Ik wil even melden dat ik me zorgen maak over Moordwijf. Damn, daar moet iets goed mis zijn zeg.
Eens met Liv. Dat vermoeden had ik gelijk al toen ze in het ziekenhuis bleek te liggen. Daar kom je niet zomaar gelijk met een aambei ofzo. Ik denk er echt vaak aan, zit me niks lekker , arm ding.
Ik ook vond het ook al meteen alarmerend Suus, maar elke keer dat ik kijk en er weer geen update is, maak ik me extra zorgen. Niet omdat ik vind dat het voor haar prioriteit zou moeten zijn om het forum op de hoogte te houden -verre van- maar omdat ik het niets voor haar vind om van het forum weg te blijven.
quote:dangeensuus schreef op 17 mei 2010 @ 21:53:

Eens met Liv. Dat vermoeden had ik gelijk al toen ze in het ziekenhuis bleek te liggen. Daar kom je niet zomaar gelijk met een aambei ofzo. Ik denk er echt vaak aan, zit me niks lekker , arm ding.

Ja maar wanneer is Mamalelie voor het laatst op het forum geweest? * kan niet goed checken omdat ik geen idee heb waar ze normaal post*

Misschien heeft ze bericht gehad en is ze nog niet op het forum geweest?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mamalelie is hier dagelijks. En ik maak me ook zorgen. Alleen al omdat de eerste keer toen ik mailde, vrijwel direct antwoord kwam. Maar goed, dat was geloof ik op maandag. Daarna heb ik niks meer gehoord. Dacht eerst nog, ach, er zal maandag wel bericht komen. Maar de maandag is (bijna) om en .. nope.

Hier ook iemand
Ik zit ook elke dag te kijken of er al nieuws is.. Niemand die haar op hyves heeft ofzo? Een andere contactweg?

AnnLiv heeft wel gelijk dat het forum geen prioriteit heeft te zijn maar ook ik krijg het niet uit m'n hoofd.
natuurlijk heeft het forum geen prioriteit maar ik vind het zorgwekkend dat er eerst wel een reactie is gekomen en daarna niet meer, gezien de voorgeschiedenis in Moordwijf haar familie vind ik het allesbehalve prettig. En zij natuurlijk ook niet, dat staat buiten kijf. Ik maak me oprecht bezorgd om haar en hoop echt dat het iets heel dom en vervelends is, niet iets heel ernstigs. Moet er echt even niet aan denken.
Ik heb haar een tijd op hyves gehad... maar toevallig een tijd terug opgeschoond omdat ik er niet veel mee doe...

Maar misschien weet ik nog iemand die haar ook op hyves had.
Zou een Angel niet een mail kunnen sturen?

Dat is wel vaker gebeurd als forummers zich zorgen maken om een forummer die niet meer verschijnt.

Wel als het serieuze twijfels zijn dan natuurlijk.

*en breek weer uit*
k denk dat iedereen zich wel zorgen maakt - maar de angels een mail laten sturen gaat mij persoonlijk toch echt te ver.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 17 mei 2010 @ 22:22:

k denk dat iedereen zich wel zorgen maakt - maar de angels een mail laten sturen gaat mij persoonlijk toch echt te ver.Mee eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het is een optie, en inderdaad is Moordwijf of haar vriend niemand iets verschuldigd hoor, maar er zijn zoveel mensen die zich oprecht zorgen maken, dat het even door me heen schoot.
Het mailadres werkt, anders had ik de vorige week geen bericht gehad. Dus nog een mail via iemand anders zal niet zoveel uitmaken. Zeker niet omdat haar vriend niet echt bekend is met het forum, de term angel zegt hem waarschijnlijk niets.
Dat is ook weer waar mamalelie.

Toch maar blijven afwachten dus...
Geen idee of er al wat over gepost is hier op dit topic. Maar ik vind de blog van vievke1 verre van oke. Ik vind het niet kunnen dat wij forummers geen topic over iemand mogen openen (er zijn een paar uitzonderingen zoals zwangerschap of verjaardag bv) terwijl een angel dit dan wel doet. Of tenminste in een topic praat over mensen. Zeker als er dan uitspraken gedaan worden die totaal niet kloppen. Laat staan dat die forummers er wat tegen kunnen doen want ze hebben op dit moment een ban.Vind dat zeer vreemd.
Ik ben het meer dan met je eens, Dushi. Ik vind het echt idioot dat een angel zo'n blog mag plaatsen waarin even leuk met wat persoonlijke vooroordelen gestrooid wordt over forummers. Tot zover de schijn van onpartijdigheid.
En sinds wanneer is de nick VivaAngels dezelfde als Angel1?
Een angel heeft eens een behoorlijk compromiterend topic van mij benoemd in een blog, met linkje. Was ik ook niet heel blij mee..
Precies Q.

En Noa dat is ook ontzettend vreemd (en dan druk ik me ook zachtjes uit) Is dat ooit rechtgezet voor je?

Vind het niet erg dat er dingen over forummers geschreven worden. Zelfs kritische dingen. Maar dan moeten de feiten wel kloppen. En in het geval waar ik het over heb klopt het zeker niet. Zowel Jaap als DS posten zelden op de Spijler. Waarom moeten zij dan aangehaald worden en neergezet worden als sneue zielige mannetjes die enkel en alleen op het forum zijn voor de sex?!
Hela, geen idee was me trouwens nog niet opgevallen.
Check de avatars bij de blog, Dushi, dan zie je het meteen

Wie reageert er dan....... ?

Nee, het is en blijft hier echt heeeeel duidelijk enzoot!
Ach... we zijn ermee akkoord gegaan toch volgens de algemene regels?

Alles wat je hier schrijft is eigendom van Sanoma en daar staat tegenover dat Sanoma vrij is om postings op het forum, om wat voor reden dan ook, te verwijderen.

Ze zijn dat bedrijfje echt niet begonnen om ons een plezier te doen hoor. We zijn een inkomstenbron.
Oke dank je Hela zal er op letten. Dom zeg dat het me nog niet opgevallen is.

Nee echt duidelijker wordt het er niet op. Als wij forummers (als ik even in zijn algemeenheid voor iedereen mag spreken) mogen een hoop niet. Wat de angels kennelijk dus wel mogen. Ik heb ook daarover een vraag gesteld in het modtopic van Naomi. Dus ik hoop daar binnenkort wel antwoord op te hebben. Heb het al eerder gezegd: zo langzamerhand worden de regels voor mij -als doorgewinterde forummers mag ik toch wel zeggen- onduidelijk.
Nee, Dushi, blog is gebleven zoals hij is.

Ik vond jouw opmerking, Q, in het modtopic erg sterk.

Ik denk echter niet dat die vlieger opgaat, de blogjes worden van tevoren gekeurd, neem ik aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven