Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn d'r!! En ik kan nog lekker forummen ook.

Het is echt een heel leuk park en een super mooi huisje. Het hele huis staat vol met speelgoed, kinderstoelen aankleedtafels, helemaal super.

Speelgoed hoeven jullie dus niet mee te nemen want dat is er genoeg.

Het is nog wel een beetje fris hier, zeker de vloer. Maar ik hoop dat dat na een nachtje met de verwarming aan beter is, anders is het zo koud met kruipen enzo.

Floor had weinig zin in eten vanavond, alleen de borstvoeding ging er goed in dus honger zal ze wel niet krijgen. Ze ligt nu lekker te slapen en wij zitten gezellig bij de open haard (de een met een notebook, de ander met een gameboy ).

@mmmoi: ooooo, het water loopt me al in de mond. Manlief vind het ineens een stuk minder erg dat er allemaal vrouwen en kinderen door het huis lopen morgen.

@krokus: haha, heeft Roan zich ook aangesloten bij het geheime nachtclubje. Vermoeiend hoor.

@pepiet: dan ga ik het ook nog even proberen met die code, ik heb al veel leuke dingen gezien. Al die paarse kleren die ze dit najaar hebben vind ik helemaal super.

Ik vind soesjes ook zoooo lekker, ik ben benieuwd hoe ze gelukt zijn, ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.

@ringel: haha het valt niet op hoor dat je het jammer vindt dat je niet mee kan. Ik vind het ook wel heel erg jammer, ook van de anderen die niet kunnen.

o, ik moet de notebook zo weer afstaan dus ik zie jullie allemaal morgen wel.

Nummer van het huisje en mijn tel.nummer staan op de groep.

Tot morgen!!!!!

@mmmoi, je mag wel een stukje opsturen hoor! Als je het gewoon in zo'n stevig doosje doet met "breekbaar" erop, dan moet het wel geod komen denk ik, of ze moeten bij de ptt (tnt, hoe het tegenwoordig ook mag heten) bedenken dat ze trek hebben en alleen het doosje doorsturen!

Heel veel plezier allemaal morgen en ik hoop dat het een ontzettend leuke meeting gaat worden. Dikke knuffel van ons!
Meiden,

Heel veel plezier dames, leuk hoor, maak maar veel foto's en zet ze dan maar snel op de groep, ik ben zo benieuwd hoe alle ukken zijn gegroeid!

Mmmoi, ik denk niet dat het erg is dat je de ene keer 's ochtends poetst en de andere keer 's avonds, maar misschien is het wel handiger als je het consequent doet. Bij ons hoort tandenpoetsen echt bij het avondritueel. Misschien dat het dan wel beter gaat?

We hebben een nieuw fototoestel, een Canon Eos Spiegelreflex, zo cool!!!!!

Verder alles goed, weinig last van slecht weer gehad.

Shitzooi dat ik er niet bij ben!!!!!! Maar wel heeeeeeel veeeeel plezier gewenst!
Morgen meeting....LEUK!

Ris: Ik heb je gemaild!

Ik neem dan wat broodjes en salades mee. Want we hebben dan ook al taart en soesjes. Jaja moet het nog halen...voor ik morgen met RIS meet. Was zulk slecht weer.

Dus als iemand nog opties heeft voor lekkere dingen, kan nog tot morgenvroeg 9 uur!

Spreek jullie morgen!
t'is zover, over een paar uur zijn jullie hier ook tussen alle blaadjes. Gek idee wel.

@babba: lijkt me lekker, broodjes en salades. Dat wordt nog wel rennen vanmorgen voor jou.

@annie: dat is niet het minste fototoestel ook, daar kan je bijna proffesioneel fotgraaf mee worden.

tot zoooooooo
Goedemorgen!

Vannacht lekker geslapen gelukkig, voor vandaag! Jasmijn werd alleen wakker toen wij naar bed gingen en heeft toen een klein flesje gehad. Ze is nog wel steeds verkouden, dus uitkijken met jullie kindjes strakjes...

We zijn allemaal gedouched en aangekleed, nog wat eten en inpakken en dan vertrekken we.

Nieuws: zeeeeeer waarschijnlijk komt manlief toch mee! Niet slapen hoor Hij vindt het vervelend dat ik een hele dag met Jasmijn weg ben dus ik zei dat hij dan maar mee moest. Het scheelt wel dat Pebbsman er ook is anders had hij nooooit gegaan. Bewondering voor Pebbsman want die ging sowieso ... Maar we blijven dan niet heel erg lang, we komen lekker op tijd en willen in het begin van de middag dan weer weg, dan gaan we even winkelen in Apeldoorn. Manlief moet nog winterkleren hebben dus dan verenigen we dat met het bezoek aan jullie! Goed idee? We zijn wel alledrie lekker aan het snotteren dus jullie moeten tegen zakdoeken kunnen, haha!

Nou, dan ga ik alles maar verder inpakken en dan zie ik jullie zo!
nou hier staan de tassen klaar hoor.

ff de route uitgeprint (want vriend neem Tom mee)

Mees is trouwens de enige jongenbaby die komt. arme meiden

ik ga de jassen aan trekken en alles in de auto stoppen.

tot straks
jullie hebben het nu vast heel gezellig en zitten lekker te smullen van al het eten. Ik zit te watertanden bij het idee van de monchoutaart. Had al bijna de ingredienten in huis gehaald, maar heb me weten te weerhouden anders is die kilo die ik nu kwijt ben er zo weer bij!

Gisteren bruiloft van neefje en vriendin. Was gezellig. Het was eigenlijk de eerste keer dat man en ik samen ergens naar toe gingen. Roan is wel vaker uit logeren geweest, maar meestal bleven we dan thuis, omdat we allebei bekaf waren. Roan sliep bij m'n schoonouders en heeft tot 6.45 doorgeslapen. Hartstikke goed dus.

Ik heb trouwens een leuke tip voor een internetwinkeltje. www.pinkeltjeswinkel.nl Ze heeft niet enorm veel kleding, maar wel hele leuke aanbiedingen.
Ik vond het helemaal leuk vandaag! Jasmijn met haar kletspraatjes, Aimee die stofzuigertje heeft gespeelt, Mees die al zo knap los staat en Ella de ukkepuk die het veel te leuk vondt om te gaan slapen.

Het eten was echt jammie en we hebben een stuk meer tijd gehad om gezellig met elkaar te kletsen dan de vorige keer. Genoeg slaapplekken al had niet iedereen zin om te gaan slapen .

De foto's ben ik nu aan uploaden op de groep, geen idee hoe snel dat gaat met deze internetverbinden maar als het goed is staan ze er zo op.

We hebben nu zoveel eten over dat ik lekker een stokbroodje bij het winkeltje hier heb gehaald voor de salades, kruidenkaas etc. met een soepje erbij voor vanavond.

Ik ben met Floor net nog even naar de kinderboerderij hier geweest en gaan schommelen, dat laatste vond ze helemaal super, echt schatteren van het lachen.

Voor de dames die niet mee konden: ik vond het heel jammer dat jullie niet konden en ik hoop dat we in het voorjaar lekker weer gaan meeten en dat iedereen dan kan (maar wij hebben nu lekker mon chou taart over ).

leuk hoor. Herkennen jullie van elkaar ook de karaktertjes zoals de moeders die hier beschreven hebben? Ringel haar opmerking was nl "wat een druktemaker", en dat is volgens mij precies zoals ik Roan weleens omschrijf.
Zo, Floor ligt in bed en manlief ook. Hij was al niet lekker toen jullie er waren en is toen ook al naar bed gegaan. Met het eten is hij nog even beneden geweest maar dat viel ook niet lekker dus maar weer naar bed.

Ik heb gelukkig internet en een tv dus ik vermaak me prima.

Iemand heeft mijn melkpoederbakje (blauw) meegenomen en die van haar (groen) laten staan. In die van mijn zat nog voor 2 flesjes, in deze nog voor 1. Ik heb alleen morgenmiddag nog een flesje nodig dus ik red het er wel mee. Zal toch geen kwaad kunnen als het een ander merk is?

@krokus: ik heb even naar die site gekeken. Als ze net hebben wat je leuk vindt dan is het niet duur.

Jasmijn en Mees kende ik natuurlijk al, Ella en Aimee waren wel ongeveer wat ik me er van voor had gesteld. Ella misschien wat kleiner en Aimee wat hongeriger . Ik was wel heel verbaasd hoeveel Jasmijn en Ella erbij hadden geleerd sinds de vorige keer dat ik ze heb gezien. Je houdt je toch een beetje vast aan een herinnering die je hebt maar er is natuurlijk al flink wat tijd voorbij.

Hoe vond je het karakter van Mayte dan, ook wat je van te voren dacht?

Ik stel me echt een heel vrolijk meisje voor.

Ik las net dat Tooske weer zwanger was. Ook snel want die was na ons uitgerekend dacht ik.

Wel grappig want laatst presenteerde ze een programma en toen zei ik nog tegen manlief: ze lijkt wel zwanger of ze heeft een buikje over van de vorige zwangerschap maar dat was dus wel echt van een nieuwe zwangerschap.

[/fgcolor]
Hallo!!!

Wij zijn ook weer thuis! Geprobeerd te winkelen in Zwolle, maar men, wat was het daar druk!!! Echt niet normaal. Voordat we een parkeerplek hadden (alle garages waren vol) duurde al zo lang en toen nog betalen, hadden we maar weinig kleingeld dus konden we niet zo heel lang parkeren. Wij zijn altijd op garages berekend maar die waren niet te vinden (tenminste, allemaal VOL). Voordat we de WE hadden gevonden hadden we nog maar tien minuutjes!!! Wat een enorme winkelstad is dat Zwolle zeg, ze hebben er echt álles, wel heel leuk op een rustige ochtend of middag. Maar nu zochten we uren naar de WE (bij wijze van spreken). En het was daar enorm druk. Rijen bij de kassa's en de pashokjes. Dus maar besloten een andere keer te gaan winkelen, en naar huis gegaan. Hahaha! Wat een flop! Manlief nog geen kleren!

Het was gezellig vanmiddag! Ik had dus net zo goed langer kunnen blijven. Had ik het maar geweten want ik vond het superleuk.

Wat is die Aimee toch een prachtig meisje zeg. Echt een superknap kind, die kan kindmodelletje worden. Mees met zijn bos haar die zo lekker overal doorheen slaapt (ik ben jaloers!), Floortje die zowat de split kan (is gewoon eng om te zien zo lenig dat die is) en Ella die zo op haar mama lijkt...en dan die schattige blauwe oogjes onder een koppie donker haar... en we hebben heerlijke hapjes gegeten inderdaad! Ik beloof de andere meiden dat ik weer een monchou taart maak als we nog een keertje meeten, oke? Hij was echt goed gelukt bleek wel!

Jasmijn heeft in Zwolle, maar ook in de auto, NIET geslapen dus dat betekent slechts 45 minuten op de hele dag, waarvan 15 vanmiddag. Echt niet normaal. Thuis was ze dus bekaf. Eten en naar bed. Een voordeel: ze sliep gelijk. Nu ga ik lekker loungen, bakkie drinken en tv kijken (Idols). Jammer dat we niet bleven slapen Pebbs, ik was nog lang niet uitgepraat En het lijkt me heeeeel erg gezellig om een wijntje met je te doen (doe je dat nog wel?). Nu moet ik het maar met manlief stellen Haha, nee hoor, ik vond het superlief van hem dat 'ie mee is gegaan én de hele terugreis gereden heeft!! Dat dan weer wel...

Meiden, CU l8ter!
@mmmoi: hij was zo lekker dat ik op dit moment aan mijn tweede stuk monchou taart van de dag zit (schaam).

Balen zeg van die mislukte winkelmiddag. Ik zei toch dat jullie beter konden blijven (uit eigen belang ).

Wijn heb ik nooit echt lekker gevonden, alleen hele zoete witte wijn een beetje. Ik drink normaal eigenlijk alleen met oud en nieuw een slokje champagne, zeker met een jaar zwangerschap en borstvoeding achter de rug.

Maar als het dan echt moet dan vind ik een lekker mixje ook wel erg lekker .

Was wel gezellig geweest om samen Idols te kijken, ik ga er straks ook lekker voor zitten.

Manlief baalde trouwens wel dat hij zo beroerd was want hij vond het heel gezellig met jouw man.

Ik denk dat ik zo maar gezellig in mijn eentje voor de open haard ga zitten, haha.
Whahaaha, ik had echt moeten blijven, een mixje is idd nog veeeeeeeel lekkerder en nóg een stukje monchoutaart had ik ook niet afgeslagen En dan samen voor Idols...weet je wat, we boeken gewoon een keer samen met die meisjes een huisje Kunnen we gelijk weer meeten!

Nu ga ik trouwens echt naar beneden...
Wij zijn ook weer thuis.

Terugweg ging lekker snel....En vanaf Ris reed de trein meteen. Ella en Aimee hebben bijna heel de weg geslapen.

Ik vond het echt heel leuk vandaag. Toch gaat de tijd zo snel en is het nog te kort. Toch maar 1x voor een heel weekend gaan...

Verder vond ik het in de auto hartstikke gezellig. En Ella is zo'n lief knap meissie met lange donkere wimpers,

Krokus: jammer dat je er niet bij was, meeste kinderen waren wel wat ik er van voor had gesteld...Alleen Jasmijn niet haha. Dat kind is abnormaal snel. Kan gewoon praten. Niet 1 woordje, maar wel 5 of meer. I'm impressed! So cute...

En Mees kan los staan.

Dus ik zet mijn geld in op Mees die als eerste van de club loopt.

Vond het wel grappig om te zien dat Aimee echt los moet komen bij nieuwe mensen. Ik ben haar vooral gewend in haar vertrouwde wereldje waar ze het hoogste woord voert. En de oppas en de kindjes daar kent ze goed. Hier begon ze keihard te brullen toen ik haar meteen bij de rest van de gang dropte.

Nu hebben jullie zelf gezien dat Aimee genoeg eet en anders zorgt ze er zelf voor dat ze niets tekort krijgt haha...Ze heeft de vloer ook maar meegenomen.

En Floor heeft idd het volume van operazangeres. Je had niet overdreven Pebbles. En zo heerlijk ondeugend.

Ik zal zo eens kijken welk bakje ik heb meegenomen....Vrees het ergste haha. Want wij hebben thuis groen en blauw. Zou niet weten welke ik meehad. Welk merk gebruik je ? Wij Kruidvat opvolgmelk...Zal wel niet zoveel uitmaken, misschien vindt Floor het minder lekker. Zal eens kijken.

Ga zo ook idols kijken.
@babba: wij hebben ook kruidvat opvolgmelk dus dat komt goed uit. Kan je die van mij ook weer gebruiken.

Het was wel grappig ja dat Aimee echt even moest wennen aan al die andere kindjes terwijl ze juist als zo'n stoere meid overkomt altijd.

Die foto dat Aimee moet huilen staat ook op de groep.

@mmmoi: goed idee, samen een huisje boeken. En dan gaat er naast de monchou taart ook een fles passoa mee
Ha Pebbles.

Foto's zijn leuk!

Ja Aimee stoer dacht ik ook....haha wordt meer gevalletje van grote mond...klein hartje...

Seraj had net foto's bekeken...zegr hij...Aimee is de enige met zo'n lelijke neus...Aardig over zijn dochter he...

Neus is van pappa en hij heeft neus-complex,,,,
Hier is alles ook weer in diepe rust.... Ik vond het ook super leuk om jullie in het echt te zien! De beschrijvingen van de kindjes hier met hoe ze echt zijn, vond ik wel kloppen!

Jasmijn dat superkind met d'r gezellige geklets, Aimee met d'r mooie krullekoppie (en prachtige neus!) en zo heerlijk stofzuigertje spelen met Ella; smulpaapjes! Floor idd met het volume van een operazangeres en Mees heeft zich kranig geweerd tussen alle dames! Mooi ventje.

Jammer dat Roan en Krokus, Annie en Mats, Ringel en Mayte en Niniane en Kyran er niet bij waren. Jullie hebben wat gemist (vooral de overheerlijke taart van Mmmoi... ik had wel een suiker van 18,1.... oeps).

Ella heeft in de auto gelukkig nog even geslapen. Thuisgekomen eerst gevoed en daarna nog warm eten en toen hup naar bed. Zonder problemen, niet huilen, niet schreeuwen, geen gegooi met speentjes (babba, ik ben 'm echt kwijt... dat is de 2e in één week! Ik ga toch maar zo'n koord kopen).

Morgen een lekker relaxt dagje. Alleen even naar opa en oma.

Trusten voor straks!
@babba: haha, je zal maar zo'n papa hebben. Ik vind haar juist zo'n mooi koppie (inclusief neus) hebben.

@ris:suikers weer een beetje op orde? Je moet wel wat voor die taart over hebben.

Môge...

@Pebbles: Lekker geslapen, je laatste nacht in het huisje? En Floor ook nog een beetje? Jasmijn heeft goed geslapen nadat ze gisterenavond nog heel even Idols bij ons heeft gekeken Wel was ze in haar slaap geluid aan het maken, best irritant, want het was niet hard genoeg om manlief wakker te maken, maar wel hard genoeg om mij wakker te maken en te houden, hahaha! Maar ik ben niet naar haar toe geweest, het was meer een soort knorren/grommen. Haha, wel grappig, die melkbakjeswisseling. Gelukkig hetzelfde merk, maar weet je dan wel hoeveel schepjes erin zitten? Ws. 6 ofzo... Hier geen melkpoeder meer. Heb het nog wel in huis maar mevrouw wil het echt niet. Heel soms wel eens 's avonds voor het slapen gaan (of tijdens het slapen, tussendoor). Het bakje was dus zeker niet van mij!

@Ris: Zo dan, beetje teveel gesnoept/gegeten...ik vond mijn eigen taart ook zo lekker dat ik de neiging heb er nog eentje te bakken, vanavond visite. Maar ik heb niet alle ingrediënten in huis. Gelukkig maar voor mijn lijn

@Babba: Ach, Aimee is juist zo'n knapperd en mij is niks aan haar neus opgevallen hoor! Ik vond haar echt een beauty.

Jasmijn was vanochtend uit bed even tussen ons in en ze was helemaal in de talking mood. Beeeeebieebeeeebiee zat ze de hele tijd en nu ligt ze in bed maar ze wil eigenlijk zelf nog niet dus is het mamamamamamamamaamamama! Grappig hoor, zo'n kletskous in huis.

@Allen: Nou, jullie hebben het gelezen, de volgende keer huren Pebbs en ik een huisje en is iedereen welkom om te meeten/slapen! Haha kunnen we goed doorpraten bij een borrel (passoa is prima!) én een nieuwe monchoutaart.

Ik ga nou even douchen. Hoop dat Jasje wil gaan slapen want we gaan zo weer bij oma's op bezoek enzo. Manlief is naar de kerk en als hij terugkomt gaan we weg dus ik mag nog best opschieten. Moet ook nog wat in huis opruimen (vanavond komen vrienden eten) en de tas voor Jasmijn inpakken met eten e.d. dus ik ga maar stoppen hier. Later nog wel!!!

Jasmijn: 'Wahahahahabeebiebeebiebeebiemamamamamwahahahahaah' vertaling: 'Ik hoef niet te slapen mam, ben echt nog niet moe!!!'
@mmmoi: idols kijken was geen afgesproken werk maar het doorslapen wel. Ze was om 6 uur gisteravond al doodop. Nog even gerekt met rustig badderen en daarna het bed in. Vanmorgen om 6 uur werd ze wakker en heb ik haar in bed even melk gegeven en daarna weer teruggekieperd in bed want ik vond het nog veel te vroeg. Daarna heeft ze nog tot 9 uur doorgeslapen dus wij zijn ook weer lekker bijgeslapen. Ze ligt nu alweer in bed dus die is echt moe geworden van gisteren.

Manlief is ook alweer wat opgeknapt nog wel een beetje wiebelig maar hij is het bed weer uit.

Ik heb nu al zin in het huisje wat we samen gaan huren. We moeten maar snel een datum en locatie prikken dan hebben we nog ruim keus met huisjes.

Pepiet ook goed aangekomen? Ik heb je hier nog niet gezien.

Hey.....

Nou heel slecht nieuws.

We werden vanochtend gebeld uit Zuid-Afrika. De vader van mijn vriend is onverwacht overleden. Een hartaanval op zijn verjaardag, 53 jaar.

Dus nu tickets zoeken en dan zo snel mogelijk daar na toe. Dus ben voorlopig niet zoveel hier.
jemig babba, gecondoleerd. Zeg het ook even tegen je man. Wat een schrik.
Wat erg babba, en nog zo jong.

En hij kan er niet eens meteen heen.

Allebei heel erg gecondoleerd
Hoi meiden,

Allereerst Babba, wat erg van je schoonvader. He bah, weer een opa die veel te veel moet missen, wat jammer zeg! Gecondoleerd voor jullie beiden en heel veel sterkte voor je menneke!

Meiden, wat een lol zullen jullie hebben gehad!, Hahaha, Jasmijn de kletskous, jammer dat Mats er niet bij was, die is ook zo van het babbelen, mamamama, babbababababa, Pppppppppppppppprrr (inc veel spuug).

Ik was ook weer zo benieuwd naar Mees, de kleine krachtpatser! Mooie Aimee en Ella met haar donkere haar en Floor met die mooie vrolijke snoet!!! Gauw weer wat afspreken hoor!

Hier alles goed, wij zijn ook weer thuis, als we naar het zuiden gaan blijven we ook vaak slapen, Lief is nu aan het zingen, Mats ligt lekker te ronken en ik heb alles weer aan kant.

Nou, ik ga even bloggen! En op de groep kijken natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven