Zijn de dames van Libelle
zaterdag 14 augustus 2010 om 03:06
Zijn de dames en enkele heer "die nodig zijn om ze in toom te houden" van Libelle een breiclubje, of staan ze aan de wieg van een revolutie .
Abortus, stemrecht , vrije meningsuiting , dictatuur , noem maar op
Het zijn de vrouwen op de wereld die daadwerkelijk de veranderingen hebben veroorzaakt
Niet Einstein met zijn flitslampjes of Jules verne met zijn onderzeeer
En al helemaal Jaques Cousteau ( god hebbe zijn ziel) niet .
Vrouwen van 80 -70- 60-50 en 40 jaar halen het wereld nieuws
Niet met maatschappelijke problemen als , zit mijn tampon wel recht of mijn BH knelt welke maat moet ik dan hebben.
Nee de dames van Libelle ( die oudjes weet jullie nog wel ) halen het wereld nieuws met onderwerpen als ...
http://www.nujij.nl/fancl ... van-libelle.9470680.lynkx
http://www.volkskrant.nl/ ... rt_kaapt_site_van_Libelle
Overigens is deze onzin net zo belangrijk als , zit mijn tampon recht
Maar doe het maar eens na
Abortus, stemrecht , vrije meningsuiting , dictatuur , noem maar op
Het zijn de vrouwen op de wereld die daadwerkelijk de veranderingen hebben veroorzaakt
Niet Einstein met zijn flitslampjes of Jules verne met zijn onderzeeer
En al helemaal Jaques Cousteau ( god hebbe zijn ziel) niet .
Vrouwen van 80 -70- 60-50 en 40 jaar halen het wereld nieuws
Niet met maatschappelijke problemen als , zit mijn tampon wel recht of mijn BH knelt welke maat moet ik dan hebben.
Nee de dames van Libelle ( die oudjes weet jullie nog wel ) halen het wereld nieuws met onderwerpen als ...
http://www.nujij.nl/fancl ... van-libelle.9470680.lynkx
http://www.volkskrant.nl/ ... rt_kaapt_site_van_Libelle
Overigens is deze onzin net zo belangrijk als , zit mijn tampon recht
Maar doe het maar eens na
zondag 15 augustus 2010 om 00:22
nog even dan, anders mis ik te veel van de film.
en zonder goedbekeken begin heb je geen goedbegrepen einde.
hemera,
ik ben een einzelganger, dus voel mij overal een iridissi in het water.
een prettige voortbrenging van uw avond toegewenst.
met vriendelijke groet,
iridissi aka einzelganger zonder umlaut en hoofdletters.
en zonder goedbekeken begin heb je geen goedbegrepen einde.
hemera,
ik ben een einzelganger, dus voel mij overal een iridissi in het water.
een prettige voortbrenging van uw avond toegewenst.
met vriendelijke groet,
iridissi aka einzelganger zonder umlaut en hoofdletters.
zondag 15 augustus 2010 om 00:24
zondag 15 augustus 2010 om 00:39
Op Libelle loopt al maanden een verhitte Wilders discussie. Deze loopt altijd uit de hand. Michelle is tegen Wilders (terecht wat mij betreft, maar dat is een persoonlijke inbreng). Op een gegeven moment liepen de gemoederen zo hoog op dat Michelle een permaban kreeg en anderen een tijdelijke (iets met monniken en kappen, wat nooit helemaal synchroon lijkt te lopen ). Een forummer gooide prive gegevens op het net, een politica van de SP ging zich er mee bemoeien, ze hebben nog even op Viva vertoeft..... Kortom het werd steeds gezelliger!
En nu staan ze in de krant!
En nu staan ze in de krant!
zondag 15 augustus 2010 om 13:28
zondag 15 augustus 2010 om 13:37
quote:Artpiraat schreef op 15 augustus 2010 @ 13:28:
- op Libelle bestaat een vaste woordrollerclan uit twee dames die niemand met creatieve inbreng toestaan.En jij bent zeker één van de twee. Wat rigide om verder niemand toe te staan. Logisch dat daar dan gereld wordt, als jullie allemaal zo doen.
- op Libelle bestaat een vaste woordrollerclan uit twee dames die niemand met creatieve inbreng toestaan.En jij bent zeker één van de twee. Wat rigide om verder niemand toe te staan. Logisch dat daar dan gereld wordt, als jullie allemaal zo doen.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
zondag 15 augustus 2010 om 16:56
quote:Jaschenca schreef op 15 augustus 2010 @ 13:08:
Sinds afgelopen dinsdag: link naar topic bij Libelle
Even een kijkje genomen daar... Dan moet de rel daar erger zijn geweest dan de grootste rel op dit forum. Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat een complete pijler werd gesloten vanwege een rel, op geen enkel forum. Libelle heeft volgens mij daarin de primeur.
Pijlers sluiten om andere redenen dan een rel komt echter wel vaker voor.
Sinds afgelopen dinsdag: link naar topic bij Libelle
Even een kijkje genomen daar... Dan moet de rel daar erger zijn geweest dan de grootste rel op dit forum. Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat een complete pijler werd gesloten vanwege een rel, op geen enkel forum. Libelle heeft volgens mij daarin de primeur.
Pijlers sluiten om andere redenen dan een rel komt echter wel vaker voor.
World of Warcraft: Legion