helemaal in de war

30-07-2010 15:33 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zou graag reacties willen op het volgende:

Ik ben een meid van 28 jaar. Heb momenteel een relatie van 10 jaar, waarvan ik 3 jaar samenwoon. Helaas, gaat het al een ruime tijd niet goed. Ik twijfel aan hem. In alle opzichten is hij wel mijn ideale man, maar qua uiterlijk val ik minder op hem. Hij is klein van postuur, waardoor ik hem minder mannelijk vind. Als ik om mij heen kijk, vind ik veel mannen niet aantrekkelijk. Maar ook veel mannen wel aantrekkelijker dan mijn vriend. Vooral omdat ze groter zijn en daardoor wat mannelijker over komen.

Ik wil op korte termijn een besluit nemen om onze relatie misschien te stoppen. Vinden jullie dat je op basis hiervan zo'n lange relatie kan beeindigen?

Tevens ben ik bang om een grote fout te maken. Omdat hij wel goed bij mij past. En mijn beste maatje is. Kom ik ooit nog zo iemand tegen, bij wie het ook klikt. Daarnaast heb ik niet eeuwen de tijd, omdat ik 28 ben en op korte termijn aan kinderen wil beginnen.

Hopelijk zijn er mensen met hierin ervaringen of serieuze tips.

Alvast harstikke bedankt.
Wat is dit nou weer? Wil je een andere vent, omdat die van jou klein van postuur is? En daar kom je na een relatie van 10 jaar achter? Je twijfelt maar is wel je ideale man? Je maatje?

Zelf ben ik 1.83m en mijn mannetje is 1.78m. Had zelf (natuurlijk) liever gehad dat hij langer zou zijn (lekkerder met knuffelen...kan ik mijn hoofd op zijn borstkas leggen (ipv andersom ), maar het is zo'n lieverd die ik absoluut niet wil laten gaan en ook hij staat zijn mannetje. Hiervoor ga ik mijn relatie van ruim 9 jaar niet aan de kant zetten.

Zijn er niet nog meer redenen?
Wil je hem als vader van je kinderen?
Belachelijke reden!!!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als het enige euvel zijn lengte is vind ik het erg kortzichtig om hiervoor de relatie te verbreken. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer meespeelt dan zijn postuur.
Is ie gekrompen dan?
Cum non tum age
Het zou voor mij geen reden zijn om mijn relatie te verbreken. Ik heb persoonlijk liever een goede relatie, dan een geweldige aantrekkingskracht. Maar ik denk dat dit voor iedereen verschillend is.

Ik zou wel zorgen dat je een besluit neemt. Het is ook niet eerlijk naar je vriend toe, als je eigenlijk zo twijfelt over de relatie.

Is dit iets van de laatste tijd, of heb je dit al vanaf het begin? Is het bespreekbaar met je vriend?
[quote]vicodin schreef op 30 juli 2010 @ 15:40:

Het zou voor mij geen reden zijn om mijn relatie te verbreken. Ik heb persoonlijk liever een goede relatie, dan een geweldige aantrekkingskracht. Maar ik denk dat dit voor iedereen verschillend is.

Ik zou wel zorgen dat je een besluit neemt. Het is ook niet eerlijk naar je vriend toe, als je eigenlijk zo twijfelt over de relatie.

Is dit iets van de laatste tijd, of heb je dit al vanaf het begin? Is het bespreekbaar met je vriend?[/quote]

Nee natuurlijk niet, hij ziet haar aankomen na 10 jaar!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En verder denk ik: kap er maar mee als dit al een argument is. Dit komt niet meer goed.
quote:noa schreef op 30 juli 2010 @ 15:39:

Is ie gekrompen dan?Exact.
Van mij mag je om iedere reden een relatie beëindigen. Sterker nog, je hoeft de reden er niet eens bij te geven.

Maar misschien moet je je wel eens afvragen wat je zoekt:

- een leuke man

- een lange man

(niet dat lange mannen niet leuk kunnen zijn hoor, lange mannen begrijp mij vooral niet verkeerd!)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Als dit de enige reden is om de relatie te verbreken dan vind ik het extreem oppervlakkig. En als ik je vriend was zou ik dan extreem blij zijn dat ik van je af ben. Ik ben namelijk heel wat meer dan mijn buitenkant. Gelukkig maar want die is wel boeiend, maar nou ook weer niet boeiend genoeg voor een heel leven samen.

10 jaar samen, heb je dan niet meer opgebouwd dan ooh wat ben jij mooi om te zien?

Het kan hoor, dat jullie uit elkaar gegroeid zijn of dat je nu een ander soort relatie wilt dan jullie nu hebben en dat je weet dat dit bij jullie niet haalbaar is. Maar dat zijn zaken waar je over kunt communiceren en aan kunt werken en kunt proberen.
Owwwww, ik herken iets hiero!

Tja, denk dat je je eerst maar eens moet afvragen waarom je eigenlijk voor je huidige partner bent gevallen!

Zo te vernemen is hij dus best wel betrouwbaar, goed voor je, je beste maatje enz.

Uiterlijk, mmmmmm, tja, waar ga je eigenlijk voor?

Als uiterlijk zo belangrijk is, zou ik die rammelende eierstokken proberen tot bedaren te brengen. Want een leuk uiterlijk, wat dat ook mag wezen, is voor een ieder zeer persoonlijk, is vaak geen garantie dat je een leuke relatie er op na kunt houden.

Vraag me eigenlijk af waardoor je getriggerd werd, deze grote levensvraag.

Ikzelf heb een partner gehad, is trouwens vader van mijn jongste, die heel erg dik is. Tòch werd ik smoor op hem en werden we partners. Om diverse redenen is het mis gegaan, zal hier maar even niet in details treden, maar uiterlijk was geen reden tot breuk, dat vooropgesteld.

Hij groot en dik en ik, klein en redelijk slank.

En ik keek heus wel naar anderen hoor. Mooie mannen genoeg, maar weet ook dat dat echt niet zaligmakend is!

Het gaat er toch uiteindelijk om dat je op elkaar kunt bouwen en dus elkaar moet kunnen vertrouwen, door dik en dun!
Ik had een woest aantrekkelijke (beetje overdreven hoor haha), lange, breed gebouwde kerel met prachtige lange manen en had hem achteraf veel beter voor een kleine, lieve, betrouwbare en goede kerel in kunnen ruilen dan er zo lang aan verslingerd te zijn Maw: uiterlijk is meestal een bijzaak en anders mooi meegenomen.
quote:nouschi schreef op 30 juli 2010 @ 15:39:

Belachelijke reden!!!!!Eens ja. Of is hij gekrompen of vermieterd?
Ik zie in mijn glazen bol een vriendin voor forummer Vialocus.

Mits je hoog opgeleid bent TO, anders moet ie je niet, hij wil alleen een hoog opgeleide vriendin. Hopelijk is hij geen Wesley Sneijder, dan zouden jullie een perfecte match zijn. Hij wil alleen maar hoog opgeleid, jij kijkt alleen naar zijn lengte.
quote:Suze2hier schreef op 30 juli 2010 @ 15:41:

En verder denk ik: kap er maar mee als dit al een argument is. Dit komt niet meer goed.Als je inderdaad al zover bent kan je er maar beter mee stoppen.
Huh....ja TO dan moet je hem ook niet op de kookwas wassen...

Of is ie niet ineens gekrompen?

Was ie altijd al zo?

En dat was de afgelopen 10 jaar geen enkel probleem en nu ineens wel?

Vertel...waar heb je die nieuwe lange aantrekkelijke vlam leren kennen

Ik snap dat nooit zo goed.

Maar goed zal wel aan mij liggen

*gaat nu eerst even de rest van de reactie lezen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn vriend is een mooie man, maar ook dat is niet zaligmakend hoor.
Cum non tum age
quote:Star schreef op 30 juli 2010 @ 15:46:

[...]

Eens ja. Of is hij gekrompen of vermieterd?Of verkreukeld
quote:noa schreef op 30 juli 2010 @ 15:49:

Mijn vriend is een mooie man, maar ook dat is niet zaligmakend hoor.Wrijf het maar in bij TO, of is ie niet lang?
Over 40 jaar is iedereen even oud en gerimpeld en gekrompen.
quote:anne_mieke schreef op 30 juli 2010 @ 15:33:

Hopelijk zijn er mensen met hierin ervaringen of serieuze tips.

Alvast harstikke bedankt.Wat voor tips wil je?
Shit, ik ben 1.68, dit is toch wel heel confronterend. Toch maar een gesprekje aangaan met mijn vriendin vanavond, misshcien twijfelt ze ook. Tip, als je op de roltrap staat met je vriend, laat hem dan een treetje hoger staan. Dat voelt goed voor jou. Net alsof je heel even een echte man hebt. En misschien vind hij het ook leuk. Kan hij je eindelijk eens op je neerkijken, en beschermend zijn armen om je slaan.

Weet je zeker dat je niet gewoon de seven year itch hebt of iets dergelijks? Heb je al je hele relatie dit soort twijfels? Hij is toch niet gekrompen? Op zich zijn het natuurlijk valide argumenten, maar na tien jaar relatie heb je toch een antwoord op dit soort vragen?
quote:noa schreef op 30 juli 2010 @ 15:49:

Mijn vriend is een mooie man, maar ook dat is niet zaligmakend hoor.He getver nee, alle andere vrouwen die maar lopen te kwijlen, hartstikke lastig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven