LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Oja, wilde ik steeds nog zeggen tegen Pebbles: ik heb de pootjes en de verbindingselementen die onder de boxspring zaten bewaard. Als je wilt mag je die wel hebben?

Het is wel een laag rvs pootje (ongeveer 10 cm) poot Kijk maar of je het wat vindt. Wij hadden ook twee bedden dus 8 pootjes in totaal.
Ik vind het ook heel jammer dat ik er niet bij kan zijn, de 5e!

En Lien en Morrie toevallig samen op workshop? Wat leuk. Wat voor workshops doen jullie?

Hier aan het werk, maar brak. Nachtbrakend Moshje gehad, ben een beetje aan het dubben wat ik met de (borst)voedingen moet doen en verder wat zorgen, maar dat is meer SG materiaal. Komt later nog wel, is niet heel ernstig.

Pebblo's ziekte lijkt overigens bepertk tot de longen. Gelukkig. Moet wel morgen naar kno arts voor opgezette klier in hals. Past volgens longarts niet in ziektebeeld, maar is wel enorm groot. En longarts heeft Pebblo beetje afgeremd, hij denkt iedere keer dat hij bijna beter is, zij zegt dat hij sowieso niet in weken moet denken maar minstens in maanden.
Oh, dat is op zich prima Nath. Ik had een hoge poot uitgezocht.

Zit alleen nog met achterwand. Die moet je tegen de muur bevestigen en dat is lastig als bed vrij staat, maar als je poten onder bed kunt maken kun je vast met beugels ook wel een achterplaat bevestigen lijkt me.
Morrie ging leren schrijven en ik ging leren netwerken . Morrie heeft er wel eens over getwitterd geloof ik.
Is wat vaag beschreven, maar heb geen zin om het hier neer te zetten, want heb geen zin in forum-activiteiten-club , ik mail het wel even.
Dus wij mogen niet komen workshoppen, Lien?

Bah, ik heb een rommelig weekje. Ik moet echt dingen opschrijven en stuk voor stuk afwerken anders loop ik 6 dingen tegelijkertijd te doen en ben ik echt niet productief.
Psies, anders heb ik er niets aan. Gaat om mijn netwerk te vergroten en me verder te bekwamen in mijn eigen presentatie bij vreemden en jullie ken ik al .

Zat in de tuin, maar het is gewoon te warm, ook een bijzondere gewaarwording, moet ik er misschien bij vertellen dat ik een zwarte broek aan heb, dat helpt ook niet echt.
Nath, moet je het getting things done boek maar eens lezen, ik ben er overigens ooit in begonnen en heb toen besloten dat ik wel tevreden ben met mijn chaotische planningen . Hoewel ik ook erg blij kan wordern van mapjes en structuur, maar dat is helaas van korte duur doorgaans. Dan verval ik weer in de chaos waardoor ik 358 keer verzin dat ik de tandarts moet verzetten, maar het nooit doe en dan vervolgens ook nog een rekening krijg omdat ik zonder aankondiging niet geweest ben. En daar baal ik dan weer van, want de tijd die ik er in mijn hoofd mee bezig ben geweest.... Nou ja.
Oh wat jammer Nathje. Tsja, als er twee van de zeven niet kunnen is verzetten misschien wel een goed idee. Wanneer ben je weer terug Nathje? Zal ik een nieuwe datumprikker sturen, kunnen altijd kijken of we op een beetje korte termijn een nieuwe datum kunnen vinden en op basis daarvan beslissen of we de 5e wel of niet door laten gaan toch?

En je week klinkt ook hee herkenbaar, ik heb precies zo'n week. Gistermiddag een uur besteed aan orde scheppen in de chaos en een afstreeplijstje gemaakt en dat gaf wel veel rust in mijn hoofd. Ook gelijk wat dingen uitbesteed, heel fijn. Nu nog steeds veel te veel te doen, maar weten wat het allemaal is scheelt de helft.
Ik ben 13 juni weer terug Lila. Ik vind het zelf ook jammer! Ik had graag gekomen. Datumprikker is sowieso een goed idee al is het maar om de date weer vast te leggen.

Ik heb ook een lijstje gemaakt. Afvinken werkt beter en 1 ding tegelijkertijd scheelt ook een hoop.Ik ben tenslotte geen octopus
Ik heb ook net een lijstje gemaakt, is soms best fijn om dingen af te strepen .

En een foto van Kiloknaller neergezet, kreeg ik net opgestuurd van vader van een vriendinnetje van Kiloknaller. Lijkt wel een echte school-portret foto. Zal vanavond van de computer boven eens wat vakantie fotos neerzetten.
Lekker Nath dat je een vakantie hebt geboekt!

En ik ben ook voor nieuwe datumprikker. Wie weet zit er nog een dag tussen op korte termijn dat we allemaal kunnen

Workshop klinkt goed, Lien. Ik zat me te bedenken dta ik ook zoiets wil doen want daar zie ik het meeste tegen op vind ik het meest spannende van he ondernemen, het aanprijzen van je dienstverlening bij mensen die je niet kent.

Morrie, hoe wad jouw workshop?

Pebb, fijn dat ziektebeeld zich heeft beperkt tot de longen. Goed neiuws toch?
Vakantiestek ziet er leuk uit, Nathje!

En al over 9 dagen... lekker
Jeetje ja, over 9 dagen al weg. Wat heerlijk!

Knorrie heeft koorts, maar heeft praatjes voor 10. Erg apart. Harrie gaat alleen met Schorrie naar een verjaardag, ik blijf thuis met de kleine Knor. Gelijk even wat was doen enzo want morgenavond ben bij een vriendin en zaterdag moet Schorrie kleren mee naar Wind
Ik zit nu lekker alleen te eten. Kindjes vroeg naar bed gedaan.

Ik ben moe en was het zat. Zij blijkbaar ook want ze liggen allebei op 1 oor.

Even tijdens eten het blok kijken dat had ik door werk gemist...
Heerlijk Nathje.

O ja, Heb Blok, ook gemist gisteren. Jammer want was een oplevering toch? Even kijken wanneer er een herhaling is, vroeger was dat op zaterdag.

Knorrie ligt op bed. Hij had koorts maar had wel praatjes en wilde alleen maar bij mij zitten, met mij boekjes lezen of op de arm zitten. Ben blij dat hij op bed ligt.

En nu moet ik opruimen en strijken en twee wassen ophangen maar ik voel me een beetje futloos. Er komt niets uit mijn handen.
Wat ben ik toch uit de tijd. Kan gewoon de gemiste uitzending bekijken natuurlijk....
hahaha, ik ben nu aan het kijken via uitzending gemist inderdaad. Wel leuke uitzending maar er is nog geen spijker in de muur geslagen. Alleen maar gekletst...
Ik heb de afgelopen dagen de tekst en indeling voor mijn website gemaakt en de eerste versie is klaar. Ga hem nu uitprinten en aan GW laten lezen. Ben benieuwd.

Ook actie op die link op de SG dus er is echt wel wat gaande nu en heb er helemaal zin in! Nu nog opdrachten
De mijn staat live, de site. Krijg net bericht van degene die het regelt. Ik heb zelf nog niet eens gelezen hoor dus kan zijn dat er nog typefouten op staan!

Ik moet Het Blok nog afkijken, en ik moet nog strijken. Wat eerst?
Hmmm, helemaal consistent ben ik nog niet op mijn site. Als jullie spelfouten zien, willen jullie het dan zeggen? Ik ben zelf een beetje blind geworden voor deze tekst, en hem ook een beetje zat na al die weken . Url is mijn bedrijfsnaam.
Hebben jullie dat ook, dat je op de startpagina van SG niet ziet wat er nieuw gepost is?
Mijn eerste indruk is goed, Morrie!

Even snel doorheen gebladerd, maar echt duidelijk (en indrukwekkend). Snel zag ik wel dat er in het tweede bulletrijtje op de homepage de zinnen een paar keer met dezelfde woorden begonnen. Zal morgen verder kijken en op de SG feedback geven, oké?

Spannend hoor dat hij nu online staat!

De opzet voor mijn site is klaar en we hebben vanavond de homepage klaar en eigenlijk is dat ook de basis voor de rest van de site. Zo mooi! Ben er helemaal mee in mijn sas Wil eigenlijk niet slapen, maar verder maar ik heb GW nodig en die heeft slaap. Mietje
quote:Morrie schreef op 20 mei 2010 @ 22:20:

Hebben jullie dat ook, dat je op de startpagina van SG niet ziet wat er nieuw gepost is?Jep.
Trusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven