Restaurantweek 2010 editie augustus

22-05-2010 20:32 172 berichten
Wie gaan er deze editie uit eten in de restaurantweek?

Zijn er al mogelijkheiden om eerder te boeken?

Ik hoop zo dat ik dit jaar eindelijk eens kan reserveren bij In den rustwat in Rotterdam!
Ik heb er nu alweer zin in!
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is het nu? Lees ik er overheen? IK ga minimaal 3 x denk ik, 2 x dineren ik wil eindelijk ook eens een keer lunchen....
Vandaag start ook taste Amsterdam. Is ook zeer de moeite waard als je gaat voor lekker eten en op deze manier kan je ook betaalbaar eten van restaurants met een Michelinster (de restaurants die meestal al snel zijn volgeboekt)
quote:suikervrij schreef op 22 mei 2010 @ 20:32:

Wie gaan er deze editie uit eten in de restaurantweek?

Zijn er al mogelijkheiden om eerder te boeken?

Ik hoop zo dat ik dit jaar eindelijk eens kan reserveren bij In den rustwat in Rotterdam!@suikervrij Als je op deze site kijkt http://www.galekkeruiteten.nl/deelnemen ... stwat.html en dan die WK-actie bij het reserveren bij In Den Rustwat vermeldt, dan krijg je gratis glas bubbels bij binnenkomst!
Ik ga ook weer, al weet ik nog niet waar. Hoop dat ik ook ergens een code op te kop kan tikken zodat ik eerder kan reserveren. Heb er al zin in.
Ik hoop inderdaad ook dat er een code opduikt waarmee je eerder kan boeken!
Hebben jullie een tip voor mij?

Ik wil heel graag bij 'le Marron' of 'de kromme dissel' eten (sterrenerestaurant) Maar hoe kom er er in godsnaam tussen?

Verder staan op mijn lijstje; Villa Ruimzicht en Tante Koosje...

Ik hoor graag van jullie als jullie een link hebben....
Is er al een overzicht met welke restaurant deelnemen?
Vorig jaar was er rond deze tijd al een link waar eerder mee geboekt kon worden.

Wie o wie gaat ons helpen?

Tante Koosje staat ook op mijn lijstje Schuddebuikje!
quote:Judith11 schreef op 22 juli 2010 @ 11:16:

Is er al een overzicht met welke restaurant deelnemen?Deze restaurants doen mee
quote:suikervrij schreef op 22 juli 2010 @ 12:25:

Tante Koosje staat ook op mijn lijstje Schuddebuikje!

Zouden ze er net zulk lekker vlees hebben als bij de lidl?

Tante Koosje is heeeeerlijk en goede sfeer. Lang geleden eens geweest. Villa Ruimzicht vind ik ook een echte aanrader, gaan we dit jaar ook heen. Maar ik zou zo graag eens in een sterrenrestaurant eten. Ach ja, anders maar flink sparen.
niet goed gekeken
quote:schuddebuikje schreef op 22 juli 2010 @ 12:52:

[...]

Zouden ze er net zulk lekker vlees hebben als bij de lidl?

Tante Koosje is heeeeerlijk en goede sfeer. Lang geleden eens geweest. Villa Ruimzicht vind ik ook een echte aanrader, gaan we dit jaar ook heen. Maar ik zou zo graag eens in een sterrenrestaurant eten. Ach ja, anders maar flink sparen.

Haha, ik denk dat het iets lekkerder is

En inderdaad, anders maar eens flink sparen. Of probeer het eens via heerlijke dinsdag punt nl!
Hoi Suikervrij,

Wat een leuke link, dank je wel! Ik ken heerlijk dinsdag niet maar ga er zeker gebruik van maken. Heb jij dat wel eens gedaan en hoe is het bevallen?
Ja Schuddebuikje, wij zijn half juni naar Zwethheul geweest (dan moet je geloof ik 40 of 50 euro betalen ipv de 30. Die 30 euro is zeg maar de vanaf prijs, hoe meer sterren je wil hoe duurder het wordt!

Maar het was een absolute aanrader!

Het is alleen aan nadeel (vonden wij overigens niet) dat je pas op dinsdagochtend weet waar je gaat eten. Je kunt wel aangeven hoeveel km je maximaal wilt reizen!
Dat vind ik juist erg leuk! Ik hou ervan om nieuwe restaurants te proberen en zo'n niet-weten-waar-je-terecht-komt is helemaal iets voor mij (toevallig ben ik binnenkort op een dinsdag jarig en man vond het idee ook erg leuk )

Ik ga wel zoveel km invullen dat eventueel le marron er binnen valt

Bedankt!!
Wij zijn in maart naar le marron geweest, was super!

En vorig jaar naar Villa Copera, ook een aanrader.

Wij willen ook naar de kromme dissel of naar raedhuijs.

Zal tante koosje of villa ruimzicht ook eens bekijken.
Oh?.. is het in augustus weer?.. Ik dacht dta het maar 1 keer per jaar was? Eerder dit jaar heb ik helaas gemist, maar zou het wel leuk vinden om in augustus weer naar een sterrenrestaurant te gaan..

suggesties?
heyyy twaalfsept; le Marron wil ik zooo graag evenals de kromme dissel. Villa Copera vorig jaar geweest.

Tante Koosje is heerlijk en ruimzicht ook absolute aanrader!!

Ik gok maar zo dat we uit dezelfde regio komen
Boogje, welke regio?
regio Eindhoven?.. brabant/limburg?
Oooohhhh, zie net dat het precies in mijn week vakantie valt. Das erg jammer, ben groot fan (en gebruiker) van de Restaurantweek.

Als je bij de eerste inschrijving niet het restaurant van je voorkeur hebt kunnen reserveren kun je altijd vlak voor de restaurantweek (bijv het wknd ervoor) nog ff kijken. Er zijn nl altijd heel veel annuleringen. Zo kom ik vaak alsnog in de beste restaurants terecht.
Dag dames!

Hier een diningcity-nieuwsbrief lezers en heb zojuist de nieuwsbrief over de komende restaurantweek ontvangen!

De restaurantweek is van 23 t/m 29 augustus en over een week kan al met voorrang worden gereserveerd: als je lid bent van de nieuwsbrief krijg je op 3 augustus een link toegestuurd waarmee je eerder kan reserveren.

Hier alvast de overzicht van deelnemende restaurants!

Ik schaam me er niet meer voor dat uit eten mijn hobby nr 1 is
Ik heb nog geen mail van diningcity gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven