Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Dan laat ik het zeker weten Yonna.Lijkt me leuk!
quote:coeberghmetijs schreef op 23 juli 2010 @ 09:23:

Ik ben wakker(der)



Lijstje vandaag:

stofzuigen

boodschapje

grieks eten voorbereiden

wassen(zoals verwacht stroomt de mand weer over)

VAKANTIE!!+ extra:tassen ingepakt voor kinderen die bij oma gaan logeren.
Alle reacties Link kopieren
Coeberg fijne vakantie!

Yonna, heb foto's op hyves (chocolover85) mocht je hyves hebben.



Mijn planning: een pak aspirine opvreten en uitzieken in bed. Ben enorm beroerd sinds vanochtend.



Fijne dag allen!
Beterschap Chocolover.

Nieuwsgierig als ik ben ging ik je zoeken op hyves,maar ik kan je niet vinden.



Zo wij hebben vakantie!!Oudste had een erg verdrietig afscheid(zien elkaar over 6 weken weer dus...)maar doordat al die grieten moesten huilen heb ik ook een traan gelaten.Muts die ik ben.

Straks komen mijn ouders de kinderen halen en dan ga ik lekker douchen en mijn mooiste pakje aantrekken
Alle reacties Link kopieren
He wat vervelend voor je Choco!



Schiet lekker op, maar die was he? *zucht*
Alle reacties Link kopieren
Zo hehe, de poets-cursus zit erop voor vandaag. Het hele huis van onder tot boven schoon, heerlijk!! Het idee is dat vriend en ik ditzelfde rondje elke zaterdag gaan doen maar ons luie varkentjes kennende.... Ach nu hebben we lekker 'vrij' dit weekend . Nu even uitpuffen op de bank, vanavond bij mijn vader eten en dat is het wel voor vandaag.



Choco, wat balen dat je ziek bent, beterschap!!



Coe veel plezier vanavond



En voor alle anderen: een mooie dag! Ik ga ff onderuit
Alle reacties Link kopieren
Zo. Gewerkt.

En nu dingen uitzoeken voor de vakantie, geloof ik.
668, the neighbour of the Beast
Fijn Gelf,zo'n opgeruimd huis!Bij mij is het dan in mijn hoofd ook opgeruimder

Veel plezier met het etentje bij je vader.
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag.



ik was er weer, genoeg gewerkt dus nu mag ik even lekker niets (lees stomme spelletjes spelen op de pc en voor de televisie hangen).



welkom chocolover



Goed bezig Gelf



Veel plezier vanavond Coe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Zo als iedereen klaar is kunnen jullie wel hier beginnen. Ik ben niet vooruit te branden. Nou ja ik heb wel twee tuinstoelen gespoten en één velg van mijn Renaultje 4 geverfd. Waarom zit ik bij zoiets simpels al onder de verf?

ik moet nog:



Boodschappen doen

Kamer en keuken stofzuigen en dweilen

Plee's poetsen

Badkamer doen

Bedden opmaken en boven stofzuigen en dweilen.

Wassen en drogen.



Chocolover schrik maar niet van die lijst. Komt toch niet klaar vandaag.



En hoe bevallen alle nieuwe otootjes? Nog even en ik kan weer in mijn Renault 4 rijden. Hij is bijna klaar. Nog verven en dan keuren. En dan kan ik weer even goedkoop rijden.

Nu ziet ie er nog niet uit hoor.
Alle reacties Link kopieren
die van mij gaat hard, vrees dat dit wel eens een auto kon worden waarmee ik een bekeuring ga rijden



Maar ik ben er helemaal blij mee.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat mijn viertje zo langzaam rijdt dat ik nooit geen bekeuringen meer krijg Its.

Volgens man haalt ie de 100 niet eens. Hij moest eens weten.
Alle reacties Link kopieren
Is er hier iemand met maat 48 ofzo? Of niet? Dan mogen jullie eerst kiezen of je mijn supergave broek wilt hebben (waarvan ik hoop dat ik hem ooit aan kan.....), anders gaat ie naar een andere forumster
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ha Marels nee ik heb geen maat 48 meer in bloezen. En in broeken had/heb ik trouwens 42. Ik zit nu al op 44 in truitjes en bloesjes. Ben goed af aan het vallen en mijn buik is nu een buikje. Ben er super trots op.
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieverds



We zijn thuis! Wat is het fijn om een kindje in de box te horen pruttelen terwijl je zit te eten.

Morgen meer, maar moest jullie even laten weten dat we er weer zijn!

We doen wat Yonna altijd zegt: Genieten!

Liefs voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Oh, hihi Zoeb, ik heb geen buik, ik heb een plumpudding

En nog gefeliciteerd met je verjaardag, en MissM ook
Alle reacties Link kopieren
Fus, wat een mooie knul is Skippy!!

Met recht Genieten!
Alle reacties Link kopieren
Dooreten dan Zoebie, dan pas je in mijn broek



Fus, wat een mooi ventje zeg!!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Oh Fus maar die plumpudding van jou trekt nog wel heel veel weg. Wat een mooi jochie zeg. Helemaal gaaf en zo wakker al met zijn mooie ogen.

Dank je nog voor de felicitatie. Je had wel wat anders aan je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 23 juli 2010 @ 21:23:

Dooreten dan Zoebie, dan pas je in mijn broek



Fus, wat een mooi ventje zeg!!





Ehhh nee dank je, ben net lekker aan het afvallen.
Alle reacties Link kopieren
wat een mooi jochie fus
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Fus, wat een lieffie



Morgen gaan we met de hele familie uit logeren, ben eens benieuwd of dat goed gaat
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Dat klinkt gezellig MissM! Waar gaat de logeerpartij heen?



Ben weer eens lekker aan het spoken geweest vannacht en er maar weer vroeg uit.



Vandaag op ons lijstje:



* naar de opticien voor een oogmeting

* boodschappen

* cadeau kopen

* 2 kennismakings gesprekken in de buurt!

* verjaardags BBQ van de oudste van Happy



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Môgge meissies en manneke.



Ik ga vandaag maar eens verder met mijn lijst.



Boodschappen doen

Kamer en keuken stofzuigen en dweilen

Plee's poetsen

Badkamer doen

Bedden opmaken en boven stofzuigen en dweilen.

Wassen en drogen. Gedeeltelijk.



Nu eerst die boodschappen. Vanavond gaan we BBQen met de kinderen en een paar vriendinnen. Straks verder.
Alle reacties Link kopieren
Moggû.



Lekker dan Yonna. Ik heb juist heerlijk geslapen, maar 2 keer wakker geweest.

Komt echt door de oordoppen, normaal werd ik wel een keer of 4 wakker.



Fuss, wat een ontzettende knappert hebben jullie erbij.

Mooie foto's op je hyve!



Choco, ben je weer opgeknapt?



Spannend MissM, ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen vannacht!



Je gaat goed hè met afvallen Zoeb?!



Ik ga maandag maar weer aan de slag met mezelf.

Ik ben zo lui en ik snoep veel te veel.



Ik ga weer eens opschieten, ga straks high tea-en.

Misschien dat ik na die high tea in je broek pas Marels!



Fijne dag allemaal.

Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven