3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
zaterdag 10 juli 2010 om 22:42
zaterdag 10 juli 2010 om 22:43
zaterdag 10 juli 2010 om 22:43
quote:Bianca40 schreef op 10 juli 2010 @ 22:41:
[...]
Weet je al of je morgen met HIH voetbal kan kijken? En neem je dan wel een vuvuzela mee? Ja het mag In de familiekamer daar staat zo'n ding. Nou had ik gehoord dat erop blazen en geluid geven nog best moeilijk was. Dus ik kon me niet inhouden. Maar het lukte me wel.
[...]
Weet je al of je morgen met HIH voetbal kan kijken? En neem je dan wel een vuvuzela mee? Ja het mag In de familiekamer daar staat zo'n ding. Nou had ik gehoord dat erop blazen en geluid geven nog best moeilijk was. Dus ik kon me niet inhouden. Maar het lukte me wel.
zaterdag 10 juli 2010 om 22:44
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juli 2010 @ 22:43:
[...]
Ja het mag In de familiekamer daar staat zo'n ding. Nou had ik gehoord dat erop blazen en geluid geven nog best moeilijk was. Dus ik kon me niet inhouden. Maar het lukte me wel. Iedereeen zat gelijk rechtop in bed zeker? Je moet ook niet blazen he, je moet PTTTTT (ofzow) zeggen
[...]
Ja het mag In de familiekamer daar staat zo'n ding. Nou had ik gehoord dat erop blazen en geluid geven nog best moeilijk was. Dus ik kon me niet inhouden. Maar het lukte me wel. Iedereeen zat gelijk rechtop in bed zeker? Je moet ook niet blazen he, je moet PTTTTT (ofzow) zeggen