Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
quote:Olijfje_ schreef op 16 juli 2010 @ 23:16:

Hèhè, spuit 11 heeft ook door waar CdL voor staat hoor Nou ik nog.....
*wacht tot LOI weer in de lucht is*

Wat kost die cursus Babs? Ik ga jou nu dus maar ff lastig vallen
Ik ben mijn eigen bananenschil

Zal ik wat dingetjes uit de oude doos aan de andere kant neerzetten? Uit de nette oude doos dan natuurlijk, de doos met schunnige verhalen zal ik dichtlaten
Iets anders
Ik dacht 39,50 per maand Olijf. En dan dus 4 maanden, ik vond 't reuze meevallen eigenlijk.
Iets anders
quote:Olijfje_ schreef op 16 juli 2010 @ 23:16:

Hèhè, spuit 11 heeft ook door waar CdL voor staat hoor Hee, ik nou eindelijk ook
Splint, je moet de L en de D omdraaien (was vergipsing van Klets) en dan aan tarzannen enzo denken
quote:Olijfje_ schreef op 16 juli 2010 @ 23:20:

Splint, je moet de L en de D omdraaien (was vergipsing van Klets) en dan aan tarzannen enzo denken *ploink* <---kwartje dat hier valt... Duh...
Iets anders
Babs, gooi je schunnige verhalen er ook lekker op joh. Kunnen we hier best tegen
quote:Olijfje_ schreef op 16 juli 2010 @ 23:17:

Splinter, daarom kijk ik ook haast nooit naar SBS. Nare zender vind ik dat.Groot gelijk! Hij stond nog na te pruttelen van Popstars....

Ik heb tussendoor wel meegelezen maar niet zo een behoefte aan mee kletsen. Zat in het weer toch?

Its

Ann, fijne vakantie wijffie

Babs, wat leuk!

Splint (dacht ik) er is er 1 van de vier die er in ligt. Ze gebruiken hem wel vaak om de nagels aan te scherpen.
Olijfje, ik denk dat er zeker wel een markt is voor boeken over CVS, het is nog steeds een onbegrepen ziekte/aandoening. Zelfs ik weet niet of het een ziekte is of een aandoening. Kan je na gaan, en ik ben behoorlijk medisch onderlegd. Ik zou dr eens aan gaan beginnen als ik jou was.

Oh en dames, dat van mijn verjaardag meende ik hoor. Als jullie willen, zijn jullie bij deze van harte uitgenodigd.

Ja, Plous, ik vroeg me al af waar je was. Het was zo stil
quote:Olijfje_ schreef op 16 juli 2010 @ 23:20:

Splint, je moet de L en de D omdraaien (was vergipsing van Klets) en dan aan tarzannen enzo denken

Ook * ploink *!

Ooooh, Klets, dat vinnik leuk!!!

Babsjuh, ik las serieus ´uit de natte oude doos´
quote:Splinter02 schreef op 16 juli 2010 @ 23:25:

[...]

Babsjuh, ik las serieus ´uit de natte oude doos´

Da's gewoon een beetje bekakt joh

Ben trouwens blij dat ik dus niet de enige spuit 11 ben...
Klets Heb je nog wat van afzegger die-nog-niet-heeft-afgezegd gehoord?
Ratteke, zolang de echt oorzaak nog niet is gevonden, wordt het syndroom genoemd (geloof ik). Het is ook een vaag, onbegrijpelijk, moeilijk meetbaar iets. Ik snap er zelf ook nog steeds weinig van en daarom is het roeien met de riemen die je hebt, ook al zijn de riempjes wat verrot zeg maar.

En ik hou de uitnodiging van je verjaardag zeker in mijn achterhoofd!
Plous en Ook deze bui gaat weer voorbij!

Ratteke, lijkt me heel leuk om op je verjaardag te komen! Ik moet alleen even kijken wanneer zoon precies op vakantie gaat, want dat is die vrijdag òf de zaterdag. Maar als ik kan, dan kom ik een borrel met en op je drinken hoor!
Iets anders
Ratje, wat is dat voor plaatje?
Voor Olijf: http://www.nti.nl/hobby-- ... -en-romans-schrijven.aspx

Komt wel goed Babs, gaat alweer beter

Ratteke, ik heb dan al een andere verjaardag, maar als je nou richting Den Haag woont en vriend gaat niet mee naar verjaardag, wil ik met liefde een gebakje komen verorberen
Plous, ik woon in Vlaardingen in de binnenstad. Handig of niet?
quote:Splinter02 schreef op 16 juli 2010 @ 23:31:

Ratje, wat is dat voor plaatje?Eentje die ik schijnbaar niet mocht plaatsen. Het was er een van Fokke en Sukke. Dat je uitgenodigd bent en dat de wensenlijst bij de Bijenkorf af te halen is
Ik ben gewoon onduidelijk.

Nee, helemaal niks gehoord. Jammer, want ik vond hem (ga ik nog steeds maar vanuit dat het een hem is ) heel leuk op msn. Het was zijn idee weer om af te spreken... en ik vond het een leuk idee. En ik weet helemaal niet als in datedate maar gewoon vriendendate was ook prima voor mij. Maar het is of een neppert, of een bangerik, of hij denkt dat hij wil afspreken en dan komt het dichtbij en dan denkt hij Neeeeeee toch maar niet met haar. Of zo. Of toch iets anders of van alles een beetje

*veel te lang verhaal weer *
Wat zou zo iemand dan bezielen he Klets? Je noemt zelf al een aantal opties, ik zou daar zelf dan over door blijven malen.

Zeker jammer als jullie 't op msn zo goed konden vinden!
Iets anders
Tis wel in de richting

Ik hou het even in mijn achterhoofd. Als ik gezellig ben, dan kom ik langs
He leuk Rat op je verjaardag komen. *wacht op personeelskorting*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven