Samsung Galaxy S
zaterdag 14 augustus 2010 om 22:37
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Samsung Galaxy S.
Helemaal blij mee alleen, en nu komt ie, ik kan er niet mee opnemen als ik gebeld word!
Op het scherm verschijnen een rode en een groene knop maar wat ik ook aanraak er gebeurt niets. Heel vreemd. Nu ben ik erachter dan als je op de 'home' knop (de middelste onderin) drukt je dan ook kan opnemen, maar die rode en groene knop moeten toch ook een functie hebben?
Dus.... heb ik een stomme smartphone of ben ik niet zo smart?
Oh, en leuke tips voor apps zijn ook welkom!
Helemaal blij mee alleen, en nu komt ie, ik kan er niet mee opnemen als ik gebeld word!
Op het scherm verschijnen een rode en een groene knop maar wat ik ook aanraak er gebeurt niets. Heel vreemd. Nu ben ik erachter dan als je op de 'home' knop (de middelste onderin) drukt je dan ook kan opnemen, maar die rode en groene knop moeten toch ook een functie hebben?
Dus.... heb ik een stomme smartphone of ben ik niet zo smart?
Oh, en leuke tips voor apps zijn ook welkom!
zaterdag 14 augustus 2010 om 23:14
Haha heb de Galaxy nu zon 6 weken, en inderdaad- had zelfde "probleem". (was er zo druk mee en had tuurlijk de handleiding nog niet gelezen).
Inderdaad over het beeldscherm vegen...(dacht echt, ja hoor heb ik weer, kan alles met dat ding, behalve bellen!)
Weet iemand trouwens hoe je de geschiedenis wist van de smsjes en telefoontjes? Er staan nogal wat op inmiddels, als ik ze gewoon verwijder blijven ze in de geschiedenis staan(bij contactpersonen).
Als ik deze wil wissen, komt in beeld: kan sns bericht niet verwijderen en alles blijft dan staan.Kan in de handleiding ook niks erover terugvinden hoe dat moet.
Verder super foon hoor!
Inderdaad over het beeldscherm vegen...(dacht echt, ja hoor heb ik weer, kan alles met dat ding, behalve bellen!)
Weet iemand trouwens hoe je de geschiedenis wist van de smsjes en telefoontjes? Er staan nogal wat op inmiddels, als ik ze gewoon verwijder blijven ze in de geschiedenis staan(bij contactpersonen).
Als ik deze wil wissen, komt in beeld: kan sns bericht niet verwijderen en alles blijft dan staan.Kan in de handleiding ook niks erover terugvinden hoe dat moet.
Verder super foon hoor!
zondag 15 augustus 2010 om 08:04
Het wissen doe ik zo: Druk de linker toets in, op het telefoontje, niet op het scherm. Dan zie je een aantal opties, waaronder 'Threats verwijderen'. Die moet je hebben. Dan kan je aanvinken (rechts) welke je wilt verwijderen.
Het wijst dan voor zich.
Ik heb mijn telefoon niet bij de hand, dus ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Het wijst dan voor zich.
Ik heb mijn telefoon niet bij de hand, dus ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
zondag 15 augustus 2010 om 10:13
zondag 15 augustus 2010 om 13:50
Dat was me ook al opgevallen Wind. Je kan geen foto aan bestaande contacten geven. Heel onhandig, want nu moet i eerst het nummer opschrijven. Gek he, dat dat niet kan.
De eerste keer dat ik gebeld werd wist ik het ook niet. Hoe moest ik hem nou opnemen?? Ik kwam er pas achter toen ik het boekje las
De eerste keer dat ik gebeld werd wist ik het ook niet. Hoe moest ik hem nou opnemen?? Ik kwam er pas achter toen ik het boekje las
dinsdag 17 augustus 2010 om 15:03
woensdag 18 augustus 2010 om 00:22
Thx voor de tips van de foto's bij de contactpersonen. Had al van alles geprobeerd, maar zonder resultaat.
Heeft iemand nog een tip om de knop "einde gesprek" tijdens het bellen de deactiveren? Tijdens het bellen ligt de telefoon tegen mijn gezicht en dan druk ik met mijn wang het gesprek steeds uit .
Heeft iemand nog een tip om de knop "einde gesprek" tijdens het bellen de deactiveren? Tijdens het bellen ligt de telefoon tegen mijn gezicht en dan druk ik met mijn wang het gesprek steeds uit .
woensdag 18 augustus 2010 om 18:24
woehaha.. had precies hetzelfde... ik had hem net een dag.. toen ging ie.. uhhhhhhh.. hoe kan ik opnemen... duurde even, boekje zelfs gepakt.. vegen... geinig..
ander vraagje
ik heb en dingetje app ? gedownload maar die bevalt niet, ik kan hem niet naar de prullenbak slepen.. hoe krijg ik hem van mijn telefoon af ?
ander vraagje
ik heb en dingetje app ? gedownload maar die bevalt niet, ik kan hem niet naar de prullenbak slepen.. hoe krijg ik hem van mijn telefoon af ?
donderdag 19 augustus 2010 om 06:45
Als je een app wilt verwijderen dan klik je op de linker toets van je telefoon. Kies de optie bewerken. Dan klik je de app aan en vervolgens weer op die linker toets. En dan is hij weg als het goed is.
Wat is 'en dingetje' voor een app dan?
En ik vind swypen juist helemaal niets. Jammer want het leek me ideaal. Ik ben veel langzamer met typen. Of moet ik gewoon wennen?
Wat is 'en dingetje' voor een app dan?
En ik vind swypen juist helemaal niets. Jammer want het leek me ideaal. Ik ben veel langzamer met typen. Of moet ik gewoon wennen?
woensdag 25 augustus 2010 om 08:58
Je kan task killer erop zetten via de market. Dan kan je alle teopassingen afsluiten zodat je battery niet zo snel op gaat.
Weet iemand hoe de bijgeleverder headset werkt?
Als ik hem erin doe . en iemand belt mij, dan gaat hij niet op de headset.
Als ik op headset klik dan gaat hij met bluetooth zoeken naar een headset.
Weet iemand hoe de bijgeleverder headset werkt?
Als ik hem erin doe . en iemand belt mij, dan gaat hij niet op de headset.
Als ik op headset klik dan gaat hij met bluetooth zoeken naar een headset.