tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
ik baal.....

...zus vind dat ik zeur en dat ik MO niet kan veranderen..dat ik te veel wil van een simpel mannetje wat niets gewend is..

Maar ik ben zoooo f#cking teleurgesteld over zijn gedrag soms.

Hele avond leuk leuk leuk met gvd iedereen en ik heb de hele avond nauwelijks contact met hem.

Hij stond dan wel heel lang met mijn zus te praten....oke,prima.

Maar ik snap gewoon niet dat als hij naar huis gaat dat hij geen momentje samen wil...
ik heb niet meer op zijn sms gereageerd.

Jammerdebammer.

Misschien maar gaan slapen en morgen verder denken.

Dumpen.....of niet?
Slaap er nou maar even een nachtje over Bieb. Misschien voelde hij zich een beetje buitengesloten omdat jij het leuk had en weet hij even niet hoe hij zich dan moet opstellen? Geen idee hoor, ik opper ook maar wat. Of bedoel je dat hij het de hele avond leuk had met iedereen?

Nou ja, enniehoe, slaap er even over.

Zo, net terug van schoonouders. Gebroken neus zag er (nog) redelijk uit maar je zag al wel de blauwe plekken en zwellingen opkomen. Neustussenschot is gebroken en wordt nu met een soort tampons en pleisters op z'n plek gehouden. Morgen moet ze gelijk naar het zkh voor operatie. Ze waren heel blij om weer thuis te zijn en dat wij er ff waren zodat ze even hun verhaal kwijt konden. Maar ze waren verder redelijk opgewekt maar wel helemaal gesloopt. Nu maar hopen dat de operatie morgen en de verdere verzekeringsafhandeling ook vlotjes verloopt.

Meiden, ik duik mijn bed in. Olief ligt er al in en begint morgen wrsl wat later.

Truste lieffies!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Volgens mij heb ik erg lang geslapen zeg. Word ik wakker, kijk naar buiten, wrijf in mijn ogen, en kijk nog een keer. Het is herfst! Het regent, het waait hard, en het is nog donker....

Ik duik zo mijn bedje nog maar ff in.
@Bor, wat leuk! Wuufke! En ze komt al over een week Hoe jong is ze?

@TH fijn dat het allemaal mee viel en dat je het leuk vond. Hoop dat je niet ziek gaat worden nu

@Bieb Vriend hier is ook niet van openbaar geklef. Dan ook alleen een kusje en weg is hij. Ik vind een beetje dat je zus wel gelijk heeft. Hoop dat je na een nachtje slaap je er anders naar kan kijken wijffie. Ben je niet gewoon heel onzeker? Of zoek je een 'excuus' om het uit te maken en dat je kan roepen, zie je wel? Je gaat niet voor mij! Zo lijkt het namelijk een beetje.
Mogguh...

*auw me hoofd*

Gisteravond gezellig met Ratteke aan de foon gezeten, plannen gemaakt voor vrijdag, toen nog even achter de pc en KNAL... migraine... Echt zo zonder waarschuwing, ineens je oog niet meer open kunnen houden, misselijk... Blegh..

Man heeft me 2 trappen af geholpen naar de slaapkamer (we slapen op de begane grond), me uitgekleed, pijnstiller gegeven en in bed gestopt. Toen heeft 'ie in de stromende regen de hond uitgelaten en daarna de hond bij mij op de slaapkamer gelegd zodat de slaapkamerdeur wagenwijd open kon blijven. Heerlijk die frisse lucht en het getik van de regen...

Nu gaat het wel weer gelukkig, maar ondanks hele nacht slapen toch uitgeput.

Bieb, heel naar als je je zo in de steek gelaten voelt en niet erkend. Maar zit er misschien wat in, wat Fran zegt? Wil natuurlijk niet zeggen dat wat hij doet goed is en wat jij daarvan vindt fout of zo. Maar kun je het gevoel van in de steek gelaten worden en niet erkennen van jouw bestaan/gevoelens door hem ergens op herleiden anders dan wat hij gisteravond dééd? Gaan je stekels misschien extra snel overeind doordat Conard je in de steek liet door geen aandacht te schenken aan wat jij wilde en je gevoelens niet erkende door zijn eigen gevoelens altijd voor te laten gaan? Zit dáár niet de pijn, die maakt dat je extra gevoelig bent voor wat MO doet/laat/zegt?

Hoe dan ook, je zo verdrietig voelen is Kaa Uu Tee en dat gun ik je niet. Hoop dat je er snel op een goede manier uit komt!!!

*gaat verder bijlezen*
Olijf, fijn dat ze goed thuisgekomen zijn!!! Veel beterschap en sterkte voor de komende dagen!!!
wakker....met zeer dak,dreuge bek en verstopte neus.

..juist ja,een kater maar dan niet die ene zwarte die hier lekker ligr te slapen.

fijn dat jullie Oliefpapa en mama gezien hebben vannacht Olijf!

Hoop dat jullie nu nog lekker liggen te slapen.

Drank maakte gisteren een zeur van mij,je hebt gelijk Frans.

Hij is niet van het openbaar klef doen en het was verder erg gezellig.

Grote groep mensen en weer veel gepraat en gelachen,ik heb zelfs nog een prijs gewonnen met de lootjes voor het goede doel. (een tas met 2 slechte cd's met hollandse hits en kinderliedjes,een dvd met openhaardvertoning en een dvd van CSI)

ik had alleen gehoopt dat 5 minuutjes met mij aan het eind niet teveel zou zijn....maar dan moet hij weg en wel direkt.

Snap ik dan weer niet...

Ik ga zo douchen en lapslet aanslingeren.

Geloof fat ik weer vanalles gemist hebt....nieuwe huisgenoot voor Borrie en de eerste dag van TH..
wat jij zegt Veronicas....klinkt me heel logisch in de oren.

Ik vergroot nu alle kleine dingetjes uit en dat is niet helemaal eerlijk naar MO.

Als ik nuchter ben heb ik dat beter in de peiling maar grenzen vervagen met een spetter op.

En wat naar van die migraine...voel je jje nu al wel weer beter dan?

Leuk dat jij en Ratteke wat gezelligs gaan doen.

Zo fijn als je niet al te ver uit elkaar woont.
Maar daar kan je het wel met hem over hebben toch Bieb?

Gewoon, als gesprek, en niet als jij te veel biertjes hebt gedronken

En als hij dat zegt "zo ben ik nou eenmaal". Dan kan jij antwoorden dat je nou eenmaal een enorme knuffelkont bent. Dus dat jullie dan voortaan samen naar zijn fiets lopen, hij even zijn armen om je heen slaat en je even fijn zoent/kust/aflebbert (doorhalen wat niet van toepassing is ) en hij dan wegfietst, ben jij blij, hij blij en jullie leefden nog lang en gelukkig.
Sorry lieverds, degelijk bijlezen en fatsoenlijk op iedereen reageren lukt me even niet.

Ik stort me wel op de brunchtafel, tast toe!

En bij het zoeken naar een plaatje kwam deze meneer ook om de hoek loeren bij de zoekopdracht "koffiemachine":

en koffie is geen koffie zonder Sjors toch?
Vroon

Ik had net bedorven boterhammenworst op brood... Ik stort me liever op jouw ontbijtje
Ik durf nog even geen koffie ..eerst wachten tot mn ibuprofen blijt zitten en gaat werken.

Maar Sjors wil ik wel

ochtendsex is goed voor de kater toch??
Isa en Zwart monster proberen samen om de whiskasmuis onder de bank vandaan te peuteren maar het lukt niet.

leuk om naar te kijken
Ieuw Fran! Bedorven boterhamworst.... Ieuw! *gruwel*

Bieb, ochtendsex is DE remedie tegen een kater!!! Breng je 'm wel heelhuids terug?
goedemorgen

Borrie, ik vind wuufke nu al geweldig met haar geknakt oor en vreemde pootjes. Maar ik heb dan ook iets met niet perfecte dieren

Vroon: hoe gaat het met je migraine

Ratteke mooie jurkjes, ben benieuwd naar je tattoo

TH, hoop dat het schoolgaande leven, snel gaat wennen. Vind het echt bijzonder knap dat je het gewoon doet

Ik was bij de dokter en heb nu een verwijzing naar de mensendieck. Zodat ik weer recht ga lopen en mijn houding verbetert
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
o biebs, Itsman is net als MO en dus ook de vriend van Cis. Niet zo van het geklef in het openbaar. Het is een zoen op mijn hoofd en dan hebben we het wel gehad. We lopen ook niet hand in hand als er anderen bij zijn.

Ik denk dat hij je ontzettend leuk vind maar gewoon een beetje een botte boer is en zich dus niet zo goed weet te gedragen. Dat wel weet (anders stuurt hij niet zulke smsjes) en dat dus ook op zijn eigen manier probeert goed te maken
Pcies Its

Tis even wennen...

Mensendieck... Ben benieuwd Its. Ga je wel een afspraak maken al vandaag?

Katten zijn zooooo leuk om naar te kijken als ze aan het klooien zijn

Ik ga straks hier de slaapkamer maar weer kattenproof maken. Vriend is een week weg geweest, nergens last van en hij is thuis en weer extreem moe, hoofdpijn, zere ogen... Dus we zijn er wel uit... hij is gewoon zwaar allergisch voor de katten

En ik weet niet wat te doen. Hij vindt dat de katten niet weg mogen, maar ik vind, zoals hij nu is, ook niet echt een optie...

Nouja, eerst maar de boel verschonen, zuigen en soppen...

Suggesties wederom weer welkom.
Ja, ik denk het wel. Want het is wel belangrijk dat ik zo snel mogelijk ga denk ik

Ik weet niet wat je zou kunnen doen wat betreft de katten. Misschien een anti-histamine voor hem.

mijn katten hebben onze peultjes opgegeten zucht
Its, kun je snel terecht voor Mensendieck? Zou lekker zijn als het snel helpt iig!

Fran, balen zeg van die allergie! Ontzettend lief van 'm dat de katten niet weg mogen, maar zo doorsukkelen is ook niks toch?

Loop anders 'n keertje bij 'n thuiszorgwinkel binnen. Die hebben van alles en nog wat voor zwaar allergische mensen (meestal huisstofmijtallergie en zo), misschien dat die nog tips of handigheidjes weten?
Ooh lees nu net dat Tommie van Robo is overleden,wat naar.

snotter snotter...heb even gelezen wat ze zelf schrijft en ik moet er even van janken,zo mooi en lief en warm over Tommie.

Ratteke ,cool dat je afspraak voor tattoo staat!!

die haarverf aanbieding klinkt goed.

Garnier is lekkere verf (alleen geen Etos hier in de buurt.)

Francis,wat een lief garnaaltje

(wij noemen die altijd naaltjes omdat neefje toen hij klein was dol was op garnalen eten en het niet kon uitspreken,

dan vroeg hij of oma nog naaltjes had )

en vwb vriends allergie...

de vriend van mijn vriendin heeft dat ook en daar mogen de poezen nu niet meer boven komen.

er wordt wat vaker gezogen en gedweild en dat helpt!!

Ollie was je ijsjesschepavond leuk?

goed dat jij zo positief ingesteld blijft op je werk,laat dat sjagerijnige mens maar een poepje ruiken!!

Leuke nieuwe nijn Borrie!

TH wat fijn dat je gevoel over de eerste dag goed was.

leuke medestudenten is ook belangrijk!

Pant,succs met solliciteren vanmiddag!!

Its,succes bij mensendieck,goed dat je er wat mee doet.

ik heb zelf cesar therapie (is vergelijkbaar heb ik begrepen) gehad jaaaaren geleden en daar heb ik nog steeds wel wat aan.
Ja, dat kan ik wel eens doen Vroon.

Nu hebben we al een speciale stofzuiger met antiallergie filters, speciale hoezen om beddengoed, antihistamine slikt hij al...

Met zijn eigen katten heeft hij niet zo een last. Toen ik bij hem in huis kwam, had ik eerst 2 katten mee, later is er eentje naar mijn ouders gegaan, maar toen werden de klachten al heel erg. Het was inmiddels een acceptabel niveau. Nu is de vierde kat, klein jaar geleden, weer terug bij ons (ouders rijden met de camper en mijn kat werd ziek en bang) en het is weer bal. Dus ik denk dat als mijn katten weg zijn, dat het dan acceptabel weer wordt. Maar hij vindt dat je katten niet zomaar weg kan doen. Is ook zo. Ik heb mijn honden ook niet kunnen houden. Ik voel me zo een loser als ik de katten ook weg moet doen.. Maar ik vind mijn vriend zijn levenskwaliteit belangrijker dan de katten hier houden om mijzelf geen loser te hoeven voelen.

Misschien dat ik gewoon eens rond vraag en als iemand opzoek is naar katten, de mijne aanbied.

Maar krijg nu al tranen in mijn ogen als ik er aan denk
Och lieve Fran.... wat voor keuze je ook maakt, een loser ben je niet! Dat weet je toch zelf ook. Hoe verdrietig het ook is, maar als het echt niet gaat, dan gaat het niet. En mocht het zo ver komen, dan kunnen de katten ook heel gelukkig worden in een nieuw huis.

Ik ben zelf nog altijd zoooo blij dat de vorige eigenaren van Poef hem weg hebben gedaan. Want hij is de meest fantastische kat ooit. En dat kunnen jouw katten ook zijn voor een ander.

Naar en rot blijft het wel, maar je bent geen loser als je je katten hierom ergens anders onder moet brengen.
Verstandelijk weet ik dat ook wel hoor Pant... Maar gevoelsmatig ligt het toch anders. En ik denk dat het dan toch steekt dat mijn katten weg gaan en die van Vriend wel hier blijven (waar hij na 12 jaar dus wel weerstand tegen op heeft gebouwd)
En daarnaast, ik heb de dames in huisgenomen toen man net 2 weken was overleden en heb zoveel troost aan ze gehad. Dus nouja, niet makkelijk enzo

Ander onderwerp

Ik ga schoenen aan doen en naar de markt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven