Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 23 juli 2010 om 14:13
Beterschap Chocolover.
Nieuwsgierig als ik ben ging ik je zoeken op hyves,maar ik kan je niet vinden.
Zo wij hebben vakantie!!Oudste had een erg verdrietig afscheid(zien elkaar over 6 weken weer dus...)maar doordat al die grieten moesten huilen heb ik ook een traan gelaten.Muts die ik ben.
Straks komen mijn ouders de kinderen halen en dan ga ik lekker douchen en mijn mooiste pakje aantrekken
Nieuwsgierig als ik ben ging ik je zoeken op hyves,maar ik kan je niet vinden.
Zo wij hebben vakantie!!Oudste had een erg verdrietig afscheid(zien elkaar over 6 weken weer dus...)maar doordat al die grieten moesten huilen heb ik ook een traan gelaten.Muts die ik ben.
Straks komen mijn ouders de kinderen halen en dan ga ik lekker douchen en mijn mooiste pakje aantrekken
vrijdag 23 juli 2010 om 14:32
Zo hehe, de poets-cursus zit erop voor vandaag. Het hele huis van onder tot boven schoon, heerlijk!! Het idee is dat vriend en ik ditzelfde rondje elke zaterdag gaan doen maar ons luie varkentjes kennende.... Ach nu hebben we lekker 'vrij' dit weekend . Nu even uitpuffen op de bank, vanavond bij mijn vader eten en dat is het wel voor vandaag.
Choco, wat balen dat je ziek bent, beterschap!!
Coe veel plezier vanavond
En voor alle anderen: een mooie dag! Ik ga ff onderuit
Choco, wat balen dat je ziek bent, beterschap!!
Coe veel plezier vanavond
En voor alle anderen: een mooie dag! Ik ga ff onderuit
vrijdag 23 juli 2010 om 16:07
vrijdag 23 juli 2010 om 16:11
Zo als iedereen klaar is kunnen jullie wel hier beginnen. Ik ben niet vooruit te branden. Nou ja ik heb wel twee tuinstoelen gespoten en één velg van mijn Renaultje 4 geverfd. Waarom zit ik bij zoiets simpels al onder de verf?
ik moet nog:
Boodschappen doen
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee's poetsen
Badkamer doen
Bedden opmaken en boven stofzuigen en dweilen.
Wassen en drogen.
Chocolover schrik maar niet van die lijst. Komt toch niet klaar vandaag.
En hoe bevallen alle nieuwe otootjes? Nog even en ik kan weer in mijn Renault 4 rijden. Hij is bijna klaar. Nog verven en dan keuren. En dan kan ik weer even goedkoop rijden.
Nu ziet ie er nog niet uit hoor.
ik moet nog:
Boodschappen doen
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee's poetsen
Badkamer doen
Bedden opmaken en boven stofzuigen en dweilen.
Wassen en drogen.
Chocolover schrik maar niet van die lijst. Komt toch niet klaar vandaag.
En hoe bevallen alle nieuwe otootjes? Nog even en ik kan weer in mijn Renault 4 rijden. Hij is bijna klaar. Nog verven en dan keuren. En dan kan ik weer even goedkoop rijden.
Nu ziet ie er nog niet uit hoor.
zaterdag 24 juli 2010 om 07:30
Moggûh lieffies!
Dat klinkt gezellig MissM! Waar gaat de logeerpartij heen?
Ben weer eens lekker aan het spoken geweest vannacht en er maar weer vroeg uit.
Vandaag op ons lijstje:
* naar de opticien voor een oogmeting
* boodschappen
* cadeau kopen
* 2 kennismakings gesprekken in de buurt!
* verjaardags BBQ van de oudste van Happy
Geniet!
Dat klinkt gezellig MissM! Waar gaat de logeerpartij heen?
Ben weer eens lekker aan het spoken geweest vannacht en er maar weer vroeg uit.
Vandaag op ons lijstje:
* naar de opticien voor een oogmeting
* boodschappen
* cadeau kopen
* 2 kennismakings gesprekken in de buurt!
* verjaardags BBQ van de oudste van Happy
Geniet!
zaterdag 24 juli 2010 om 08:26
Môgge meissies en manneke.
Ik ga vandaag maar eens verder met mijn lijst.
Boodschappen doen
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee's poetsen
Badkamer doen
Bedden opmaken en boven stofzuigen en dweilen.
Wassen en drogen. Gedeeltelijk.
Nu eerst die boodschappen. Vanavond gaan we BBQen met de kinderen en een paar vriendinnen. Straks verder.
Ik ga vandaag maar eens verder met mijn lijst.
Boodschappen doen
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee's poetsen
Badkamer doen
Bedden opmaken en boven stofzuigen en dweilen.
Wassen en drogen. Gedeeltelijk.
Nu eerst die boodschappen. Vanavond gaan we BBQen met de kinderen en een paar vriendinnen. Straks verder.
zaterdag 24 juli 2010 om 08:27
Moggû.
Lekker dan Yonna. Ik heb juist heerlijk geslapen, maar 2 keer wakker geweest.
Komt echt door de oordoppen, normaal werd ik wel een keer of 4 wakker.
Fuss, wat een ontzettende knappert hebben jullie erbij.
Mooie foto's op je hyve!
Choco, ben je weer opgeknapt?
Spannend MissM, ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen vannacht!
Je gaat goed hè met afvallen Zoeb?!
Ik ga maandag maar weer aan de slag met mezelf.
Ik ben zo lui en ik snoep veel te veel.
Ik ga weer eens opschieten, ga straks high tea-en.
Misschien dat ik na die high tea in je broek pas Marels!
Fijne dag allemaal.
Adios!
Lekker dan Yonna. Ik heb juist heerlijk geslapen, maar 2 keer wakker geweest.
Komt echt door de oordoppen, normaal werd ik wel een keer of 4 wakker.
Fuss, wat een ontzettende knappert hebben jullie erbij.
Mooie foto's op je hyve!
Choco, ben je weer opgeknapt?
Spannend MissM, ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen vannacht!
Je gaat goed hè met afvallen Zoeb?!
Ik ga maandag maar weer aan de slag met mezelf.
Ik ben zo lui en ik snoep veel te veel.
Ik ga weer eens opschieten, ga straks high tea-en.
Misschien dat ik na die high tea in je broek pas Marels!
Fijne dag allemaal.
Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.