Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zaterdag 24 juli 2010 om 09:10
Misschien moet ik dat weer gaan doen! Oordopjes in! Wij hebben een buurman met een cabrio-car, die gaat iedere ochtend loeivroeg weg. Hij rijdt zijn car altijd achteruit de garage uit...... en niet zacht maar met een loeigeluid van hier tot NY! Vannacht zelfs om 5 uur....de zot! Ik heb zelfs liggen denken om een briefje bij hem in de bus te doen met daarop het vriendelijke verzoek of hij zijn car de garage uit wil duwen........ *zucht* Oordopjes is ook een idee!
Marels, ik geef je een dikke smak op je wangen! Zomaar!
Nikki, high-tea ze!
Zoeb, ook aan de BBQ vanavond! Eetze!
Marels, ik geef je een dikke smak op je wangen! Zomaar!
Nikki, high-tea ze!
Zoeb, ook aan de BBQ vanavond! Eetze!
zaterdag 24 juli 2010 om 09:16
goedemorgen
leuk is dat yonna zo een buur. We hebben hier iemand met een nep harley. Zo een jong gozertje die op onmogelijke tijden met dat ding uit rijden gaat. De eerste keer dat ik dat er iets van het gebouw instortte en zaten de katten onder het bed. Nu weet ik dat hij het is maar de katten nog steeds niet.
Zoeb, veel plezier vanavond
Nikki, leuk een high-tea
Marels succes vandaag met je drukke planning
Wij hebben ook een strak schema maar daar zitten dan ook leuke dingen bij. Zo moet ik naar de ikea (voor borrie echt waar ) en gaan we bij vrienden op bezoek
leuk is dat yonna zo een buur. We hebben hier iemand met een nep harley. Zo een jong gozertje die op onmogelijke tijden met dat ding uit rijden gaat. De eerste keer dat ik dat er iets van het gebouw instortte en zaten de katten onder het bed. Nu weet ik dat hij het is maar de katten nog steeds niet.
Zoeb, veel plezier vanavond
Nikki, leuk een high-tea
Marels succes vandaag met je drukke planning
Wij hebben ook een strak schema maar daar zitten dan ook leuke dingen bij. Zo moet ik naar de ikea (voor borrie echt waar ) en gaan we bij vrienden op bezoek
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 24 juli 2010 om 10:13
Yonna irritant lijkt me dat. Inderdaad lekker de garage uit laten duwen.
Hier wordt 's morgens om 7 uur de glasbak geleegd. Drie keer in de week en vanmorgen weer. Op zaterdag. Ook zo irritant als wat. Zeker nu je met het raam wijd open slaapt.
Ik snap ook de mensen niet die 's morgens in alle vroegte thuiskomen van het stappen. Kolere wat kunnen die een herrie maken. Houwdoe, bedankt hé, tot morgen, het was gezellig. En dan een hoop gelach en gelal erbij. Met decibellen waarmee een dove het nog kan verstaan. Onvoorstelbaar. Soms denk ik wel eens dat ik dat onder hun raam ook maar eens ga doen. En dan wonen ze ook nog eens 5 huizen verder. Hoor ik het nog letter voor letter. gelukkig slaap ik meestal wel meteen weer in.
Boodschappen doen
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee's poetsen
Badkamer doen
Bedden opmaken en boven stofzuigen en dweilen.
Wassen en drogen. Gedeeltelijk.
Hier wordt 's morgens om 7 uur de glasbak geleegd. Drie keer in de week en vanmorgen weer. Op zaterdag. Ook zo irritant als wat. Zeker nu je met het raam wijd open slaapt.
Ik snap ook de mensen niet die 's morgens in alle vroegte thuiskomen van het stappen. Kolere wat kunnen die een herrie maken. Houwdoe, bedankt hé, tot morgen, het was gezellig. En dan een hoop gelach en gelal erbij. Met decibellen waarmee een dove het nog kan verstaan. Onvoorstelbaar. Soms denk ik wel eens dat ik dat onder hun raam ook maar eens ga doen. En dan wonen ze ook nog eens 5 huizen verder. Hoor ik het nog letter voor letter. gelukkig slaap ik meestal wel meteen weer in.
Boodschappen doen
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee's poetsen
Badkamer doen
Bedden opmaken en boven stofzuigen en dweilen.
Wassen en drogen. Gedeeltelijk.
zaterdag 24 juli 2010 om 11:34
zaterdag 24 juli 2010 om 11:36
zaterdag 24 juli 2010 om 11:44
Coe, klopt 't trouwens dat ik nog geen envelopje gezien heb? Geeft niet hoor, maar dat ik weet dat ie niet kwijt is ofzo
Ach ja Zoeb, ik stoor me niet zo snel geloof ik. Hier ook vaak 's ochtends vroeg al kinderen aan het spelen, of buren aan het klussen of weet ik veel wat, maar ik heb daar eigenlijk niet zoveel last van. Leven en laten leven, ofzo.
Ik heb zo een buurman die een draaitafel heeft. En dat hoor ik echt wel goed. Zo goed dat ik mijn eigen muziek er niet altijd overheen krijg. Maar zolang hij het niet om drie uur 's nachts doet, ach ja.
Ach ja Zoeb, ik stoor me niet zo snel geloof ik. Hier ook vaak 's ochtends vroeg al kinderen aan het spelen, of buren aan het klussen of weet ik veel wat, maar ik heb daar eigenlijk niet zoveel last van. Leven en laten leven, ofzo.
Ik heb zo een buurman die een draaitafel heeft. En dat hoor ik echt wel goed. Zo goed dat ik mijn eigen muziek er niet altijd overheen krijg. Maar zolang hij het niet om drie uur 's nachts doet, ach ja.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 24 juli 2010 om 12:15
zaterdag 24 juli 2010 om 12:21
zaterdag 24 juli 2010 om 14:15
zaterdag 24 juli 2010 om 14:17
Heerlijk toch. Kan me voorstellen dat met anderen niet eens echt hoeft ofzo, dat het meer de sfeer is enzo. Als ik nu te gedetailleerd ben voor op 't forum moet je 't zeggen hoor, dan verwijder ik dit.
Ik heb de planten al water gegeven en moet nu écht aan de keuken beginnen.
Ik heb de planten al water gegeven en moet nu écht aan de keuken beginnen.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 24 juli 2010 om 14:34
Ik vind het altijd zo leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad bij een Coe-tijd-avond!
In het verleden ook wel geweest en er van genoten, maar nu hoeft het echt niet meer voor mij.
Ik ben me toch een portie druk geweest!
Opticien
boodschappen
cadeautjes
gestoft
stofzuigen
kattenbakken
Happy heeft alle foto's op dvd's gezet, dus volgende week heb ik een weekje vakantie! Alles is van voor en na de vakantie is klaar! En vanaf vrijdag pas weer aan het werk!
Zometeen nog twee gesprekken en dan naar de BBQ!
In het verleden ook wel geweest en er van genoten, maar nu hoeft het echt niet meer voor mij.
Ik ben me toch een portie druk geweest!
Opticien
boodschappen
cadeautjes
gestoft
stofzuigen
kattenbakken
Happy heeft alle foto's op dvd's gezet, dus volgende week heb ik een weekje vakantie! Alles is van voor en na de vakantie is klaar! En vanaf vrijdag pas weer aan het werk!
Zometeen nog twee gesprekken en dan naar de BBQ!
zaterdag 24 juli 2010 om 14:35
Nee joh,ik schaam me er absoluut niet voor.
Het is idd het sfeertje wat er heerst,het bekijken en bekeken worden,gewoon de spanning.
We hebben wel leuke mensen leren kennen,die we nog wat beter willen leren kennen,maar voor ons was het gister een leuke avond uit met zijn 2en met net dat beetje meer spanning.
Mijn batterij is weer opgeladen
Het is idd het sfeertje wat er heerst,het bekijken en bekeken worden,gewoon de spanning.
We hebben wel leuke mensen leren kennen,die we nog wat beter willen leren kennen,maar voor ons was het gister een leuke avond uit met zijn 2en met net dat beetje meer spanning.
Mijn batterij is weer opgeladen
zaterdag 24 juli 2010 om 14:50
Yonna,als je me 10 jaar geleden had gezegd dat ik dat nu leuk zou vinden,had ik je voor gek verklaard.
Vriend en ik hebben er eerst heel veel over gepraat,langzaamaan zijn we het samen gaan ontdekken.En dat is dus ook het fijne,het is echt iets wat we samen beleven.Staan voor veel dingen open,maar het "wij"blijft op de 1e plaats.
Vriend en ik hebben er eerst heel veel over gepraat,langzaamaan zijn we het samen gaan ontdekken.En dat is dus ook het fijne,het is echt iets wat we samen beleven.Staan voor veel dingen open,maar het "wij"blijft op de 1e plaats.
zaterdag 24 juli 2010 om 15:06
Omdat ik wist dat je er in het verleden minder open over was
Ik ben ook niet zo preuts, verder, ik praat ook bijna overal over, maar goed. Ik zou zelf toch niet zo gauw naar zo'n toko gaan, puur omdat er volgens mij alleen maar hippe, slanke, knappe mensen rondlopen. En ik ben niet hip en niet slank En ook al niet knap. Dus ja.
Keukenkastje 1 is klaar trouwens, 2 is leeggehaald, maar ik moet mijn kerel nu hebben om die meuk even mee uit te zoeken....
Ik ben ook niet zo preuts, verder, ik praat ook bijna overal over, maar goed. Ik zou zelf toch niet zo gauw naar zo'n toko gaan, puur omdat er volgens mij alleen maar hippe, slanke, knappe mensen rondlopen. En ik ben niet hip en niet slank En ook al niet knap. Dus ja.
Keukenkastje 1 is klaar trouwens, 2 is leeggehaald, maar ik moet mijn kerel nu hebben om die meuk even mee uit te zoeken....
668, the neighbour of the Beast