Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
vrijdag 16 juli 2010 om 23:22

vrijdag 16 juli 2010 om 23:24
Olijfje, ik denk dat er zeker wel een markt is voor boeken over CVS, het is nog steeds een onbegrepen ziekte/aandoening. Zelfs ik weet niet of het een ziekte is of een aandoening. Kan je na gaan, en ik ben behoorlijk medisch onderlegd. Ik zou dr eens aan gaan beginnen als ik jou was.
Oh en dames, dat van mijn verjaardag meende ik hoor. Als jullie willen, zijn jullie bij deze van harte uitgenodigd.
Oh en dames, dat van mijn verjaardag meende ik hoor. Als jullie willen, zijn jullie bij deze van harte uitgenodigd.
vrijdag 16 juli 2010 om 23:25
vrijdag 16 juli 2010 om 23:28
Ratteke, zolang de echt oorzaak nog niet is gevonden, wordt het syndroom genoemd (geloof ik). Het is ook een vaag, onbegrijpelijk, moeilijk meetbaar iets. Ik snap er zelf ook nog steeds weinig van en daarom is het roeien met de riemen die je hebt, ook al zijn de riempjes wat verrot zeg maar.
En ik hou de uitnodiging van je verjaardag zeker in mijn achterhoofd!
En ik hou de uitnodiging van je verjaardag zeker in mijn achterhoofd!
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 16 juli 2010 om 23:31
vrijdag 16 juli 2010 om 23:33
Voor Olijf: http://www.nti.nl/hobby-- ... -en-romans-schrijven.aspx
Komt wel goed Babs, gaat alweer beter
Ratteke, ik heb dan al een andere verjaardag, maar als je nou richting Den Haag woont en vriend gaat niet mee naar verjaardag, wil ik met liefde een gebakje komen verorberen
Komt wel goed Babs, gaat alweer beter
Ratteke, ik heb dan al een andere verjaardag, maar als je nou richting Den Haag woont en vriend gaat niet mee naar verjaardag, wil ik met liefde een gebakje komen verorberen

vrijdag 16 juli 2010 om 23:36
Ik ben gewoon onduidelijk.
Nee, helemaal niks gehoord. Jammer, want ik vond hem (ga ik nog steeds maar vanuit dat het een hem is ) heel leuk op msn. Het was zijn idee weer om af te spreken... en ik vond het een leuk idee. En ik weet helemaal niet als in datedate maar gewoon vriendendate was ook prima voor mij. Maar het is of een neppert, of een bangerik, of hij denkt dat hij wil afspreken en dan komt het dichtbij en dan denkt hij Neeeeeee toch maar niet met haar. Of zo. Of toch iets anders of van alles een beetje
*veel te lang verhaal weer *
Nee, helemaal niks gehoord. Jammer, want ik vond hem (ga ik nog steeds maar vanuit dat het een hem is ) heel leuk op msn. Het was zijn idee weer om af te spreken... en ik vond het een leuk idee. En ik weet helemaal niet als in datedate maar gewoon vriendendate was ook prima voor mij. Maar het is of een neppert, of een bangerik, of hij denkt dat hij wil afspreken en dan komt het dichtbij en dan denkt hij Neeeeeee toch maar niet met haar. Of zo. Of toch iets anders of van alles een beetje
*veel te lang verhaal weer *