T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het staat er nu
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Werd wel tijd ook
Oh, ik ga ook even kijken
Peas on earth!
Hee Moedererwt
quote:Star schreef op 29 juni 2010 @ 20:56:

Werd wel tijd ook

Moedererwt
Heb het ook gelezen.

Dat was lang geleden, een Inadje. Ik heb het gemist!

Erwt, hoe is het met jou en Doppie?
Loretta is De Mol. Punt.
Lieve reactie Kess

Ik heb nog wat teruggeschreven weer.

Hoest met Vitootje en Tony en de coolste TBMertT van t land?

Ook benieuwd hoe het met Ert en Dop gaat

Ik was gisteren alweer weg, want gisteren was de dag van De Kraamtranen . Stom zeg... ik voelde me echt diep ellendig, moest overal om huilen, zag mezelf Doperwtjes opvoeding al in één nacht verprutsen, ging vervolgens allerlei pedagogische boeken doorbladeren om te voorkomen dat dat zou gebeuren, vond het toen nóg ingewikkelder, vervolgens sliep Doperwtje niet meer na vertrek van verloskundige en dacht ik dat het nooit meer goed ging komen

Zo ging het gisteren. Vannacht een slapeloze nacht want Doperwtje slaapt overdag lekker, maar 's nacht niet/moeilijk, maar inmiddels ziet alles er alweer iets rooskleuriger uit en voel ik me beter en denk ik dat het misschien wel goed gaat komen.

Dat dus....

Tót het moment dat de postbode kwam, Xan een pakje binnendroeg en een zwart doosje uitpakte!

Hij is echt AFSCHUWELIJK!!!! Mijn God!

The Hand... is was hem alweer vergeten, maar jullie jammergenoeg niet

Dank lieve Vish en Star, voor jullie lieve pakketje met al die leuke spulletjes! Wat lief! Xan is zó van The Hand geschrokken dat hij 'm in z'n nachtkastje gemikt heeft

Inad.... wilde jij niet heel snel weer gaan klussen voor een beeb? , dan kan ie mooi snel door
Peas on earth!
Bevallen is stom, kraamtranen zijn stom...

Vanaf nu wordt het alleen maar leuker Erwt! Heb je Dopje al in bad gedaan? Oh, en wat ik steeds wilde vragen: hoe ruikt hij? Ik vind dat pasgeboren babyluchtje zo ontzettend lekker. Vertel eens hoe jij vindt dat het ruikt? Iedere verse moeder komt weer met een andere beschrijving, maar ik vind dat zo mooi om te horen/lezen!

The Hand! Briljant natuurlijk!
Loretta is De Mol. Punt.
Whahahahahahahahahahahaha geweldig.
Wat een grappig popje! Wie verzint zoiets.
quote:Kess schreef op 30 juni 2010 @ 19:34:

Bevallen is stom, kraamtranen zijn stom...

Vanaf nu wordt het alleen maar leuker Erwt! Heb je Dopje al in bad gedaan? Oh, en wat ik steeds wilde vragen: hoe ruikt hij? Ik vind dat pasgeboren babyluchtje zo ontzettend lekker. Vertel eens hoe jij vindt dat het ruikt? Iedere verse moeder komt weer met een andere beschrijving, maar ik vind dat zo mooi om te horen/lezen!

The Hand! Briljant natuurlijk!

Jaaa, eergisteren ging Doperwtje in het gewone badje. Dat vond hij maar matig leuk. Vandaag heb ik hem zelf voor het eerst gebadderd, dit keer in de tummytub. Het was zó lief

Hij soezelde lekker weg, liet zich helemaal hangen en keek zo gelukkig en tevreden. Heel leuk was dat.

En ja, hij ruikt zo... het enige woord dat ik ervoor kan bedenken is dat hij zo 'zoet' ruikt. Niet letterlijk zoet, maar toch... 'zoet' is het juiste woord. Zo lekker om aan hem te snuffelen

Vandaag voel ik me relaxter. Het helpt ook dat Doperwtje het vandaag tot nu toe wel lekker doet én dat ik vandaag iets beter kan relativeren. Ieder uurtje dat hij nu lekker slaapt, vind ik al heel wat
Peas on earth!
quote:Star schreef op 30 juni 2010 @ 20:34:

Whahahahahahahahahahahaha geweldig.

Wat. Is. Dat. Ding. Lelijk. Zeg!
Peas on earth!
Dat waren de woorden van Xan? Goehoeeeeeeed!

Lekker veel blijven snuffelen want dat luchtje is weg voor je er erg in hebt.
Ik vind dat iedereen eens even lekker aan zijn kind moet snuffelen vanavond.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Huhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Nou dat wordt dan inademen ipv snuffelen bij deze Anosmische troela

The hand

We gaan woensdag naar Ierland he, dus kan meer van dattum voor je meenemen, Erwt

Mijn kadootje uit Zweden is onderweg ook. Eindelijk. Ik kon gewon enveloppe in goede formaat vinden dus nu is t erg kunstig ingepakt. Als t maar aankomt.

Ik heb hele berg kleetjes hier als je wil, net weer van vriendin met baby van 6 maanden terug gehad. Wil je dat ik t opstuur?

Kan t ook over week of 3, na Ierland en als jullie wat gesettled zijn, langs brengen.

I
quote:Vishnu schreef op 30 juni 2010 @ 21:34:

Ik vind dat iedereen eens even lekker aan zijn kind moet snuffelen vanavond.Ja, je hebt gelijk. Want voor je het weet is dat zoete luchtje weg. Voor je het weet lopen ze. Voor je het weet gaan ze naar school. En voor je het weet....
Loretta is De Mol. Punt.
Zitten ze blowend in je achtertuin met Nirvana heel hard aan met hun vieze ongewassen vriendjes te pokeren?
Nirvana is tegen die tijd echt prehistorisch
Nirvana! Was het maar waar, die goede oude tijd!

Tony komt waarschijnlijk thuis met een hockeymeisje.

En Vito met een gothic, denk ik. Ik verheug me nu al op de kerstdiners van over pak ´em beet, 20 jaar.
Loretta is De Mol. Punt.
Tony kwam toch thuis met Nemo?
Jullie zijn grappig. Ik kan vandaag zó goed relativeren dat ik al blij ben dat Doperwtje na de voeding van 20.45 nu nog steeds slaapt, en ik ga zo heelllll zachtjes naar bed, in de hoop dat hij dan niet wakker wordt

Inad, kraamvisitedeet lijkt me leuk!
Peas on earth!
Ehm.... tja, het blijkt nu dat hij toch meer op meisjes valt. Wil geen Lellie Kelly´s meer en heeft Zeer Serieuze Verkering. Haar foto staat op zijn nachtkastje. Een poppetje om te zien en het zou me niet verbazen als ze over een paar jaar echt op hockey zit.

Alleen besef ik nu inderdaad dat we dat nog niet tegen Nemo hadden gezegd...

Sorry!!

Loretta is De Mol. Punt.
Foto op nachtkastje
Peas on earth!
Arme Nemo, gelukkig willen Chica en Ceetje em ook wel

En Mier heeft Eetje al besnuffeld

Wordt leuk nog.

En Erwt, leuk! Ik bel je gewoon als we terug zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven