klantonvriendelijkheid attractie
zondag 22 augustus 2010 om 17:20
vandaag in Alkmaar op de kermis geweest met de kids. Bij een aatractie kaartje gekocht maar helaas durfde mijn kind opeens niet meer.
bij het proberen terug te geven van het kaartje wezen ze op de achterkant 'geen teruggave"". op zich kan ik dat begrijpen maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.
Kortom deze verdiend wat mij betreft geen prijs voor klantvriendelijkheid
bij het proberen terug te geven van het kaartje wezen ze op de achterkant 'geen teruggave"". op zich kan ik dat begrijpen maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.
Kortom deze verdiend wat mij betreft geen prijs voor klantvriendelijkheid
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-08-2010 22:34
Reden: naam verwijderd -> smaad/laster
Reden: naam verwijderd -> smaad/laster
% gewijzigd
zondag 22 augustus 2010 om 18:13
zondag 22 augustus 2010 om 18:18
quote:thee schreef op 22 augustus 2010 @ 18:14:
Jammer trouwens dat het zondag is, het was een leuk vrijmiboto geweest. (Oef, zo fout vals ben ik anders nooit.... écht niet)Was ook mijn eerste gedachte.
Jammer trouwens dat het zondag is, het was een leuk vrijmiboto geweest. (Oef, zo fout vals ben ik anders nooit.... écht niet)Was ook mijn eerste gedachte.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 22 augustus 2010 om 18:18
zondag 22 augustus 2010 om 18:22
quote:pantalaimon schreef op 22 augustus 2010 @ 18:19:
Maar voor een goede zomiboto heb je ook een tegenstribbelende TO nodig, en ik vrees dat deze TO niet aan die beschrijving voldoet.
maar bij een zomiboto heb ik prosecco, op vrijdag gewoon rosé, dus de zondag biedt perspectief
lees : hij was net nog in de bonus bij Harry
Maar voor een goede zomiboto heb je ook een tegenstribbelende TO nodig, en ik vrees dat deze TO niet aan die beschrijving voldoet.
maar bij een zomiboto heb ik prosecco, op vrijdag gewoon rosé, dus de zondag biedt perspectief
lees : hij was net nog in de bonus bij Harry