Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Hahaha, Sweetcandy... nee he... was niet zo leuk he.. Hele vieze bonbons kopen
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
noa_lynn, zo dat is makkelijk bedacht van je zus. bijna hetzelfde wanneer ik mn vriend zou vragen of hij mijn jurkje in elkaar wil naaien omdat ik geen zin/tijd heb. als je voor een hobby kiest moet je er ook achter staan!

sweetcandy, snoepjes zijn altijd goed. haha en vieze bonbons, hihi,
Stefanie, mijn kaart naar Polen was afgelopen zondag op de post en vandaag al aangekomen. Wat een verschil...

Net weer kaartjes aangevraagd. (Weer) DE, Zwitserland en Taiwan. Beetje korte profielen zonder echt leuke wensen. En 1 postzegelverzamelaar die de postzegels belangrijker vind dan de kaart, dus daar ga ik ook langer over de postzegels nadenken dan over de kaart.
Noa, kan jij ze niet voor me schrijven
Wat 'wij Nederlanders' eerst met Finland hadden, lijkt nu wel een beetje met Duitsland te zijn...
Even een ego-berichtje vanaf hier.

Druk druk nu ik weer aan het werk ben.

En zit hier met een veel huilende kleine man (nu even stil na een uurtje met hem op de arm gelopen te hebben) want hij heeft gisteren weer prikjes gehad.

Mag inmiddels weer 3 kaarten onderweg want China, Belgie en Duitsland zijn aangekomen.

Vooral de hurray van de Belgse was erg leuk.

Gisteren een kaartje uit USA voor mij en vandaag helemaal niks.

Ga nu nog snel even wat was opruimen voordat mannetje weer gillend wakker word.

Beloof volgende keer te lezen hoor.
JJ: jammer zeg! Hopen dat het met die andere mensen niet wat wordt.

Plieno (toch? ) : gefeliciteerd!

Chayuz: ijsjes vinden ze vast ook heeeel lekker!

Ik heb 3 kaarten ontvangen! Erg leuke kaarten... bij een kaart zat zelfs nog een gevouwen origami (of hoe heet het) kraanvogel in. Uit Japan ja!

Vandaag weer 3 adressen aangevraagd, waarvan weer 2 profielen zonder tekst. Bij de een staat zelfs geen naam bij, alleen de straat enzo! Dat is al de derde keer deze week dat er geen tekst in de profielen staat. Dat vind ik echt een afknapper, heel onpersoonlijk. Ik heb vandaag ook nog een I-drukkerpakketje ontvangen, met die HUP-HOLLAND-HUP aap!
Yes, vandaag mijn 100-ste hurray! Ook twee kaarten in de bus: tuinkabouters uit DL en een geschilderd tafereel uit Shanghai.

Snap niks van die Duitse kaart, maar mijn dochter vind hem geweldig.

@Tine > wat een knuppels bij jou op het werk! Als je nog een EHBO oppepper nodig hebt dan weet Chayuz wel een leuk linkje voor je

@Lampje > goede oogst vandaag!

@Sweetcandy > ik denk dat jouw vreemde hurray een verwisseling is. Heb ik ook wel eens gehad , maar ik heb het daarna wel meteen recht gezet.

Ik heb ook lekker lang in de tuin gerommeld vanavond, het ruikt ook zo heerlijk kruidig buiten.

@Steph > jouw schoonma zal de komende tijd heel vaak de afwezigheid van schoonpa als een groot gemis ervaren. Blijf een aanspreekpunt voor haar, ga regelmatig langs en blijf vooral veel over schoonpa praten.

@Chayuz > zo maak ik popcorn:

Neem een pan met een dikke bodem, doe er één laagje pofmaiskorrels in, giet er wat zonnebloemolie bij tot ze ongeveer onder staan. Zet de pan met deksel op behoorlijk hoog vuur, tot je de eerste pop hoort. Vervolgens het vuur laag draaien , schudt af en toe om verbranden te voorkomen. Als je (bijna) geen gepop meer hoort het vuur uitdraaien. Als de popcorn nog heet is, kun je een smaakje toevoegen; lepeltje zout, lepel honing, lepel suiker. Even roeren en smullen maar!

Maar die ijsjes zijn een goed plan hoor, morgen wordt het 28 graden in het binnenland

@Noa-lynn > laat je niet voor het karretje van je zus spannen! Het is precies zo als je zegt: jij hebt vakantie en bent geen achtervang voor allerlei klussen. Breng de boodschap vriendelijk maar duidelijk over.
3 nieuwe kaarten: NL (niet iemand van hier), Polen en Engeland...
Neferisis, dank je wel. ik denk zelfs dat het aan mijn pannen ligt. want heb het verder precies zo gedaan als jij het omschrijft. heb in een vlaag van chagrijnigheid de pannen ook in de vuilnisbak gegooid en gezegd dat ik morgen nieuwe haal (maar we zijn er ook aan toe, hoezo anti aanbaklaag, wat een rotdingen) even een blik naar jou kaartje die ik vandaag heb ontvangen en ik ben weer vrolijk ;)

Tine, schreeuw maar als je die EHBO oppepper nodig hebt :D

en nu ga ik slapen, vind het wel weer goed voor vandaag

welterusten kop int kussen gat in arm sloap lekker warm kop int stro dan sloap ie zo!
@Anita > arme kleine knul, ik hoop dat hij vannacht een beetje door kan slapen. Zetpilletje?

@Juuf > ik snap ook niet waarom iemand zijn profiel leeg laat.

Origami kan soms heel frustrerend zijn, ik mag vrijdag een zo'n vouwworkshop geven op zoons school.

@Chayuz > slaap lekker, ik hoop dat de lucht inmiddels bij jou is opgeklaard.

Ik had vandaag een commentaar bij een mooie Waterhouse kaart geschreven, kreeg meteen een berichtje terug of ik die kaart misschien ook wilde hebben. Natuurlijk!

Toen ik de PC-er vroeg wat voor kaart ze hiervoor retour wilde ontvangen verwees ze me naar een link & adres op haar profiel (kitnkbudle). De link verwijst naar een site van een 9-jarige jongen met kanker. Of ik hem een kaartje wilde sturen i.p.v. haar. Kleine moeite, weer een kaartje die ik mee naar de meeting kan nemen. Als iemand anders ook nog een kaartje over heeft...
Neferisis bedankt voor de pcnaam van die dame. Ik stuur dit weekend dan ook een kaart naar die jongen.

Over de hyvesruil, ik wil het nog wel een keer uitzoeken. Dus blijf hier maar roepen als je mee wilt doen dan lees ik zondag wel even terug vanaf wanneer janna het idee opperde. ( dus als je het al gemeld hebt hier komt het goed)

Vandaag een rot dag, lag meer aan mezelf dan aan de gebeurtenissen.

Mn haar is wel weer bijzonder. Ik zal wel een foto posten op hyves.

Nu chayuz advies opvolgen en mn nest in, ná het tandenpoetsen.
Goedemorgen!

Neferisis: Gefeliciteerd met je 100e hurray. Ik ga je morgen mailen over zaterdag, want volgens mij is de lunchlocatie nog steeds niet bekend. Ik moet even bijlezen op het forum.

Overigens ga ik zelf niet, heb een uitvaart

Gisteren 1 heel mooie kaart ontvangen van een beer! Uit Finland met een aardige tekst. Moet hem nog wel even registreren hihi.
Ligaa: Hoe is het met jou? Ik zag net dat je één van mijn vriendinnetjes (die ik heb weten over te halen te starten met postcrossing) een heel erg leuk kaartje hebt gestuurd!
Zo even beetje bijgelezen maar zal vanavond of morgen eens reageren, nu eerst even op mn balkon gaan genieten van het weer.
Ligaa: Super dat je de hyvesruil wilt regelen! Ik verheug me er al op.

Noa_lynn: Nog nieuws op het buurmannenfront?

Ik heb nu gewoon heerlijk vakantie, tot 12 september :-) Moet er nog even aan wennen! Zo direct gesprek op mijn werk (waar k pas 3 weken werk) over na de zomer, spannend!!!! Duimen jullie voor me?
Net een mooi kaartje vanuit Sint-Petersburg uit de bus gevist. Ook eindelijk de hurray uit Canada. Zo kom ik straks toch nog aan een stuk of tien kaarten voor de meeting.

@Chayuz > nog leuke pannen ontvangen als cadeautje? En hoe staat het met de happen?

@Ligaa > voel je je vandaag weer iets beter? En ik ben benieuwd naar het nieuwe kapsel.

@JokeJacket > geen fijn bericht. Jammer dat je de meeting nu moet missen.

Ik heb inmiddels een mailtje met alle info over zaterdag ontvangen, maar reuze bedankt voor de bemiddeling. Een vriendin (en medepostcrosser) van mij gaat mee naar de meeting.

@Zazana > succes vanmiddag. Een positief gesprek zou de vakantie helemaal stralend laten beginnen!

@Noa-Lynn > bak ze niet te bruin!
Neferisis: Goed dat je alle info al hebt Heel veel plezier zaterdag, iedereen is echt ontzettend aardig!
Ik doe ff een egopost (ben moe van het werken in de zon),

11adressen aangevraagd: Nederland, Nieuw-zeeland,China, Brazilië, Frankrijk 2x, Letland,Frankrijk, Turkeije, Portugal en Canada.
Ik heb ook weer wat adressen aangevraagd: Nederland (niemand van hier), Letland, Finland 2 x, en China. Zit heerlijk rond te neuzen bij iedereens favoriete kaarten, oooh het is zo'n leuke hobby!!!

steph: Wat voor werk doe je? Ja het was goed warm he, vandaag. Zal daar in 't Zuiden nog wel wat warmer zijn...
dag lieve mensen,

wat vond ik vandaag een lading kaartjes in mijn brievenbus, helemaal geweldig.

Janna, Steph, Jokejacket, Kozoo, Lampje en C_estelle bedankt! echt super (en c_estelle, die van jou ga ik inlijsten, ik heb me bescheurd, vriendlief was het helaas niet eens met het kaartje haha)

verder trof ik nog een hurray uit Duitsland aan in mijn mailbox

zometeen ga ik druk muffinsbakken (inplaats van taart) en vriendlief gaat mooi ergens anders voetbal kijken. lekker rustig ;) De ijsjes zijn op mijn werk in goede aarde gevallen, denk beter als wanneer ik popcorn had gedaan.

Neferisis --> ik had vanochtend nieuwe pannen gekocht, helaas van geld van eigen rekening, toch erg 3 zwaar verbrande pannen alleen door popcorn!
Chayuz Ik vond 'm wel toepasselijk vanwege die naaimachine....

Ik geniet altijd van je kledingmaakperikelen.

Ik had vandaag weer 2 hurrays, Finland 7 dagen en China 13 dagen, dat laatst vind ik toch errug snel!

Eens kijken of ik straks nog puf heb om adressen aan te vragen. Moest net naar ziekenhuis voor een nieuwe spiraal maar ik viel bijna flauw toen ze dat ding inbrachten. Larf is nu maar friet halen, ik heb geen fut meer om te koken.
Wederom geen kaarten voor mij vandaag maar wel een hurray na 20 dagen uit Taiwan.

Vanmiddag lekker een uurtje gedut in de stoel buiten in de schaduw natuurlijk. Heerlijk was het...

Jongste had schoolreis vandaag naar diergaarde Blijdorp, die hebben een fantastische dag gehad.
Potverdorie alweer geen hurray's of kaartjes voor mij vandaag!! Duurt nu toch wel erg lang....

Wel mijn Idrukker kaartjes binnengekregen...
@Lampje, tja ik ben niet anders gewend van dat bedrijf helaas..

@Chayuz, ben benieuwd naar je nieuwe coupe!! Gaaf een nieuwe fiets!! Haha popcorn bakken is dus niet zo makkelijk als het lijkt:) Maar geloof graag dat de ijsjes heel erg in de smaak zijn gevallen! Doe je voorzichtig met muffins bakken;) O en ik denk dat die lui van dat bedrijf straks EHBO nodig hebben en om jou schreeuwen want als ik er niet snel vanaf ben dan zal ik ze eens even hahahaha!

@Sweetcandy, nog meer traktaties! Voor de kaartjes zul je toch echt hier naar toe moeten komen! Er komen er bij onze Xenos trouwens steeds meer bij! Wat appart dat diegene je door elkaar heeft gehaald.. Nou ja kan gebeuren natuurlijk.

@Steph, fijn dat het met jullie al wat beter gaat. Schoonma zal het nog wel een tijdje moeilijk hebben, is ook niet niks.. Jeetje 11 adressen! Jij hoeft je niet te vervelen.

@Kaatje, he ze moeten ook altijd jou hebben he.. Die postbode vind vast de kaartjes zo mooi dat ie ze er allemaal tussen uit jat... Jee en vandaag ook al geen kaartjes.. Volgens mij word je geboycot...

@Janna, waar gaan jou nieuwe kaarten heen?

@Snjokorn, ik ga voor je duimen voor goed weer!! Veel plezier alvast!

@C_estelle, ook alweer een jaar, jeetje gaat hard he!! Goh wat een verrassend land heb jij er toch weer bij.Voel je je alweer wat beter na je ziekenhuisbezoek.. Smaakten de frietjes je een beetje?

@Chrisy1, ik heb me inderdaad ook opgegeven! Ik kan het op de fiets af:) Wat leuk dat je ook komt! En C_estelle misschien ook! Wat leuk dat je jongste naar de dierentuin is geweest! Hebben de beesten zich wel een beetje laten zien met dit warme weer.

@Plieno, wat een grappige hurray op je voetbalkaart!! Leuk hoor! Ik heb het ook dat NL er lang over doet. Ik heb een kaart al sinds zondag op de post en nog steeds niet aangekomen..

@Noa-Lynn, die zus van jou is mooi makkelijk....

@Zazana, wat lekker dat je vakantie hebt!!! En leuk he al die kaartjes kijken! Dat doe ik ook altijd graag!! En blijf dan ook vaak veel te lang hangen haha!

@JJ, he wat akelig een uitvaart.. Is niet leuk, sterkte.

@Neferisis, wat een mooi gebaar, die kaart voor dat jongetje! En zoals ik al zei, geloof dat die lui van dat bedrijf Chayuz nodig geen hebben hebben.. hahahha

@Ligaa, het wat naar dat je een vervelende dag had.. Ben benieuwd naar je haar!! Fijn dat je de hyvesruil weer wilt doen! Ik doe ook graag weer mee! Weet niet of ik het al gepost had...

@Anita, oooo arme kleine man... Ik wil em best even vasthouden hoor!!!!

@Juuf, aaarrgg vervelend is dat zon leeg profiel.. Ze maken er tegenwoordig wel een sport van hoor.. Maar dat er dan eentje zon origami vouw figuur bij doet vind ik dan wel weer leuk!

Zo volgens mij heb iedereen gehad!! Hier vandaag geen post.. Jammer jammer maar helaas. Ook geen hurrays.. Gister wel, net voordat ik de pc uit zou doen. Iemand uit China vond de pauwen kaart van de postcard store erg leuk. Hij is ook gelijk favoriet gemaakt door een aantal. En mn nieuwe kaart mocht naar.... China... goh... Nu even aan de oppas. Vanmiddag heb ik hele hups uit school gehaald, vanaovnd hebben we broodjes met knakworst gegeten en nu ligt alles lekker te tukken (als het goed is) Nou ik ga even stiekum boven kijken! Zo lief altijd die slapende kindjes:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven