Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
maandag 21 juni 2010 om 10:50
Ze heeft het niet gehaald.
Toch weer nerveus en toen ze ook nog eens steeds stil viel werd dat er niet beter op.
Eind juli mag ze het opnieuw proberen.
Jammer maar helaas....
Op de terugweg een nieuwe achterband laten leggen. Ik reed vorige week met een platte band rond , en de laatste dagen dus met een zgn 'thuisbrenger' .
En nu ga ik stofzuigen en wat ramen lappen.
Vanmiddag strijken.
Toch weer nerveus en toen ze ook nog eens steeds stil viel werd dat er niet beter op.
Eind juli mag ze het opnieuw proberen.
Jammer maar helaas....
Op de terugweg een nieuwe achterband laten leggen. Ik reed vorige week met een platte band rond , en de laatste dagen dus met een zgn 'thuisbrenger' .
En nu ga ik stofzuigen en wat ramen lappen.
Vanmiddag strijken.
maandag 21 juni 2010 om 13:18
Ach, wat jammer Gold. Durft ze nu de volgende keer wel weer gewoon?
En verstandig, nu al strijken. Hoef je van de week niet als het zo warm is
Mamz, kinderen vrij? Studiedagen van de leerkrachten? Of zodat ze niet zo'n lange ruk hoeven tot de zomervakantie?
Hier gaat Zoon donderdag op schoolreis. Ik zal maar genoeg drinken meegeven
Teletubbie terug Gelf
Its, wat voor concert?
Oh, en de tekst die ik had getypt is in het wit. Even selecteren en je kunt de boosdoener lezen
Cursus was erg leuk vanmorgen. Nu zo lekker even naar bed en vanvond nog ouderavond. Blergh.
En verstandig, nu al strijken. Hoef je van de week niet als het zo warm is
Mamz, kinderen vrij? Studiedagen van de leerkrachten? Of zodat ze niet zo'n lange ruk hoeven tot de zomervakantie?
Hier gaat Zoon donderdag op schoolreis. Ik zal maar genoeg drinken meegeven
Teletubbie terug Gelf
Its, wat voor concert?
Oh, en de tekst die ik had getypt is in het wit. Even selecteren en je kunt de boosdoener lezen
Cursus was erg leuk vanmorgen. Nu zo lekker even naar bed en vanvond nog ouderavond. Blergh.
maandag 21 juni 2010 om 19:13
Jammer Gold!Neemt ze in de tussentijd nog lessen?Misschien iets homeopatisch tegen de zenuwen?
Fussie,lidocaine hielp bij wel(een beetje)Rotkrengen
Kinderen zijn vrij omdat ze anders teveel uren zouden hebben dit schooljaar.Jammer dat de enige andere school in ons durp dat dan vorige week had.Kinderen van een vriendin uit B zijn trouwens de hele week vrij.Vind het niet handig!
Caprisonne is hier favoriet voor dagjes uit
Ik heb de hele middag boodschappels gedaan.Ook alvast wat voor Ukkie's verjaardag zondag.
Zometeen douchen en dan duik ik de bank op.
Fussie,lidocaine hielp bij wel(een beetje)Rotkrengen
Kinderen zijn vrij omdat ze anders teveel uren zouden hebben dit schooljaar.Jammer dat de enige andere school in ons durp dat dan vorige week had.Kinderen van een vriendin uit B zijn trouwens de hele week vrij.Vind het niet handig!
Caprisonne is hier favoriet voor dagjes uit
Ik heb de hele middag boodschappels gedaan.Ook alvast wat voor Ukkie's verjaardag zondag.
Zometeen douchen en dan duik ik de bank op.
maandag 21 juni 2010 om 20:43
maandag 21 juni 2010 om 22:20
Jullie waren niet aan het kletskousen vandaag
Hier zijn de kinderen een hele week vrij. Waarvan ze nu 1 dag op de BSO hebben doorgebracht (en mama doodziek op bed met een heel valse migraineaanval) en donderdag nog een dagje. Hun school had kennelijk dagen over, de kinderen hebben dan ook altijd als het geen vakantie is een volle schoolweek.
Goldie, balen voor dochter.
Vandaag dus:
Migraine
Huis optisch schoon, een was en de afwas
Konijnenkooi
Cursus
Hier zijn de kinderen een hele week vrij. Waarvan ze nu 1 dag op de BSO hebben doorgebracht (en mama doodziek op bed met een heel valse migraineaanval) en donderdag nog een dagje. Hun school had kennelijk dagen over, de kinderen hebben dan ook altijd als het geen vakantie is een volle schoolweek.
Goldie, balen voor dochter.
Vandaag dus:
Migraine
Huis optisch schoon, een was en de afwas
Konijnenkooi
Cursus
dinsdag 22 juni 2010 om 07:54
Goedemorgen
Jeetje Mamz, wat heb je veel hoofdpijn momenteel.
Nikki, s terkte weer met je eerste dag!
Coe, wat een naaistreekt zeg!
Rainz, ik mis je! Alles oke?
Hier vandaag een druk dagje met ingebouwde rust.
- rolstoel terugbrengen
- boodschappen doen
- ikea
- gynaecoloog
- bibliotheek
- middageten met Zoon
- rusten
- met Zoon en klasgenoot naar judo
- koken
Fijne dag!
Jeetje Mamz, wat heb je veel hoofdpijn momenteel.
Nikki, s terkte weer met je eerste dag!
Coe, wat een naaistreekt zeg!
Rainz, ik mis je! Alles oke?
Hier vandaag een druk dagje met ingebouwde rust.
- rolstoel terugbrengen
- boodschappen doen
- ikea
- gynaecoloog
- bibliotheek
- middageten met Zoon
- rusten
- met Zoon en klasgenoot naar judo
- koken
Fijne dag!
dinsdag 22 juni 2010 om 08:01
dinsdag 22 juni 2010 om 08:42
Mogu lieverds!
Zoeb,hoe is het nu op je werk?Houden ze nu wel rekening met je?
Mamz,wat kl*te van je hoofdpijn steeds!Je zal vast al wel allerlei onderzoeken hebben gehad.Mijn moeder heeft sinds een jaar medicijnen waardoor ze helemaal geen migraine meer heeft.En die had toch gemiddeld zo'n 2 aanvallen per week.Ik zal haar eens vragen wat voor iets ze nu heeft.
Nik,werk ze vandaag!Hopelijk kan je een beetje rustig aan beginnen.
Situatie is ook absurd,gister kreeg ik een mail met de vraag of het loeder zondag op Ukkie's verjaardag mag komen
Lijstje vandaag:
boven nog ramen zemen
playmobile en lego uitzoeken
iets leuks met de kinderen
Zoeb,hoe is het nu op je werk?Houden ze nu wel rekening met je?
Mamz,wat kl*te van je hoofdpijn steeds!Je zal vast al wel allerlei onderzoeken hebben gehad.Mijn moeder heeft sinds een jaar medicijnen waardoor ze helemaal geen migraine meer heeft.En die had toch gemiddeld zo'n 2 aanvallen per week.Ik zal haar eens vragen wat voor iets ze nu heeft.
Nik,werk ze vandaag!Hopelijk kan je een beetje rustig aan beginnen.
Situatie is ook absurd,gister kreeg ik een mail met de vraag of het loeder zondag op Ukkie's verjaardag mag komen
Lijstje vandaag:
boven nog ramen zemen
playmobile en lego uitzoeken
iets leuks met de kinderen
dinsdag 22 juni 2010 om 09:39
Het zonnetje lacht!!!!!
Ik kom even zwaaien. Ben een beetje forum-reageer moe. Eigenlijk ben ik helemaal moe. Kinderen-naar-school-breng-moe, kook-moe, boodschappendoen-moe, opruim-moe, stofzuig-moe... Kortom.. ik ben aan vakantie toe. Maar je hebt al maanden verlof hoor ik jullie denken.. klopt, maar gewoon even geen tijdsdruk lijkt me heerlijk.
Fuss, hoe is het met je? Zit't ukkie nog lekker?
Coe, jouw schoonloeder lijkt wel een beetje op die van mij... zijn we mee gezegend zullen we maar zeggen.
Mamz, nog steeds hoofdpijn?
Ik kom even zwaaien. Ben een beetje forum-reageer moe. Eigenlijk ben ik helemaal moe. Kinderen-naar-school-breng-moe, kook-moe, boodschappendoen-moe, opruim-moe, stofzuig-moe... Kortom.. ik ben aan vakantie toe. Maar je hebt al maanden verlof hoor ik jullie denken.. klopt, maar gewoon even geen tijdsdruk lijkt me heerlijk.
Fuss, hoe is het met je? Zit't ukkie nog lekker?
Coe, jouw schoonloeder lijkt wel een beetje op die van mij... zijn we mee gezegend zullen we maar zeggen.
Mamz, nog steeds hoofdpijn?
dinsdag 22 juni 2010 om 09:47
Mogguh!
Ik heb het ook, Druifje. Ben aan vakantie toe.
Ben forum-moe (en ook weer niet, maar zit veel te veel voor de computer op een dag), ben het werk zat (weer gezeik met mallotige collega) en heb een huis dat fiks opgeruimd moet worden ivm aanstaande verkoop.
Allemaal een dikke
En een zwaai naar Rainz!
Ik heb het ook, Druifje. Ben aan vakantie toe.
Ben forum-moe (en ook weer niet, maar zit veel te veel voor de computer op een dag), ben het werk zat (weer gezeik met mallotige collega) en heb een huis dat fiks opgeruimd moet worden ivm aanstaande verkoop.
Allemaal een dikke
En een zwaai naar Rainz!
dinsdag 22 juni 2010 om 10:33
Hoi meisjes,
Het was rustig hier gisteren..
Ben moe.. vooral steeds maar moe en niet erg blij en daar word ik dan weer nog minder blij van vooral omdat ik vind dat ik niet mag 'zeuren'.. Ik hoop dat het mooie weer een beetje postitiviteit gaat brengen!
Lees wel dat er meer mensen last hebben van vermoeidheid dus misschien hangt het gewoon in de lucht
Druif, ook al heb je verlof (of net gehad) vind ik het niet zo vreemd hoor dat jij moe bent. Je hebt een aardig gezin en een heel kleintje, daar zijn de meeste mensen moe van volgens mij!
MissM, balen dat je gezeur hebt met een collega, dat kan je werkplezier behoorlijk vergallen.
Coe, net even gelezen op de BH.. ongelofelijk weer.. kan me goed voorstellen dat je even meer dan klaar bent met alle ellende! Dus gewoon speciaal voor jou een hele dikke vette
Zoeb, de puppies zijn echt uber-schattig! Daar word ik dan wel weer vrolijk van
Mamz, ik hoop echt dat je hoofdpijn snel weer wat minder wordt.. dit is echt weel heel erg kl*te!!
Yonna & Happy: gefeliciteerd!!
Goed, ik ga wat doen.. blijven miepen en zuchten gaat er zeker niet voor zorgen dat er veel gebeurt vandaag.
Het was rustig hier gisteren..
Ben moe.. vooral steeds maar moe en niet erg blij en daar word ik dan weer nog minder blij van vooral omdat ik vind dat ik niet mag 'zeuren'.. Ik hoop dat het mooie weer een beetje postitiviteit gaat brengen!
Lees wel dat er meer mensen last hebben van vermoeidheid dus misschien hangt het gewoon in de lucht
Druif, ook al heb je verlof (of net gehad) vind ik het niet zo vreemd hoor dat jij moe bent. Je hebt een aardig gezin en een heel kleintje, daar zijn de meeste mensen moe van volgens mij!
MissM, balen dat je gezeur hebt met een collega, dat kan je werkplezier behoorlijk vergallen.
Coe, net even gelezen op de BH.. ongelofelijk weer.. kan me goed voorstellen dat je even meer dan klaar bent met alle ellende! Dus gewoon speciaal voor jou een hele dikke vette
Zoeb, de puppies zijn echt uber-schattig! Daar word ik dan wel weer vrolijk van
Mamz, ik hoop echt dat je hoofdpijn snel weer wat minder wordt.. dit is echt weel heel erg kl*te!!
Yonna & Happy: gefeliciteerd!!
Goed, ik ga wat doen.. blijven miepen en zuchten gaat er zeker niet voor zorgen dat er veel gebeurt vandaag.
dinsdag 22 juni 2010 om 11:50
Goedemorgen
Fuss ik was naar Muse. En het was geweldig. Hoe is het met jouw en skippy
Coe, wat een absurd verhaal
Gold, wat jammer van oudste. Bij mij was het de derde keer raak. Toen had ik de instelling van nou ja, we zien het wel en daardoor minder zenuwen
Gef hoe is het met je kat
MissM, lekker rustig aandoen dan hoor. Wij zijn er altijd nog
Druif, ik kan me voorstellen dat jij wel weer toe bent aan vakantie. Het is niet nogal wat zo een groot gezin
Yonna en Happy gefeliciteerd en geniet nog even daar
Mamz hoop dat je hoofdpijn snel een beetje bijtrekt
En rainz ik hoop dat alles goed is daar
Fuss ik was naar Muse. En het was geweldig. Hoe is het met jouw en skippy
Coe, wat een absurd verhaal
Gold, wat jammer van oudste. Bij mij was het de derde keer raak. Toen had ik de instelling van nou ja, we zien het wel en daardoor minder zenuwen
Gef hoe is het met je kat
MissM, lekker rustig aandoen dan hoor. Wij zijn er altijd nog
Druif, ik kan me voorstellen dat jij wel weer toe bent aan vakantie. Het is niet nogal wat zo een groot gezin
Yonna en Happy gefeliciteerd en geniet nog even daar
Mamz hoop dat je hoofdpijn snel een beetje bijtrekt
En rainz ik hoop dat alles goed is daar
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 22 juni 2010 om 12:52
Ik merk het ook aan de kinderen Druif dat ze moe zijn,hangen verveeld rond,kribbig naar elkaar.Ook die zijn aan vakantie toe.
Gelfje,hoe gaat t nu met vriend?Hopelijk voel jij je ook wat beter nu het zonnetje schijnt!
I'ts,dus je was naar Muse!!Gaaf!Ik heb ze een aantal jaar geleden in Birmingham gezien,supershow,ging helemaal uit mijn dak!
Yonna en Happy,Gefeliciteerd!
Gelfje,hoe gaat t nu met vriend?Hopelijk voel jij je ook wat beter nu het zonnetje schijnt!
I'ts,dus je was naar Muse!!Gaaf!Ik heb ze een aantal jaar geleden in Birmingham gezien,supershow,ging helemaal uit mijn dak!
Yonna en Happy,Gefeliciteerd!
dinsdag 22 juni 2010 om 14:56
Luie kont Coe?
Mag ut, na zo'n lijst?
Ik heb
getennist
koffie geleut
dode takken uit mijn olijfboom geknipt
boodschappen gedaan
was gedraaid.
nog een was gedraaid
Ik ga nog
koken
verder duimen voor herexamen (ze is nu bezig)
stofzuigen of swifferen
was ophangen
was vouwen.
Morgenavond vertrek ik met Goldman voor een weekend weg met de cabrio-club. We gaan oa een autofabriek in Duitsland bezoeken en veel rondtoeren (ook hard, heb ik me laten vertellen. Want we zitten tenslotte in Duitsland... .)
Zaterdagavond zijn we weer terug en dan mag ik meteen door voor 4 dagen naar de kermis.
Mag ut, na zo'n lijst?
Ik heb
getennist
koffie geleut
dode takken uit mijn olijfboom geknipt
boodschappen gedaan
was gedraaid.
nog een was gedraaid
Ik ga nog
koken
verder duimen voor herexamen (ze is nu bezig)
stofzuigen of swifferen
was ophangen
was vouwen.
Morgenavond vertrek ik met Goldman voor een weekend weg met de cabrio-club. We gaan oa een autofabriek in Duitsland bezoeken en veel rondtoeren (ook hard, heb ik me laten vertellen. Want we zitten tenslotte in Duitsland... .)
Zaterdagavond zijn we weer terug en dan mag ik meteen door voor 4 dagen naar de kermis.
dinsdag 22 juni 2010 om 14:57
Its, kat weet zelf niet dat ie niet meer beter gaat worden en eigenlijk gaat het best goed met hem. We zijn hem lekker aan t verwennen en daar geniet hij van, hij eet weer lekker enzo dus wie weet.. misschien is hij er gewoon nog wel een tijdje. Ik hoop natuurlijk stiekem van wel!!
Coe, met vriend gaat het eigenlijk nog niet heel veel beter maar.. er wordt aan gewerkt en dat is het belangrijkste!
Coe, met vriend gaat het eigenlijk nog niet heel veel beter maar.. er wordt aan gewerkt en dat is het belangrijkste!
dinsdag 22 juni 2010 om 15:11
Dan duim ik nog even voor je dochter Goldie!Alle kleine beetjes helpen.Moet ze nu lang wachten op de uitslag?
Leuk een weekendje weg met Goldman,geniet ervan.
Enne lange lijst??Je hebt mijn kippenhokje gezien,ik het het idee dat ik alleen maar bezig ben met dingen verplaatsen ipv dat het eens echt netjes is.Misschien moet ik dat idee maar laten varen zolang Ukkie nog niet op school zit
Ik heb gister trouwens contact gehad met de eigenaar van het 1ste huis wat ik je liet zien.Er zijn 2 gegadigden voor ons,dus ik hoop dat die het niet nemen.Huur is te betalen mits wij echt gaan samenwonen.Ik vind het spannend.Als de andere 2 besluiten het niet te doen,moeten we nog wel een keer grondig alles bekijken.
Leuk een weekendje weg met Goldman,geniet ervan.
Enne lange lijst??Je hebt mijn kippenhokje gezien,ik het het idee dat ik alleen maar bezig ben met dingen verplaatsen ipv dat het eens echt netjes is.Misschien moet ik dat idee maar laten varen zolang Ukkie nog niet op school zit
Ik heb gister trouwens contact gehad met de eigenaar van het 1ste huis wat ik je liet zien.Er zijn 2 gegadigden voor ons,dus ik hoop dat die het niet nemen.Huur is te betalen mits wij echt gaan samenwonen.Ik vind het spannend.Als de andere 2 besluiten het niet te doen,moeten we nog wel een keer grondig alles bekijken.
dinsdag 22 juni 2010 om 15:27
Spannend Coe!
Het lijkt me daar echt mooi wonen!
Ik duim op mijn beurt voor jullie.
En ik duim voor het kattenbeest van Gelfje.
Het is dus herexamen Nederlands wat Oudste doet. Er staat me iets van bij dat ze daar morgen de uitslag al van heeft, maar dat kan ik ook mis hebben.
Afrijden mag ze 2 augustus weer en dat is dan haar laatste kans voor school weer begint. Het kan dus best dat ze de eerste weken met het OV zal moeten.
Het lijkt me daar echt mooi wonen!
Ik duim op mijn beurt voor jullie.
En ik duim voor het kattenbeest van Gelfje.
Het is dus herexamen Nederlands wat Oudste doet. Er staat me iets van bij dat ze daar morgen de uitslag al van heeft, maar dat kan ik ook mis hebben.
Afrijden mag ze 2 augustus weer en dat is dan haar laatste kans voor school weer begint. Het kan dus best dat ze de eerste weken met het OV zal moeten.
dinsdag 22 juni 2010 om 17:24
Duimen Coetje dat die andere 2 het niet willen.
Jij met al je huisellende verdiend wel een keertje geluk.
Gold leuk weekend heb je voor de boeg. Dat wordt racen dus in DE.
Gisteren heeft het op mijn werk flink geknald. Ik ben laaiend geworden. En het heeft geholpen. Er zijn nu tenminste afspraken gemaakt.
Jij met al je huisellende verdiend wel een keertje geluk.
Gold leuk weekend heb je voor de boeg. Dat wordt racen dus in DE.
Gisteren heeft het op mijn werk flink geknald. Ik ben laaiend geworden. En het heeft geholpen. Er zijn nu tenminste afspraken gemaakt.