Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb er ook heel erg veel zin in.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Zoeb!



Ik ben weer terug van het fietsen, was warm en ik heb een zere kont.

Nu ga ik lekker op de bank, buiten vind ik het te benauwd. De zon is hier ook helemaal niet meer te zien, jammer hoor.

Ik ga een beetje internetten en huiswerk maken.



De ringen zijn super Gelf, ik heb op het noorderplein op een terrasje gezeten en gelijk gereserveerd voor een high tea voor over 2 weken. Was echt een leuk zaakje.

Lof der zoetheid heet het, perfect voor een high tea die naam.



Nu douchen, eten en drinken!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zo, ben ik weer, werd eerder onderbroken door een Mmetje dat niet kan slapen van de pijn aan zijn billen en het feit dat we eerst (heel veel ) moesten poetsen en nog foto's moesten maken.

Nog twee foto's van de woonkamer (morgenochtend met mooi licht), de carport en de grote (nou ja, groot ) slaapkamer en dan ben ik klaar.
Hoera voor Saartje die dindag komt!



Fus, hoe gaat het?
Ben ik nou de enige die niet weet wat een pb is?

Doe eens een plaatje, Coe
Het is nu 30,6 garden in de woonkamer, James ligt te tukken ter voorbereiding van vanavond en gelukkig slaapt M ook even.



Ik ga maar weer eens douchen
Alle reacties Link kopieren
PB=PooierBak, MissM.



Lekker opgeschoten dus? Mooi!



Ik ga ff in de hangmat liggen, ik heb slaap.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wat warm!

Ik heb geen idee wat de tempratuur is hier, maar het voelt wel ok.

Alles staat open, ventilator staat voluit, en er staat een flinke wind. Ik even kijken hoe het buiten is.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
En? Hoe is het buiten?



Als je het niet vertrouwd MissM dan daar (maar weer) de huisarts voor bellen. Voor Emmetje zijn billen bedoel ik. Voor een hormoonzalf, die kun je trouwens ook in de apotheek kopen bedenk ik me opeens!



Hier is het 29.5 graden in huis en op het balkon waait het wel lekker door. Ik geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hier is het 26.5 graden.

Ik raad iedereen zonwerende rolgordijnen aan!



Vanavond gaan wij wederom bbq-en.

Vandaag is wederom kliekjesdag.



Fuss, alles rustig?

Een zondagskindje zou leuk zijn.



MissM, voor jou zit een dutje er niet in? Doe nou effe als Mmetje ook slaapt.



Ik ga weer naar buiten.

De rest ligt in/aan het zwembad.

Ik ga hetzelfde doen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk hé Gold zo'n zwembad. Het koelt zo lekker af.

Straks gaat hier ook de BBQ aan.



Binnen is het ook 26 graden.Buiten een tikkie heter.

Ik zit in de partytent met een ventilator aan en zo af en toe een duik dan is het goed vol te houden.



Ja MissM als alles slaapt ga je toch ook even liggen.

Krijgt James weer zo'n stoot vrienden? 30 graden is wel erg warm. En dan de hitte van de strijd van het voetballen. Brr.
Alle reacties Link kopieren
Het was heerlijk buiten, ik heb lekker liggen lezen.

Nu ga ik huiswerk maken, eten en dan gaan we winnen!

Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mmetje blijkt echt ziek te zijn, hij heeft ook koorts

Morgen even naar de huisarts dus, en ondertussen goed in de gaten houden.



De foto's zijn klaar, morgen de laatste twee en dan zijn we er van af.



Als het dadelijk pauze is dan ga ik eindelijk douchen.



James is bij vrienden kijken, tien schreeuwende mannen in huis met een zieke baby vond ik geen goed plan.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo MissM. Lijkt me ook niet echt rustig voor Mmetje.



Nik dat winnen zit er nog niet zo in geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat hebben we ook weer gehad!



Het is zo lekker op het balkon! En het is rustig in de stad
Alle reacties Link kopieren
't Is echt jammer.

.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk was het leuk geweest, dat vind ik ook. Ik vind die poespas zo overdreven. Hoor nou het commentaar op tv...... als...dan....wanneer..... ja, zo lust ik er wel een paar.
Alle reacties Link kopieren
Ik baal echt, nog meer dan Sportman.

Ik ben ook ff helemaal klaar met voetbal, ik hoef het de komende 2 jaar niet te zien.'

Zit ik hier met mijn diadeem, boa en oranje shirt.

Sportman heeft zijn oranje boxershort aan, ik zou alles wel in de fik willen steken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ja, het is jammer...
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk hadden we al weinig kans met al die gele kaarten en een rode. Onze jongens durfden niet meer echt te voetballen. Het was absurd gewoonweg. Het was anders ook niet eens een eerlijk doelpunt. Mag Spanje blij mee zijn. Het leek wel of die scheids voor Spanje was.

Alles gewonnen en dan de belangrijkste verliezen. Ik vind dit nog het ergste voor de jongens zelf.



Ik ga douchen en een dagje zweten. Bospop is over. Nu de zooi nog opruimen.



Uitslapen is nu voorlopig van de baan. Want morgen komt Saar. Hiha.
Mogu!



Jammer maar helaas voor "ons"Oranje.Vandaag de vlaggen eraf en alle oranje zooi naar boven verbannen



Wij hebben gister een superdag gehad.Het was zo lekker aan zee met wat wind.Ik ben goed verbrand maar daar heb ik gelukkig geen last van.Ik was een beetje bang dat we Ukkie een hele dag achter na moesten lopen maar dat ging hartstikke goed.Wat grappig was,was dat hij tegen wildvreemde mensen de spannendste verhalen ophangt.

Goldie,toen ik je plaatsnaam zag hebben we gezwaaid!



Vandaag weer over tot de orde van de dag.

Eerst koffie en de kinderen naar school.



Fijne dag!!
MissM,Mmetje al wat beter?

Zoeb,nog 1 dagje en dan komt Saar.Joepiedepoepie!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...

Ja t is jammer.

Toch ook wel weer blij dat het circus weer afgelopen is.

Gisteravond ging ik meteen na het fluitsignaal de kliko buiten zetten en bij de buren was het echt crisis. Twee zoontjes van 8 en 11 die de hele buurt bij elkaar jankten en krijsten van teleurstelling en verdriet.



Wat mijn lijstje voor vandaag betreft:

Ik ben niet veel van plan, heb al een heel weekend een enorme last van mijn rug dus ik probeer even rust te nemen.

Ik ga dus alleen:

Stofzuigen

Vaatwasser leeg.

Bed afhalen, Beddengoed wassen

en bed terug opmaken.

Een feestverlichtingssnoer afhalen en terug brengen naar Karwei (want: stuk)

En misschien verder wat kleine klusjes dvttk.



Coe, waarom ben je niet even langsgekomen?



Leuk Zoeb, en spannend, morgen Saartje!!!



Goed dat je even net Mmetje naar de ha gaat MissM.



FUSS!!! MELD!!
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Was dat bij dé buren Gold? Hoezo ga jij niet zoveel doen? Kijk je lijstje nog eens na!



Ixsje was er alweer vroeg, Happy zit naast me te werken en dat ga ik ook zo doen want Ixsje slaapt even.



Het gaat minder warm worden geloof ik, dus



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
De buren naast ons Yonna.

Niet die vervelende. Dat zijn de achterburen.



Tja, lijstje had ook langer kunnen zijn.

Ik probeer het echt hier bij te houden.



En ja, het gaat weer flink even regenen geloof ik.

Werk ze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven