Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 11 juni 2010 om 14:11
hier een leuk maar druk lijstje:
-testrit met de nieuwe leaseauto van itsman (een automaat dus ik heb nu al zenuwene)
- wassen (verschoven naar volgende week ergens)
- Naar de dierenarts voor de uitslag van kemke en ottelientje
- naar ons volkstuintje
- opening voetbal kijken
- boodschappen doen voor het werk en voor ons zelf
en als itsman voetbal gaat kijken. tijd voor mezelf
Zo, kemke en ottelientje hebben schimmel. Ottelientje heeft er erg veel last van en is duidelijk wat ziekjes.
-testrit met de nieuwe leaseauto van itsman (een automaat dus ik heb nu al zenuwene)
- wassen (verschoven naar volgende week ergens)
- Naar de dierenarts voor de uitslag van kemke en ottelientje
- naar ons volkstuintje
- opening voetbal kijken
- boodschappen doen voor het werk en voor ons zelf
en als itsman voetbal gaat kijken. tijd voor mezelf
Zo, kemke en ottelientje hebben schimmel. Ottelientje heeft er erg veel last van en is duidelijk wat ziekjes.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 11 juni 2010 om 14:50
Meet met Goldie was Leuk!!Had van mij nog langer mogen duren
Net Oudste opgehaald van kamp.Ze had dus wel heimwee gehad maar mocht van de juf niet naar huis,terwijl andere kinderen dat wel mochten.Jullie begrijpen vast dat ik daar nog even mijn zegje over ga doen!
Nu de tas inpakken voor middelste die straks op kamp gaat.
Mamz,sterkte met het afscheid.Kan je niet soms nog even langs gaan daar?
I'ts,beterschap voor de caafjes!
Zoeb,hier staat ook zoveel wind!Maar het is droog dus mij hoor je niet klagen
Net Oudste opgehaald van kamp.Ze had dus wel heimwee gehad maar mocht van de juf niet naar huis,terwijl andere kinderen dat wel mochten.Jullie begrijpen vast dat ik daar nog even mijn zegje over ga doen!
Nu de tas inpakken voor middelste die straks op kamp gaat.
Mamz,sterkte met het afscheid.Kan je niet soms nog even langs gaan daar?
I'ts,beterschap voor de caafjes!
Zoeb,hier staat ook zoveel wind!Maar het is droog dus mij hoor je niet klagen
vrijdag 11 juni 2010 om 15:07
Hallo! Ik ben er weer!
Het was leuk bij Coe, Coe-vriend en Ukkie (Wat een poepie, en wat deed ie me aan mijn Troela denken toen die klein was..) Jammer dat het zo kort was.
Coetje heb ik nou eigenlijk wel dankjewel gezegd voor die zakken?
Nou, DANK JE WEL dus!
Straks ga ik gezellig samen met Troela alles uitpakken en aanpassen. Zoals ik je al zei: Ik krijg eigenlijk nooit wat toegeschoven, dus ik vind dit zo leuk!!!
Wat raar dat Oudste niet naar huis mocht en anders wel?
Daar zou ik inderdaad ook mee van willen weten Coe.
Zo meteen even goed terug lezen hoor..
vrijdag 11 juni 2010 om 15:53
Wat gek Coe, dat zou ik ook even checken. Had dochter het wel leuk gehad?
En uiteraard is jullie meet leuk geweest, ik had niet anders verwacht hoor dames
Kleding krijgen is leuk he Gold. Ik ben ook altijd zo blij met alles wat ik krijg! En het is ook leuk om weer weg te kunnen geven als je gewoon te veel ( ) krijg! Een luxe is dat!
Hier waait het ook hard. Lekker!
Its, zijn dat caafjes? Betersdchap voor ze!
Gelf, hoe is kat vandaag? En morgen komt je Lief lekker weer thuis, fijn!
Zo, de was is alweer gevouwen, naar de fysio geweest, vaatwasser loopt. Nog wat rommeltjes opruimen en dan enveloppen schrijven. Nu echt
Morgen komt er wat visite voor mijn verjaardag en zondag moet ik even studeren. Maandag weer cursus.
Qua eten is het makkelijk vandaag: lasagne van gisteren met vooraf brood met kruidenboter. Daar maak ik Zoon helemaal gelukkig mee
En uiteraard is jullie meet leuk geweest, ik had niet anders verwacht hoor dames
Kleding krijgen is leuk he Gold. Ik ben ook altijd zo blij met alles wat ik krijg! En het is ook leuk om weer weg te kunnen geven als je gewoon te veel ( ) krijg! Een luxe is dat!
Hier waait het ook hard. Lekker!
Its, zijn dat caafjes? Betersdchap voor ze!
Gelf, hoe is kat vandaag? En morgen komt je Lief lekker weer thuis, fijn!
Zo, de was is alweer gevouwen, naar de fysio geweest, vaatwasser loopt. Nog wat rommeltjes opruimen en dan enveloppen schrijven. Nu echt
Morgen komt er wat visite voor mijn verjaardag en zondag moet ik even studeren. Maandag weer cursus.
Qua eten is het makkelijk vandaag: lasagne van gisteren met vooraf brood met kruidenboter. Daar maak ik Zoon helemaal gelukkig mee
vrijdag 11 juni 2010 om 16:47
Helleu.
Ik heb nog een druk lijssie vandaag;
- werken
- pasta koken voor vriendinnetje van wie de vader vandaag begraven werd
- eten daar brengen
- bed verschonen (halverwege; al afgehaald)
- keuken opruimen
- was vouwen
- woonkamer opruimen
- bedenken wat ik zelf ga eten uitgedacht, het wordt ook pasta maar dan anders, dus; koken op het lijstje.
- voortuin onkruidvrij maken
Ik heb nog een druk lijssie vandaag;
- werken
- pasta koken voor vriendinnetje van wie de vader vandaag begraven werd
- eten daar brengen
- bed verschonen (halverwege; al afgehaald)
- keuken opruimen
- was vouwen
- woonkamer opruimen
- bedenken wat ik zelf ga eten uitgedacht, het wordt ook pasta maar dan anders, dus; koken op het lijstje.
- voortuin onkruidvrij maken
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 11 juni 2010 om 16:54
Ik hou er wel rekening mee, Druifje.
Coebergh, balen, krijg dan de indruk dat Oudste mss stil geleden heeft en dan niet opgemerkt is.
Het zou voor M. verwarrend zijn als ik daar af en toe langs kom, ben ik bang. Ik baal wel van mezelf, maar het is goed zo. Uiteindelijk wisten zowel zij als ik niet waarover we het eens gezellig zouden hebben en over koetjes en kalfjes praten terwijl je elkaar daarna mss nooit meer ziet voelt ook niet goed.
Wat ik echt niet zal missen is dat het vaak mis ging met de afspraken vanwege miscommunicatie tussen de verschillende afdelingen en het taxibedrijf. Nu ook weer.
Nu kinderen halen.
Coebergh, balen, krijg dan de indruk dat Oudste mss stil geleden heeft en dan niet opgemerkt is.
Het zou voor M. verwarrend zijn als ik daar af en toe langs kom, ben ik bang. Ik baal wel van mezelf, maar het is goed zo. Uiteindelijk wisten zowel zij als ik niet waarover we het eens gezellig zouden hebben en over koetjes en kalfjes praten terwijl je elkaar daarna mss nooit meer ziet voelt ook niet goed.
Wat ik echt niet zal missen is dat het vaak mis ging met de afspraken vanwege miscommunicatie tussen de verschillende afdelingen en het taxibedrijf. Nu ook weer.
Nu kinderen halen.
vrijdag 11 juni 2010 om 17:34
quote:Zoebie schreef op 11 juni 2010 @ 11:26:
Heee, zijn Jonna en Happy al weg trouwens. Dat heb ik even gemist.
Als jullie dit nog lezen. Een hele fijne grandioze tijd.
Mamz dat lijkt me moeilijk hoor. Afscheid nemen van knuffelgehandicapte. Daar mag je best om huilen.
Meissies ik heb iets op de BH gezet.
Nee hoor, wij zijn nog in het land.....maar erg druk met werken en inpakken.
Het was vandaag mijn laatste werkdag en ik ben wat vroeger naar huis gegaan want....
Stofzuigen
De badkamer doen
De keuken een beurt geven
Geen rare dingen schrijven
De koffer inpakken
Proberen niets te vergeten
Morgen heeft Yonna nog een opdracht in Zeeland, nog voorbij Goes, en daar rijden wij naartoe met de koffers achterin.
Na de reportage rijden wij naar een hotel in de buurt van Schiphol en zondagmorgen rond een uur of 9 liften we off.....
De laatste loodjes...of zijn het dan toch lootjes???
Heee, zijn Jonna en Happy al weg trouwens. Dat heb ik even gemist.
Als jullie dit nog lezen. Een hele fijne grandioze tijd.
Mamz dat lijkt me moeilijk hoor. Afscheid nemen van knuffelgehandicapte. Daar mag je best om huilen.
Meissies ik heb iets op de BH gezet.
Nee hoor, wij zijn nog in het land.....maar erg druk met werken en inpakken.
Het was vandaag mijn laatste werkdag en ik ben wat vroeger naar huis gegaan want....
Stofzuigen
De badkamer doen
De keuken een beurt geven
Geen rare dingen schrijven
De koffer inpakken
Proberen niets te vergeten
Morgen heeft Yonna nog een opdracht in Zeeland, nog voorbij Goes, en daar rijden wij naartoe met de koffers achterin.
Na de reportage rijden wij naar een hotel in de buurt van Schiphol en zondagmorgen rond een uur of 9 liften we off.....
De laatste loodjes...of zijn het dan toch lootjes???
vrijdag 11 juni 2010 om 18:38
En de herhaling;
Ik heb nog een druk lijssie vandaag;
- werken
- pasta koken voor vriendinnetje van wie de vader vandaag begraven werd
- eten daar brengen
- bed verschonen (halverwege; al afgehaald)
- keuken opruimen
- was vouwen
- woonkamer opruimen
- bedenken wat ik zelf ga eten uitgedacht, het wordt ook pasta maar dan anders, dus; koken op het lijstje.
- voortuin onkruidvrij maken[/quote]
Ik heb nog een druk lijssie vandaag;
- werken
- pasta koken voor vriendinnetje van wie de vader vandaag begraven werd
- eten daar brengen
- bed verschonen (halverwege; al afgehaald)
- keuken opruimen
- was vouwen
- woonkamer opruimen
- bedenken wat ik zelf ga eten uitgedacht, het wordt ook pasta maar dan anders, dus; koken op het lijstje.
- voortuin onkruidvrij maken[/quote]
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 11 juni 2010 om 18:57
zaterdag 12 juni 2010 om 06:56
Moggûh lieffies!
Dank jullie wel voor de wensen! En genieten gaan we! Ik heb er zo'n zin in!
Happy was al voor dag en dauw wakker, het is op dat soort momenten net een kleine jongen, spanning van de voorpret! Koffers pakken en gaan, gaan, gaan!!
Koffers zijn gepakt, paspoorten liggen klaar, auto uitgeruimd....we kunnen!
Mini-laptop gaat mee, dus af en toe in een hotelkamer op een verloren momentje zullen we even een update geven.
En de link die op de BH staat bekijken he?
Tot over ruim twee weken!!
Geniet!
Dank jullie wel voor de wensen! En genieten gaan we! Ik heb er zo'n zin in!
Happy was al voor dag en dauw wakker, het is op dat soort momenten net een kleine jongen, spanning van de voorpret! Koffers pakken en gaan, gaan, gaan!!
Koffers zijn gepakt, paspoorten liggen klaar, auto uitgeruimd....we kunnen!
Mini-laptop gaat mee, dus af en toe in een hotelkamer op een verloren momentje zullen we even een update geven.
En de link die op de BH staat bekijken he?
Tot over ruim twee weken!!
Geniet!
zaterdag 12 juni 2010 om 11:35
Moggu,
Het zonnetje schijnt hier!
Gister nog een drukke namiddag/avond gehad.Wel gezellig.
Gold,namens middelste en oudste heel erg bedankt voor de kadootjes.
Zoeb,veel plezier met fietsen.
Ik heb geen lijstje vandaag,moet wel wat boodschappen doen en naar de action
Yonna en Happy,nog maar een keer,heel veel plezier!
Het zonnetje schijnt hier!
Gister nog een drukke namiddag/avond gehad.Wel gezellig.
Gold,namens middelste en oudste heel erg bedankt voor de kadootjes.
Zoeb,veel plezier met fietsen.
Ik heb geen lijstje vandaag,moet wel wat boodschappen doen en naar de action
Yonna en Happy,nog maar een keer,heel veel plezier!
zaterdag 12 juni 2010 om 11:57
Yonna en Happy, fijnen vakantie (ik ben te laat ok, ik weet t..)
Coe hoe is je schouder en lekkage?
Marels. fijn dat het met de kat goed gaat, en kittens zijn ook zoo leuk he, ik kijk soms stiekem wel eens op marktplaatst bij de perzische kittens,, oo wat zou ik graag een klein katertje willen zodat ik een keer een nestje persjes krijg.. (altijd al een droom geweest.. heb een keer een zwangere pers gehad maar alle kittens zijn dood geboren met een keiziersnede .. was er kapot van.. gelukkig is de poes toen goed hersteld..)
lijstje:
* boodschappenbriefje maken
* weekboodschappen doen
* huis opruimen
* wassen
* misschien vanavond even naar Wantijpop
zaterdag 12 juni 2010 om 14:41
Mogge schatjes.
Lijstje;
- Marelsman zijn motor ophalen
- wassen
- opruimen
- voortuin onkruidvrij maken
- tegel in de voortuin ophogen (klusje voor Marelsman, ding is verzakt)
- gietertje kopen
- boodschappen doen
- stofzuigen
- dweilen
- slaapkamer opruimen
- andere slaapkamer opruimen
- badkamer schoonmaken (half dan, andere helft heeft Marelsman al gedaan)
- wc schoonmaken
Wel een lijstje voor het hele weekend hoor!
Overigens heb ik vandaag op mijn toekomstige motorT gezeten, nu nog geld en een rijbewijs
Maar ik ben zoooo verliefd op het ding!
Lijstje;
- Marelsman zijn motor ophalen
- wassen
- opruimen
- voortuin onkruidvrij maken
- tegel in de voortuin ophogen (klusje voor Marelsman, ding is verzakt)
- gietertje kopen
- boodschappen doen
- stofzuigen
- dweilen
- slaapkamer opruimen
- andere slaapkamer opruimen
- badkamer schoonmaken (half dan, andere helft heeft Marelsman al gedaan)
- wc schoonmaken
Wel een lijstje voor het hele weekend hoor!
Overigens heb ik vandaag op mijn toekomstige motorT gezeten, nu nog geld en een rijbewijs
Maar ik ben zoooo verliefd op het ding!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 12 juni 2010 om 15:49
quote:poessiemauwww schreef op 12 juni 2010 @ 11:57:
lijstje:
* boodschappenbriefje maken
* weekboodschappen doen
* huis opruimen
* wassen
* misschien vanavond even naar Wantijpop
Wat leuk dat je je droommotor gezien hebt Marels! Heb je wat om over te zwijmelen, nu nog hard sparen, je rijbewijs halen en wie weet komt ie er!
Ik weet niet wat er hier aan de hand is, maar ik hoor trommels en muziek en allemaal hard toeterende auto's.. Ik zie wel dat zuid korea gewonnen heeft, maar kan me niet voorstellen dat er hier een hoop zuid koreanen wonen eigenlijk..
lijstje:
* boodschappenbriefje maken
* weekboodschappen doen
* huis opruimen
* wassen
* misschien vanavond even naar Wantijpop
Wat leuk dat je je droommotor gezien hebt Marels! Heb je wat om over te zwijmelen, nu nog hard sparen, je rijbewijs halen en wie weet komt ie er!
Ik weet niet wat er hier aan de hand is, maar ik hoor trommels en muziek en allemaal hard toeterende auto's.. Ik zie wel dat zuid korea gewonnen heeft, maar kan me niet voorstellen dat er hier een hoop zuid koreanen wonen eigenlijk..
zaterdag 12 juni 2010 om 16:19
quote:Marels schreef op 12 juni 2010 @ 14:41:
Lijstje;
- Marelsman zijn motor ophalen
- wassen --> tweede was gedraaid, nog ophangen
- opruimen
- voortuin onkruidvrij maken
- tegel in de voortuin ophogen (klusje voor Marelsman, ding is verzakt)
- gietertje kopen
- boodschappen doen
- stofzuigen
- dweilen
- slaapkamer opruimen
- andere slaapkamer opruimen
- badkamer schoonmaken (half dan, andere helft heeft Marelsman al gedaan)
- wc schoonmaken
Wel een lijstje voor het hele weekend hoor!
Overigens heb ik vandaag op mijn toekomstige motorT gezeten, nu nog geld en een rijbewijs
Maar ik ben zoooo verliefd op het ding!
Lijstje;
- Marelsman zijn motor ophalen
- wassen --> tweede was gedraaid, nog ophangen
- opruimen
- voortuin onkruidvrij maken
- tegel in de voortuin ophogen (klusje voor Marelsman, ding is verzakt)
- gietertje kopen
- boodschappen doen
- stofzuigen
- dweilen
- slaapkamer opruimen
- andere slaapkamer opruimen
- badkamer schoonmaken (half dan, andere helft heeft Marelsman al gedaan)
- wc schoonmaken
Wel een lijstje voor het hele weekend hoor!
Overigens heb ik vandaag op mijn toekomstige motorT gezeten, nu nog geld en een rijbewijs
Maar ik ben zoooo verliefd op het ding!
668, the neighbour of the Beast