Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wij houden hier buitenradar scherp in de gaten (ze hadden het rond 5-en in de Wooden City voorspeld) maar zoals het er nu naar uit ziet, is het pas rond 6-en hier. zou goed uitkomen, want ik verwacht wel wat gedoe met treinen. en daar heb ik op mijn laatste werkdag voor de vakantie geen zin.

had ik al gezicht dat ik vanaf morgen vakantie heb?

Miffy: geniet er lekker van! Zo te lezen is jouw oxytocine-spiegel aardig op niveau
Het is nu hier in ieder geval.

Ben met Mini kinderverjaardagcadeautjes gaan kopen, Mannie gehaald en nu spelen ze best heel lief samen. Toen ik thuiskwam riep Mannie heel enthousiast 'dat er wel heel veel zaten'. Hadden we een vliegendemierenuitbraak in de voortuin. Gatsie! Ik heb ze gedeeltelijk vermoord met kokend water en toen kwamen ze gewoon vrolijk op allerlei andere plekken boven de grond. Mijn hele voortuin is ondergraven door die klotemieren. Anyway, Pamman neemt mierenpoeder mee.
En het is weer droog en enorm afgekoeld. Heerlijk. Ik ga tanken.
lekker

Het komt er bij ons nu aan, de lucht wordt steeds donkerder.
Ik heb de voor- en achterdeur openstaan, eensch kijken of we het koeler dan 25,5 graad kunnen krijgen.
25 graden.
Zooooo hier regent het ook. Ik voel de frisse lucht naar binnen stromen. Heerlijk.
Zo, het ging hier te keer, niet normaal, striemende regen en windhozen. Alleen een omgevallen parasol en een omgevallen tomatenplant gelukkig. De bomen staan allemaal nog overeind.

Ben na het eten helemaal ingestort, heb me op de bank gehezen en daarna in bed, man heeft me een bakje koud waten gebracht om mijn voeten in te doen en een bak koffie, ik hoop dat ik nu weer een beetje tot leven kom, was echt bizar net, voelde alle energie zo wegstromen door een afvalputje.
Oef citro, rustig aan verder vanavond hoor.

Het regent hier alleen maar tot dusver, en af en toe een rommel in de verte. Hmm
Laat je dan maar lekker vertroetelen Citro. Ik vind het niet raar dat je instort, het is zo druk bij jou.

24 graden. Dat schiet lekker op.
Remma, bij ons regende het ook vooral en een paar klappen en één hele windvlaag. Maar het is wel heerlijk koel geworden.
Ik hoop dan dat het hier ook lekker koel wordt. 't Is nu 26 graden in de huiskamer
Hier alweer 23.5 Schiet lekker op!

Kun je niet iets tegenelkaar openzetten?
Gaan jullie eigenlijk nog weg Remma?
Had ik net, maar t regent naar binnen. Tuindeur zit aan huiskamer vast.
t mindert alweer, tuindeur is open.

Ja zaterdag gaan we voor 2 week naar duitsland
25 graden nu
Oh lekker. Was het dit jaar Remmans beurt om te kiezen?
Hmm ja, maar oudste wilde naar Duitsland, dus ach. Remman heeft de camping uitgezocht.
Waarom Duitsland?
Vorig jaar geweest en goed bevallen
Oh ja. Er staat me vaag nog iets bij van kaplaarzen en een helm
Dat was Luxemburg pop
O. Het is wel blijven hangen
Joh :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven