Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Wat glimt die Smart, ik zie je, Itskie



Steppen op de trap is het goedkoopst, Marels En als je dat twee maanden volhoudt heb je je sportdiploma ruimschoots verdiend en ben je een gloedjenieuwe crosstrainer meer dan waard.



Lijkt me trouwens ook gaaf, een crosstrainer. Neemt wel een hele hoop plaats in.



Nikki, smssen, dan komt de zin wel als de afspraak staat.
Alle reacties Link kopieren
verrek, nu zie ik mezelf ook. Alleen in iets andere proporties
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Goh Its hoe heb je dat gedaan. Het getrouwd zijn doet je wel heel erg goed.
Mogu!



Yonna,ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt :hug



Later meer,nu eerst kinderen uit bed trommelen
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Coe, vind jij het ook lastig de laatste dagen, dat uit bed trommelen? Hier de laatste schooldag, jeej.
Ik heb er zelf ook moeite mee Mamz

Kinderen hebben echt,echt geen zin meer.Doen ook niks,gister hun spullen uit la al mee naar huis gehad.Vandaag gaan ze de klas schoonmaken.

Maar nog 1.5 dag..morgen om 12.00 u is het zover!!
Lijstje vandaag:



stofzuigen

wassen,wassen,wassen

paar boodschappen halen

kleren Ukkie uitzoeken

wvttk



Ben benieuwd hoe het met Fussie gaat.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Its, wat een leuk autootje! Hoe rijdt zo'n klein monster?



Coe en Mamz, het is zo raar om te bedenken dat jullie kinderen nog geen vakantie hebben. Lijkt zo laat!



Volgens mij, Marels, heeft mijn dochter nog zo'n ding staan. Moet ik het vragen voor je?



Vandaag kan ik mijn autootje halen!! :cheer::



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
En mijn lijstje voor vandaag:



* werken

* werken

* genieten van mijn hulp

* naar de opticien

* Auto halen!
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen lieve dames. Niet bijgelezen nog maar even laten weten dat het goed gaat. Zoon is zo mooi en zo lief. Hij doet het zo goed. Ik geniet zo. Vandaag wel huildag maar van geluk. Morgen naar huis dan post ik meer.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



fussie, lekker genieten hoor



Yonna, het is een automaat en hij kan flink optrekken daardoor. Dat is best grappig . Veel plezier met het ophalen van jouw autootje



Bijna vakantie voor jullie kinderen Coe en Mamz, daar zullen ze wel aan toe zijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Fuss, zo'n lief berichtje, en zo wennen nog dat je het ineens over een piepklein zoontje hebt

Fijn dat je morgen naar huis mag.



Yonna, 'genieten van mijn hulp' klinkt ook al zo geweldig. Lekker scheuren vanmiddag



Jeej! De laatste keer kinderen klaargestoomd voor school! Vakantie! Nog een nachtje slapen en dan de knijnen wegbrengen en nog twee nachtjes slapen om zelf op de trein te stappen



Kinderen gaan vandaag naar bso dus afgezien van hulpverleenster (ongeveer nu) heb ik een hele dag voor mezelf.
Tranen van geluk,wat mooi Fussie!

Laat je nog maar goed verwennen daar.



Mamzie,waar ga je naartoe?En gaan de jongens nog naar zomerkamp net als vorig jaar?



Yonna,veel plezier met je ootootje!En volgend jaar hebben we vroeger vakantie.Raar te bedenken dat mijn oudste dan naar middelbare gaat en Ukkie naar de basisschool.De vlag uit
Alle reacties Link kopieren
Morning!!



Fuss, wat heerlijk dat je zo geniet en dat het goed gaat met kleine-zoon!



Its, leuk je Smart!!



Yonna jij straks veel plezier met je nieuwe bakkie nog even en je hebt em!



Gold, vind het niet vreemd dat het Loeder-verhaal je bezighoudt.. geen idee wat hierin goede raad zou zijn maar wil je er wel sterkte mee wensen..



Het kostte behoorlijk wat moeite maar.. ik ben gisteren toch gaan sporten. Netjes 2x deze week dus ik mag trots zijn op mezelf

Vandaag werken en verder niet veel bijzonders. Morgen vrij.. het is de bedoeling dat vriend en ik samen eens even flink aan de slag gaan in huis. Met die warmte is er erg weinig gedaan en dat begin je wel te zien/merken



Mooie dag vandaag!!
Alle reacties Link kopieren
Fussie! Gelukshuilen! Wat mooi! Ik blijf zoon trouwens gewoon Skippy noemen



Gelfje! Ik ben trots op je! Sporten maakt prettige stofjes aan, heb je het gemerkt?



Coe, volgend jaar heb je zeeén van tijd over! Wat ga je daar mee doen?



Mamz, vakantie! Gezellig met de trein, krijg je alles wel mee?



Gold, moeilijk blijft het he? Ik kan me je gevoel en gedachten wel voorstellen. Loyaliteit. Maar wat heb jíj eraan als je haar op gaat zoeken? Wat levert het jou op? Ik denk dat je aan jezelf moet en mag denken zonder schuldgevoel. Jij hebt lang genoeg je best gedaan.
Forummen Yonna,forummen
Alle reacties Link kopieren
Oei Coe ik heb je mail nu pas gelezen. Schande hé.



Fus raar is dat hé die huildag. Maar wel mooi hoe jij dat zegt. Gelukshuilen. Die moet ik onthouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een veel prachtiger woord dan kraamtranen.



We gaan naar Drenthe. En er moeten een tent, een rugzak, en twee weekendtassen op de fietsen en in de trein. O ja, en matjes

Gaat lukken hoor, al zal ik best wel even mopperen onderweg *hoopt op werkende roltrappen overal*



Coebergh, ik smelt ook bij het idee dat Oudste over een jaartje de basisschool gedag zegt. Kinderen gaan by the way niet naar zomerkamp omdat we dan al in Drenthe zitten.
Wij gaan zondag naar Klazienaveen op familiebezoek Mamz!

Alvast een hele fijne vakantie gewenst.

Enne als je terug bent gaan we zwemmen en zo!



Zoeb,geeft niks,als het goed is heeft "ze"hem ontvangen



Ukkie is vandaag met papa op pad dus ik heb de hele huiskamer eens goed onderhanden genomen.

Zometeen boterham eten met de oudste 2 en dan ga ik boven verder.



Goldie Het blijft lastig,dat merk ik aan vriend ook.
Alle reacties Link kopieren


Omdat ik gisteren niks gedaan heb en omdat ik morgen en overmorgen niet huis ben, ben ik vandaag goed op dreef.



Ik heb al getennist en koffie geleut.

Ik heb al vitrages gewassen. Zaten vol met (wat ik denk) uitwerpselen van vliegen of zo. Gatver.



Straks nog:

Een gewone was draaien.

Stofzuigen

Boodschappen halen.

Oudste ophalen bij Puppy.

Koken.

Edit: én overhemden strijken!



Ja, het is lastig.

En ik wil er ook niet mee bezig zijn.

Maar toch...



Leuk Mamz, kamperen!

Veel plezier.



Cool wagentje Itsje!

Jij ook vandaag je nieuwe karretje ophalen Yonna?

Leuk!



Nu eerst een bammetje eten.
Alle reacties Link kopieren
*breekt in*



Dag dames, mag ik bij jullie meeschrijven?

Ik ben het begin en einde zoek in mijn huis en heb een rooster gekregen van een forumster en daar ga ik aan beginnen

Maar kan wel wat hulp, adviezen en schoppen gebruiken..
Alle reacties Link kopieren
Ha choco! Ik had al stiekem een beetje gelezen op jouw topic. Hier is the place to be! Goed voor heel veel schouderklopjes, maar ook goed voor schoppen onder je bevallige bips als je het nodig hebt!

Iedere dag een (klein) lijstje hier neer plempen en aan het eind van de dag supertrots op jezelf zijn omdat je het lijstje af hebt gestreept!

Zet neer wat voor jou haalbaar is en vooral niet méér neerzetten omdat wij dat graag willen
Alle reacties Link kopieren
Goldie, we gaan naar het eiland 'boven' dat van jou.



Chocolover, bezem ze.



Vandaag ook nog even aan de slag thuis. Keuken heb ik al gepoetst, nu nog stofzuigen, dweilen, was wegwerken en koffer in pakken.
Alle reacties Link kopieren
ze heeft hem ontvangen weer huilen dus bedankt lieverds voor dat prachtige bos bloemen dat hier nu staat. Echt super! Gelukkig is het gelukshuilen!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag doe ik de badkamer!



Met bleek, azijn of allesreiniger? Wat is het beste voor vieze voegen? Bleek toch?



Fijn dat ik mag meeschrijven!



Ik ben Chooc, 24 jaar, net 1,5 maand getrouwd en we hebben 2 poesjes. Ik heb een klein jaar een depressie bovenop mijn chronische depressie gekregen dus heb mijn huisje verwaarloosd. Nu ga ik beginnen met hulp van jullie viva dames! Korte samenvatting, wel zo leuk voor jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven