Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Zoeb gefeliciteerd



nu maar aan het werk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Hee Zoeb!!! Van Harte!!!!



Mamzie,ik sms je straks even terug hoor.



Lijstje vandaag:

naar de bakker

stofzuigen

wassen,vouwen

vanmiddag zwemmen

vanavond verjaardag van mijn moeder.
Dat is een leuk vooruitzicht Its,je ootootje ophalen!

Veel rijplezier!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Its, auto halen!



Zoeb, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!! Vijfentwintig was het he?



Hier zit het ook vol met Duitsers, maar ik woon nog ver genoeg van de zee om er niet knettergek van te worden.



Ik ga ook weer eens en lijstje doen;

- woonkamer opruimen

- woonkamer soppen

- " stofzuigen

- keuken opruimen

- slaapkamer opruimen, poetsen en stofzuigen

- wc schoonmaken

- waar ik verder nog zin en tijd voor heb.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren




Er is er een jarig, hoera hoera!! Van harte gefeliciteerd Zoeb!
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Rare jongens die Belgen!



Ik heb geslapen als een blok! Zelfs zo erg dat ik naar de wc ben geweest zonder dat ik dat nog weet! Ik was een slaapplasserT.



Its, leuk! Je auto ophalen! Gooi je een foto op de hyves?



Vandaag op mijn lijstje:



* werken-foto's uitzoeken voor een album

* vanavond naar de sauna!



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Als je het dan maar op de wc gedaan hebt en niet ergens anders
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mogguh!



Leuk Itsje!



Fijne verjaardag Zoebje!



Geen bezemlijst vandaag.

Ik geniet van de zomer en doe alleen het hoognodigste.

(stofzuigen, huis visite proof).

Troela heeft vanmiddag een feestje en Oudste zit bij Puppy dus ik heb het rijk alleen.
Alle reacties Link kopieren
Sauna, Yonna? Vandaag?

Heb je het nog niet warm genoeg?
Alle reacties Link kopieren
*word wakker en zie dat ik nog niks gepost heb hier*



Mogguh



Lijstjes dus. Wat zijn jullie nog vreselijk actief in deze warme zomermaanden.

Was

Een paar dingen kopen in de stad

Afwas

Wvttk



Zoebie, nog een keertje gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Zoebie, ook hier nog een keertje: gefeliciteerd!!!



Its, leuk je nieuwe autootje ophalen, ik hoop dat ie fijn rijdt!



Mamz, dat vind ik nou ook.. dat iedereen nog zo actief is. Na mn werk doe ik niet veel meer dan thuis smelten op de bank

Hoewel.. vanavond ga ik weer sporten, da's ook behoorlijk actief.



Ben benieuwd hoe Fussies eerst nacht is geweest. Is ze eigenlijk nog in t ziekenhuis? Denk het wel he?



Fijne dag allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Zoebie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 21 juli 2010 @ 09:09:

Sauna, Yonna? Vandaag?

Heb je het nog niet warm genoeg?



Wat er bij had moeten staan: Vanavond naar de sauna met Happy!



Hoezo nog niet warm genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, gefeliciteerd en MissM, jij nog proficiat met je verjaardag!



Ben er nog steeds, maar sta nog vooral in de meelees-modus. Mijn berichten worden nog steeds meegelezen, dus ik hou me voorlopig nog een klein beetje op de achtergrond.



Vandaag de bovenverdieping poetsen, vanmiddag naar de logopedie. Verder niets op de planning staan.



Komend weekend naar Zeeland, lekker weekendje weg met zijn viertjes. Heb er echt zin in!
Alle reacties Link kopieren
*gaat computer weer uitzetten, wish me luck voor later vandaag*
Alle reacties Link kopieren
Ja Gelf ik ga er van uit dat ze nog wel een paar dagen in het ZH is.

Het was toch een ks geworden of heb ik dat nou gedroomd?



Gewoon warm Happy.

Lekker he?

Het is hier trouwens heel erg aangenaam vandaag. Niet té.





Nu ga ik koffie drinken bij een vriendin. Gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Rainz, lekker blijven lezen dan

Geniet van je minivakantie!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamzelle schreef op 21 juli 2010 @ 09:52:

*gaat computer weer uitzetten, wish me luck voor later vandaag*

Ik heb even gemist wat er later vandaag is Mamz.

Maar toch Good Luck hoor!



Veel plezier in Zeeland Rainzje.

Jullie zitten niet op 'mijn' eiland neem ik aan?

En wat akelig dat ze nog steeds meeleest. Grrrr....
Alle reacties Link kopieren
Rainz, ik laat mijn voodoo kunsten nog maar een keer los. Wie weet helpt het!



Alle reacties Link kopieren
Nog zeven minuten, dan moet ik aan het werk....
668, the neighbour of the Beast
Werk Marels? Jij had toch vrij vandaag?



Gelf, voor een keizersnede staan 3-5 dagen ziekenhuis, ik denk dat Fus zaterdag naar huis mag (vrijdag als ze een beddentekort hebben).



Rainz, wat vervelend dat die gluurder er nog steeds is.

Weg ermee!

Ik heb als taak de tafel leeg maken (zowel thuis als op het werk).

En daar ben ik wel even mee bezig, ben ik bang.
Wij gaan zwemmen!Toedeledoeki.
Alle reacties Link kopieren
Tot zover;



- naar de bakker voor iets lekkers

- koffie drinken met vader

- woonkamer opruimen

- woonkamer soppen (bijna klaar)

- plantje verpotten (zat ik al een eeuw tegenaan te hikken)



Dan; even naar vriendin voor koffie

- slaapkamer opruimen

- boven en beneden stofzuigen

- houtwerk beneden soppen

- keuken opruimen
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven