Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Ohhh, ik ben jaloers, ik wil ook eeb middag dutje.



Ik ben het werk en zo duf.

We gingen om half 2 slapen en om 7 uur ging de wekker al.

Misschien doe ik vanavond een poging om vroeg te gaan slapen.



Rainz, wat fijn dat je er weer bent!



Fijne dag meisjes, dut lekker!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wallen tot op mijn knieen, mag ik meedoen met de luilakken?

Vanochtend me laten strikken voor begeleiding van bij elkaar 11 zevenjarigen met een vader tijdens spelletjesdag. En hoewel de vader duidelijk het meeste inbracht qua spelleiding en controle voelde ik me helemaal gaar nadat ik thuis kwam.

Respect voor de mensen die zoveel van die kinderen ordelijk bij elkaar weten te houden (to you, Fussie en Druifje).



Vandaag:

Luilakken

Was

Afwas

Indien gevraagd een waterpistolengevecht
Alle reacties Link kopieren
Liggen jullie nog allemaal te maffen?



Ik heb best nog aardig gewerkt vandaag, om een uur of 4 was ik op.

Ik kreeg me slaap, en nu ik thuis ben is het niet veel beter geworden.

Ik denk dat ik vanavond echt eens lekker vroeg naar bed ga.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar heb geen dutje meer gedaan dus wel duf

Ben heel de middag op mijn werk geweest, lekker hoor

En zonet de knuffel voor de babykamer ver af gemaakt.



Mamz, een klas is gemakkelijker dan incidenteel een groepje! In je klas krijg je groepswerking, dat scheelt zoveel (maar als je ze tegen hebt ben je ook wel de klos!)
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieffies!



Het internet lag er hier uit en werkt sinds net weer!



Ik houd het kort en zeg voor nu alleen:



Rainz blij je te (weer) te zien!! Hoe gaat het? Misschien meer voor de BH om even te schrijven.



Alle reacties Link kopieren
* meld *



Pfff, is toch geen tijd dit he? Maar ja, toch wakker. Net wat was in de kast gelegd, heb ik iig gebezemd vandaag
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Fus ik zag het tijdstip en dacht YEAH.

Heb je daarna nog wel even kunnen slapen? 't Was echt geen tijd hoor.
Moggu!



Das vroeg Fussie!

Hopelijk kun je dan vanmiddag wel een dutje doen.



Nu even politieagentje spelen,ontbijt gaat hier niet zonder slag of stoot.
Alle reacties Link kopieren
Zo, nog een uurtje meegepakt. Nu boodschappen doen en dan niets meer voor vandaag



Sorry Zoeb, ik zal het niet meer doen

hoeveel nachtjes nog voor Saartje komt?
Zo ze zijn gevoederd de deur uit



Zoeb,we willen in de vakantie een dagje jullie kant op dus als het dan uitkomt willen we wel even aanwaaien.



Ik ga eens bedenken wat ik vandaag ga doen,geen zin in bezemen..



Nik,beetje bijgeslapen?
Alle reacties Link kopieren
Ghe, Fuss heeft de vogeltjes horen fluiten



Mogguh



Vandaag:

gezinsbegeleidster

eventueel afspraakjes in de middag

studeren

afwas



Geen zin in veel meer dan dit
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een korte lijst:

-boodschappen doen

-keuken poetsen



En vanmiddag gaat zoon spelen met een meisje uit zijn klas. Weet nog niet of hij daar gaat spelen of zij hier komt spelen, dus misschien vanmiddag een kind extra.



Verder nog genieten van het zonnetje.
Alle reacties Link kopieren
Misschien vindt Zoeb het niet erg als ik dan ook aansluit bij jullie, Coe? Woon bij haar in de buurt, doen we een minimeet.
Dat is leuk Rainz!Heb hier nog een jas hangen van Fussie voor jou.



Word net gebeld door vriendin die in hetzelfde dorp woont als schoonouders.Schoonvader is met zijn 2 paarden en rijtuig een winkel binnengereden.Wat de schade is hoor ik straks.Erg gemeen van me maar moest er wel om lachen
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames



Fuss, wat was je er vroeg uit



Coe, kan me voorstellen dat je daar wel om moet lachen



Rainz welkom terug



Hier een kort lijstje

Wat aanrommelen in huis

en dan werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 08 juli 2010 @ 08:37:

Zo ze zijn gevoederd de deur uit



Zoeb,we willen in de vakantie een dagje jullie kant op dus als het dan uitkomt willen we wel even aanwaaien.



Ik ga eens bedenken wat ik vandaag ga doen,geen zin in bezemen..



Nik,beetje bijgeslapen?



Leuk als jullie even aanwaaien. Zeker met die hitte is een beetje wervelwind wel meegenomen.



Fus nog 5 of 6 nachtjes slapen. Dinsdag of woensdag. Jippie
Alle reacties Link kopieren
quote:rainz schreef op 08 juli 2010 @ 08:59:

Misschien vindt Zoeb het niet erg als ik dan ook aansluit bij jullie, Coe? Woon bij haar in de buurt, doen we een minimeet.Gezellig Rainz. Jullie zijn altijd welkom.
Schoonvader kreeg geen voorrang van een vrachtwagen waardoor 1 paard op hol sloeg.De hele pui uit de winkel.Paard had slagaderlijke bloeding,schoonvader niks.Maar het moet nogal een puinhoop zijn.Zal wel in de krant komen.



Toevoeging..het was geen vrachtwagen maar een automobilist.Op omroep brabant is een stukje te lezen.
Is een orkaan(Ukkie) ook goed Zoeb?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor orkaan Ukkie is nog beter zelfs.



Even Omroep Brabant lezen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer genoeg geen foto.
Nee die zal vanmiddag wel in de krant staan,stuur ik je de link wel door.



Joepie..word net gebeld door de plaatselijke supermarkt,ik heb een gasbbq gewonnen!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Coe. Kun je dan nog lekker de hele zomer van genieten. Ben benieuwd naar de link.
Alle reacties Link kopieren
Proficiat Coe

Er staat wel een foto van een paard Voor het paard wel heel zielig trouwens



Zo, ik heb net de koelkast uitgemest. En bij het inruimen heb ik ontdekt dat we zo'n 8 soorten sambal hebben

Ook de kastfrontjes even afgenomen, nu is mijn nesteldrang wel weer genoeg bevredigd



Zometeen die deurplasticjes afdrogen dan kan alles weer ingericht worden in de koelkast.

Tussen de middag met Zoon kaasstengels maken en dan lekker rusten
Alle reacties Link kopieren
Sohee, Coe, dat is nog eens een mooie prijs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven