Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zaterdag 24 juli 2010 om 19:50
zaterdag 24 juli 2010 om 19:56
zaterdag 24 juli 2010 om 20:05
zaterdag 24 juli 2010 om 20:19
Voor Coe, van website van een club:
Er aantrekkelijk uitzien door middel van een verzorgd postuur is een pré. 50 Procent overgewicht ten opzichte van ideaal, is iets wat weinig andere gasten aantrekkelijk vinden.
En dan hoef ik al niet meer te gaan dus... Laat maar dan
Er aantrekkelijk uitzien door middel van een verzorgd postuur is een pré. 50 Procent overgewicht ten opzichte van ideaal, is iets wat weinig andere gasten aantrekkelijk vinden.
En dan hoef ik al niet meer te gaan dus... Laat maar dan
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 24 juli 2010 om 20:21
Vast wel!
We begonnen om 11.30 met eten, snoepen en thee drinken en om 14.15 stapten we pas op.
Ik had niet ontbeten en ik heb net een klein bordje bami gegeten.
Op de terrassen onderweg heb ik nog wel wijn gedronken.
Daarna gingen we bij Didi kleding passen, maar de jurkjes zaten wat krap, niets gekocht!
We begonnen om 11.30 met eten, snoepen en thee drinken en om 14.15 stapten we pas op.
Ik had niet ontbeten en ik heb net een klein bordje bami gegeten.
Op de terrassen onderweg heb ik nog wel wijn gedronken.
Daarna gingen we bij Didi kleding passen, maar de jurkjes zaten wat krap, niets gekocht!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:23
Ik ben er weer!
Vriendin heeft 'hem' uitgelopen en ik heb alleen het laatse stuk als verstekeling meegelopen.
Ik ben haar tegemoet gelopen naar Malden, een dorpje ongeveer 10 km vanaf het station van Nijmegen. Daar heb ik haar opgewacht en ik ben met haar samen het stuk terug naar de Wedren gelopen. Dus ik ben op de Via Gladiola ook toegejuicht door mensen terwijl dat dus helemaal niet terecht was. Voelde me dus wel een beetje opgelaten, maar omdat vriendin er goed doorheen zat was het ook wel weer fijn dat ik met haar mee kon lopen om haar over die eindmeet te krijgen.
Oke, ik ben ook weer bijgelezen en sluit weer aan.
En over dat mensen soms iets doen wat ze een paar maanden eerder voor onmogelijk hadden gehouden: Daar kan ik over meepraten .
De groeten meidels. Ik ga plat.
Ik ben moe en heb zere voeten (ja, na die zielige 20 km )
zaterdag 24 juli 2010 om 20:27
Ik was niet zo veel afgevallen hoor, iets van 9 kilo denk ik.
En nu is het nog een kilo of 5 schat ik.
Kleding maat voor broeken is 44/46 en bovenkleding 46/48.
Staat wel erg zo als ik het lees.
Maar morgen ga ik weer hardlopen met vreetvriendin.
Zij is al een jaar 25 kilo kwijt. Zij wel.............................
En nu is het nog een kilo of 5 schat ik.
Kleding maat voor broeken is 44/46 en bovenkleding 46/48.
Staat wel erg zo als ik het lees.
Maar morgen ga ik weer hardlopen met vreetvriendin.
Zij is al een jaar 25 kilo kwijt. Zij wel.............................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:29
quote:Goldielocks schreef op 24 juli 2010 @ 20:25:
Nikki en Marels, jullie zijn lekkere gekke wijven
Dank, dank!
Lekker wijf!
Vind je dat niet stom dan, dat die mensen je toe juichen terwijl je eigenlijk 'niets' hebt gedaan?
Bij de marathon zie je dat ook wel, mensen die meelopen zonder startnummer. Ik vind het eigenlijk niet leuk.
Nikki en Marels, jullie zijn lekkere gekke wijven
Dank, dank!
Lekker wijf!
Vind je dat niet stom dan, dat die mensen je toe juichen terwijl je eigenlijk 'niets' hebt gedaan?
Bij de marathon zie je dat ook wel, mensen die meelopen zonder startnummer. Ik vind het eigenlijk niet leuk.
Erik is de Mol en HPL de Lul.