Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 21 juli 2010 om 08:17
Leuk Its, auto halen!
Zoeb, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!! Vijfentwintig was het he?
Hier zit het ook vol met Duitsers, maar ik woon nog ver genoeg van de zee om er niet knettergek van te worden.
Ik ga ook weer eens en lijstje doen;
- woonkamer opruimen
- woonkamer soppen
- " stofzuigen
- keuken opruimen
- slaapkamer opruimen, poetsen en stofzuigen
- wc schoonmaken
- waar ik verder nog zin en tijd voor heb.
Zoeb, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!! Vijfentwintig was het he?
Hier zit het ook vol met Duitsers, maar ik woon nog ver genoeg van de zee om er niet knettergek van te worden.
Ik ga ook weer eens en lijstje doen;
- woonkamer opruimen
- woonkamer soppen
- " stofzuigen
- keuken opruimen
- slaapkamer opruimen, poetsen en stofzuigen
- wc schoonmaken
- waar ik verder nog zin en tijd voor heb.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 21 juli 2010 om 08:48
Moggûh lieffies!
Rare jongens die Belgen!
Ik heb geslapen als een blok! Zelfs zo erg dat ik naar de wc ben geweest zonder dat ik dat nog weet! Ik was een slaapplasserT.
Its, leuk! Je auto ophalen! Gooi je een foto op de hyves?
Vandaag op mijn lijstje:
* werken-foto's uitzoeken voor een album
* vanavond naar de sauna!
Geniet!
Rare jongens die Belgen!
Ik heb geslapen als een blok! Zelfs zo erg dat ik naar de wc ben geweest zonder dat ik dat nog weet! Ik was een slaapplasserT.
Its, leuk! Je auto ophalen! Gooi je een foto op de hyves?
Vandaag op mijn lijstje:
* werken-foto's uitzoeken voor een album
* vanavond naar de sauna!
Geniet!
woensdag 21 juli 2010 om 09:08
woensdag 21 juli 2010 om 09:27
Zoebie, ook hier nog een keertje: gefeliciteerd!!!
Its, leuk je nieuwe autootje ophalen, ik hoop dat ie fijn rijdt!
Mamz, dat vind ik nou ook.. dat iedereen nog zo actief is. Na mn werk doe ik niet veel meer dan thuis smelten op de bank
Hoewel.. vanavond ga ik weer sporten, da's ook behoorlijk actief.
Ben benieuwd hoe Fussies eerst nacht is geweest. Is ze eigenlijk nog in t ziekenhuis? Denk het wel he?
Fijne dag allemaal!!
Its, leuk je nieuwe autootje ophalen, ik hoop dat ie fijn rijdt!
Mamz, dat vind ik nou ook.. dat iedereen nog zo actief is. Na mn werk doe ik niet veel meer dan thuis smelten op de bank
Hoewel.. vanavond ga ik weer sporten, da's ook behoorlijk actief.
Ben benieuwd hoe Fussies eerst nacht is geweest. Is ze eigenlijk nog in t ziekenhuis? Denk het wel he?
Fijne dag allemaal!!
woensdag 21 juli 2010 om 09:43
Zoeb, gefeliciteerd en MissM, jij nog proficiat met je verjaardag!
Ben er nog steeds, maar sta nog vooral in de meelees-modus. Mijn berichten worden nog steeds meegelezen, dus ik hou me voorlopig nog een klein beetje op de achtergrond.
Vandaag de bovenverdieping poetsen, vanmiddag naar de logopedie. Verder niets op de planning staan.
Komend weekend naar Zeeland, lekker weekendje weg met zijn viertjes. Heb er echt zin in!
Ben er nog steeds, maar sta nog vooral in de meelees-modus. Mijn berichten worden nog steeds meegelezen, dus ik hou me voorlopig nog een klein beetje op de achtergrond.
Vandaag de bovenverdieping poetsen, vanmiddag naar de logopedie. Verder niets op de planning staan.
Komend weekend naar Zeeland, lekker weekendje weg met zijn viertjes. Heb er echt zin in!
woensdag 21 juli 2010 om 09:52
woensdag 21 juli 2010 om 09:54
quote:mamzelle schreef op 21 juli 2010 @ 09:52:
*gaat computer weer uitzetten, wish me luck voor later vandaag*
Ik heb even gemist wat er later vandaag is Mamz.
Maar toch Good Luck hoor!
Veel plezier in Zeeland Rainzje.
Jullie zitten niet op 'mijn' eiland neem ik aan?
En wat akelig dat ze nog steeds meeleest. Grrrr....
*gaat computer weer uitzetten, wish me luck voor later vandaag*
Ik heb even gemist wat er later vandaag is Mamz.
Maar toch Good Luck hoor!
Veel plezier in Zeeland Rainzje.
Jullie zitten niet op 'mijn' eiland neem ik aan?
En wat akelig dat ze nog steeds meeleest. Grrrr....
woensdag 21 juli 2010 om 12:40
Tot zover;
- naar de bakker voor iets lekkers
- koffie drinken met vader
- woonkamer opruimen
- woonkamer soppen (bijna klaar)
- plantje verpotten (zat ik al een eeuw tegenaan te hikken)
Dan; even naar vriendin voor koffie
- slaapkamer opruimen
- boven en beneden stofzuigen
- houtwerk beneden soppen
- keuken opruimen
- naar de bakker voor iets lekkers
- koffie drinken met vader
- woonkamer opruimen
- woonkamer soppen (bijna klaar)
- plantje verpotten (zat ik al een eeuw tegenaan te hikken)
Dan; even naar vriendin voor koffie
- slaapkamer opruimen
- boven en beneden stofzuigen
- houtwerk beneden soppen
- keuken opruimen
668, the neighbour of the Beast