Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:floor72 schreef op 23 mei 2010 @ 11:39:

Ohw... dan alsnog gefeliciteerd of alvast gefeliciteerd voor volgend jaar.

quote:yasmijn schreef op 23 mei 2010 @ 11:37:

Welnee, dat was op 10 mei

Much, jij dan ook nog he, met je 47e Oud worden is koel!
Je weet toch!
quote:muchacha schreef op 23 mei 2010 @ 12:04:

[...]

Oud worden is koel! Helemaal correct! Maar dan er wel jong uit blijven zien en dat doen we!
Dat denken we en als je dat maar werkelijk denkt dan is het ook zo!
Je weet toch!
Vraagt zich af of Symbaloo net als VC een ban gaat krijgen wegens off topic gaan .....

Blerg ik vind het zo flauw om te bannen op dit soort dingen he...
Heeft VC een ban?

Nah, inderdaad dan ga ik er vanuit dat Symbaloo 'm ook krijgt.
ja zag het net staan.
Symbaloo heeft ook een ban ,dus dat scheelt dan wel weer.
Ik heb het bericht van VC gelezen, maar daar was toch niks Off-topics aan? Dat was gewoon een vraag.
Banner, zo gaat mijn hond heten!
Je weet toch!
Vanelle de volgende ban raad ik zo.

quote:muchacha schreef op 24 mei 2010 @ 14:53:

Banner, zo gaat mijn hond heten!
Inderdaad, een 24-uurs ban voor VC, omdat ze bij Moderator Relaties gevraagd heeft of een topic zomaar gesloten kan worden. Dat is offtopic, want een vraag over het beleid, en die hoort op een andere pijler, dus hoppa een ban. Nu zie ik net dat er tot twee keer toe hetzelfde gebeurt (in Moderator Relaties) en die persoon wordt keurig netjes te woord gestaan, met een verwijzing naar het Viva-Modtopic. WTF???????
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Het kan nog gekker VC. Ik kreeg (als hardnekkig recidivist ??) een ban van een week omdat ik blijkbaar off-topic was gegaan. Ik was stomverbaasd, was me echt van geen kwaad bewust.

Vervolgens werd ik in mijn ban periode door een angel in haar blog afgeschilderd als een ranzig mannetje een man die vooral op de sexpijler te vinden is.

Protest daartegen via e-mail leverde me een arrogante terechtwijzing op: ik had me akkoord verklaard met de voorwaarden dus ik moest niet zeuren.

Uiteindelijk heeft Naomi ingegrepen en daar ben ik blij om.

Mijn motto suggestie voor de angels: noblesse oblige; pouvoir oblige aussi.

Maar dat zal wel te hoog gegrepen zijn.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Very Cherry schreef op 25 mei 2010 @ 18:40:

Inderdaad, een 24-uurs ban voor VC, omdat ze bij Moderator Relaties gevraagd heeft of een topic zomaar gesloten kan worden. Dat is offtopic, want een vraag over het beleid, en die hoort op een andere pijler, dus hoppa een ban. Nu zie ik net dat er tot twee keer toe hetzelfde gebeurt (in Moderator Relaties) en die persoon wordt keurig netjes te woord gestaan, met een verwijzing naar het Viva-Modtopic. WTF???????Aai noo!!!!
VC meid, we denken aan je. DS vieze ransaap, fijn dat je er weer bent op de sekspijler
Meds. VC is al weer terug lekker wijf van me
Maar VC, had je al een waarschuwing dan?

Wat belachelijk!
quote:meds schreef op 25 mei 2010 @ 19:52:

VC meid, we denken aan je. DS vieze ransaap, fijn dat je er weer bent op de sekspijlerthx
quote:borodini schreef op 23 mei 2010 @ 00:01:

( Mag ik jullie mededelen dat ik vandaag 9 jaar geleden in ondertrouw ging ? En 9-en-un-half-jaar geleden trouwde, en 7-en-un-half jaar geleden weer ging scheiden ? Ja, op mijn trouwdag ja. )Gek... In mijn tijd moest je vóór je ging trouwen in ondertrouw...
Hallo VC fijn dat je weer terug bent, de ban was kort maar krachtig
Ik begin zoetjesaan te vermoeden dat de Viva een moderne managementstijl heeft ingevoerd, met prestatie indicatoren voor de Angels.

Ze moeten elke week hun target aan uitgedeelde bannen scoren anders moeten ze hun vleugels inleveren
Je hoeft voor de Mod. topics niet eens een waarschuwing te krijgen Pilous, want daar staat al een algemene topicwaarschuwing.

Tenzij je Rider heet, dan krijg je wel een waarschuwing (niets te nadelen van Rider verder), omdat hij op een provocatie reageerde en dat was logisch volgens Naomi. Vreemd aangezien Sarah2Life altijd te horen kreeg dat ze provocaties aan haar adres maar moest negeren......
Sja DS en als je dan je kop boven het maaiveld uitsteekt ben je een heel makkelijk target.
Ja maar Iris, maar, ja maar eh Dat is Anders. Ik kon ook gelijk opsouten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven