Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 21 juli 2010 om 22:22
Wat glimt die Smart, ik zie je, Itskie
Steppen op de trap is het goedkoopst, Marels En als je dat twee maanden volhoudt heb je je sportdiploma ruimschoots verdiend en ben je een gloedjenieuwe crosstrainer meer dan waard.
Lijkt me trouwens ook gaaf, een crosstrainer. Neemt wel een hele hoop plaats in.
Nikki, smssen, dan komt de zin wel als de afspraak staat.
Steppen op de trap is het goedkoopst, Marels En als je dat twee maanden volhoudt heb je je sportdiploma ruimschoots verdiend en ben je een gloedjenieuwe crosstrainer meer dan waard.
Lijkt me trouwens ook gaaf, een crosstrainer. Neemt wel een hele hoop plaats in.
Nikki, smssen, dan komt de zin wel als de afspraak staat.
donderdag 22 juli 2010 om 08:47
Moggûh lieffies!
Its, wat een leuk autootje! Hoe rijdt zo'n klein monster?
Coe en Mamz, het is zo raar om te bedenken dat jullie kinderen nog geen vakantie hebben. Lijkt zo laat!
Volgens mij, Marels, heeft mijn dochter nog zo'n ding staan. Moet ik het vragen voor je?
Vandaag kan ik mijn autootje halen!!
:
Geniet!
Its, wat een leuk autootje! Hoe rijdt zo'n klein monster?
Coe en Mamz, het is zo raar om te bedenken dat jullie kinderen nog geen vakantie hebben. Lijkt zo laat!
Volgens mij, Marels, heeft mijn dochter nog zo'n ding staan. Moet ik het vragen voor je?
Vandaag kan ik mijn autootje halen!!
Geniet!
donderdag 22 juli 2010 om 09:02
goedemorgen
fussie, lekker genieten hoor
Yonna, het is een automaat en hij kan flink optrekken daardoor. Dat is best grappig . Veel plezier met het ophalen van jouw autootje
Bijna vakantie voor jullie kinderen Coe en Mamz, daar zullen ze wel aan toe zijn
fussie, lekker genieten hoor
Yonna, het is een automaat en hij kan flink optrekken daardoor. Dat is best grappig . Veel plezier met het ophalen van jouw autootje
Bijna vakantie voor jullie kinderen Coe en Mamz, daar zullen ze wel aan toe zijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 22 juli 2010 om 09:04
Fuss, zo'n lief berichtje, en zo wennen nog dat je het ineens over een piepklein zoontje hebt
Fijn dat je morgen naar huis mag.
Yonna, 'genieten van mijn hulp' klinkt ook al zo geweldig. Lekker scheuren vanmiddag
Jeej! De laatste keer kinderen klaargestoomd voor school! Vakantie! Nog een nachtje slapen en dan de knijnen wegbrengen en nog twee nachtjes slapen om zelf op de trein te stappen
Kinderen gaan vandaag naar bso dus afgezien van hulpverleenster (ongeveer nu) heb ik een hele dag voor mezelf.
Fijn dat je morgen naar huis mag.
Yonna, 'genieten van mijn hulp' klinkt ook al zo geweldig. Lekker scheuren vanmiddag
Jeej! De laatste keer kinderen klaargestoomd voor school! Vakantie! Nog een nachtje slapen en dan de knijnen wegbrengen en nog twee nachtjes slapen om zelf op de trein te stappen
Kinderen gaan vandaag naar bso dus afgezien van hulpverleenster (ongeveer nu) heb ik een hele dag voor mezelf.
donderdag 22 juli 2010 om 09:18
Tranen van geluk,wat mooi Fussie!
Laat je nog maar goed verwennen daar.
Mamzie,waar ga je naartoe?En gaan de jongens nog naar zomerkamp net als vorig jaar?
Yonna,veel plezier met je ootootje!En volgend jaar hebben we vroeger vakantie.Raar te bedenken dat mijn oudste dan naar middelbare gaat en Ukkie naar de basisschool.De vlag uit
Laat je nog maar goed verwennen daar.
Mamzie,waar ga je naartoe?En gaan de jongens nog naar zomerkamp net als vorig jaar?
Yonna,veel plezier met je ootootje!En volgend jaar hebben we vroeger vakantie.Raar te bedenken dat mijn oudste dan naar middelbare gaat en Ukkie naar de basisschool.De vlag uit
donderdag 22 juli 2010 om 09:25
Morning!!
Fuss, wat heerlijk dat je zo geniet en dat het goed gaat met kleine-zoon!
Its, leuk je Smart!!
Yonna jij straks veel plezier met je nieuwe bakkie nog even en je hebt em!
Gold, vind het niet vreemd dat het Loeder-verhaal je bezighoudt.. geen idee wat hierin goede raad zou zijn maar wil je er wel sterkte mee wensen..
Het kostte behoorlijk wat moeite maar.. ik ben gisteren toch gaan sporten. Netjes 2x deze week dus ik mag trots zijn op mezelf
Vandaag werken en verder niet veel bijzonders. Morgen vrij.. het is de bedoeling dat vriend en ik samen eens even flink aan de slag gaan in huis. Met die warmte is er erg weinig gedaan en dat begin je wel te zien/merken
Mooie dag vandaag!!
Fuss, wat heerlijk dat je zo geniet en dat het goed gaat met kleine-zoon!
Its, leuk je Smart!!
Yonna jij straks veel plezier met je nieuwe bakkie nog even en je hebt em!
Gold, vind het niet vreemd dat het Loeder-verhaal je bezighoudt.. geen idee wat hierin goede raad zou zijn maar wil je er wel sterkte mee wensen..
Het kostte behoorlijk wat moeite maar.. ik ben gisteren toch gaan sporten. Netjes 2x deze week dus ik mag trots zijn op mezelf
Vandaag werken en verder niet veel bijzonders. Morgen vrij.. het is de bedoeling dat vriend en ik samen eens even flink aan de slag gaan in huis. Met die warmte is er erg weinig gedaan en dat begin je wel te zien/merken
Mooie dag vandaag!!
donderdag 22 juli 2010 om 09:36
Fussie! Gelukshuilen! Wat mooi! Ik blijf zoon trouwens gewoon Skippy noemen
Gelfje! Ik ben trots op je! Sporten maakt prettige stofjes aan, heb je het gemerkt?
Coe, volgend jaar heb je zeeén van tijd over! Wat ga je daar mee doen?
Mamz, vakantie! Gezellig met de trein, krijg je alles wel mee?
Gold, moeilijk blijft het he? Ik kan me je gevoel en gedachten wel voorstellen. Loyaliteit. Maar wat heb jíj eraan als je haar op gaat zoeken? Wat levert het jou op? Ik denk dat je aan jezelf moet en mag denken zonder schuldgevoel. Jij hebt lang genoeg je best gedaan.
Gelfje! Ik ben trots op je! Sporten maakt prettige stofjes aan, heb je het gemerkt?
Coe, volgend jaar heb je zeeén van tijd over! Wat ga je daar mee doen?
Mamz, vakantie! Gezellig met de trein, krijg je alles wel mee?
Gold, moeilijk blijft het he? Ik kan me je gevoel en gedachten wel voorstellen. Loyaliteit. Maar wat heb jíj eraan als je haar op gaat zoeken? Wat levert het jou op? Ik denk dat je aan jezelf moet en mag denken zonder schuldgevoel. Jij hebt lang genoeg je best gedaan.
donderdag 22 juli 2010 om 11:41
Ik vind het ook een veel prachtiger woord dan kraamtranen.
We gaan naar Drenthe. En er moeten een tent, een rugzak, en twee weekendtassen op de fietsen en in de trein. O ja, en matjes
Gaat lukken hoor, al zal ik best wel even mopperen onderweg *hoopt op werkende roltrappen overal*
Coebergh, ik smelt ook bij het idee dat Oudste over een jaartje de basisschool gedag zegt. Kinderen gaan by the way niet naar zomerkamp omdat we dan al in Drenthe zitten.
We gaan naar Drenthe. En er moeten een tent, een rugzak, en twee weekendtassen op de fietsen en in de trein. O ja, en matjes
Gaat lukken hoor, al zal ik best wel even mopperen onderweg *hoopt op werkende roltrappen overal*
Coebergh, ik smelt ook bij het idee dat Oudste over een jaartje de basisschool gedag zegt. Kinderen gaan by the way niet naar zomerkamp omdat we dan al in Drenthe zitten.
donderdag 22 juli 2010 om 11:47
Wij gaan zondag naar Klazienaveen op familiebezoek Mamz!
Alvast een hele fijne vakantie gewenst.
Enne als je terug bent gaan we zwemmen en zo!
Zoeb,geeft niks,als het goed is heeft "ze"hem ontvangen
Ukkie is vandaag met papa op pad dus ik heb de hele huiskamer eens goed onderhanden genomen.
Zometeen boterham eten met de oudste 2 en dan ga ik boven verder.
Goldie Het blijft lastig,dat merk ik aan vriend ook.
Alvast een hele fijne vakantie gewenst.
Enne als je terug bent gaan we zwemmen en zo!
Zoeb,geeft niks,als het goed is heeft "ze"hem ontvangen
Ukkie is vandaag met papa op pad dus ik heb de hele huiskamer eens goed onderhanden genomen.
Zometeen boterham eten met de oudste 2 en dan ga ik boven verder.
Goldie Het blijft lastig,dat merk ik aan vriend ook.
donderdag 22 juli 2010 om 12:10
Omdat ik gisteren niks gedaan heb en omdat ik morgen en overmorgen niet huis ben, ben ik vandaag goed op dreef.
Ik heb al getennist en koffie geleut.
Ik heb al vitrages gewassen. Zaten vol met (wat ik denk) uitwerpselen van vliegen of zo. Gatver.
Straks nog:
Een gewone was draaien.
Stofzuigen
Boodschappen halen.
Oudste ophalen bij Puppy.
Koken.
Edit: én overhemden strijken!
Ja, het is lastig.
En ik wil er ook niet mee bezig zijn.
Maar toch...
Leuk Mamz, kamperen!
Veel plezier.
Cool wagentje Itsje!
Jij ook vandaag je nieuwe karretje ophalen Yonna?
Leuk!
Nu eerst een bammetje eten.
donderdag 22 juli 2010 om 12:29
Ha choco! Ik had al stiekem een beetje gelezen op jouw topic. Hier is the place to be! Goed voor heel veel schouderklopjes, maar ook goed voor schoppen onder je bevallige bips als je het nodig hebt!
Iedere dag een (klein) lijstje hier neer plempen en aan het eind van de dag supertrots op jezelf zijn omdat je het lijstje af hebt gestreept!
Zet neer wat voor jou haalbaar is en vooral niet méér neerzetten omdat wij dat graag willen
Iedere dag een (klein) lijstje hier neer plempen en aan het eind van de dag supertrots op jezelf zijn omdat je het lijstje af hebt gestreept!
Zet neer wat voor jou haalbaar is en vooral niet méér neerzetten omdat wij dat graag willen
donderdag 22 juli 2010 om 12:38
Vandaag doe ik de badkamer!
Met bleek, azijn of allesreiniger? Wat is het beste voor vieze voegen? Bleek toch?
Fijn dat ik mag meeschrijven!
Ik ben Chooc, 24 jaar, net 1,5 maand getrouwd en we hebben 2 poesjes. Ik heb een klein jaar een depressie bovenop mijn chronische depressie gekregen dus heb mijn huisje verwaarloosd. Nu ga ik beginnen met hulp van jullie viva dames! Korte samenvatting, wel zo leuk voor jullie
Met bleek, azijn of allesreiniger? Wat is het beste voor vieze voegen? Bleek toch?
Fijn dat ik mag meeschrijven!
Ik ben Chooc, 24 jaar, net 1,5 maand getrouwd en we hebben 2 poesjes. Ik heb een klein jaar een depressie bovenop mijn chronische depressie gekregen dus heb mijn huisje verwaarloosd. Nu ga ik beginnen met hulp van jullie viva dames! Korte samenvatting, wel zo leuk voor jullie