Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 8 juli 2010 om 15:04
donderdag 8 juli 2010 om 15:09
Goldie,wat een naar verhaal!Weet je hoe zijn kansen zijn,ik bedoel,is het operabel?Feestje word zo toch een beetje beladen.Sterkte hoor
Gelfje,nu eerst maar even aan jezelf denken dan tot je de uitslag van het bloed binnen hebt.Hopelijk komt daar niks (ernstigs) uit en word je verder geholpen met je klachten.Jij ook een (plakkerige)
Gelfje,nu eerst maar even aan jezelf denken dan tot je de uitslag van het bloed binnen hebt.Hopelijk komt daar niks (ernstigs) uit en word je verder geholpen met je klachten.Jij ook een (plakkerige)
donderdag 8 juli 2010 om 15:25
Kansen zijn niet goed Coe.
Sommige mensen herstellen wel van een hartaanval, maar dit was het hele flinke en ze zijn bang dat er nog een overheen zou komen, want die zou hem fataal zijn. Daarom wordt ie nu kunstmatig in slaap gehouden.
Hij zou de 16de een pacemaker krijgen ivm hartritmestoornissen en hartfalen.
Nou, da's dus te laat....
Nog een geluk dat ie zijn hartaanval buiten voor de voordeur kreeg zodat buren het zagen gebeuren en 112 konden bellen. Hij woont maar alleen dus als ie binnen was geweest dan was hij er ws al niet meer geweest...
Nu kunnen we alleen maar hopen dat ie er (niet als een kasplantje) uit komt.
Ik ben nu de garage aan het uitmesten opruimen. Dat moet echt even want daar gaan morgen steeds mensen door naar binnen toe lopen.
Sommige mensen herstellen wel van een hartaanval, maar dit was het hele flinke en ze zijn bang dat er nog een overheen zou komen, want die zou hem fataal zijn. Daarom wordt ie nu kunstmatig in slaap gehouden.
Hij zou de 16de een pacemaker krijgen ivm hartritmestoornissen en hartfalen.
Nou, da's dus te laat....
Nog een geluk dat ie zijn hartaanval buiten voor de voordeur kreeg zodat buren het zagen gebeuren en 112 konden bellen. Hij woont maar alleen dus als ie binnen was geweest dan was hij er ws al niet meer geweest...
Nu kunnen we alleen maar hopen dat ie er (niet als een kasplantje) uit komt.
Ik ben nu de garage aan het uitmesten opruimen. Dat moet echt even want daar gaan morgen steeds mensen door naar binnen toe lopen.
donderdag 8 juli 2010 om 16:18
donderdag 8 juli 2010 om 22:44
Jeetje Goldie, ik hoop dat het goed komt met de neef.
MissM een dikke plakerige voor je.En succes met de foto's. Kan je niet gelijk een hoop zooi weggooien?
Ik ben nog al van de weggooi, soms tot mijn spijt!
Achh gos, arm paard. Deden ze ook een intervieuwtje met je schoonpa Coe. Die lui van SBS duwen zo een microfoon onder je neus.
Getverr, nu ik dit typ ruik ik een brandlucht. Ik moet me altijd inhouden om niet gelijk opzoek te gaan naar waar het vandaan komt.
Gelf, goed dat je naar je huisarts bent gegaan. Het klinkt niet heel vreemd vind ik. Rust goed uit hè!
Zoeb, het is dat het niet in de buurt is anders kwam ik ook ff minimeeten!
Haai Yonna, goed van Xsje, fijn dat je er weer bent!
Coe, een gasbbq gewonnen! Super, ik wil nooit meer zonder!
Ik ga weer een poging doen om vroeg naar bed te gaan.
Gisteren lagen we er om 11 uur in, we vonden het zelf best vroeg!
Slaap lekker allemaal!
MissM een dikke plakerige voor je.En succes met de foto's. Kan je niet gelijk een hoop zooi weggooien?
Ik ben nog al van de weggooi, soms tot mijn spijt!
Achh gos, arm paard. Deden ze ook een intervieuwtje met je schoonpa Coe. Die lui van SBS duwen zo een microfoon onder je neus.
Getverr, nu ik dit typ ruik ik een brandlucht. Ik moet me altijd inhouden om niet gelijk opzoek te gaan naar waar het vandaan komt.
Gelf, goed dat je naar je huisarts bent gegaan. Het klinkt niet heel vreemd vind ik. Rust goed uit hè!
Zoeb, het is dat het niet in de buurt is anders kwam ik ook ff minimeeten!
Haai Yonna, goed van Xsje, fijn dat je er weer bent!
Coe, een gasbbq gewonnen! Super, ik wil nooit meer zonder!
Ik ga weer een poging doen om vroeg naar bed te gaan.
Gisteren lagen we er om 11 uur in, we vonden het zelf best vroeg!
Slaap lekker allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 8 juli 2010 om 23:20
Wij hadden vanavond de diploma-uitreiking van Oudste.
Weer een stukje in haar (en ons) leven wat voorbij is. Zucht...
Geen goed nieuws over neef.
Ze zouden hem vanavond van de hartpomp los maken en langzaam wakker laten worden. Dan kijken of/hoe hij wakker wordt: Dwz: hoeveel schade er is aan organen of hersenen. Hij schijnt 8 minuten geen zuurstof te hebben gehad, dus dat is reden om aan te nemen dat er zeker schade zal zijn.
Hij is nog steeds kritiek dus.
Wij gaar heel bizar door met voorbereidingen voor het feest.
Net de feestverlichting opgehangen.
Nu proberen even alles los te laten en te slapen.
Truste meidels en Happy.
(Top trouwens dat Ixje opa en oma zegt)
(En top dat je zo'n mooie prijs hebt gewonnen Coe. Wij hebben er ook al jaren een en als je het eenmaal gewend bent wil je nooit meer op houtskool. )
Weer een stukje in haar (en ons) leven wat voorbij is. Zucht...
Geen goed nieuws over neef.
Ze zouden hem vanavond van de hartpomp los maken en langzaam wakker laten worden. Dan kijken of/hoe hij wakker wordt: Dwz: hoeveel schade er is aan organen of hersenen. Hij schijnt 8 minuten geen zuurstof te hebben gehad, dus dat is reden om aan te nemen dat er zeker schade zal zijn.
Hij is nog steeds kritiek dus.
Wij gaar heel bizar door met voorbereidingen voor het feest.
Net de feestverlichting opgehangen.
Nu proberen even alles los te laten en te slapen.
Truste meidels en Happy.
(Top trouwens dat Ixje opa en oma zegt)
(En top dat je zo'n mooie prijs hebt gewonnen Coe. Wij hebben er ook al jaren een en als je het eenmaal gewend bent wil je nooit meer op houtskool. )
vrijdag 9 juli 2010 om 07:36
Mogguh
Was toch vooral een mooi moment gisterenavond, Goldie?
Ik stond er niet bij stil dat neef nog veel extra schade zou hebben. Echt balen dat er niet is ingezien dat die pacemaker heel dringend was en balen is in deze zin een understatement.
Vandaag:
Op gang komen (schema lukt dus niet zo best nu)
vriendin
optreden Muis
wvttk
Was toch vooral een mooi moment gisterenavond, Goldie?
Ik stond er niet bij stil dat neef nog veel extra schade zou hebben. Echt balen dat er niet is ingezien dat die pacemaker heel dringend was en balen is in deze zin een understatement.
Vandaag:
Op gang komen (schema lukt dus niet zo best nu)
vriendin
optreden Muis
wvttk
vrijdag 9 juli 2010 om 08:12
Moggû,
Klinkt allemaal niet best Goldie. Die diploma uitreiking wel!
Mooi toch, stukje afgesloten en op naar nieuwe dingen!
Ik ga vandaag drinken, werken, drinken, boodschappen doen en misschien iets aan mijn huiswerk doen.
Meer zit er niet in denk ik.
Coe, wat een tijd voor visite, ik zou de deur niet open doen op dit tijdstip!
Ik ga, toedeloe!
Klinkt allemaal niet best Goldie. Die diploma uitreiking wel!
Mooi toch, stukje afgesloten en op naar nieuwe dingen!
Ik ga vandaag drinken, werken, drinken, boodschappen doen en misschien iets aan mijn huiswerk doen.
Meer zit er niet in denk ik.
Coe, wat een tijd voor visite, ik zou de deur niet open doen op dit tijdstip!
Ik ga, toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 9 juli 2010 om 08:21
Môgge allemaal.
Gold dat klinkt niet best van neef. Dapper om toch door te gaan met de voorbereidingen.
Gefeliciteerd met je dochter. Toch een mooie afsluiting hoor een diploma.
Gelfje, hoop je dat er iets uit komt? Dat de moeheid een duidelijke oorzaak heeft? Of denk je zelf ook dat het door de stress komt. Sterkte met prikken straks.
Geen filmopnamen van je schoonpa Coetje?
Leuk zeg dat je een fles kreeg voor het campingbed. Ik vraag me nog steeds af wat er met die kinderwagen was? Zet het eens op de BH?
Om 8 uur al visite? Dat is vroeg.
Gold dat klinkt niet best van neef. Dapper om toch door te gaan met de voorbereidingen.
Gefeliciteerd met je dochter. Toch een mooie afsluiting hoor een diploma.
Gelfje, hoop je dat er iets uit komt? Dat de moeheid een duidelijke oorzaak heeft? Of denk je zelf ook dat het door de stress komt. Sterkte met prikken straks.
Geen filmopnamen van je schoonpa Coetje?
Leuk zeg dat je een fles kreeg voor het campingbed. Ik vraag me nog steeds af wat er met die kinderwagen was? Zet het eens op de BH?
Om 8 uur al visite? Dat is vroeg.
vrijdag 9 juli 2010 om 08:42
Goeiemorgen
Gold, proficiat met het diploma! Fijn he, dat ze het geowon gehaald heeft, de kanjer!
En sterkte met neef. Hopelijk vandaag positieve berichten.
Verder weinig te vertellen
Zo even de vaatwasser inrichten, was draait al, douchen, fysio, werken (mijn collega komt even hier) en verder niets.
Gelf, succes met prikken!
Gold, proficiat met het diploma! Fijn he, dat ze het geowon gehaald heeft, de kanjer!
En sterkte met neef. Hopelijk vandaag positieve berichten.
Verder weinig te vertellen
Zo even de vaatwasser inrichten, was draait al, douchen, fysio, werken (mijn collega komt even hier) en verder niets.
Gelf, succes met prikken!
vrijdag 9 juli 2010 om 09:12
Morning!
Gold, wat ontzettend kl*te dat er geen goed nieuws te melden was over neef… rare dagen op deze manier.
Yonna en Happy, wat leuk dat Ixje opa en oma zegt.. smelt..
Lastig Mamz, van die ondernemende konijnen. Vind je buurvrouw het vervelend of kan ze er wel om lachen??
Zoeb, ergens hoop ik wel dat er iets uit komt met het bloedprikken.. maar ja, dan natuurlijk wel het liefst iets ‘onschuldigs’ als bloedarmoede ofzo. Dat is eenvoudig op te lossen maar ik weet uit ervaring dat je je daar behoorlijk belabberd van kan voelen. Aan de andere kant is natuurlijk mooier als alles gewoon helemaal ok is.
Ik ga het maar afwachten en me proberen me daarna pas druk te gaan maken waar het dan eventueel wel vandaan komt. Stoer he?
Prikken op zich vind ik trouwens niet erg maar zonder eten ben ik altijd al duizelig en trillerig (was o.a. ook een aanleiding voor het prikken) en dan vind ik dat bloedprikken erbij wel wat minder. Maar t ging prima hoor, boterham mee om na afloop op te eten, dat was wel een slimme zet!
Fijne dag allemaal.. doe rustig aan want het is waaaaarm....
Gold, wat ontzettend kl*te dat er geen goed nieuws te melden was over neef… rare dagen op deze manier.
Yonna en Happy, wat leuk dat Ixje opa en oma zegt.. smelt..
Lastig Mamz, van die ondernemende konijnen. Vind je buurvrouw het vervelend of kan ze er wel om lachen??
Zoeb, ergens hoop ik wel dat er iets uit komt met het bloedprikken.. maar ja, dan natuurlijk wel het liefst iets ‘onschuldigs’ als bloedarmoede ofzo. Dat is eenvoudig op te lossen maar ik weet uit ervaring dat je je daar behoorlijk belabberd van kan voelen. Aan de andere kant is natuurlijk mooier als alles gewoon helemaal ok is.
Ik ga het maar afwachten en me proberen me daarna pas druk te gaan maken waar het dan eventueel wel vandaan komt. Stoer he?
Prikken op zich vind ik trouwens niet erg maar zonder eten ben ik altijd al duizelig en trillerig (was o.a. ook een aanleiding voor het prikken) en dan vind ik dat bloedprikken erbij wel wat minder. Maar t ging prima hoor, boterham mee om na afloop op te eten, dat was wel een slimme zet!
Fijne dag allemaal.. doe rustig aan want het is waaaaarm....
vrijdag 9 juli 2010 om 09:16
vrijdag 9 juli 2010 om 09:41
Moggûh lieffies!
Mamz, lokken met een wortel werkt niet he? Sterkte!
Gelfje, wanneer krijg je de uitslag van het prikken?
Gold, mooi voor oudste! En nu studeren in de grote stad, een niuewe uitdaging voor haar, een nieuw hoofsdstuk voor jou.
Naar nieuws van jullie neef. Inmiddels al iets meer duidelijkheid?
Hoop dat het feest 'gewoon' door kan gaan vanavond!
Fus, nog een daggie! Zal ik vast de klapstoelen en de popcorn klaar zetten?
Visite Coe? Prachtig tijdstip!
Gaat het huis definitief door? Krijgen we een link/foto via de BH?
Rainz, ik vind het fijn dat ik je lees en ik vind dat we weer met ons allen moeten meeten!
Druif, kan Manneke een beetje met de warmte omgaan? Ik weet van Ixsje nog vorig jaar dat hij er veel moeite mee had.
VAndaag op mijn lijstje:
* werken!
Geniet!
Mamz, lokken met een wortel werkt niet he? Sterkte!
Gelfje, wanneer krijg je de uitslag van het prikken?
Gold, mooi voor oudste! En nu studeren in de grote stad, een niuewe uitdaging voor haar, een nieuw hoofsdstuk voor jou.
Naar nieuws van jullie neef. Inmiddels al iets meer duidelijkheid?
Hoop dat het feest 'gewoon' door kan gaan vanavond!
Fus, nog een daggie! Zal ik vast de klapstoelen en de popcorn klaar zetten?
Visite Coe? Prachtig tijdstip!
Gaat het huis definitief door? Krijgen we een link/foto via de BH?
Rainz, ik vind het fijn dat ik je lees en ik vind dat we weer met ons allen moeten meeten!
Druif, kan Manneke een beetje met de warmte omgaan? Ik weet van Ixsje nog vorig jaar dat hij er veel moeite mee had.
VAndaag op mijn lijstje:
* werken!
Geniet!
vrijdag 9 juli 2010 om 09:48
Mogguh maisjes!
Geen nieuws over neef, dus ik ga er voor het gemak maar even van uit dat geen nieuws, goed nieuws is.
Alles gaat dus 'gewoon' door.
Mijn lijstje is vandaag té lang om neer te zetten, maar ik heb voor mezelf al een boel weg kunnen strepen.
Basis voor pastasalade is gemaakt.
Ik ga nu even zitten met een kop thee en wacht op de hulptroepen tot ik verder ga.
Als ik jullie niet meer 'zie' vandaag:
Fijne dag en een Teletubbie
Geen nieuws over neef, dus ik ga er voor het gemak maar even van uit dat geen nieuws, goed nieuws is.
Alles gaat dus 'gewoon' door.
Mijn lijstje is vandaag té lang om neer te zetten, maar ik heb voor mezelf al een boel weg kunnen strepen.
Basis voor pastasalade is gemaakt.
Ik ga nu even zitten met een kop thee en wacht op de hulptroepen tot ik verder ga.
Als ik jullie niet meer 'zie' vandaag:
Fijne dag en een Teletubbie
vrijdag 9 juli 2010 om 10:25
Goldie, allereerst gefeliciteerd met Oudste, weer een mijlpaal in haar leven gehaald!
Hopelijk is Neef de nacht goed doorgekomen en valt de schade (die er zeker zal zijn) mee, en is het op te lossen met revalidatie.
Gelf, viel het bloedprikken een beetje mee?
Ik geef de konijnen groot gelijk, het gras is altijd groener....
en als ik konijn was stak ik ook even lekker mijn tong uit naar de Buuf.
Fuss, Skippy zit nog lekker?
Ik ben gistermiddag nog met M naar de huisarts geweest, hij had de hele dag nog niet geplast. Maar ja, hij zweet nu natuurlijk ook erg veel.
We geven hem nu ORS, en verder zo veel mogelijk vocht op allerlei manieren.
Vanmorgen heeft 'ie in ieder geval na de fles niet alles meteen weer laten lopen, hopelijk gaat het de goede kant op.
Hopelijk is Neef de nacht goed doorgekomen en valt de schade (die er zeker zal zijn) mee, en is het op te lossen met revalidatie.
Gelf, viel het bloedprikken een beetje mee?
Ik geef de konijnen groot gelijk, het gras is altijd groener....
en als ik konijn was stak ik ook even lekker mijn tong uit naar de Buuf.
Fuss, Skippy zit nog lekker?
Ik ben gistermiddag nog met M naar de huisarts geweest, hij had de hele dag nog niet geplast. Maar ja, hij zweet nu natuurlijk ook erg veel.
We geven hem nu ORS, en verder zo veel mogelijk vocht op allerlei manieren.
Vanmorgen heeft 'ie in ieder geval na de fles niet alles meteen weer laten lopen, hopelijk gaat het de goede kant op.
vrijdag 9 juli 2010 om 12:26
T kleintje zit nog steeds, Fuss... spannend hoor! Ik zag het al voorbij komen op je Hyves.
Ach, missM, wat sneu voor je kleintje!
Gold, al wat over Neef gehoord?
Yonna, wat schattig dat Xsje opa en oma zegt.
Gelf
Hier gaat het aardig. In huis is het wel koel. Ik houd de deuren dicht en blijf veel binnen. We moesten gisteren wel met het konijn naar de dierenarts, want zijn tanden groeien . Als de tanden 'gewoon' recht staan, slijten ze vanzelf. Dinsdag wordtie er aan geopereerd. Dan gaan zijn tanden eruit. Ik vond het zelf een wat zielige gedachte, maar volgens de dierenarts heeft hij er geen last van. Maar goed... om een lang verhaal kort te maken... bloedheet was het onderweg en bij de dierenarts.
Volgende week vrijdag gaan we op vakantie. Ik moet nog veel doen, maar dat hoort erbij. In het weekend een begin maken. Ik ben me nu nog mentaal aan het voorbereiden op het inpakken.
Ach, missM, wat sneu voor je kleintje!
Gold, al wat over Neef gehoord?
Yonna, wat schattig dat Xsje opa en oma zegt.
Gelf
Hier gaat het aardig. In huis is het wel koel. Ik houd de deuren dicht en blijf veel binnen. We moesten gisteren wel met het konijn naar de dierenarts, want zijn tanden groeien . Als de tanden 'gewoon' recht staan, slijten ze vanzelf. Dinsdag wordtie er aan geopereerd. Dan gaan zijn tanden eruit. Ik vond het zelf een wat zielige gedachte, maar volgens de dierenarts heeft hij er geen last van. Maar goed... om een lang verhaal kort te maken... bloedheet was het onderweg en bij de dierenarts.
Volgende week vrijdag gaan we op vakantie. Ik moet nog veel doen, maar dat hoort erbij. In het weekend een begin maken. Ik ben me nu nog mentaal aan het voorbereiden op het inpakken.
vrijdag 9 juli 2010 om 13:31
Het was visite voor vriend dus ik ben ertussen uit geknepen
Ukkie moest naar de creche en ik ben met mijn moeder boodschappen gaan doen en de bbq opgehaald.
Het is een barbecook tamtam.Morgen proberen we hem uit.
Ik heb schoonpa niet op tv gezien,alleen het geluidsfragment gehoord.Vriend wilde dat zelfs niet horen,op een of andere manier doet het veel met hem.
Maar schoonpa kennende zal hij zijn mond ook wel open getrokken hebben en hij had natuurlijk nooit de teugels los mogen laten.
Heb er vannacht veel over nagedacht,blij dat Ukkie daar niet meer komt want dan was die erbij geweest.
MissM,beterschap voor Mmetje.
Gold,ondanks het slechte nieuws van neef hoop ik toch dat jullie een knalfeest hebben vanavond.
Druifje,fijne vakantie en succes met het voorbereiden op het inpakken
Ukkie moest naar de creche en ik ben met mijn moeder boodschappen gaan doen en de bbq opgehaald.
Het is een barbecook tamtam.Morgen proberen we hem uit.
Ik heb schoonpa niet op tv gezien,alleen het geluidsfragment gehoord.Vriend wilde dat zelfs niet horen,op een of andere manier doet het veel met hem.
Maar schoonpa kennende zal hij zijn mond ook wel open getrokken hebben en hij had natuurlijk nooit de teugels los mogen laten.
Heb er vannacht veel over nagedacht,blij dat Ukkie daar niet meer komt want dan was die erbij geweest.
MissM,beterschap voor Mmetje.
Gold,ondanks het slechte nieuws van neef hoop ik toch dat jullie een knalfeest hebben vanavond.
Druifje,fijne vakantie en succes met het voorbereiden op het inpakken