Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Mooi Fussie!!
Wat ik altijd doe deed, Choco, is een klein beetje bleek in een oude plantenspuit. Dat aanvullen met water, de voegen daarmee besproeien en een half uur later kun je alles zo afspoelen. Maar ik heb nu een hulp die vanmorgen de badkamer heeft gedaan. Wij moeten van haar nu bij de buren douchen

Fussie! Graag gedaan en geniet er van!

Rainz, een hele fijne vakantie! Lekker genieten van de omgeving en vooral van elkaar!
Haaaiii Chocolover,welkom bij de bezemerTs.

Succes met de badkamer.Ik heb de hoop op schone voegen laten varen.Doe de muren enz met antikalk spul en de vloer dweil ik bijna iedere dag met allesreiniger.
Helleu,

Welkom Choco!

Haai Fuss!

Ik heb eigenlijk nooit vieze voegen .

Is dat vreemd, mankeert ik iets aan mijn ogen of was het gewoon slim om grijze voegen te nemen?!

Rainz, fijne vakantie!

Ik weer aan de slag, Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik ben nu een rooster aan het maken en dat gaat werken

Elke dag iets ipv alles nu willen. Heel overzichtelijk!

Moet toch ff wachten want krijg onverwacht visite. Ben er later weer!
Jij bent gewoon een slimmerd Nikki

Ik heb de trap nog afgesopt en nu ga ik nog even van het zonnetje genieten in de tuin.
Fuss, geniet van je blommen en Coebergh, echt super dat je dit geregeld hebt

Chocolover, welkom. Elke dag een heel klein beetje werkt prima, dus zet hem op, hou het vol, en noooooit denken dat je niet hard genoeg bezemt voor ons.

Ik heb ook nooit vieze voegen of ben stekeblind.

Ai. Zomaar een uurtje kwijt aan adressen verzamelen voor kaartjes (ik ben geen kaartjesstuurder dus niet verrast zijn als jullie er geen krijgen... jullie krijgen er namelijk geen). Op mijn todolijstje voor na de vakantie moet dus nog komen te staan: alle belangrijke adressen op een rijtje in word kloppen. Best wel genant om bijvoorbeeld aan pleegouders te zeggen/mailen dat ik ze zo opzoek als het nodig is maar geen idee heb waar een kaartje heen moet.

Nu nog:

Buskaartje uitprinten

IJsprijs ophalen (de derde al in drie jaar )

Kijken of de messen-outlet nog bestaat

En dan is het alweer tijd om de kinders op te halen.
Iemand een milieu- en diervriendelijke oplossing tegen een paar vliegen die vreselijk irritant steeds op mijn schouders landen?
Waarom zou je diervriendelijk willen zijn tegen vliegen Mamz?

Doodmeppen die etterbakken. En niks anders.

Welkom Chocolover (zou ook een goeie nick voor mij zijn geweest )

Bleek is idd het allerbeste tegen vieze voegen. Geloof ik.

Fijn dat de blommekes mooi zijn Fuss.

Alles goed met jou en Skipp?

Ik heb boodschappen gehaald

Ik heb was gedraaid en opgehangen.

Edit: En de vaatwasser leeggehaald
Ik kan ze niet eens te pakken krijgen, Goldie

Nee, serieus, die ene keer dat ik een vlieg raakte staat nog op mijn netvlies alsof het gisteren was. En dan hebben we het over een piepklein leventje pak hem beet 22 jaar geleden in een tent, en al ernstig versuft. Vond mezelf zo'n mormel dat ik dat wel kon, een versufte vlieg doodmeppen.

Ik ben gewoon een sucker. Al heb ik geen medelijden met muggen die me prikken en geef ik mieren zwemles.
Meppen die krengen Mamz. Hoewel. Als je er één mept komen er tien op de begrafenis. Zei mijn moeder altijd.

Coetje super geregeld meissie en blij dat Fus erdoor in (geluks) tranen was. Lekker laten lopen Fussieke dat lucht op.

je klinkt zo heerlijk lekker echt een lieve mama. Maar dat wisten we natuurlijk al. voor Fussie.

Cholover welkom. Wat Yonna zegt. Korte lijstjes neerzetten en je niks aantrekken van meiden die hier soms een waslijst neerplempen en die dan ook nog aan het eind van de dag klaar hebben. Mij lukt dat ook nooit.

Bedenk me opeens dat ik nodig ramen moet wassen.

Nou ja, morgen misschien. (Of overmorgen, of de dag erna of-of-of)

Mamz moet je in Rotterdam overstappen? Daar zijn geen roltrappen. Ik vind dat altijd super lastig als ik de fiets bij me heb. Wel liften ergens op het perron. Is even zoeken, maar ze zijn er wel. En die komen uit in een stille gang, waar je dus op zoek moet naar de lift van het juiste perron. Als je dat weet is het geen probleem. Eigenlijk moet je het aan personeel vragen, maar die vind ik nooit dus ik gebruik die lift altijd zonder toestemming.
Jij hebt toch vakantie Zoeb,ramen lekker laten zitten dan!

Joehoe!De wasmand is leeg(tot een uurtje of 8 vanavond schat ik..)alle was is opgevouwen en ligt in de kast.Strijken doe ik normaal wel maar vond net dat het zo ook wel netjes was
Fus, fijn dat de bloemen mooi zijn!!

Choco, welkom! Persoonlijk ben ik nogal laks met mn lijstjes, meestal bestaan ze uit 'werken en verder niet veel'. Maarrrr... morgen krijg ik bezoek van een echt schoonmaakwonder en als het goed is heb ik aan het eind van de dag geleerd hoe je een beetje snel en handig de boel kan bijhouden.

Ik ben zo chaotisch dat het hele huis op een gegeven moment overhoop ligt en er niets klaar of schoon is
Oudste opgehaald

Stofgezogen

Tweede was hangt.

Wat blijft Troela toch lang weg uit school...

Ze had hier al lang kunnen zijn.
Fiets ik haar tegemoet, komt ze er natuurlijk net aan.

Nu ga ik overhemden strijken.
quote:Goldielocks schreef op 22 juli 2010 @ 15:49:

Nu ga ik overhemden strijken.Klaar
Ik stap in Zwolle over, Zoebie. Volgens mij die enige keer dat ik daar was stap je uit aan de straatkant. Tis dus even afwachten hoe ik dan op het andere perron kom maar aan de straatkant is in elk geval personeel.

Gelfling, een gehuurd schoonmaakwonder of een goede vriendin of zo?
Nog veel grappiger: mijn schoonmoeder

Dat klinkt vast heel vervelend maar.. ik heb de liefste schoonmoeder van de wereld volgens mij dus ik vind het vooral heel gezellig! (maar ook wel embarrasing(?) dat ik nu nog steeds niet zelf handig genoeg ben)
Ghe, maandelijkse date met schoonmoeder dan maar. Sommige mensen vinden het leuk, dat opruimen, weet je.

Kan er met mijn pet niet bij maar het is echt waar
Ik vind opruimen altijd fijn als het achter de rug is
*zwaait even binnen, tussen de bedrijven door*

allemaal!

Chocolover, welkom!

Mamz, alvast fijne vakantie!

Goldie voor loeder gedoe

Bravo voor Gelf die zich naar de sportschool sleept

voor Yonna en de fysieke mankementjes

voor Zoeb en snoepie Saar

voor Fus en Skippy

Ik ga weer verder, Mmetje wil vandaag niet slapen, ik moest nog dingen voor het werk doen en flink bezemen dus druk!
quote:Yonna schreef op 22 juli 2010 @ 08:47:

Moggûh lieffies!

Its, wat een leuk autootje! Hoe rijdt zo'n klein monster?

Coe en Mamz, het is zo raar om te bedenken dat jullie kinderen nog geen vakantie hebben. Lijkt zo laat!

Volgens mij, Marels, heeft mijn dochter nog zo'n ding staan. Moet ik het vragen voor je?

Vandaag kan ik mijn autootje halen!! :cheer::

Geniet!

Ja! Graag! En dan gelijk eens vragen waar ze hem eventueel voor wil verpatsen Als ze hem kwijt wil natuurlijk.

Autootje gehaald?

Fus, een dikke voor jou!! Geniet wijffie!

Verder niet teruggelezen en veel te druk met vanalles, dus tot later
668, the neighbour of the Beast
Vriendin heeft ook dag 3 van de 4-daagse overleefd.

Morgen trein ik dus richting Via Gladiola, Nijmegen.

s'Avonds feesten en dan zaterdag weer terug richting thuis.
Knap hoor van vriendin!

Veel plezier!Ik ben er een aantal jaar geleden 1 keer geweest met een aantal collega's,wat een feestje!!

Oudste heeft haar kamer opgeruimd dus wasmand loopt weer over :(

Vriend kan een leuke klus aannemen,jammer dat het net in de week is dat de kinderen allemaal weg zijn.Hij heeft beloofd heel vroeg te beginnen zodat we nog tijd over hebben om leuke dingen te doen.Kan ik lekker uitslapen

Yonna is zeker aan het testen
Ik heb um, ik heb um, ik heb um!!

En hij rijdt als een tiet speer trein!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven