Klootzak dat ik ben

29-07-2010 15:42 517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.

Dat is wat er gebeurt is.

Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.

Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.

Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
Volgens mij mag je hier geen link plaatsen. Het topic uppen en vervolgens subtiel op je loepje wijzen dan weer wel
quote:Amari74 schreef op 29 juli 2010 @ 17:14:

Minny, zoals jij het zegt, zo is het. Ik heb mijn ex zoveel kansen gegeven en elke keer als ik mijn rug omdraaide dan deed hij weer anders als beloofde.

POSEL, kan je dat voor mij en voor jezelf uitleggen, waarom doe je dat?Het stomme is, ze geloven het vaak nog zelf ook, dat ze kunnen veranderen. Weinig mensen willen geloven dat ze slecht zijn/doen. Behalve dan die heel erg enge types die het geen ruk interesseert, maar die openen dan ook geen topic om zielig te doen.
Ben ik de enige die het eng begint te vinden dat Posel maar BLIJFT terugkomen? De meeste mannen die topics openen geven er na een tijdje wel de brui aan na al de tegenstand, maar dit is echt een Duracell-konijn...
Mwoah Emma, het siert hem aan de andere kant ook wel, die vasthoudenheid. Maar inderdaad, het is vrij hardnekkig
Ik vind het vooral eng dat Posel meent voor een ander te kunnen bepalen wanneer weerstand terecht is...
quote:Amari74 schreef op 29 juli 2010 @ 17:14:

Minny, zoals jij het zegt, zo is het. Ik heb mijn ex zoveel kansen gegeven en elke keer als ik mijn rug omdraaide dan deed hij weer anders als beloofde.

POSEL, kan je dat voor mij en voor jezelf uitleggen, waarom doe je dat?Ik weet het niet. Denken dat je ermee wegkomt?
quote:Emma1979 schreef op 29 juli 2010 @ 17:16:

Ben ik de enige die het eng begint te vinden dat Posel maar BLIJFT terugkomen? De meeste mannen die topics openen geven er na een tijdje wel de brui aan na al de tegenstand, maar dit is echt een Duracell-konijn...

Jullie hebben toch gelijk?

Waarom zou ik niet meer reageren?
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 17:18:

[...]

Ik weet het niet. Denken dat je ermee wegkomt?Dit zegt alles wat een vrouw maar hoeft te weten over een man als jij, niet haar gevoelens zijn de grens, maar het punt waarop hij er niet meer mee weg komt. Hiermee zeg je feitelijk dat haar verdriet en pijn je niet weerhielden van je akties, maar dat je pas wilde veranderen toen jouw eigenbelang in de knel kwam. Dat is serieus niet de manier om een gezonde relatie te onderhouden.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 17:18:

[...]

Ik weet het niet. Denken dat je ermee wegkomt?Gewoon egoistisch zijn?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:minny schreef op 29 juli 2010 @ 17:21:

[...]

Dit zegt alles wat een vrouw maar hoeft te weten over een man als jij, niet haar gevoelens zijn de grens, maar het punt waarop hij er niet meer mee weg komt. Hiermee zeg je feitelijk dat haar verdriet en pijn je niet weerhielden van je akties, maar dat je pas wilde veranderen toen jouw eigenbelang in de knel kwam. Dat is serieus niet de manier om een gezonde relatie te onderhouden.

Ik denk het.

Hoewel ik nooit echt doorhad dat ik haar zoveel aandeed. Tot nu.
Hmm, vaag type ben jij Posel...

- Ja, leeftijd doet er wel toe. Jij bent 21 en doet stomme dingen. De meeste mannen (ja, zelfs mannen) worden wijzer met de jaren.

- Zeg nou gewoon eens wat je uitgespookt hebt. Dit praat zo lastig.

- Als je echt zoveel om haar geeft als je beweert, dan laat je haar met rust. Ga op de blaren zitten. En neem je deze keer niet alleen voor nooit meer iemand op te lichten, maar doe het ook écht nooit meer. De zelfmedelijden druipt er werkelijk vanaf...
rot voor je.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 17:23:

[...]

Ik denk het.

Hoewel ik nooit echt doorhad dat ik haar zoveel aandeed. Tot nu.Had je het niet door, of interesseerde het je niet zoveel omdat er voor jou geen nare consequenties aan vastzat? Maar je titel klopt wel, dit is inderdaad klootzakkerig gedrag...
Ja precies Minny, zo deed mijn ex het ook overkomen. Ik geloof het ook wel dat hij het anders wil doen. Want in zijn geval, hij heeft al veel vriendinnen gehad en met zijn inmiddels 37 jaar wil hij wel rust. Maar zijn ziekte, die haalt hem onderuit. Dus zit hij inmiddels weer bij de volgende.

POSEL, voor jou, ik heb sinds kort contact met een ex van hem toen hij zelf rond 21 jaar was. Toen was hij ook al zo.

Posel, als ik jou vergelijk met alles wat ik van mijn ex heb leren kennen, kan het dan zijn dat je hier zit omdat je aan het overleven bent?? Je de aandacht prettig vind en maar niet zo geconfronteerd wordt met het feit dat je je WARE zo mist? Hij deed namelijk ook de meest krankzinnige dingen op internet. Ging contact zoeken met mijn vriendinnen via hyves, wilde met hen praten, als hij maar aandacht kreeg. Maar gewoon erop uitgaan: leven, dat deed hij niet. Hoe zit het met jou? Ben jij op dit moment afhankelijk van de aandacht die wij je geven, positief of negatief, wat je op de koopt toe neemt???
Totdat ze je weg heeft gedaan als een paar afgedankte pantoffeltjes en jouw ego op ging spelen bedoel je?
Ik vind het gewoon eng dat zo'n persoon later andere mensen gaat helpen, met mogelijk dit soort problemen.. en er dan geld voor krijgen ook nog!
quote:Rasa schreef op 29 juli 2010 @ 17:23:

Hmm, vaag type ben jij Posel...

- Ja, leeftijd doet er wel toe. Jij bent 21 en doet stomme dingen. De meeste mannen (ja, zelfs mannen) worden wijzer met de jaren.

- Zeg nou gewoon eens wat je uitgespookt hebt. Dit praat zo lastig.

- Als je echt zoveel om haar geeft als je beweert, dan laat je haar met rust. Ga op de blaren zitten. En neem je deze keer niet alleen voor nooit meer iemand op te lichten, maar doe het ook écht nooit meer. De zelfmedelijden druipt er werkelijk vanaf...

God, alle mannen zijn fout? Ik ben 21 ja, wijsheid... tja. Dat komt niet met de jaren maar door schade en schande.

Dat heb ik verteld toch?

Ik zal niet meer bij d'r zeuren. Inderdaad, moet me maar verbijten, eigen schuld.
En je vergeet een heel belangrijk ding: JE LESJE LEREN en het nooit maar dan ook nooooooit meer flikken om iemand anders te betrekken bij jouw ongelofelijke rotzooi
quote:minny schreef op 29 juli 2010 @ 17:25:

[...]

Had je het niet door, of interesseerde het je niet zoveel omdat er voor jou geen nare consequenties aan vastzat? Maar je titel klopt wel, dit is inderdaad klootzakkerig gedrag... Ik had het niet echt door. Ja, de titel klopt...
Waarom heb je het gedaan Posei?

Wat was de reden?

Zucht naar geld?

Drug of drank? Wat?
quote:Amari74 schreef op 29 juli 2010 @ 17:26:

Ja precies Minny, zo deed mijn ex het ook overkomen. Ik geloof het ook wel dat hij het anders wil doen. Want in zijn geval, hij heeft al veel vriendinnen gehad en met zijn inmiddels 37 jaar wil hij wel rust. Maar zijn ziekte, die haalt hem onderuit. Dus zit hij inmiddels weer bij de volgende.

POSEL, voor jou, ik heb sinds kort contact met een ex van hem toen hij zelf rond 21 jaar was. Toen was hij ook al zo.

Posel, als ik jou vergelijk met alles wat ik van mijn ex heb leren kennen, kan het dan zijn dat je hier zit omdat je aan het overleven bent?? Je de aandacht prettig vind en maar niet zo geconfronteerd wordt met het feit dat je je WARE zo mist? Hij deed namelijk ook de meest krankzinnige dingen op internet. Ging contact zoeken met mijn vriendinnen via hyves, wilde met hen praten, als hij maar aandacht kreeg. Maar gewoon erop uitgaan: leven, dat deed hij niet. Hoe zit het met jou? Ben jij op dit moment afhankelijk van de aandacht die wij je geven, positief of negatief, wat je op de koopt toe neemt???

Het gaat me niet om aandacht maar om feedback.

Daar is een forum voor.
Ja dit is zoete lieve gerritje spelen en alleen maar kijken naar wat je zelf nodig hebt. Denken dat je haar liefde geeft door lief te doen, maar dat is geen liefde.

Dit is echt klootzakkelarij!!!! Affin, je moet het zelf weten. Als jij je leven betert dan blijven er nog genoeg mannen als jij rondlopen. Ook vrouwen helaas. Ze zijn er nou eenmaal. Wij vrouwen leren onze grens ervan aangeven. Mooi omschreven hoor Minny, je ziet het heel helder.
quote:Twinkle1001 schreef op 29 juli 2010 @ 17:29:

Waarom heb je het gedaan Posei?

Wat was de reden?

Zucht naar geld?

Drug of drank? Wat?Laksheid met name... beloven en niets nakomen.
Had je niet door dat je niet alleen je vriendin pijn deed maar ook de mensen die je hebt opgelicht?

Of boeit dat je sowieso niet.
Hier komt de feedback

je bent een eikel

Laat haar met rust

leer je les

en hou op met je drama -queen act. Het siert je niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven