Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
18 dagen MV. Eitje... (record verbreken dus, jij niet hoor!)
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:mylenevalerie schreef op 03 juni 2010 @ 23:48:

[...]

Kom ik terug, hebben ze allemaal al weer gepoept op de bak.

Oja, eet ze, ik neem ook een hapje hahahahahah.
Delph, succes morgen, laat ze een poepie ruiken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb geen horloge. Ik gebruik mn telefoon.

Die tabel, jaaaa, kijkt iemand daar wel eens in dan? ;)

Myleen wat i ktrouwens nog wilde zeggen... heb je het al eens geprobeed om de kattenbak zonder kranten te verschonen? Gewoon helemaal zonder papier onderin? Misschien houdt hij gewoon wel niet van die krantenlucht... Ik vind dat papier snel gaat stinken. Ik gooi het grit gewoon zo in de bak...
quote:Olijfje_ schreef op 03 juni 2010 @ 23:50:

[...]

Ik sla toch even over ;)
Ik doe ook nooit meer papier onderin. Heb ik wel even gedaan (want zo handig, de korrels plakken zo niet aan de bak als 'ie aan verschonen toe is) maar ik vond het zo meuren inderdaad!
quote:Olijfje_ schreef op 03 juni 2010 @ 23:48:

Snotverdorie, ik zie op die site ook allemaal mooie horloges voorbijkomen. Ik heb er al 2, dus lichtelijk overbodig. Hoeveel horloges hebben jullie??

Ik heb er 1 die zit een beetje krap maar de enige die werkt.

Dan nog 1 die ik zelf gemaakt heb maar het slotje moet ik nog maken.

Dan nog 1 waar het batterijtje vervangen moet worden.

Dan nog 1 waar het bandje van kapot is.

Die reparaties stel ik wel even uit, eerst sparen voor mijn tanden.
quote:Olijfje_ schreef op 03 juni 2010 @ 23:45:

Succes morgen Delphi!! Haar opsteken, bril op puntje van je neus zetten en er heel slim en streng overheen kijken en het komt helemaal goed niet zo:

maar zo (?)

Ik krijg wel trek van al die lekkere happen. Heb niet eens mijn hele pizza opgegeten omdat Forest zo raar liep te doen en na terugkeer van de da had ik geen trek meer. Maar ik zou nu nog wel iets lusten
Hoeveel horloges ...

stuk of 7 geloof ik

en vandaag bleef mijn mooie grote met zilveren bandje stilstaan
Mooi horloge *kwijl* en ook nog in de aanbieding hellup

quote:Kletsmajoor schreef op 03 juni 2010 @ 23:50:

Ik heb geen horloge. Ik gebruik mn telefoon.

Die tabel, jaaaa, kijkt iemand daar wel eens in dan? ;)

Myleen wat i ktrouwens nog wilde zeggen... heb je het al eens geprobeed om de kattenbak zonder kranten te verschonen? Gewoon helemaal zonder papier onderin? Misschien houdt hij gewoon wel niet van die krantenlucht... Ik vind dat papier snel gaat stinken. Ik gooi het grit gewoon zo in de bak...

Ja ik zit te twijfelen, ik had ze beloofd van het geld van de reclame een nieuwe rolkattenbak voor ze te kopen. Maar ja, mijn tanden zijn ook heel belangrijk.

Nee ik heb boven een bak zonder kranten erin. Hij is gewoon een verwend mannetje. En hij gaat zoveel omdat ik zoveel naar de wc moet, dan gaat hij ook gelijk. En andersom wilt hij ook dat ik ga als hij moet hahahahahah, Maar dat doe ik alleen als ik ook moet hoor.
Heb je geen stukje pizza bewaard TH? Het gaat ook weer zo ver om 'm uit de afvalbak te vissen
Myleen, het vorige topic was na 18 dagen vol! Het moet makkelijk in 15 dagen kunnen, das maar 200 berichten per dag
Ik ben een ander topic aan het vervuilen met kippenpraat, dus tetter ik hier maar even verder als het mag.

Ik heb nu een vijver met kikkertjes die steeds meer praatjes krijgen, kwakkertjes dus, maar daar wil ik het niet over hebben. Kippen en vijvers zijn niet zo'n gelukkige combinatie. Kippen houden niet van water en kunnen verdrinken doordat ze niet uit het water kunnen komen als het dons zich volzuigt met water waardoor ze te zwaar worden. Ik houd het dus goed in de gaten en sluit dat deel van de tuin af met een hekje als ik niet in de buurt ben.

Het bleek niet nodig. De kippen hadden een diep ontzag voor die enorme plas water en bleven er ver van. Terwijl de vogeltjes badderden en water dronken op het daartoe aangelegde strandje, hielden mijn laffe eierkakkers het maar bij de veilige vogeldrinkbak.

Totdat de hennen broeds werden. Achterna gezeten door de haan, die niets van broedse hennen moet hebben, belandden ze zomaar op de rand van de vijver en zelfs op de stapstenen. Met hun kleine pootjes nemen ze dan een enoooorme stap en kijken een beetje angstig om zich heen naar al dat enge water.

En nu zie ik de bui al hangen: ik zal ze zwemles moeten geven. Binnenkort staan er drie hennen en een haan met bibberende knietjes en drijfkurken om hun middel op de vijverrand, terwijl ze met één pootje de watertemperatuur checken. En dan zul je net zien; ze gaan het nog leuk vinden ook. Dan moet ik een waterglijbaan maken en ik zie Foppe er wel voor aan om zich geweldig uit te sloven op de duikplank. De hennen zullen dan willen schoonzwemmen met allemaal dezelfde badmutsjes. Onder begeleiding van muziek bewegen ze zich gracieus door het water, terwijl ze beurtelings een staartje of kopje boven water steken. De kikkers zitten op kant geduldig te wachten tot ze weer kunnen borstcrawlen. De vogels kunnen niet meer badderen op het strand omdat de kippen daar liggen te zonnen terwijl Foppe hun ruggetjes insmeert.

Het wordt een leuke zomer.....
Ik vind hier dingen van.
quote:Olijfje_ schreef op 03 juni 2010 @ 23:55:

Mooi horloge *kwijl* en ook nog in de aanbieding hellup

[afbeelding]

Ohhh die is mooi, prachtig zeg.

Th, lekker nemen die pizza.
Die pizzaresten liggen in de groene bak
En ik zou op tijd naar bed
Zo gaan we wel hard he
Hey Sabel, tuuk, gezellig. Zat net hier hetzelfde verhaal te vertellen als bij jullie over dat Bo mij van de bank trrok om de bak te verschonen.

Gezellig je kippenverhalen, vind het jammer dat ik het nooit eerder heb gelezen.
eerst eens aan jezelf denken MV ?!

Jouw katten hebben het goed,heel goed en weten echt niet dat jij ze een bak hebt beloofd hoor..

(zie ze al smiespelen in de gang... "najaa,eerst zegt ze jullie krijgen een bak en dan gaat ze doodleuk haar tanden laten repareren....bé-lach-e-lijk")

Sabeltand...WAHAHAHA Ik zit hier hardop te schateren
quote:biebelie schreef op 03 juni 2010 @ 23:58:

(zie ze al smiespelen in de gang... "najaa,eerst zegt ze jullie krijgen een bak en dan gaat ze doodleuk haar tanden laten repareren....bé-lach-e-lijk")

En nu ga ik
quote:Sabeltandcavia schreef op 03 juni 2010 @ 23:57:

Ik ben een ander topic aan het vervuilen met kippenpraat, dus tetter ik hier maar even verder als het mag.

Ik heb nu een vijver met kikkertjes die steeds meer praatjes krijgen, kwakkertjes dus, maar daar wil ik het niet over hebben. Kippen en vijvers zijn niet zo'n gelukkige combinatie. Kippen houden niet van water en kunnen verdrinken doordat ze niet uit het water kunnen komen als het dons zich volzuigt met water waardoor ze te zwaar worden. Ik houd het dus goed in de gaten en sluit dat deel van de tuin af met een hekje als ik niet in de buurt ben.

Het bleek niet nodig. De kippen hadden een diep ontzag voor die enorme plas water en bleven er ver van. Terwijl de vogeltjes badderden en water dronken op het daartoe aangelegde strandje, hielden mijn laffe eierkakkers het maar bij de veilige vogeldrinkbak.

Totdat de hennen broeds werden. Achterna gezeten door de haan, die niets van broedse hennen moet hebben, belandden ze zomaar op de rand van de vijver en zelfs op de stapstenen. Met hun kleine pootjes nemen ze dan een enoooorme stap en kijken een beetje angstig om zich heen naar al dat enge water.

En nu zie ik de bui al hangen: ik zal ze zwemles moeten geven. Binnenkort staan er drie hennen en een haan met bibberende knietjes en drijfkurken om hun middel op de vijverrand, terwijl ze met één pootje de watertemperatuur checken. En dan zul je net zien; ze gaan het nog leuk vinden ook. Dan moet ik een waterglijbaan maken en ik zie Foppe er wel voor aan om zich geweldig uit te sloven op de duikplank. De hennen zullen dan willen schoonzwemmen met allemaal dezelfde badmutsjes. Onder begeleiding van muziek bewegen ze zich gracieus door het water, terwijl ze beurtelings een staartje of kopje boven water steken. De kikkers zitten op kant geduldig te wachten tot ze weer kunnen borstcrawlen. De vogels kunnen niet meer badderen op het strand omdat de kippen daar liggen te zonnen terwijl Foppe hun ruggetjes insmeert.

Het wordt een leuke zomer..... Ik zie het helemaal voor me. Heb je geen leuke foto's van je beestjes?
Ik ga dit straks even voorlezen aan Olief want die vraagt al waarom ik zo hard zit te lachen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven