Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 22 juli 2010 om 12:50
Wat ik altijd doe deed, Choco, is een klein beetje bleek in een oude plantenspuit. Dat aanvullen met water, de voegen daarmee besproeien en een half uur later kun je alles zo afspoelen. Maar ik heb nu een hulp die vanmorgen de badkamer heeft gedaan. Wij moeten van haar nu bij de buren douchen
Fussie! Graag gedaan en geniet er van!
Rainz, een hele fijne vakantie! Lekker genieten van de omgeving en vooral van elkaar!
Fussie! Graag gedaan en geniet er van!
Rainz, een hele fijne vakantie! Lekker genieten van de omgeving en vooral van elkaar!
donderdag 22 juli 2010 om 12:58
donderdag 22 juli 2010 om 14:06
Fuss, geniet van je blommen en Coebergh, echt super dat je dit geregeld hebt
Chocolover, welkom. Elke dag een heel klein beetje werkt prima, dus zet hem op, hou het vol, en noooooit denken dat je niet hard genoeg bezemt voor ons.
Ik heb ook nooit vieze voegen of ben stekeblind.
Ai. Zomaar een uurtje kwijt aan adressen verzamelen voor kaartjes (ik ben geen kaartjesstuurder dus niet verrast zijn als jullie er geen krijgen... jullie krijgen er namelijk geen). Op mijn todolijstje voor na de vakantie moet dus nog komen te staan: alle belangrijke adressen op een rijtje in word kloppen. Best wel genant om bijvoorbeeld aan pleegouders te zeggen/mailen dat ik ze zo opzoek als het nodig is maar geen idee heb waar een kaartje heen moet.
Nu nog:
Buskaartje uitprinten
IJsprijs ophalen (de derde al in drie jaar )
Kijken of de messen-outlet nog bestaat
En dan is het alweer tijd om de kinders op te halen.
Chocolover, welkom. Elke dag een heel klein beetje werkt prima, dus zet hem op, hou het vol, en noooooit denken dat je niet hard genoeg bezemt voor ons.
Ik heb ook nooit vieze voegen of ben stekeblind.
Ai. Zomaar een uurtje kwijt aan adressen verzamelen voor kaartjes (ik ben geen kaartjesstuurder dus niet verrast zijn als jullie er geen krijgen... jullie krijgen er namelijk geen). Op mijn todolijstje voor na de vakantie moet dus nog komen te staan: alle belangrijke adressen op een rijtje in word kloppen. Best wel genant om bijvoorbeeld aan pleegouders te zeggen/mailen dat ik ze zo opzoek als het nodig is maar geen idee heb waar een kaartje heen moet.
Nu nog:
Buskaartje uitprinten
IJsprijs ophalen (de derde al in drie jaar )
Kijken of de messen-outlet nog bestaat
En dan is het alweer tijd om de kinders op te halen.
donderdag 22 juli 2010 om 14:17
Waarom zou je diervriendelijk willen zijn tegen vliegen Mamz?
Doodmeppen die etterbakken. En niks anders.
Welkom Chocolover (zou ook een goeie nick voor mij zijn geweest )
Bleek is idd het allerbeste tegen vieze voegen. Geloof ik.
Fijn dat de blommekes mooi zijn Fuss.
Alles goed met jou en Skipp?
Ik heb boodschappen gehaald
Ik heb was gedraaid en opgehangen.
Edit: En de vaatwasser leeggehaald
Doodmeppen die etterbakken. En niks anders.
Welkom Chocolover (zou ook een goeie nick voor mij zijn geweest )
Bleek is idd het allerbeste tegen vieze voegen. Geloof ik.
Fijn dat de blommekes mooi zijn Fuss.
Alles goed met jou en Skipp?
Ik heb boodschappen gehaald
Ik heb was gedraaid en opgehangen.
Edit: En de vaatwasser leeggehaald
donderdag 22 juli 2010 om 14:30
Ik kan ze niet eens te pakken krijgen, Goldie
Nee, serieus, die ene keer dat ik een vlieg raakte staat nog op mijn netvlies alsof het gisteren was. En dan hebben we het over een piepklein leventje pak hem beet 22 jaar geleden in een tent, en al ernstig versuft. Vond mezelf zo'n mormel dat ik dat wel kon, een versufte vlieg doodmeppen.
Ik ben gewoon een sucker. Al heb ik geen medelijden met muggen die me prikken en geef ik mieren zwemles.
Nee, serieus, die ene keer dat ik een vlieg raakte staat nog op mijn netvlies alsof het gisteren was. En dan hebben we het over een piepklein leventje pak hem beet 22 jaar geleden in een tent, en al ernstig versuft. Vond mezelf zo'n mormel dat ik dat wel kon, een versufte vlieg doodmeppen.
Ik ben gewoon een sucker. Al heb ik geen medelijden met muggen die me prikken en geef ik mieren zwemles.
donderdag 22 juli 2010 om 14:36
Meppen die krengen Mamz. Hoewel. Als je er één mept komen er tien op de begrafenis. Zei mijn moeder altijd.
Coetje super geregeld meissie en blij dat Fus erdoor in (geluks) tranen was. Lekker laten lopen Fussieke dat lucht op.
je klinkt zo heerlijk lekker echt een lieve mama. Maar dat wisten we natuurlijk al. voor Fussie.
Cholover welkom. Wat Yonna zegt. Korte lijstjes neerzetten en je niks aantrekken van meiden die hier soms een waslijst neerplempen en die dan ook nog aan het eind van de dag klaar hebben. Mij lukt dat ook nooit.
Bedenk me opeens dat ik nodig ramen moet wassen.
Nou ja, morgen misschien. (Of overmorgen, of de dag erna of-of-of)
Mamz moet je in Rotterdam overstappen? Daar zijn geen roltrappen. Ik vind dat altijd super lastig als ik de fiets bij me heb. Wel liften ergens op het perron. Is even zoeken, maar ze zijn er wel. En die komen uit in een stille gang, waar je dus op zoek moet naar de lift van het juiste perron. Als je dat weet is het geen probleem. Eigenlijk moet je het aan personeel vragen, maar die vind ik nooit dus ik gebruik die lift altijd zonder toestemming.
Coetje super geregeld meissie en blij dat Fus erdoor in (geluks) tranen was. Lekker laten lopen Fussieke dat lucht op.
je klinkt zo heerlijk lekker echt een lieve mama. Maar dat wisten we natuurlijk al. voor Fussie.
Cholover welkom. Wat Yonna zegt. Korte lijstjes neerzetten en je niks aantrekken van meiden die hier soms een waslijst neerplempen en die dan ook nog aan het eind van de dag klaar hebben. Mij lukt dat ook nooit.
Bedenk me opeens dat ik nodig ramen moet wassen.
Nou ja, morgen misschien. (Of overmorgen, of de dag erna of-of-of)
Mamz moet je in Rotterdam overstappen? Daar zijn geen roltrappen. Ik vind dat altijd super lastig als ik de fiets bij me heb. Wel liften ergens op het perron. Is even zoeken, maar ze zijn er wel. En die komen uit in een stille gang, waar je dus op zoek moet naar de lift van het juiste perron. Als je dat weet is het geen probleem. Eigenlijk moet je het aan personeel vragen, maar die vind ik nooit dus ik gebruik die lift altijd zonder toestemming.
donderdag 22 juli 2010 om 14:56
Fus, fijn dat de bloemen mooi zijn!!
Choco, welkom! Persoonlijk ben ik nogal laks met mn lijstjes, meestal bestaan ze uit 'werken en verder niet veel'. Maarrrr... morgen krijg ik bezoek van een echt schoonmaakwonder en als het goed is heb ik aan het eind van de dag geleerd hoe je een beetje snel en handig de boel kan bijhouden.
Ik ben zo chaotisch dat het hele huis op een gegeven moment overhoop ligt en er niets klaar of schoon is
Choco, welkom! Persoonlijk ben ik nogal laks met mn lijstjes, meestal bestaan ze uit 'werken en verder niet veel'. Maarrrr... morgen krijg ik bezoek van een echt schoonmaakwonder en als het goed is heb ik aan het eind van de dag geleerd hoe je een beetje snel en handig de boel kan bijhouden.
Ik ben zo chaotisch dat het hele huis op een gegeven moment overhoop ligt en er niets klaar of schoon is
donderdag 22 juli 2010 om 16:28
donderdag 22 juli 2010 om 16:49
donderdag 22 juli 2010 om 17:02
*zwaait even binnen, tussen de bedrijven door*
allemaal!
Chocolover, welkom!
Mamz, alvast fijne vakantie!
Goldie voor loeder gedoe
Bravo voor Gelf die zich naar de sportschool sleept
voor Yonna en de fysieke mankementjes
voor Zoeb en snoepie Saar
voor Fus en Skippy
Ik ga weer verder, Mmetje wil vandaag niet slapen, ik moest nog dingen voor het werk doen en flink bezemen dus druk!
allemaal!
Chocolover, welkom!
Mamz, alvast fijne vakantie!
Goldie voor loeder gedoe
Bravo voor Gelf die zich naar de sportschool sleept
voor Yonna en de fysieke mankementjes
voor Zoeb en snoepie Saar
voor Fus en Skippy
Ik ga weer verder, Mmetje wil vandaag niet slapen, ik moest nog dingen voor het werk doen en flink bezemen dus druk!
donderdag 22 juli 2010 om 17:24
quote:Yonna schreef op 22 juli 2010 @ 08:47:
Moggûh lieffies!
Its, wat een leuk autootje! Hoe rijdt zo'n klein monster?
Coe en Mamz, het is zo raar om te bedenken dat jullie kinderen nog geen vakantie hebben. Lijkt zo laat!
Volgens mij, Marels, heeft mijn dochter nog zo'n ding staan. Moet ik het vragen voor je?
Vandaag kan ik mijn autootje halen!!
:
Geniet!
Ja! Graag! En dan gelijk eens vragen waar ze hem eventueel voor wil verpatsen Als ze hem kwijt wil natuurlijk.
Autootje gehaald?
Fus, een dikke voor jou!! Geniet wijffie!
Verder niet teruggelezen en veel te druk met vanalles, dus tot later
Moggûh lieffies!
Its, wat een leuk autootje! Hoe rijdt zo'n klein monster?
Coe en Mamz, het is zo raar om te bedenken dat jullie kinderen nog geen vakantie hebben. Lijkt zo laat!
Volgens mij, Marels, heeft mijn dochter nog zo'n ding staan. Moet ik het vragen voor je?
Vandaag kan ik mijn autootje halen!!
Geniet!
Ja! Graag! En dan gelijk eens vragen waar ze hem eventueel voor wil verpatsen Als ze hem kwijt wil natuurlijk.
Autootje gehaald?
Fus, een dikke voor jou!! Geniet wijffie!
Verder niet teruggelezen en veel te druk met vanalles, dus tot later
668, the neighbour of the Beast
donderdag 22 juli 2010 om 18:58
Knap hoor van vriendin!
Veel plezier!Ik ben er een aantal jaar geleden 1 keer geweest met een aantal collega's,wat een feestje!!
Oudste heeft haar kamer opgeruimd dus wasmand loopt weer over
Vriend kan een leuke klus aannemen,jammer dat het net in de week is dat de kinderen allemaal weg zijn.Hij heeft beloofd heel vroeg te beginnen zodat we nog tijd over hebben om leuke dingen te doen.Kan ik lekker uitslapen
Yonna is zeker aan het testen
Veel plezier!Ik ben er een aantal jaar geleden 1 keer geweest met een aantal collega's,wat een feestje!!
Oudste heeft haar kamer opgeruimd dus wasmand loopt weer over
Vriend kan een leuke klus aannemen,jammer dat het net in de week is dat de kinderen allemaal weg zijn.Hij heeft beloofd heel vroeg te beginnen zodat we nog tijd over hebben om leuke dingen te doen.Kan ik lekker uitslapen
Yonna is zeker aan het testen