Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
IBI:

Misschien is het wel goed als jouw boosheid eruit komt, dat lijkt me beter dan alles blokkeren.

Vervelend dat je man meeleest, dat zou ik niet prettig vinden. Is ergens toch privé.

En wat een rotstreek van je schoonfamilie. Misschien kun je ze er (als je niet meer boos over bent) een keer op aanspreken? Of je man?

@ GE: Hoe reageerden ze op je mededeling dat je niet volgende maand gaat afstuderen?

Wat betreft dat vrijwiliggerswerk, je hebt ook veel eenmalig vrijwiliggerswerk. Misschien is dat voor nu een goede tussenweg? Dan kun je wel aan je faalangst werken maar zit je nergens aan vast.

Tss mijn hoofd tolt, heb echt een hele drukke dag gehad, en morgen weer allemaal afspraken staan.

Gisteren te laat naar bed gegaan omdat er iemand kwam eten.

Vanavond lig ik er op tijd in.
Dikke knuffel IBI. Kan me voorstellen dat het niet prettig is als je man hier meeleest, zeker ook omdat je dingen schrijft die privé zijn. Aan de andere kant, en misschien zit ik hier wel helemaal verkeerd (sorry als dat zo is), kan het natuurlijk ook zo zijn dat je man je wil helpen maar niet weet hoe..

GE, je hebt absoluut niet gefaald! Dat je je realiseert dat het beter is om een stapje terug te doen, zegt juist heel erg veel over jou en ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen als je wat meer rust hebt.

Wat voor vacature heb je gezien?

LA, voel je je alweer wat beter?

Hier gaat het best ok. NIet veel geslapen vannacht maar ik voel me voor de rest best prima. Geen idee of dat nu al kan maar ik heb het gevoel dat ik lichter ben en de last een beetje van mijn schouders af is...Best een prettig gevoel. Alleen bedenk ik me dan ook weer dat er misschien wel weer een terugval komt en dat ik me weer zo rot ga voelen...

Ik ben nog niet begonnen met schrijven omdat ik 's avonds eigenlijk altijd te moe ben en niet meer wil nadenken over hoe ik me voel. Weet dat dat moet veranderen maar weet nog niet hoe...
Hai Lemon,

Ja ik voel me wel beter, wel weer een drukke dag gehad maar morgen heb ik niet zoveel afspraken staan.

Lekker geslapen afgelopen nacht en dat had ik echt even nodig.

Fijn dat je je beter voelt. En het is inderdaad spannend of je weer een terugval krijgt. Laten we er maar vanuit gaan dat het niet gebeurt

Maar voorkomen kun je het niet, alleen kun je je wel voorbereiden of jezelf versterken dat je niet te ver terug valt.

Hmm beetje vaag omschreven maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Enne het schrijven, ik vraag me af of je jezelf echt moet 'dwingen' ik doe het alleen als ik er behoefte aan heb

Misschien kun je elke dag bijvoorbeeld om 18.00 uur jezelf een kwartier 'schrijftijd' geven?

Ben wel echt heel blij om te lezen dat je zo lekker in je vel zit!

Hoe gaat het met de rest?
Even een zwaai van mij!

Ik ben 3 dagen weg geweest met mijn moeder, op het strand gelegen en heel veel gewinkeld

Alles voor de bruiloft is in huis!

Ik ga zo naar bed, reageer binnenkort op jullie. Ik heb het ff te druk met mezelf. en voor alle lieverds hier, denk aan jullie!

hoe gaat het met iedereen hier?

Het is zo stil

Iedereen heerlijk weekend aan het vieren?

Ik ben net wakker, gisteren een feestje gehad wat een beetje laat is geworden.
Ik ben brak haha..

Gister mijn vrijgezellenfeest gehad, echt te gek!

Vertel jullie later meer als jullie dat willen, ik ga weer op de bank liggen

Liefs!
Hey Choco, leuk! Veel lol gehad dus?

En ik ben wel geïnteresseerd in details!
We waren met zn 6en en begonnen bij de manicure. Zij deden een workshop en dat werd bij mij gedaan. Echt super zachte handen en uiteraard weer mooie nagels

Vervolgens shotjes en cocktails (die ik zelf mocht maken ) in een kroeg op Leidse.

Daarna naar de bols (jenever). Tour gedaan (heel snel!) en daar cocktails gedronken. Echt super!

Ondertussen 3 flessen rose later gaan eten. Erg lekker en vrienden die niet meekonden de dag waren daar als verrassing. Echt leuk!

Daarna weer naar die kroeg om te stappen. Echt zoo dronken geworden! Echt geweldig!

We waren half 5 thuis en waren zo wasted dat de katten bij ons mochten. (dat mochten ze niet meer na al die geintjes..) Geen probleem! Ze hebben niet bij ons geplast!

Het was een grweldige dag!!

Heb onwijs veel spierpijn van het op de bar dansen. Haha ik ben los gegaan, heerlijk! Op elke foto sta ik met een super
En ik moet nog steeds bijkomen hihi
Dat was echt een leuke dag! Zelfs op de bar gedanst!

En nu op naar je trouwdag! Ik hoop dat dat die nog veel leuker wordt!
En nu dan ff serieus..

Sinds een maand hebben we 2 nieuwe groepsleden. 1 daarvan haalt het bloed onder onze nagels vandaan. Ze luistert niet, is niet geinterreseerd in ons en voelt zich verheven boven ons. Ze vindt dat wij ons aanstellen met onze ieniemienie probleempjes want dat van haar is zo erg! Al wil ze dus niks vertellen...

Elke week hebben we het erover, dat het zo niet werkt. Wij voelen ons niet op ons gemak. Niemand zegt nog iets, we zitten onze tijd uit pratend over dit gedoe.

Vrijdag ben ik gebarsten. Ik heb gezegd dat ik dit niet trek en dat ik stop. Ben zo weggelopen.

Vandaag gesproken met therapeut. Verteld dat ik een klacht ga indienen omdat we ons niet serieus genomen voelen. Dat mens moet weg maar er word steeds gezegd komt wel goed. Nou nee, dit duurt al te lang.

Ik ben per direct met vakantie. Dit moet van therapeut. Ga straks even langs om dit aan de groep te vertellen. Ik moet nu aan mezelf denken en ontspannen. Liep al 2 weken met paniekaanvallen door het gedoe. Nu relaxen.

Ik wil bij deze mijn oprechte excuses aanbieden dat ik op niemand reageer. Zo ben ik niet en hoop dat jullie dat ook weten van mij. Het is me te druk, heb genoeg aan mijn eigen spanning en zenuwen voor de bruiloft. Ik lees mee maar krijg het niet mee zeg maar. Als ik getrouwd en weer relaxed ben, ben ik er weer! voor iedereen!
Dankje Verana, we gaan er voor!

Nu ga ik douchen! Fijne dag!
Wow choco dat klinkt echt als een prachtige dag (en nacht) En de bruiloft moet nog komen

de grote dag is bijna toch?

Goed dat je met vakantie bent van de groep. Raar dat ze het zo lang laten doormodderen, zeker als andere groepsleden daar zo een last van hebben.

Wat zegt ze er zelf van als jullie haar daarop aanspreken?
En ook even een egopost (tijdje geleden volgens mij)

Heb een offday, gisteravond gehuild en een terugval, vannacht de hele nacht nachtmerries en amper geslapen.

Vandaag eerder weggegaan van mijn werk omdat ik doodmoe was, terwijl ik al 2 uur te laat was.

Heb mijn psychiater gemaild over iets anders waar ik misschien nog een afspraak voor zou maken.

Waarom ik in die mail niet gewoon schrijf dat het niet goed met me gaat weet ik eigenlijk ook niet.

Schiet er ook niks mee op zo.

bleghh voel me echt klote.
Ik kom nu alleen even zwaaien.

Maar klinkt echt tof Choco, wat betreft je vrijgezellenfeest!

LA:

Misschien kan je die mail wel schrijven, gewoon puur voor jezelf, en daarna pas besluiten of je hem eventueel wilt versturen? (nou ja, ik weet natuurlijk niet of dat hetgeen is wat het moeilijk voor je maakt)
hai GE

dank voor je knuffel.

mail is al verstuurd maar dan met wat anders erin

Met jou alles ok?
.
.
spannend GE die presentatie!

Weet je veel over het onderwerp?

En leuk die vacature. Misschein kun je wat info opvragen over hoe het inwerken gaat? Wie weet kun je een paar keer meelopen met iemand en dan beoordelen of het wat voor je is?

Mail al gelezen?

Dipje gaat door bij mij, vannacht sliep ik pas om 4 uur en heb me nu ziek gemeld.

Ik heb heel erg last van nachtmerries op het moment, die ik ook wel kan plaatsen, maar daar blijf ik dan over piekeren 's nachts. Beetje filmpjes in mijn hoofd waar ik door overspoeld word.

Nou kan het eigenlijk niet goed uitleggen.

Ga zo proberen wat te slapen en hoop dat ik me dan wat beter voel.
.
zal lief zijn voor mijzelf

Mail? Mail? ik weet het ook niet, zal wel door slaapgebrek komen dat ik rare dingen schrijf

Wow echt spannend die presentatie, weet zeker dat jouw voorstel wordt uitgekozen!
LA

ook voor de anderen
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
.
LA!
LA,

Ik weet even niet precies hoe te reageren en weet ook niet of je dat wel wilt (aangezien je het weer weg wilt halen), dus ik zeg ook maar even niets.

Goed dat je die afspraak met je psych hebt gemaakt trouwens!

In ieder geval voor nu:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven