Internetdating kletstopic
maandag 29 maart 2010 om 22:29
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
woensdag 25 augustus 2010 om 21:10
leuk om al die positieve dingen te lezen lady's! Dat geeft de burger moed
Ik ben er helemaal zeker van, mijn internetdate is echt raar. Ik ken hem dus nu 3 dagen, en hij praat constant over zn verleden, problemen, weer dat verhaal over zn ex en zijn gedrag in die tijd.
Ik reageerde vandaag later op een sms (ik was aan het shoppen, dus geen tijd voor mn tel) en vertelt ie me zojuist op msn dat hij me van hyves gegooid heeft omdat hij dacht het verpest te hebben en dat hij nooit meer wat van me zou horen!
Ik ben nu compleet afgeknapt. Deze man heeft teveel troubles, en is daar zo mee bezig dat ik daar helemaal niets mee wil beginnen, dus ook geen date!
pff wat kunnen mannen soms raar zijn....
Ik ben er helemaal zeker van, mijn internetdate is echt raar. Ik ken hem dus nu 3 dagen, en hij praat constant over zn verleden, problemen, weer dat verhaal over zn ex en zijn gedrag in die tijd.
Ik reageerde vandaag later op een sms (ik was aan het shoppen, dus geen tijd voor mn tel) en vertelt ie me zojuist op msn dat hij me van hyves gegooid heeft omdat hij dacht het verpest te hebben en dat hij nooit meer wat van me zou horen!
Ik ben nu compleet afgeknapt. Deze man heeft teveel troubles, en is daar zo mee bezig dat ik daar helemaal niets mee wil beginnen, dus ook geen date!
pff wat kunnen mannen soms raar zijn....
woensdag 25 augustus 2010 om 21:11
Tsja hij had geluk dat ie me te pakken kreeg... ik stapte net uit de auto (radio lekker hard) en had mn mobiel op stil staan, gelukkig hebben we dan nog een trilalarm! Ja duidelijk is ie gelukkig wel.
Hmm ja dat zet in inderdaad wel aan het denken... valt er echt nergens meer over te praten dan? Wij hadden namelijk des te meer dingen die we met elkaar wilden bespreken Kijk, mannen vatten subtiele hints nooit op, dus duidelijkheid geven is dan de beste keuze... en ja, je kunt dan de kous op de kop krijgen (jammer maar het heeft dan niet zo moeten zijn) of hij gaat erop in en jullie gaan heel binnenkort weer lekker op date!
Hmm ja dat zet in inderdaad wel aan het denken... valt er echt nergens meer over te praten dan? Wij hadden namelijk des te meer dingen die we met elkaar wilden bespreken Kijk, mannen vatten subtiele hints nooit op, dus duidelijkheid geven is dan de beste keuze... en ja, je kunt dan de kous op de kop krijgen (jammer maar het heeft dan niet zo moeten zijn) of hij gaat erop in en jullie gaan heel binnenkort weer lekker op date!
woensdag 25 augustus 2010 om 21:13
@ Granny: kappen met die handel! Deze man denkt alleen aan zichzelf en heeft totaal geen oog voor jou. Daarbij leeft hij zo te horen nog grotendeels in het verleden en volgens mij wil jij daar helemaal niet bij betrokken worden toch?
Zoals ik al eerder zei: gewoon verder blijven vissen! Bij mij kwam mr. Date net op het moment dat ik eigenlijk helemaal met dat internetgebeuren wilde stoppen... blij toe dat ik dat niét heb gedaan!
Zoals ik al eerder zei: gewoon verder blijven vissen! Bij mij kwam mr. Date net op het moment dat ik eigenlijk helemaal met dat internetgebeuren wilde stoppen... blij toe dat ik dat niét heb gedaan!
woensdag 25 augustus 2010 om 21:15
granny dat klinkt idd niet echt goed, meteen je van hyves gooien als je niet direct op een smsje reageert??ik zou heel hard weg rennen denk ik, lijkt me niet iemand waar je iets positiefs mee kunt opbouwen
en ja...jullie hebben allemaal gelijk haha morgen stuur ik m een berichtje met een hele duidelijke vraag voor 2e date en als ie niet wil, dan weet ik dat ook weer haha spannend!
en ja...jullie hebben allemaal gelijk haha morgen stuur ik m een berichtje met een hele duidelijke vraag voor 2e date en als ie niet wil, dan weet ik dat ook weer haha spannend!
woensdag 25 augustus 2010 om 21:19
woensdag 25 augustus 2010 om 21:24
idd, ik ren weg! Ik ben compleet afgeknapt. Dat probeer ik hem net op msn te vertellen, staat hem blijkbaar niet aan en ik merk aan zjn reacties direct dat hij een kort lontje heeft. Dus blijkt maar weer dat je intuitie het vaak goed heeft he!
Zeg, op welke sites zitten jullie eigenlijk? Ik zit al een tijdje op RP, maar ik heb de mannen daar wel een beetje gezien.
Zijn er nog leuke sites waar leuke mannen opstaan?
Zeg, op welke sites zitten jullie eigenlijk? Ik zit al een tijdje op RP, maar ik heb de mannen daar wel een beetje gezien.
Zijn er nog leuke sites waar leuke mannen opstaan?
woensdag 25 augustus 2010 om 21:26
Tnx! Hahaha ja hoe langer het duurt, hoe leuker het idd wordt ben allang blij dat we tegenwoordig niet alleen meer op flessenpost aangewezen zijn, maar er ook nog zoiets als mobiele telefoons bestaat
Ik wens jou in ieder geval voor morgen een superfijne verjaardag toe, met (fingers crossed) een nieuwe date op zak!
Ik wens jou in ieder geval voor morgen een superfijne verjaardag toe, met (fingers crossed) een nieuwe date op zak!
woensdag 25 augustus 2010 om 21:29
Mr. Date heb ik via Badoo opgeduikeld... is volgens mij niet een standaard datingsite, meer een profielensite waar je diverse soorten contacten kan leggen. RP heb ik ook een aantal jaar opgestaan, maar daar had ik het op een gegeven moment ook wel gezien...continue te hoge verwachtingen van de andere kant en teleurstelling op teleurstelling. Ik ben nog wel lid (passief) van Lexa, maar een date is daar tot nu toe niet uitgekomen. Een vriendin van me zit op e-matching... krijg een beetje het idee dat daar voornamelijk mannen boven mijn leeftijdscategorie op zitten (+ 35jr)... iemand anders nog ergens goede ervaringen mee?
donderdag 26 augustus 2010 om 07:14
Hoi
ik zit sinds dinsdag op rubensdating (sandratjuh bedoelde je die voor een maatje meer?)
Nadat mijn vriendin al sinds febr/mrt zeer gelukkig is met haar vriendje die ze hier opgeduikeld heeft wil ik het toch maar eens proberen!. Voorheen ook op Lexa en RP gekeken maar dat is al langer geleden!
Woehoe! heb een mailtje terug en het is echt een superleuk en spontaan berichtje! hij schrijft redelijk veel over zichzelf dus nu kan ik wat gerichter terug mailen.
ga ik nu snel doen!
ik zit sinds dinsdag op rubensdating (sandratjuh bedoelde je die voor een maatje meer?)
Nadat mijn vriendin al sinds febr/mrt zeer gelukkig is met haar vriendje die ze hier opgeduikeld heeft wil ik het toch maar eens proberen!. Voorheen ook op Lexa en RP gekeken maar dat is al langer geleden!
Woehoe! heb een mailtje terug en het is echt een superleuk en spontaan berichtje! hij schrijft redelijk veel over zichzelf dus nu kan ik wat gerichter terug mailen.
ga ik nu snel doen!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
donderdag 26 augustus 2010 om 08:51
donderdag 26 augustus 2010 om 10:00
Bibine, gewoon een eerlijk mailtje, dat je iemand ontmoet hebt waar het mee klikt en dat je het dan niet eerlijk vind om verdere verwachtingen te scheppen.
Is niet leuk om te doen maar wel zo eerlijk toch?
granny, gelukkig komt het nu zo eruit toch?? Heb ik ook al vaker gemerkt dat je beter toch net 2 weekjes of zo chat, mailt enz dan komen er toch al een hoop karaktereigenschappen naar voren die je liever niet in iemand vind.
Sailer, gaat pas blijken of je de juiste te pakken hebt als je elkaar in real live gezien hebt,,en dan moet er nog ...kan het verkeerde keus zijn.
Voor mij geld dat ik een beetje zo bekijk als uit gaan. je kletst eens met...en met ... en vanuit die gesprekjes groeit er iets of niet.
Sandra gewoon leuke date voorstellen meis,,wat kan je gebeuren
Is niet leuk om te doen maar wel zo eerlijk toch?
granny, gelukkig komt het nu zo eruit toch?? Heb ik ook al vaker gemerkt dat je beter toch net 2 weekjes of zo chat, mailt enz dan komen er toch al een hoop karaktereigenschappen naar voren die je liever niet in iemand vind.
Sailer, gaat pas blijken of je de juiste te pakken hebt als je elkaar in real live gezien hebt,,en dan moet er nog ...kan het verkeerde keus zijn.
Voor mij geld dat ik een beetje zo bekijk als uit gaan. je kletst eens met...en met ... en vanuit die gesprekjes groeit er iets of niet.
Sandra gewoon leuke date voorstellen meis,,wat kan je gebeuren
donderdag 26 augustus 2010 om 12:42
Bibine: inderdaad wat Poeselig zegt. Gewoon eerlijk zijn. beter dat dan dat je het (zonder dat je er erg in hebt) doodbloeden. Dat zou niet eerlijk zijn tegenover hem. En tja dat kan voorkomen toch dat het toch niet klikt, dat zal hij ook vast wel een keer gehad hebben!
Ook nummer 2 heeft terug gemaild. alleen helemaal onder het berichtje stond: Verstuurd vanaf mijn iPhone
Heeft hij dat er zelf onder gezet of is dat een automatisch iets? Snap de bedoeling namelijk niet zo goed (beetje show off?)
Nou ik ga maar even iets terug verzinnen.
groetjes
Ook nummer 2 heeft terug gemaild. alleen helemaal onder het berichtje stond: Verstuurd vanaf mijn iPhone
Heeft hij dat er zelf onder gezet of is dat een automatisch iets? Snap de bedoeling namelijk niet zo goed (beetje show off?)
Nou ik ga maar even iets terug verzinnen.
groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
donderdag 26 augustus 2010 om 19:27
Ohh wat leuk: ik krijg gewoon al kriebeltjes in mijn buik! Zit steeds te kijken of ik niet al een mailtje heb.
ondertussen al met beide wat gemaild en zit er weer helemaal in! leuk leuk leuk
ondertussen al met beide wat gemaild en zit er weer helemaal in! leuk leuk leuk
donderdag 26 augustus 2010 om 19:38
Bibine, even gechargeerd: je vind het sneu, laat niets merken en blijft met hem mailen. Uiteindelijk zal hij laten weten dat hij je wel eens wil zien. Dan zul je alsnog met de billen bloot moeten (no pun intended)
Het is nooit leuk zo'n bericht te krijgen, en meestal ook niet om te sturen.
Ik vind de oplossing van poezelig een goede, misschien heb je die ook al in de praktijk gebracht.
Adios, die opmerking staat standaard onder de mail die je vanaf de Iphone verstuurd (fabrieksinstelling). Je kunt de instellingen wijzigen en dat weghalen. Het lijkt me geen show-off. En bovendien, iedere boerenlul loopt tegenwoordig met zo'n ding.
Mijn date gisteren was erg leuk! Het idee dat ze een leuke meid is werd bevestigd. Wat gedronken, toen naar een leuk restaurantje en daarna zelfs nog even naar het café. Nul stille momenten en ik heb me geen seconde ongemakkelijk gevoeld. En dat was wel wederzijds, of ze moet goed toneel kunnen spelen. Bij het afscheid nog even gekletst, en na de drie zoenen net iets te lang in elkaars ogen gekeken. En toen een echte zoen. Een korte, maar een echte.
Ik heb haar vandaag laten weten dat ik het erg leuk en gezellig vond en dat ik het leuk zou vinden haar binnenkort weer te zien.
En nu hopen dat zij mij ook leuk genoeg vind voor een volgende date...
(is dit eigenlijk wel on-toppic, want geen internet date. Zij doorkruist mijn internetdate pad)
Het is nooit leuk zo'n bericht te krijgen, en meestal ook niet om te sturen.
Ik vind de oplossing van poezelig een goede, misschien heb je die ook al in de praktijk gebracht.
Adios, die opmerking staat standaard onder de mail die je vanaf de Iphone verstuurd (fabrieksinstelling). Je kunt de instellingen wijzigen en dat weghalen. Het lijkt me geen show-off. En bovendien, iedere boerenlul loopt tegenwoordig met zo'n ding.
Mijn date gisteren was erg leuk! Het idee dat ze een leuke meid is werd bevestigd. Wat gedronken, toen naar een leuk restaurantje en daarna zelfs nog even naar het café. Nul stille momenten en ik heb me geen seconde ongemakkelijk gevoeld. En dat was wel wederzijds, of ze moet goed toneel kunnen spelen. Bij het afscheid nog even gekletst, en na de drie zoenen net iets te lang in elkaars ogen gekeken. En toen een echte zoen. Een korte, maar een echte.
Ik heb haar vandaag laten weten dat ik het erg leuk en gezellig vond en dat ik het leuk zou vinden haar binnenkort weer te zien.
En nu hopen dat zij mij ook leuk genoeg vind voor een volgende date...
(is dit eigenlijk wel on-toppic, want geen internet date. Zij doorkruist mijn internetdate pad)
donderdag 26 augustus 2010 om 19:42
sailor: dat klinkt goed, leuk dat jullie zo'n gezellige avond hebben gehad
adios: spannend he om zo met iemand te gaan mailen, leuk dat je al zo snel reacties krijgt
bibine, ik zit ook een beetje met dat probleem, snap precies wat je bedoelt ik ben ook nog steeds met iemand aan t mailen en vind m best leuk en aardig maar meer gaat t ook niet worden vind t ook lastig om dit nu te moeten gaan afkappen maarja beter zo snel mogelijk doen dan m aan t lijntje te houden toch
adios: spannend he om zo met iemand te gaan mailen, leuk dat je al zo snel reacties krijgt
bibine, ik zit ook een beetje met dat probleem, snap precies wat je bedoelt ik ben ook nog steeds met iemand aan t mailen en vind m best leuk en aardig maar meer gaat t ook niet worden vind t ook lastig om dit nu te moeten gaan afkappen maarja beter zo snel mogelijk doen dan m aan t lijntje te houden toch
donderdag 26 augustus 2010 om 19:47
@ Sailor: wiehoe! Wat een goeie verhalen! Lekker als een date goed loopt... je moet het altijd maar afwachten natuurlijk. Jullie kenden elkaar toch al 'vaag'? Scheelt al weg als je elkaar al gezien hebt...
@ Sandra: en en en?? Al iets van meneer gehoord? Of heb je het smsje nog niet verstuurd? (ben ik weer te snel ) wacht ff, ik lees hem nu goed. Tsja bij twijfel niet verder gaan. is mijn devies. Heb ik vaker gedaan en geen van de keren pakte dat goed uit. Je gaat eigenlijk al met tegenzin naar de volgende date en dat wil toch niemand?
@ Sandra: en en en?? Al iets van meneer gehoord? Of heb je het smsje nog niet verstuurd? (ben ik weer te snel ) wacht ff, ik lees hem nu goed. Tsja bij twijfel niet verder gaan. is mijn devies. Heb ik vaker gedaan en geen van de keren pakte dat goed uit. Je gaat eigenlijk al met tegenzin naar de volgende date en dat wil toch niemand?
donderdag 26 augustus 2010 om 19:54
Wat leuk Sailor! En natuurlijk kun je dat hier posten 
We genieten virtueel met je mee Hoe oud ben jij eigenlijk?
Heb hem net een mailtje gestuurd met wat je voorstelde Poezelig. Vervelend is we dat hij me nog online kan zien staan op de datingsite, omdat ik zo mail met mijn dateman Nou ja, ben hem verder ook geen verantwoording schuldig natuurlijk.
Ik ben ook benieuwd of je hem nu mee uit hebt gevraagd Sandra!
Hihi, veel plezier met je mailavontuurtjes Adios
Enjoy!
We genieten virtueel met je mee Hoe oud ben jij eigenlijk?
Heb hem net een mailtje gestuurd met wat je voorstelde Poezelig. Vervelend is we dat hij me nog online kan zien staan op de datingsite, omdat ik zo mail met mijn dateman Nou ja, ben hem verder ook geen verantwoording schuldig natuurlijk.
Ik ben ook benieuwd of je hem nu mee uit hebt gevraagd Sandra!
Hihi, veel plezier met je mailavontuurtjes Adios
donderdag 26 augustus 2010 om 20:09
donderdag 26 augustus 2010 om 21:02
donderdag 26 augustus 2010 om 21:35
Hey bowiefan, dat klinkt goed zeg! En een heel stuk beter dan die J die ineens toch raar bleek te zijn.. Ik zeg: stel gewoon voor om van het weekend een bakkie te gaan doen 4km is te dichtbij om te blijven mailen!! Ik ben benieuwd!
Hier nog steeds vreselijk 'in luv' met mijn downloadman. (Ik tik dit ook vanaf zijn computer), families en vrienden zijn ontmoet en vakantie in oktober is geboekt Wist niet dat het zo fijn kon zijn met iemand!
Dus voor iedereen hier die nog aan het internetdaten is: gewoon volhouden!
Hier nog steeds vreselijk 'in luv' met mijn downloadman. (Ik tik dit ook vanaf zijn computer), families en vrienden zijn ontmoet en vakantie in oktober is geboekt Wist niet dat het zo fijn kon zijn met iemand!
Dus voor iedereen hier die nog aan het internetdaten is: gewoon volhouden!
donderdag 26 augustus 2010 om 21:45
ik ben nieuw met het internetdaten, sta nu sinds kort ook op RP maar ik ben een loser, durf niet te daten!!
ik ben bang dat de klik er in het echt niet is, dat het gesprek stilvalt blabla. en wat ik dan moet doen.
ben van mezelf best wel verlegen (merken de mensen in mijn omgeving vrij weinig meer van, maar toch) en merk dan toch dat dit een obstakel vormt.
maar kan iemand mij over de streep trekken? en goede tips voor een eerste date?
(misschien is dit hier ergens allemaal al besproken, sorry dan!
)
ik ben bang dat de klik er in het echt niet is, dat het gesprek stilvalt blabla. en wat ik dan moet doen.
ben van mezelf best wel verlegen (merken de mensen in mijn omgeving vrij weinig meer van, maar toch) en merk dan toch dat dit een obstakel vormt.
maar kan iemand mij over de streep trekken? en goede tips voor een eerste date?
(misschien is dit hier ergens allemaal al besproken, sorry dan!