Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Allebei. Ze is enorm achteruit gegaan. Ze herkende Pamman wel meteen en was héél blij hem te zien. Dat was heel fijn Maar goed, ze zit nu in een omgeving waar ze gewoon niet past. En ze is maar bij vlagen wie ze was.

Hier staat vouwwas klaar maar ik heb daar zeker weten geen zin meer in.

Wanneer gaan jullie Citro? Heb je alles gehaald inmiddels?
Alle reacties Link kopieren
Citro, krijg je de uitslag dan op vakantie? Dat ontspant ook niet echt lekker ...

Pammie gefeliciteerd met Mini, leuk dat het feestje geslaagd was.

Verder doe ik niet sociaal, want ik heb alweer met Oudste op de Spoedafdeling gezeten. Hij begon vanavond namelijk weer over buikpijn, en gezien het feit dat zijn buik toch "vies" is geweest wilden ze hem even zien (hoewel hij geen koorts had). Schijnbaar zijn z'n lymfeklieren in de buik nog opgezet, denken ze, dus verder niets aan de hand, maar mijn zenuwen zijn intussen flinterdun. En dan is hij nog niet eens "ernstig" ziek, je zou maar een echt ziek kind hebben, ik zou helemaal doordraaien zeg. Nu snel naar bed, ik wil de kinderen zo graag even naar het kdv doen morgen, heb zoveel dingen liggen, pfff, dus hopen dat het doorgaat, moet zelf weer dinsdag werken.
En Nitro, even tijd voor jezelf vandaag? Je klinkt of je er erg hard aan toe bent. Heel logisch hoor, dat je zo op je tenen loopt Mannie is ook eens plotseling opgenomen (na een operatie) en dat was nog veel minder ernstig dan wat jouw Oudste had. Toen hij een week daarna longontsteking kreeg kon ik alleen nog maar janken. Ik was er helemaal klaar mee. Dus: pas goed op jezelf en gooi het eruit als het hoog zit.

Vannacht een wat rommelige nacht: Mini werd steeds wakker van muggen en was na een half uur helemaal panisch voor die beesten. Uiteindelijk is ze bij ons in bed gaan slapen. Om half 4 kwam een ijskoude Mannie erbij kruipen en hij viel meteen in slaap. Toen ben ik maar naar de logeerkamer verhuisd. Pamman lag al in Mini's bed. Nou ja. Ze sliepen wel lekker tot half 8.
Allebei uit je bed verdreven door de kinders, dus, Pammie?

Nitro, heb je ze naar de opvang kunnen laten gaan?

Nino slaapt vandaag veel, maar wel steeds in korte etappes. Ik maak van de gelegenheid gebruik om op de bank te hangen.
Ja, eigenlijk wel Mif Maar goed, zo hebben we wel allemaal lekker geslapen.

We hebben net gesjopt. Ze hebben allebei iets uitgezocht om mee te spelen op vakantie. Uiteraard zijn ze daar nú al mee aan het spelen. Was eigenlijk niet de bedoeling maar heel veel anders kun je met dit pokkeweer ook niet doen.
Met een vuilniszak langs de diepvries, medicijnkast en trapkast ruimt lekker op
Ik doe nog even lekker tegen me eigen verder praten

Ze liggen al een tijdje in bed. Het was best een gezellig dag maar vooral Mannie was een uitdaging, jemig wat kan hij zeuren zeg. Verder weinig te melden eigenlijk.
Hier juist een hele rustige dag: Nino werd eigenlijk alleen wakker voor voedingen, Man en Pluis waren een groot deel van de dag samen op pad.

Ik moet eigenlijk nog een keer met een paar vuilniszakken richting wat Nino's kamer wordt. Dat was een klusje voor tijdens mijn verlof - voor voor de bevalling, wel te verstaan...
Ik dacht dat jullie zijn kamer al af hadden?

Lekker toch, zo'n rustig dagje. Braaf kind hoor, die Nino
me eigen?

Heerlijk Miffy, zo'n goed slapende baby, hopelijkdoet ie dat s nachts ook.

Mandarijn en Limoen waren helemaal hoteldebotel want opa en oma kwamen weer terug van vakantie. Morgen zijn ze er ook nog. Ik heb weer 2 hele lange dagen op het werk dus komt wel goed uit. Ben blij dat ik woensdag eindelijk een vrije dag heb want het wordt wel een beetje veel. Ik verwacht dat het de weken erna wat rustiger is tot aan de vakantie (maar je weet het nooit bij ons).

Ik moet nog tot half augustus Pammie, wij hebben de laatste 3 weken van de schoolvakantie. En ik hoop dat ik de uitslag nog voor de vakantie heb Nitro. Moet wel lukken denk ik.

Heb je ze nog naar het KDV kunnen brengen Nitro?
Het wordt al een tijdje een beetje veel voor jou

En me eigen was natuurlijk een grapje.
Oh gelukkig, ik dacht een vertyping

Het is al een tijdje een beetje veel, maar het kan niet anders op het moment, met vakantietijd, net ontslagen collega, net nieuwe nog niet ingewerkte collega etc....ik heb me voorgenomen het aan te kijken tot de vakantie en als het na de vakantie weer zo gaat met allerlei extra dingen, standaard te weinig of afwezig personeel etc, dan ga ik misschien wel een werkdag proberen minderen. Qua uren is het nog niet eens zo veel, maar de pauze schiet er regelmatig bij in, vrij nemen of ziek zijn behoort niet tot de mogelijkheden want dan is er of niemand of mijn collega staat er alleen voor, er blijven veel dingen liggen, er wordt nog van alles verwacht qua vergaderingen/cursussen etc op niet-werkdagen en dan is het met 4 dagen te veel. Dan werk ik liever 3 dagen wat langer, dan heb ik een dag extra dat ik niet de kinderen de deur uit hoef te haasten. En een dag minder dat ik hoteldebotelkindjes ophaal bij de oppas, een maaltijd op tafel moet toveren in alle haast etc..
quote:Pammie schreef op 26 juli 2010 @ 21:49:

Ik dacht dat jullie zijn kamer al af hadden?

Uh nee, niet echt. Er moet nog een dakkapel op, zelfs...

Citro, als je minder zou gaan werken, let dan wel heel goed op dat je niet dezelfde hoeveelheid werk in minder uren moet gaan proppen!
Ik vind het erg raar hoor, zoals het bij jullie gaat. Je kunt toch niet structureel je personeel zo overbelasten?

Ik heb net een onwijs leuk rokje besteld, nooit van het merk gehoord maar vriendin had er eentje aan. En toen was ik verkocht (dat heb ik wel vaker ).
quote:Miffy schreef op 26 juli 2010 @ 22:29:

[...]

Uh nee, niet echt. Er moet nog een dakkapel op, zelfs...

Detail
Precies. En naast dat detail moeten er nog een boel boeken uit (maar die gaan naar onze slaapkamer, en komen ongeveer op de plek waar nu het wiegje staat, dus dat wordt straks een kwestie van ruilen).

Ik ga maar eens naar bed. Man en jongste zoon liggen er samen al in. Weltrusten!
Het was ook nooit de bedoeling dat het structureel zo zou gaan maar ongelukkige samenloop van omstandigheden en klein team. Nou goed, ik zing het nog wel uit tot de vakantie, , en daarna hoop ik dat het ofwel beter gaat of ik ga serieus in gesprek met baas.

"t is't voor merk? Pammie? (of wil je het liever voor jezelf houden zodat niet het hele forum straks met jouw rokje loopt?)

Oh, dakkapel nog.. hmm.. nou ja, nino vindt het vast niet erg om nog even bij jullie te logeren.
Ik zal het wel even in de ak zetten. Niemand anders kan in dit rokje lopen want ze zijn allemaal uniek.
Ik ga lekker slapen. Morgenochtend melden bij de KNO met Mannie voor controle. Mannie loopt al weer weken met dikke amandelen (inclusief raar stemmetje en minder eten) maar de KNO wil er niets aan doen. Vraag me af waarom ik daar nog moet komen dan
omdat ie ook beleg op zijn boterham wil? succes morgen
Daar heeft die goede man mij toch niet voor nodig, klantjes genoeg

Linkje staat in ak. mocht je nog behoefte hebben aan iets leuks voor jezelf

Bakkie?

Mannie kwam heel vroeg bij ons kruipen. Ik ben naar zijn bed gegaan en we hebben allemaal nog geslapen tot 8 uur. Pamman moest naar een klant en hoefde pas om 9 uur weg dus dat is heel erg lekker. Ik merk dat de kinderen een stuk gezelliger worden van de rust en weer voldoende slaap.

Snel koffie naar binnen gieten en dan gaan wij naar het ziekenhuis.
Ja graag Pam, een bakkie.

Ben inderdaad benieuwd wat KNO dan gaat doen, als ie niets met die amandelen wil.

Citro, wij gaan precies in dezelfde weken op vakantie als jullie. Dat duurt dus nog even. Groot gelijk dat je de werksituatie gaat aankaarten als het niet beter wordt. Zoals je het beschrijft, dat lijkt me echt doodvermoeiend. En niet reeel ook van je werkgever om van je te verwachten dat jij steeds alle gaten opvult.

De Koekenkinders zijn bij opa en oma, al vanaf zaterdag. Morgen worden ze getransferd naar de andere opa en oma (die wonen daar vlakbij) en dan ga ik er vrijdag heen met Kruimel en blijven we nog gezellig een paar daagjes daar (hebben ook nog verjaardag in de buurt enzo). Kruimel is dus wel thuis, hij moest heel erg huilen toen hij niet mee mocht, maar nu vindt hij het wel lekker volgens mij, al die aandacht. En voor ons is het ook wel erg relaxed moet ik zeggen, maar 1 kind. Ik doe alles in slakkentempo en dan ben ik nog voor half negen op mijn werk (daarom mag ik nu even forummen ). En kinders vermaken zich uiteraard ook prima, gaan zwemmen, naar de speeltuin en eten friet en knakworst. Lang leve de vakantie.

Nitro, hoe is het nu met oudste? Had je nog een dagje voor jezelf gister?

Haha Mif, en wanneer komt ie, de dakkapel? Wat fijn dat Nino zo lekker slaapt overdag, gaat het beter met de krampjes nu?

Ik ga mn bakkie opdrinken anders wordt het koud.
KNO wil ze er toch uit, ze zijn ontstoken en groot en in dit jaargetijde zou dat niet moeten. Ik zit nu bij opname, 20 augustus is hij aan de beurt.
Mh, Pammie, da's ook niet leuk. Maar hopen dat jullie dan van een hele boel ziektes af zijn.

Het ging weer goed gisteren, dus had een dag voor mezelf. Ik was alleen een beetje op van al het shoppen

Klinkt toch nog als een hele actie, Mif!

Citro, dat klinkt echt heel niet goed wat je over je werk schrijft. Aan een burn out hebben hun toch ook niets? Geen wonder dat je zoveel over ziekenverzuim collegas schrijft.

Koeky, veel plezier nog met het slakkentempo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven