Entertainment alle pijlers

De Pfaffs

13-11-2006 22:17 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook graag naar dit programma? Ik heb hier op het forum ooit een topic over De Pfaffs gezien maar zoek functie leverde niets op...

Wanneer beginnen de nieuwe afleveringen?
Hoorde van de week op de radio dat VTM voorlopig de opnames van de Pfaffs stillegt omdat er te weinig belangstelling voor is. Op zijn vroegst gaan ze in december weer filmen.
VTM stopt voorlopig met De Pfaffs

VTM stopt de populaire realitysoap 'De Pfaffs' tijdelijk in de koelkast. Dat schrijft Het Laatste Nieuws. Momenteel lopen er nog cameraploegen rond ten huize Pfaff, maar binnenkort volgt een lange onderbreking.

De opnames voor de nieuwe reeks zouden pas in november of december worden hervat. Jean-Marie reageert niet verrast. "Officieel weten we nog van niets", aldus El Sympatico, "maar of onze soap nu in september al opnieuw begint of een paar maanden later, maakt voor ons weinig uit. We zijn vijf jaar lang niet van het scherm geweest."

Binnen enkele weken verwacht de populaire familie opnieuw gezinsuitbreiding. Dochter Lyndsay bevalt in september van haar tweede kind. (belga)
Ik kijk graag naar de Pfaffs maar ik moet toch zeggen dat een lange pauze eens een welgekomen verademing zal zijn. Het werd gewoon te veel. Herhalingen, nieuwe uitzendingen ... op den duur zag je niets anders en op het laatste waren er best wel wat afleveringen waarin je goed kon merken dat ze echt moesten zoeken naar een verhaal om de uitzending vol te krijgen.

Liever dan toch wat langer wachten op boeiende afleveringen, ik denk dat de programmamakers dat ook wel doorhadden.

Groetjes

Ik kijk iedere week naar de Pfaffs samen met mijn

Wij leveren het nodige commentaar maar de stukjes met Jean Marie mogen ze wat mij betreft overslaan. Wat een slap gezever komt daar soms uit.
Goed nieuws voor alle Pfaffs-liefhebbers: de oude (eerste) afleveringen worden weer herhaald bij rtl 7 om 19.50 uur!!
LEUK !!!!!!
Yes, wij hebben het ook ontdekt! Vind het wel leuk om deze afleveringen te zien, want toen keken wij nog niet. Wat was Kenji een lief babietje!!

In die eerste aflevering praten ze allemaal telkens tegen de camera, nu doen ze dat nooit meer.
Zou de nieuwste telg (van Lyndsey en Dave) al zijn geboren? Volgens mij was ze uitgerekend eind augustus, begin september.........
nee, hun dochter is er nog niet. Op de website van de pfaffs, nog niets te melden.
Fay Volders is Geboren

10 september 2007

Wij melden jullie met vreugde de

geboorte van ons dochtertje Fay

Fay werd geboren om 13:11 uur na een hele vlotte

bevalling , ze

weegt 3.275 gram en is 50.5 cm groot

Bruce is natuurlijk heel trots als grote broer,

al zie je hem wel even kijken wat er allemaal

rondom hem aan het gebeuren is.

Veel liefs

Dave en Lyndsey

Dit leuke berichtje stond vandaag op de website van de familie Pfaff...
Dag allemaal

De pfaff's komt er vanavond helemaal niet voor... erg jammer, vond het altijd heerlijk op de zondagavond! Was het er vorige week zondag nog wel op?

Wat betreft de herhalingen van doordeweeks; Kan iemand me vertellen hoe Lyndsey Dave nu eigenlijk ontmoet heeft? Ben een weekje op vakantie geweest, en voordat ik wegging was Lindsey nog echt een 'losbol' met lekker vaak uitgaan enzo, en nu staat ze ineens op het punt om met Dave te gaan trouwen... Vind het zo jammer dat ik het prille begin van hun relatie heb gemist! Kan iemand me vertellen hoe dat is gegaan?

Thanks!

Groetjes, Liesss
Euhmmm...... ik had dus even verder moeten kijken dan m'n neus lang is, want de pfaff's komt er zometeen nog voor...
Dave was al een jaar een huisvriend.

Lyndsey was uitgefeest en ging eens in haar vriendenkring kijken of er nog serieuzere types tussen zaten.

Dave dus

Hun eerste date was een paar weken geleden op tv.

Ze is volgens mij wel snel met hem getrouwd.

Ach...als het goed zit.

Leuk ook dat er een dochtertje is geboren.
Frankly my dear, I don"t give a damn
wo 31 okt 2007, 14:08

Zoontje Kelly Pfaff opgenomen in ziekenhuis

door onze redactie

AMSTERDAM - Zware tijden voor de Belgische soapfamilie Pfaff. Kenji, het zesjarige zoontje van Kelly, moest met spoed worden opgenomen in het ziekenhuis...

Het jongetje had al dagen last van een pijnlijke, rode uitslag in zijn gezicht, schrijft weekblad Privé. Doktoren dachten aan een allergie, totdat Kenji verlammingsverschijnselen aan de rechterkant van zijn gezicht kreeg. Hij bleek te zijn gebeten door een teek, en daardoor de ziekte van Lyme te hebben opgelopen.

Kelly, die meedeed aan Dancing on Ice, en haar man Sam Gooris wijken volgens het blad geen moment van de zijde van hun zoontje. Ook Jean Marie en zijn vrouw Carmen staan hun dochter Kelly en kleinzoon bij.

© 1996-2007 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.
Wat een ontzettend vervelend nieuws voor de familie! Ik hoop dat alles goed gaat komen..
Dat hoop ik uiteraard ook. Maar ik vind dit wel een van-een-mug-een-olifant-maken bericht als het inderdaad om de ziekte van Lyme gaat.

Vervelend, maar zeer goed behandelbaar!
huh waren de pfaffs zondag wel gewoon op tv? das balen! ik had gekeken, niks op programma, ook niet op teletekst, heb het dus gemist..

komen ze zeker net zo belachelijk laat als de week daarvoor? jammer hoor, dat ik het nu niet heb gezien, vind het zo'n heerlijk programma
Je hebt weinig gemist Lotteke: het zijn allemaal heel oude afleveringen die ze nu uitzenden.
De afleveringen van zondagavond (rond kwart over twaalf was dat geloof ik) zijn wel nieuw.
Kwart over 12.....???? Toen sliep ik al, ik heb alleen die stokoude aflevering voorbij zien komen
ik bedoelde die aflevering waar lizzz het over had.. de week daarvoor was er inderdaad een nieuwe aflevering op zondag, kwart over twaalf (die zou rond tien uur worden uitgezonden, volgens de gids, kwam er bij toeval achter)

maar deze week zag ik nergens iets staan en heb het dus gemist

lekker handig, niet vertellen wanneer je het uitzendt, kijkt er ook geen kip
Helaas hebben ze de afleveringen van de Pfaff's op zondag vervangen door de herhaling van het programma van Wendy van Dijk. Alsof er nog niet genoeg herhalingen op dat ding zijn!!!!!!!!

Maar ter compensatie heb je nu overdag de herhaling van de herhaling die 's avonds wordt uitgezonden op rtl5. Leuk
ik heb afgelopen zondag nog gewoon gekeken hoor. (de tijd is wel verschoven van 22 uur naar 00:15) of bedoel je aankkomende zondag?
ik snap het niet hoor

Nu is het tijdstip (van het toch al belachelijke) 00:15 verschoven naar notabene 00:45 (NB het is nu bijna 01:00 en het nieuws is nog bezig)

het zijn nieuwe afleveringen, waarom worden die op zo'n absurd tijdstip uitgezonden?
Het is wel een belachelijk tijstip ja maar ik neem het dan gewoon op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven