Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whaaa, de pc had vanochtend kuren waardoor ik hem niet aan kon doen, gelukkig is het nu ineens weer over...ik kan niet zonder hoor!

@Fotoalbum e.d.: Ik ben daar heel erg in. En dan bedoel ik juist overdreven bijhouden. In de zwangerschap had ik al een zwschdagboek dat ik iedere week bijhield. Foto's zijn afgedrukt t/m augustus en ook ingeplakt en bijgeschreven. Ga binnenkort sept t/m december doen ofzo (hoe meer je af laat drukken, hoe goedkoper )... Heb een schrift waar ik iedere week even kort de hoogtepuntjes in schrijf. Nieuwe tand erbij enzo. En ik heb 2 (!) invulbabyboeken die ik beiden heel goed bijhoud. Nou moet ik zeggen dat ik invullen enzo heel erg leuk vind om te doen, dus ik doe het graag en vaak!

Heb ook een eerste haarlok van Jasmijn, mijn bevallingsverslag, de doopkaart, de aangifte enz. enz. allemaal ingeplakt... goed hè?!?

@Niniane: Sterkte met de laatste loodjes meid. Wordt je man niet wakker van je gedoe 's nachts? Daar had de mijne altijd 'last' van. Ik moest tien keer piesen per nacht. Hij ook tien keer wakker zo'n beetje, ook al deed ik zachtjes (van wie heeft Jasmijn dat toch, hahaha). Nee hoor, als je hoogzwanger bent dénk je dat je alles zachtjes en behoedzaam doet, maar dat valt dan toch wel een beetje tegen midden in de nacht voor een ander, vrees ik.

Verder heb ik geen zin om te reageren. Ego hè.

Ik moet strakjes naar de supermarkt met Jasmijn op de fiets en ik zie tegen de kou op, brrrrr. Geen zin in, maar ik moet écht, want ik ga de laatste tijd nooit meer grote boodschappen halen 's avonds, waardoor ik overdag dingen kopen moet die dan op zijn. Tja...

Kreeg trouwens een mailtje van felicitas. Kun je mee naar CenterParcs met 40% korting. Heb de manlief al overgehaald. Gaan we lekker een keertje. Moet nog even op de site kijken wanneer. Mag nl. niet in de vakanties, en buiten schoolvakanties kan ik alleen het weekend en dan alleen nog maar tot zondag ook. Dat vind ik een beetje jammer. Misschien is er iets anders te regelen?!?
Hallo meiden,

Even snel, want ik word steeds van het internet afgegooid. Grrrr, rotpc. Hier alles rustig. Dametje groeit gestaag door. Ze is al bijna vier pond inmiddels. De gyn was verder tevreden. Ze is groot en ik heb veel vruchtwater en bepaalde waardes zijn niet echt optimaal, maar het loopt niet verder uit op het normale, dus ik mag rustig zo doorgaan. Wel om de week een groeiecho uiteraard. De gebruikelijk kalchten steken hier de kop op, zeer bekken en zere heup (geen idee waar dat door komt, heb het bij de andere drie niet gehad), maagzuur, misselijk, slecht slapen. Ach jullie kennen het vast nog wel (en sommige eerdaags weer opnieuw....). Het hoort erbij.

Verder stuiterende kinderen hier. Twee bijna jarig (ze worden alweer acht en negen, ze worden zo snel groooooooooot), sinterklaas komt er aan, de kerst, oud en nieuw, nieuwe baby en daarbij gaat de oudste dit weekend ook nog eens op kamp. Al met al zijn ze lekker van slag.

Ik las iets over een babyboel. Ahum, ik heb er drie (voor ieder kind een) en er staat alleen hun naam en eerste gegevens in. Ik kom er maar niet aan toe om er iets mee te doen. Foto´s ook nog steeds niet ingeplakt.

Ik vind het ontzettend jammer dat ik de meeting heb gemist. En daarbij ook niet op de groep kan komen om de foto´s te zien. Ik heb geen idee hoe ik foto´s hier kan invoegen, dus helaas weer geen foto.

Tot snel meiden, groetjes en liefs Barbara
Ja, toch gelukt. Twee mooie plaatjes van ons mannetje. De eerste in het zwembad, de tweede in de gootsteen toen hij even snel moest worden afgespoeld. Ze zijn al een maandje ofzo oud, maar toch.
Jee barbara wat wordt Max al groot! Het is al echt een heel mannetje, zo bb-af zeg maar. Laatste leuke foto. Zo doet mijn moeder Kyran altijd in bad. Vind ze makkelijk, hoeft ze niet met badjes, emmers, ed. aan de slag. Kan je je niet opnieuw aanmelden voor de msn?

@mmmoi Valt toch wel mee met de kou? Het is prachtig weer! Zonder wind met veel zon, heerlijk toch? Tenminste hier in het veense dan. Mss aan bij jou minder mooi?

N-man heeft idd last van mij. Hij loopt met nog grotere wallen rond dan ik. En ik begin idd ook wel een beetje lomp te worden. Omdraaien in bed bv. is een hele klus. En ook tig keer per nacht piessen ja. hahahaha nog maar 9,5 weken tot uitgerekende datum dus het schiet echt al op.
ff ego. Er mist 2800 euro uit de kluis op het werk. Ik ben 1 van de 5 mensen die de code heeft. Ben dus officieel verdachte. Moest vanmiddag op gesprek komen. Blijkt dat het geld verdwenen is tussen 1 en 15 oktober. Ik ben pas op 15 oktober begonnen. Dat heb ik ook aangegeven. Pfff. Buiten het feit dat ik gewoon weet dat ik het niet gedaan heb, kan het niet eens, omdat ik in die periode dus niet gewerkt heb.
jeetje Krokus, dus toch verhoord!??? Je was er al bang voor idd.....wat een gesodemieter zeg, kun je er nog wel bij hebben!

@Barbara....wat is Max echt al een ventje zeg! Vooral op die eerste foto lijkt hij al een hele peuter!

@Nininane, hier in het noorden is het weer echt zwaar pet. Het is wel droog maar ontzettend waterkoud en volgens mij is de zon bij jullie blijven hangen, want heb hem hier nog niet gezien.

In Limburg is zelfs sneeuw gevallen!

hier verder niks spannends, ga morgen weer werken...maar vind het eigenlijk ook wel even lekker om een paar dagen extra bij m'n meisje te zijn.....

Ben benieuwd hoe de reis van baba + LIef en Aimee is gegaan.......
Hallo hallo,

Pepiet, super zeg, gefelicteerd! Aan de ene kant jammer dat je soms in het weekend moet werken, aan de andere kant hoeft Mees dus niet vaak naar opvang oid. Goed gedaan meid!

Krokus, wat een rotsituatie op je werk. Zal wel geen lekkere sfeer hangen. lijkt me naar als iedereen elkaar verdenkt! Is er niet iemand ie in een keer een nieuwe auto heeft of een verre reis gaat maken? Sjonge, wat een k*tsituatie!

Uiteten ging super, maar we hebben dan ook een superkind. Mats is gistermiddag pas laat naar bed gegaan en werd uit zichzelf pas rond 18.00 uur wakker (hij slaapt nog steeds 2 keer 2 uur op een dag). Rond 18.30 uur zaten we heerlijk aan tafel in een rookvrije ruimte, Mats eten was opgewarmd door de kok en in een leuk bakje gedaan. Hij heeft met alle obers en klanten geflirt en was de ster van het restaurant, speelgoed heb ik niet eens nodig gehad. Het was heerlijk! Lief en ik vonden het beiden zeer geslaagd maar waren bovenal supertrots op superMats!

Vannochtend bij de oograts geweest vanwege gevreesde scheelhied, maar alles is goed. Nu begint Mats te piepen. Hij heeft dfruppels in zijn ogen gehad die hem een beetje pijn doen, best zielig! Die prikken op het CB vind ik tot daar aan toen, maar die stomme druppels, hij begreep er niks van. Maar gelukkig is alles goed en ziet hij waarschijnlijk goed.

Ik ga hem weer knuffelen!
Nou, ben naar de supermarkt geweest hoor. En zoals je al zei Niniane, het viel reuze mee. Het was dan wel heel koud maar daar kun je je op kleden. Verder wel zon en idd geen wind, heerlijk fietsweer dus! Veel boodschappen gehaald, fietstassen weer vol. Daarna nog bij schoonmoeder op de thee geweest en toen naar huis. Jasje in bad gedaan want die zat onder de snot en poep. Ook al was ze dan vanochtend ook al geweest; dit is een stukje frisser je bed in gaan. Ze zag er zo, hoe zeg je dat, 'ranzerig' uit. Ik weet er ff geen lief woord voor...iemand??? Daarna heb ik lekker Chicken tonight klaargemaakt, de man was inmiddels thuis en met Jasmijn aan het spelen. Ik heb wat van die reut door de staafmixer gehaald waardoor het op couscous leek en Jas heeft er heerlijk van gegeten. Helaas had ze heeeel laat in de ochtend liggen slapen en best lang, waardoor ze vanmiddag niet naar bed wilde, maar nu met eten al omkieperde van de slaap. Toetje kregen we er echt niet meer in en ze ligt nu al te slapen. Misschien wordt ze later nog wel wakker, dan geef ik haar wel een papflesje ofzo. Hebben jullie wel eens pyamapapje geprobeerd? Jasmijn vindt de banaanversie heerlijk en dat komt af en toe wel goed uit als ze weer geen melk wil enzo...oja bij de meeting heb ik het al laten zien...

Ik heb in mei 2 weken vakantie, terwijl heel veel scholen er maar 1 hebben. Daarom mag ik dan wél met de actiecode boeken op center parcs! Ga nog even vriendin bellen of ze mee wil en anders gaan manlief en ik met Jasmijn samen gewoon.

@Annie: Fijn voor je dat het uit eten zo leuk was. Is Mats dan in het restaurant in slaap gevallen of gewoon thuis pas? Best handig als dat zo lukt! Jasmijn slaapt van 19 tot 7, ook heerlijk, maar dan kun je 's avonds dus echt niet weg. Ja, met oppas. En dat is ook wel handig, die hoeft haar dan niet op bed te leggen, dat kan ik qua tijd dan mooi nog zelf even doen.

@Krokus: Jemig, waardeloos van je werk! Hoop dat ze de dader snel vinden. Heb jij enig idee wie het heeft gedaan? Wel vervelend, want iedereen gaat nu elkaar natuurlijk verdenken en dat verbetert de sfeer op de werkvloer niet echt vrees ik...

@Barbara: Leuk dat je weer even van je laat horen. Leuke foto's van Max. Doet echt zijn naam eer aan hè. Hoe lang en zwaar is hij nu?

Jasmijn heeft trouwens de afgelopen 2 nachten weer heerlijk doorgeslapen. Was ik vergeten te melden terwijl ik wel altijd loop te klagen als het weer niet gelukt is. Dus vandaar nu: JOEHOEHOE!!!

Volgens mij is Jasmijn echt langer en dunner geworden de laatste tijd. Ze is ook zó beweeglijk. Ben benieuwd, moet geloof ik volgende week naar CB. Moet dan in andere plaats want CB waar ik ging was alleen op mijn werkdagen open; niet handig.

Nou ik ga lekker van mijn rust genieten. Manlief moet vanavond weg, eten en afwas zijn al klaar, hoop dat Jasje slapen blijft...rustig avondje buis hangen! Ik kijk altijd 'Babyboom'; jullie ook?
@Annie Jee goed zeg van Mats dat hij zo lang op kan blijven en dan ook nog gezellig is. Hier is het uiterlijk om zeven uur klaar met de pret. Dus uit eten met z'n drieen lukt voorlopig nog niet.

Hier Kyran ook nog even in bad geweest voor het slapen. Ook hij zag er ranzerig uit (heb er ook geen ander woord voor).

Vanmiddag nog weer een goede actie van mij. Kyran was vandaag bij opa en oma dus kon ik lekker op de fiets naar de AH (wij hebben geen fietsstoel maar bakfiets en daar is hij nog net een beetje klein voor). En fietsen gaat op het moment beter dan lopen. Kom ik thuis realiseer ik me oppeens dat ik naar huis gelopen ben!!!!! AAARRGGHHHHH. Moest ik dus weer helemaal terug om fiets op te halen. Hoezo dement? Man als je al niet lekker loopt dan bedenk je toch wel na een paar meter dat je op de fiets was?
woehahahahahahahaaaaahahahahahaha (lach je niet uit hoor, alleen maar toe! *proest*) strakke actie!
hahaha, lekkere binnenkomer hier, die actie van Niniane. De zwangerschapsdementie slaat hard toe.

Gewerkt, gedanst en nu even lekker tijd om hier te beppen. Ik had echt een beetje een baal dag vandaag. De hele dag moe, duizelig, geen zin in werken. Daarna thuis snel met z'n allen gegeten en Floor in bed zodat ik kon omkleden maar Floor had andere plannen, ze zette het al op een brullen voordat ze in haar bed lag. Ik denk dat ze last van haar tandjes heeft ofzo. Nog maar even een half flesje ingekiepert want aan de borst was geen succes (lees: bijten en niet meer los laten, auwauwauw, en dan niet schrikkerig reageren want dan is ze helemaal over de zeik). Daarna spullen voor dansen bij elkaar rapen maar bidon was weg. Manlief doet de afwasmachine altijd en daar heb ik hem vorige keer ingezet. Manlief haalde gewoon z'n schouders op "weet nie". Ik helemaal pissed want zo gaat het altijd, hij gooit alles maar overal neer maar vooral niet onthouden waar. Ik heb toen in een kwade bui twee keukenkastjes vol met zooi over de hele keukenvloer leegegooid (zonder bidon te vinden) om daarna boos te vertrekken naar de dansschool. Kom ik terug, ligt natuurlijk alle zooi er nog en manlief loopt gestressed rond want hij is wat kwijt (GOH!) en Floor begint spontaan weer te brullen dus maar weer getroost. Vaatwasser nog ingeruimd en folders die Floor over de vloer had verspreid opgeruimd en nu dan ein-de-lijk zitten.

Ik ben eigenlijk nooit zo gestressed maar vandaag had ik het helemaal gehad.

*einde klaagmodus, nu is 't weer goed*

@krokus: gezeik op je werk zeg, maar als het goed is hoef je dus alleen maar even uit te leggen dat je er toen helemaal niet was en is het dan weer goed. Hoe gaat het nu met het vroege opstaan?

@mmmoi: het is weer afgesproken werk hoor, ik zit de laatste ochtenden heel verbaasd op mijn wekker te kijken als ik haar voor het eerst hoor, dan is het vaak al 6 a 7 uur.

Lekker naar Center Parcs in mei! Ik ben gek op de zwembaden daar.

@annie: super dat zijn oogje waarschijnlijk goed is! Dat uit eten klinkt harstikke gezellig, echt leuk dat jullie Mats mee hebben genomen.

@ringel: werk ze morgen, moet je het hele weekend weer werken?

@barbara: hee, had jij ook je pc weer gevonden . Wat een kereltje al die Max. En ook al flink wat haar erbij zie ik, dan lijken ze vaak meteen een stuk ouder. Ik zit ook nog steeds op de weelderige lokken van Floor te wachten maar tot nu toe is het nog niet veel soeps.

@niniane: ik blijf het gek vinden hoor, voor mijn gevoel nog maar kort geleden hadden we die slapeloze nachten met z'n allen en nu heb jij ze alweer. Succes d'r mee (ook voor je bedgenoot).

@ris: zit ik hier gisteren vrolijk tips te geven tegen tandjespijn, is Floor vanavond ook helemaal over de rooie. Volgens mij heeft ze ook last van tandjes. Gaat het al wat beter met Ella?

Hoe was je werkdag voor de klas trouwens?

Het was wel erg schattig vandaag toen ik Floor van het kdv op ging halen. Vanaf half 5 zitten alle groepen bij elkaar in de hal. Floor zat vrolijk midden in de hal met een teiltje autootjes voor haar neus. Af en toe kwam er een ander kind langszeilen die een autootje pakte of iets aan Floor liet zien en dat vond ze helemaal mooi. Toen ik haar begroete kreeg ik een prachtige brede lach en toen ging ze heel trots laten zien wat ze aan het doen was en dat ze met andere kindjes aan het spelen was. Echt zo'n "kijk mam" actie. Het was dan ook brullen toen ze in de maxi-cosi moest. Echt leuk om te zien dat ze het daar zo naar haar zin heeft.

Hahahaha, nog even voor het slapen gaan hier gekeken en me rot gelachen om die strakke acties van Niniane en Pebbs...ik zie het zo voor me, dat kastje leeg trekken manlief hier zou precies hetzelfde kunnen reageren...

Gelukkig was Jasmijn niet in de klaagmodus vanavond, die lag dus al om zes uur in bed en slaapt nog steeds (afkloppen!), ik ben zelfs even bij haar wezen kijken (!!) en dat ging goed.

Vriendinnetje vond het wel leuk om mee naar Centerparcs te gaan maar gaat met haar man overleggen. Hoop het! Anders met 3 dat is natuurlijk ook leuk...

Ow Pebbs, als we nog een keer een huisje willen huren en met een borrel voor Idols willen gaan zitten moeten we wel opschieten, want als je 'bezig' bent mag je geen alcohol meer ;-(
@mmmoi: oooow ja, helemaal vergeten dat dat dan niet meer mag.

Ik verwacht ook niet dat ik meteen zwanger ben hoor en anders heb ik ook lol genoeg zonder de passoa. Idols duurt denk ik nog een maand of 3?? Dus als we idols willen kijken is dat de termijn.

Na de kerst lijkt me handig maar misschien in januari ergens (finale idols??). En dan bij een leuke stad in de buurt zodat we nog gezellig kunnen gaan shoppen. Dat wordt dan ook wel weer vrijdag tot zondag denk ik, want maandag moeten we allebei weer werken.

Wilde je de mannen nog meenemen of kunnen we ze dat niet aandoen?

Ben ik nu de eerste hier???
ja!
goedemorgen

ik ben de tweede hier

euhmmmm, Mees heeft gisteren twee stapjes los gelopen. van de tafel naar mij op de grond! en later van de tafel naar Bram

ik ben zo trots! hij doet het ook niet heel voorzichtig, nee hij laat los en komt dan een soort van aanrennen!

niniane; jeee de zwangerschapsdementie heeft echt toegeslagen

ik ben er ook nog steeds niet helemaal van af. de rest wel??

Pebbles; Mannen!!! hier soms ook. zo van waar heb is datte....euh ja waar het altijd staat daar en daar. oja! altijd eerst vragen en dan pas kijken. zoeken kunnen ze ook niet.

Krokus; vervelend op je werk zeg. gelukkig weet je dat jij pas daarna weer begonnen bent, maar toch blijft het vervelend! hopelijk is het snel opgelost.
Ella's tandenproblemen zijn nog niet helemaal over. ze zit nog niet lekker in haar vel, maar ik kan het beter handelen. Het 5 minuten laten brullen en dan weer even troosten werkt Vaak hoef ik niet eens meer te gaan troosten, ze huilt zichzelf nu in slaap. Gek hoe dat veranderd is, dat deed ze eerst nml nooit.

Mijn werkochtend voor de klas was oké gegaan. Ik zou om half 4 meteen gaan evalueren met mijn baas. Maar die zei "tot volgende week". Waarop ik zei "maar we hebben toch een afspraak?" Zij weer: "uh... oh... ik moet naar de Pabo".

Wat moet ik daar nou weer mee doen??? Ik heb nog geprobeerd om een nieuwe afspraak te plannen (we hadden 's avonds MR, dus dat zouden we weer agenda's kunnen trekken) maar dat is ook niet gelukt. Wat vinden jullie? De arbo heeft geadviseerd dat we wekelijks evalueren. We hadden dus een afspraak, ik had het onthouden, zij had een dubbele afspraak gemaakt. Ik heb nog geprobeerd een nieuwe te maken, maar zij vergat het weer. Is het mijn verantwoordelijkheid om de hele tijd achter haar aan te lopen of moet ik het bij haar laten met als gevolg dat er niet geëvalueerd wordt wat dan weer nadelig is voor mezelf.

Komende week wordt het ook lastig om te evaluren omdat we dan ouderavond hebben. Ik wil ook niet steeds terug moeten komen voor die gesprekken; ik ben niet voor niks 2 dagen gaan werken! Daar komt bij dat we ook nog een ineens geplande studiedag hebben (ook lekker).

Ik word hier strontsjaggerijnig van en ook heel onzeker omdat ik dus niet weet wat ik ermee moet. Ik kreeg van iemand anders het advies om met de adjunct te gaan praten (maar dat ben ik zelf). Zou de vertrouwenspersoon iets kunnen betekenen? Of moet ik naar de algemene directie?

Krokus, jij hebt dus ook gesodemieter op je werk. Wel fijn dat je het gewoon niet gedaan kunt hebben, dat zal wel een opluchting zijn.

Pebbs dat zou ik ook gedaan kunnen hebben; gewoon alles uit de kast mieteren uit kwaadheid! En dan natuurlijk verontwaardigd zijn als HIJ het niet opruimt (haha).

annie, wat goed dat Mats het zo gezellig vond in het restaurant! Wij kunnen dat niet doen omdat Ella altijd rond half 7 al in bed ligt Zelfs het pannenkoekenhuis op vakantie ging niet door ivm haar slaapjes... Ach ja, dat komt vast wel weer.

Weet je al wat je wilt met de Pabo? Weet je waarom je zo vastloopt of heb je je gewoon verkeken? Loop je al stage? Ik vond de Pabo tot mijn eerste stage ook geen ruk aan, had ook elke toets niet gehaald (op één na....). Maar toen ging ik eindelijk naar mijn stageschool en toen wist ik wel dat ik door wilde zetten!

Niniane, strakke actie! Oh... ik heb echt meelij met je.... helemaal heen gelopen en dan ook nog eens terug en ook nog weer op de fiets naar huis....

Pepiet, wanneer ga je beginnen? Heb je er al zin in? Moet je nu veel regelen met opvang etc? Ik vind het wel echt supergoed van je!

Nou ga ik mijn meissie uit bed plukken, ze heeft al een uurtje geslapen (gek kind.... hafl 7 wakker, kw.over 8 weer in bed!)

Kus!
Goedemorgen!!!!

Ik heb er al een hele ochtend op zitten, Jasmijn heeft geslapen van 18 uur gisterenavond tot 7 uur vanochtend!!! Ik ben zó trots op haar! Toen ze wakker werd, was ze natuurlijk wel helemaal fit dus ze wilde niet nog even bij mij in bed blijven koekelen. Helaas. Dan maar er uit. Jas was gisterenmiddag/avond in bad geweest dus hoefde nu alleen aangekleed. Zaten we dus om kwart over 7 beneden. Half 8 zat de pap er in en Jasmijn in de box. Vroeg!!!!

Ben ik maar gaan schoonmaken; het toilet en verder alles beneden al schoongemaakt. Toen de maxicosi en de wipstoel gecleand en definitief naar zolder gebracht. Sentiment! Van daar een loopkar naar beneden genomen die ik met koninginnedag al op de rommelmarkt had gekocht voor vijftig cent ofzo Die schoongemaakt en geprobeerd de batterijen te vernieuwen. Dat is wel gelukt maar hij deed het niet, ook niet met nieuwe batterijen. Dus helaas geen lichtjes en geluid, maar je kunt er nog steeds heel leuk achter lopen hoor....haha! Als ze wat ouder is kun je hem ook ombouwen en dan kan je er op zitten. Tenminste, een baby kan er op zitten, wij niet vrees ik...;-)

Daarna nog een hele tijd met mijn zwangere collega zitten bellen, haar kindje is gezond maar wel aan de heel kleine kant dus moet ze drie keer per week naar het ziekenhuis voor ctg en 1x voor echo. Gelukkig voelt ze zich verder prima maar ze mag niks doen. In bed blijven of op de bank zitten. Heel klein stukje naar de bakker ofzo; verder niks. Lijkt me waardeloos! Ik ga vanmiddag bij haar langs.

Verder heb ik een druk programma vandaag, want ik moet grote boodschappen halen voor vanavond. Oom en tante van manlief komen eten. Hebben ze van ons gekregen voor 12,5 jarige bruiloft. Dus echt dinertje maken. Dat koken doet de man gelukkig, ik doe de boodschappen. Moet ik veel voor halen, gelukkig heb ik de auto gekregen van de man. Strakke planning dus; Jasmijn ligt in bed, ik ga nu douchen. Als ze uit bed komt naar de supermarkt, daarna wat eten en weer naar bed. Dan kan ik nog wat schoonmaken en als Jasmijn dan weer wakker wordt op visite bij collega. Druk druk, maar wel gezellig!

@Ris: Ella huilt zich nu ook in slaap. Jasmijn doet dat al maanden...ik vind het altijd zo zielig klinken maar ze heeft het echt nodig om tot rust te komen. Als ze echt erg moe is 'knort' ze alleen even een minuutje en slaapt dan gelukkig al. Misschien komt het omdat Ella nu wat ouder en daardoor beweeglijker/drukker is. Moet ze ook door te huilen even 'de dag van zich af zetten'. Lekker, die directeur van jou. Jammergenoeg woon je te ver, anders kon je bij ons op school gaan werken. Wij hebben een ontzettend leuk team en ook een goede directeur. Tenminste, meestal. En we hebben altijd collega's nodig. Haha. Degene die voor mijn zwangere duopartner invalt heeft trouwens per feb. een baan. Dus hij vertrekt. Moeten we weer wat voor regelen, en kan ik wéér zorgen dat diegene voor 3 maandjes ofzo ingewerkt wordt. Als ik jou was zou ik idd naar de vertrouwenspersoon gaan. Of naar het bestuur. Dit is niet normaal.

@Pepiet: Wow, los gelopen. Echt knap van Mees. Jasmijn probeert steeds een sec. los te stáán. Lukt soms ook nog.

@Pebbles: Ik denk niet dat de man mee wil. Maar ik denk ook niet dat hij een weekend zonder Jas en mij thuis wil zijn. Dat wordt een dilemma. Misschien kunnen we één nachtje afspreken? Maar er zijn nergens huisjes voor 1 nachtje te huur denk ik. Ik zal het hem wel eens vragen. Maar ik weet het antwoord eigenlijk al...
Goedemorgen, hier nu ook al weer een hele ochtend erop zitten. Meisje was pas tegen 7.45 wakker (heerlijk, uitslapen!!!!) en lief heeft haar eruit gehaald en fles gegeven.

@Pepeit, volgnes mij had je geschreven dat je vandaag een diesnt kon meedraaien, heel veel succes! En Mees al los lopen!!!!!! jeetje mineetje! wat goed!

@Pebbles, heerlijk he mannen!? kan me heel goed voortstellen dat je dan spullen uit de keukenkastjes pleurt.......zou ik ook hebben kunnen doen, en hem toegebeten dat ik verwacht dat de spulllen weer opgeruimd zijn, als ik terug kom, gelukkig voor hem ben ik s'avonds bijna altijd thuis (behalve als ik werk) Ben dan denk ik wel meer van het soort dat met servies gaat smijten (gelukkig hebben we voor mayte plasticborden, zo helder van geest ben ik dan ook wel weer, anders zoveel rommel wat meisje dan weer in d'r mond kan proppen)

@mmmoi, succes vandaag met alles!

@Ris, ik zou een schriftje oid bijhouden met jouw ervaringen van hoe het is verlopen en hoe het maken van afspraken is verlopen, een soort van logboek zeg maar (maar probeer wel zo objectief mogelijk te zijn) Jij bent afhankelijk van je evaluaties met je directeur, maar als deze jullie afpsraken vergeet, dan is dat gewoon mega vervelend, omdat jouw traject in gevaar komt (het lijken wel eensoort van pesterijtjes, net alsof ze je op deze manier er uit willen werken, of zie ik dat nu verkeerd, normaal gesproken zou een directeur toch meer allert op dit soort dingen zijn en zijn personeel willen helpen om op een goede manier terug te komen) Maar is natuurlijk maar wat ik van jouw kant lees.

vandaag weer werken, en als het geod is weekend vrij. kan zijn dat ik zondagochtend nog meot werken, maar hoop van ganserharte niet. We draaien op dit moment met 6 mensen een groep die een 24 uurs begeleiding vraagt das dus werken tegen de bierkaai (normaal gesproken zijn er 10!!)

*zucht* ga maar eens wat eten!
Drukke ochtend weer gehad hier. Floor werd vanochtend om half 6 al wakker van de wekker van manlief dus maar even aan de borst gegooid en daarna weer terug in bed. Toen om half 8 opgestaan, boterham eten en gaan zwemmen.

Thuisgekomen moest meisje nog wat fruit en daarna heeft ze vrolijk achter de stofzuiger aangekropen. Floor in bed gedaan, wasje gedraaid en nu lekker op de bank met de notebook en de herhaling van atwt kijken (ik loop echt al 1,5 maand achter).

Alle troep zit weer netjes in de kastjes. Normaal ben ik niet zo opvliegend maar dit gebeurd zeker een paar keer per week. Manlief houdt niet van zichtbare troep en alles dat je op tafel legt verdwijnt. Dan kan het dus echt overal liggen, op zolder, in kastjes of laatjes, achter de boeken in de boekenkast. Gisteren was ik het dus even helemaal zat.

Vananvond nog lekker uit eten met de damen van mijn zwangerschapsgym, zonder kinderen deze keer.

@ringel: haha, ik heb inderdaad niks breekbaars op de grond gegooid, zoveel beheersing had ik nog net wel.

Werk ze vandaag.

@mmmoi: het was een mooi idee maar in de praktijk wordt het dus erg lastig. Daar gaat onze Passoa/Idols avond.

Manlief hier vindt het allebei wel goed denk ik, een weekend mee of een weekend zonder ons. Wel lief dat hij jullie niet kan missen.

@Ris: ietsje meer rust met Ella, dat is wel lekker. Laat die tand nu maar snel komen. Gedoe op school weer, ik zou er wel op staan dat je begleiding krijgt, afspraak is afspraak.

@pepiet: hoera, de eerste losse stapjes van alle kinders hier! En hij is nog wel de een na jongste.

Nu even atwt verder kijken

ringel; thanx. ik moet idd vandaag een halve dienst mee draaien. en daarna tennisen en dan mag ik op de bank ploffen. kreeg toevallig vandaag weer een uitnodiging voor een gesprek. maar das verder weg. dus die hou ik nog ff appart en kan ik altijd nog afbellen.

ik ga de speelgoed kast hier opruimen. sint is weer in aantocht dus er moet ruimte komen ::)
Zo, alle boodschappen zijn in huis...wat een gedoe zeg. Niet normaal wat een voorraden. Jasmijn wilde tussen de middag niets eten. In de auto had ze ook over haar jas en shirt heen gespuugd, echt kots zeg maar, best veel ook. Dus ik denk dat ze niet echt lekker was. Vanochtend had ze een groot bord pap op en ook nog behoorlijk wat diksap later, dus ik maak me geen zorgen. Ze ligt nu lekker te slapen.

Ik ga nog even met de poetslap overal doorheen en een routeplanner naar mijn collega's huis printen. Tomtom is uitgeleend, al bijna een week, en nog niet terug...zwagers...!!!
Goedemiddag, mijn eerste stagedag zit erop. et was leuk en volgens de juf ging het allemaal heel goed. Kinderen vonden me vooral lief, hihihihi. Ik heb lekker met een klein groepje zitten rekenen maar heb de klas ook een half uurtje alleen gehad terwijl ze aan opdrachten aan het maken waren. Aangezien het vrijdag is en kogen de sint komt waren de kinderen best hyper, maar het ging wel goed. helaas heb ik ook vnadaag nog steeds geen superenhousiast gevoel, misschien volgende week wel.....

Pepiet, wat een menneke heb je toch, snelle jelle!

Ben benieuwd hoe het met Babba gaat! Wat een rottijd.

Nou, ik ga Mats ophalen, heb afgelopen 20 min nog snel wat dingen gedaan! Altijd zo heerlijk om hem weer vast te pakken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven