Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 18 juni 2010 om 22:49
Poeh... weer thuis. Wat een enorme drukte op de weg...
Lange dag en niet op de koffie bij Zoeb (Jammerrrrr..) want we zijn toch maar naar de koffietafel gegaan.
Het was een mooie dienst (voor zover je dat van een begrafenis kan zeggen). Overduidelijk dat er over alles goed nagedacht was.
En ze vonden het ook heel fijn dat we er waren dus het was de reis waard.
Nikki, een lesbi of een vent ?
Ik ben nu toch wel heeel erg benieuwd hoe je er uit ziet!
Ben trouwens ook benieuwd naar dat flappertje?
Tjonge wat een lijst Marels! R.E.S.P.E.C.T.
Morgen de verhuizing van pleegmutti naar het verzorgingstehuis. In de pauze 's middags natuurlijk voetbal, dus ik ga in mijn Jup Holland Jup shirt en Troela heeft mijn nagels oranje gelakt.
Lange dag en niet op de koffie bij Zoeb (Jammerrrrr..) want we zijn toch maar naar de koffietafel gegaan.
Het was een mooie dienst (voor zover je dat van een begrafenis kan zeggen). Overduidelijk dat er over alles goed nagedacht was.
En ze vonden het ook heel fijn dat we er waren dus het was de reis waard.
Nikki, een lesbi of een vent ?
Ik ben nu toch wel heeel erg benieuwd hoe je er uit ziet!
Ben trouwens ook benieuwd naar dat flappertje?
Tjonge wat een lijst Marels! R.E.S.P.E.C.T.
Morgen de verhuizing van pleegmutti naar het verzorgingstehuis. In de pauze 's middags natuurlijk voetbal, dus ik ga in mijn Jup Holland Jup shirt en Troela heeft mijn nagels oranje gelakt.
zaterdag 19 juni 2010 om 00:06
Helleu,
Tja Goldie, het is écht te kort.
Sportman zag zelf gelijk dat ik naar de kapper was geweest.
En mijn flappertje is mijn ene oor, andere oor zit gewoon plat.
Ik heb 1 oor van mijn pa en 1 van mijn ma.
Mijn pa gaat ook nooit naar de kapper, die laat zijn oren altijd flapperen.
Ik vind zo gaaf wat je doet Zoeb!
Sterkte en succes morgen Goldie, pleegmutti is toch niet zo erg oud.
Moeilijk lijkt me dat voor haar.
Marels, mooie lijst, goed gedaan!
Fuss, wat doen jij en Skippy het goed samen, super gewoon!
Ik ga mijn haar uitspoelen, het zou as-blond moeten worden dit keer, ben benieuwd.
Morgen vroeg naar Limburg, maandag gaan we weer naar huis en dinsdag moeten we weer werken, wat zal dat wennen zijn.
Ik heb er geloof ik nog geen zin in.
Is niet erg toch?
Toedeloe, fijn weekend allemaal en tot maandag of dinsdag!
Tja Goldie, het is écht te kort.
Sportman zag zelf gelijk dat ik naar de kapper was geweest.
En mijn flappertje is mijn ene oor, andere oor zit gewoon plat.
Ik heb 1 oor van mijn pa en 1 van mijn ma.
Mijn pa gaat ook nooit naar de kapper, die laat zijn oren altijd flapperen.
Ik vind zo gaaf wat je doet Zoeb!
Sterkte en succes morgen Goldie, pleegmutti is toch niet zo erg oud.
Moeilijk lijkt me dat voor haar.
Marels, mooie lijst, goed gedaan!
Fuss, wat doen jij en Skippy het goed samen, super gewoon!
Ik ga mijn haar uitspoelen, het zou as-blond moeten worden dit keer, ben benieuwd.
Morgen vroeg naar Limburg, maandag gaan we weer naar huis en dinsdag moeten we weer werken, wat zal dat wennen zijn.
Ik heb er geloof ik nog geen zin in.
Is niet erg toch?
Toedeloe, fijn weekend allemaal en tot maandag of dinsdag!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 19 juni 2010 om 04:54
Yonna hier!
Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd en Gefeliciteerd!!
Vanuit een warm New York (83 gr.F) een lieve groet van ons! Het is hier groot, huge en indrukwekkend. Ik loop voornamelijk met mijn mond open van verbazing en verwondering. Mén, wat een stad is dit!
Van shoppen is nog niet veel gekomen, we beginnen morgen met de aanschaf van een videocamera, we hebben die van ons laten liggen in een park hier
Hotelkamer kijkt uit op een plat dak met airco apparaten, horen we in ieder geval de toeters van de taxi´s niet vannacht
Kus van ons!
Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd en Gefeliciteerd!!
Vanuit een warm New York (83 gr.F) een lieve groet van ons! Het is hier groot, huge en indrukwekkend. Ik loop voornamelijk met mijn mond open van verbazing en verwondering. Mén, wat een stad is dit!
Van shoppen is nog niet veel gekomen, we beginnen morgen met de aanschaf van een videocamera, we hebben die van ons laten liggen in een park hier
Hotelkamer kijkt uit op een plat dak met airco apparaten, horen we in ieder geval de toeters van de taxi´s niet vannacht
Kus van ons!
zaterdag 19 juni 2010 om 09:44
Goldie,succes en sterkte met de verhuizing.
Happy en Yonna,ik had je gezicht gezien Jammer van de videocamera,hopelijk wel verzekerd.Heel veel plezier nog daar!
Nik,pornoblond gelukt?Geniet nog van je vrije weekend.
Fussie,was het een griek die gynaecoloog?Fijn dat Skippy nog even blijft zitten.
Marels,veel succes vandaag met je lijst en veel plezier met feesten!Of is dat morgen pas?
Lijstje vandaag:
stofzuigen
wassen,vouwen
voetbal kijken met vriendjes van middelste
frietjes bakken
salade's maken
zolder stofzuigen en logeerbed klaar zetten
visite vanavond
Zoeb,ben benieuwd wat ze dan voor je in petto hebben op het werk.
Happy en Yonna,ik had je gezicht gezien Jammer van de videocamera,hopelijk wel verzekerd.Heel veel plezier nog daar!
Nik,pornoblond gelukt?Geniet nog van je vrije weekend.
Fussie,was het een griek die gynaecoloog?Fijn dat Skippy nog even blijft zitten.
Marels,veel succes vandaag met je lijst en veel plezier met feesten!Of is dat morgen pas?
Lijstje vandaag:
stofzuigen
wassen,vouwen
voetbal kijken met vriendjes van middelste
frietjes bakken
salade's maken
zolder stofzuigen en logeerbed klaar zetten
visite vanavond
Zoeb,ben benieuwd wat ze dan voor je in petto hebben op het werk.
zaterdag 19 juni 2010 om 10:29
- werken
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- afwassen
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken al klaar wegens afgeschaft
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- was opvouwen
- woonkamer opruimen
- woonkamer stoffen
- woonkamer stofzuigen
De Lijst weer eventjes geupdate, en nu ga ik als de donder verder. Ik haal het wel, maar ik moet wel even doorwerken nog.
Yonna, wat gigantisch balen zeg, van je camera. Wel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben!!
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- afwassen
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken al klaar wegens afgeschaft
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- was opvouwen
- woonkamer opruimen
- woonkamer stoffen
- woonkamer stofzuigen
De Lijst weer eventjes geupdate, en nu ga ik als de donder verder. Ik haal het wel, maar ik moet wel even doorwerken nog.
Yonna, wat gigantisch balen zeg, van je camera. Wel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben!!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 19 juni 2010 om 11:41
- werken
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- afwassen
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- was opvouwen
- woonkamer opruimen
- gang opruimen
- woonkamer stoffen
- benedenverdieping stofzuigen
- omkleden en knap maken
Zooooo!
Alleen nog even stofzuigen, de keuken een beetje opruimen en me knap maken. Dan na het eten nog even afwassen en dan zijn we klaaaaar!
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- afwassen
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- was opvouwen
- woonkamer opruimen
- gang opruimen
- woonkamer stoffen
- benedenverdieping stofzuigen
- omkleden en knap maken
Zooooo!
Alleen nog even stofzuigen, de keuken een beetje opruimen en me knap maken. Dan na het eten nog even afwassen en dan zijn we klaaaaar!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 19 juni 2010 om 18:29
Mogguh
Ik was weer verplicht forumvrij..
Helaas geen luchtmachtdagen (maar volgend jaar echt wel) omdat ik de dag met hoofdpijn begon en er niet al te veel interesse van de heren was. Niet de ideale omstandigheden dus om zoiets tussen zwemles en een concert te sandwichen.
Met een koppijnpil wel in staat geweest om lekker te studeren. Kinders hebben zich vermaakt met de voetbalwedstrijd en een sudokoboekje.
En dan nu naar het concert
Yonna, dat is nogal balen van die videocamera. Hadden jullie de filmpjes al wel allemaal op youtube of op je lappie?
Ik was weer verplicht forumvrij..
Helaas geen luchtmachtdagen (maar volgend jaar echt wel) omdat ik de dag met hoofdpijn begon en er niet al te veel interesse van de heren was. Niet de ideale omstandigheden dus om zoiets tussen zwemles en een concert te sandwichen.
Met een koppijnpil wel in staat geweest om lekker te studeren. Kinders hebben zich vermaakt met de voetbalwedstrijd en een sudokoboekje.
En dan nu naar het concert
Yonna, dat is nogal balen van die videocamera. Hadden jullie de filmpjes al wel allemaal op youtube of op je lappie?
zaterdag 19 juni 2010 om 22:41
Wat balen van de videocamera Yonna. Hopelijk ben je ervoor verzekerd en nog meer hopen dat alle filmpjes al op de laptop stonden.
Ik heb de hele dag visite gehad. Broer met vrouw, Elmervrouw en schoondochter. Er liepen hier vijf honden en hondjes rond.
Eén van de puppy's deed alles wat niet mocht. De bandiet.
Nu is het hier rustig. Is ook wel lekker.
En Nederland heeft weer gewonnen. Fijn, want nu zijn ze tenminste al een ronde verder.
ik ga het fotoalbum van Zaterdag naar Robo sturen. Ze krijgt een fotoverslag van dag tot dag tot de hondjes echt bij haar zijn.
Ik heb de hele dag visite gehad. Broer met vrouw, Elmervrouw en schoondochter. Er liepen hier vijf honden en hondjes rond.
Eén van de puppy's deed alles wat niet mocht. De bandiet.
Nu is het hier rustig. Is ook wel lekker.
En Nederland heeft weer gewonnen. Fijn, want nu zijn ze tenminste al een ronde verder.
ik ga het fotoalbum van Zaterdag naar Robo sturen. Ze krijgt een fotoverslag van dag tot dag tot de hondjes echt bij haar zijn.
zondag 20 juni 2010 om 10:11
Mogu!
MissM,lekker een dagje zonder de mannen.Geniet ervan!
Hier was het een kort nachtje,visite die laat weg ging en Ukkie die door zijn verkoudheid hazeslaapjes doet.Hij heeft het weer flink benauwd,al gaat het met de puffer wel goed(voor even)
Lijstje vandaag:
wassen,strijken was draait
opruimen
boodschappenlijst voor de hele week maken
bed uitzoeken voor Ukkie lang leve de ikea!
traktatie zoeken voor Ukkie
facturen maken voor vriend
tomatensoep maken
lekker brood bakken kaas-ui van de Molen
Fijne dag lieverds
MissM,lekker een dagje zonder de mannen.Geniet ervan!
Hier was het een kort nachtje,visite die laat weg ging en Ukkie die door zijn verkoudheid hazeslaapjes doet.Hij heeft het weer flink benauwd,al gaat het met de puffer wel goed(voor even)
Lijstje vandaag:
wassen,strijken was draait
opruimen
boodschappenlijst voor de hele week maken
bed uitzoeken voor Ukkie lang leve de ikea!
traktatie zoeken voor Ukkie
facturen maken voor vriend
tomatensoep maken
lekker brood bakken kaas-ui van de Molen
Fijne dag lieverds
zondag 20 juni 2010 om 10:51
Mogguh....
Gisteren zware dag, zowel lichamelijk als emotioneel. Pleegmutti en haar man hadden duidelijk moeite met de verhuizing dus waren erg kribbig tegen elkaar. Maar goed, dat is helemaal niet vreemd.
Dus veel gedaan, het nieuwe huis de flat was zo goed als 'af' toen wij naar huis gingen.
's Avonds compleet ingestort maar lekker uitgeslapen dus ik ben alweer aan het was draaien en zo.
Leuk dat je iedere dag foto's doorstuurd Zoeb.
(Doet me er aan denken dat ik ook nog een fotoboek moet maken van Troela haar carnaval-avontuur. Heeft iemand dat ooit al gedaan? Wie moet ik hebben, Hema of Kruidvat of zo?)
Nu even een theetje en wat eten.
Gisteren zware dag, zowel lichamelijk als emotioneel. Pleegmutti en haar man hadden duidelijk moeite met de verhuizing dus waren erg kribbig tegen elkaar. Maar goed, dat is helemaal niet vreemd.
Dus veel gedaan, het nieuwe huis de flat was zo goed als 'af' toen wij naar huis gingen.
's Avonds compleet ingestort maar lekker uitgeslapen dus ik ben alweer aan het was draaien en zo.
Leuk dat je iedere dag foto's doorstuurd Zoeb.
(Doet me er aan denken dat ik ook nog een fotoboek moet maken van Troela haar carnaval-avontuur. Heeft iemand dat ooit al gedaan? Wie moet ik hebben, Hema of Kruidvat of zo?)
Nu even een theetje en wat eten.
zondag 20 juni 2010 om 11:00
Goldie
Toen mijn opa en oma naar een aanleunwoning gingen verhuizen hebben ze een week "ruzie"gemaakt.Woonden ook hun hele leven al in het oude huisje,was voor hen echt een stap dichterbij het einde.Ik hoop dat pleegmutti nog vele jaren mag genieten.
Ik heb pas voor mijn ouders een boek laten maken bij de Hema.Moeders vond het mooi.
Ik denk dat de benauwdheid van Ukkie iets is waar ie overheen moet groeien.
Toen mijn opa en oma naar een aanleunwoning gingen verhuizen hebben ze een week "ruzie"gemaakt.Woonden ook hun hele leven al in het oude huisje,was voor hen echt een stap dichterbij het einde.Ik hoop dat pleegmutti nog vele jaren mag genieten.
Ik heb pas voor mijn ouders een boek laten maken bij de Hema.Moeders vond het mooi.
Ik denk dat de benauwdheid van Ukkie iets is waar ie overheen moet groeien.
zondag 20 juni 2010 om 11:11
Ja, als het zo gaat zoals in de lijn der verwachting ligt, dan zal zij daar nog jaren slijten, want ook al is zij ziek en de reden van de verhuizing, hij is een stuk ouder dan haar.
Ik hoop ook dat die benauwdheid iets is waar Ukkie overheen moet groeien Coe.
Succes met je lijst.
Ik kom niet verder dan was en stofzuig.
En om een vaderdagcadeautje. (vergeten ) Nou ja, Troela had ontbijtje voor hem gemaakt dus hij had wel íets.
Ik hoop ook dat die benauwdheid iets is waar Ukkie overheen moet groeien Coe.
Succes met je lijst.
Ik kom niet verder dan was en stofzuig.
En om een vaderdagcadeautje. (vergeten ) Nou ja, Troela had ontbijtje voor hem gemaakt dus hij had wel íets.
zondag 20 juni 2010 om 11:41
Je was niet de enige
Wij hebben vorige week al vaderdag gevierd bij mijn ouders en nu was het me ontschoten.Ukkie's kadootje ligt nog op school(want vrijdag niet geweest)Middelste had een medaille gemaakt en ik heb maar gezegd dat ie een nieuwe autoradio mag uitzoeken.
Nu nog een auto
Hopelijk maakt vriend een beetje haast,vind mezelf een verwend nest,maar zo zonder auto is niks voor mij.
Volgende weekend verjaardag van Ukkie en ik schiet compleet in de stress bij de gedachte hoe ik dat allemaal moet gaan doen zonder auto.
Wij hebben vorige week al vaderdag gevierd bij mijn ouders en nu was het me ontschoten.Ukkie's kadootje ligt nog op school(want vrijdag niet geweest)Middelste had een medaille gemaakt en ik heb maar gezegd dat ie een nieuwe autoradio mag uitzoeken.
Nu nog een auto
Hopelijk maakt vriend een beetje haast,vind mezelf een verwend nest,maar zo zonder auto is niks voor mij.
Volgende weekend verjaardag van Ukkie en ik schiet compleet in de stress bij de gedachte hoe ik dat allemaal moet gaan doen zonder auto.
zondag 20 juni 2010 om 12:17
Aldi Gold, krijg je het nog thuis gestuurd ook. Moet zelf ook nog 2 boeken maken
Sneu hoor voor Pleegje, mag haar man wel mee? Nee zeker?
Leuk Zoeb, de hondjes!
MissM, een dag voor jou alleen hoe heelrijk!
Coe, vriend een keertje eerder thuis laten komen zodat je boodschappen kunt halen.
Ik ben compleet versleten na gisteren. Niet erg maar ik kan er niet zo goed tegen Gelukkig weet ik dat het van iets heel leuks komt. We hebben zo genoten. Ik had een rolstoel geleend, wat een heerlijke luxe in NL dat je dat zonder kosten zomaar kunt doen! En wat fijn om je te kunnen laten rijden. En nog fijner dat ik er gewoon uit kan stappen, dat realiseerde ik me gisteren ook wel weer!
Vandaag niet zoveel te doen. De kamer en keuken zijn alweer netjes, de rest van het huis ook want er komt een vriend van Lief op bezoek. Straks nog wat omrommelen en beginnen aan babykamerdecoratie.
Sneu hoor voor Pleegje, mag haar man wel mee? Nee zeker?
Leuk Zoeb, de hondjes!
MissM, een dag voor jou alleen hoe heelrijk!
Coe, vriend een keertje eerder thuis laten komen zodat je boodschappen kunt halen.
Ik ben compleet versleten na gisteren. Niet erg maar ik kan er niet zo goed tegen Gelukkig weet ik dat het van iets heel leuks komt. We hebben zo genoten. Ik had een rolstoel geleend, wat een heerlijke luxe in NL dat je dat zonder kosten zomaar kunt doen! En wat fijn om je te kunnen laten rijden. En nog fijner dat ik er gewoon uit kan stappen, dat realiseerde ik me gisteren ook wel weer!
Vandaag niet zoveel te doen. De kamer en keuken zijn alweer netjes, de rest van het huis ook want er komt een vriend van Lief op bezoek. Straks nog wat omrommelen en beginnen aan babykamerdecoratie.