3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier ook verschrikkelijk te bidden voor hun.

Terwijl ik niet eens gelovig ben....



Shit zeg, ik weet het echt ff niet meer, wat moet IBI wel niet voelen.....
Als er een god bestaat waar is hij dan nu?
Alle reacties Link kopieren
ik hoop druk bezig met voor HiH en Ibi zorgen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik ben weer thuis.



IBI zal even op je topic lezen!
Alle reacties Link kopieren
Jezus Ieb

Ook hier een

Ik denk aan jullie...

Wat een verdriet, wat een zorgen...

Dit zou niemand mee moeten maken...

arme Ikbenik
Alle reacties Link kopieren
Ibi: heb het gelezen en ook daar al even gereageerd, maar nogmaals een dikke voor jou en HIH. Ik duim voor jullie en brand een kaarsje!

Alle reacties Link kopieren
Verdorie IBI! Hoe is dit nou toch weer mogelijk, waarom hebben ze niet eerder naar die hoofdpijn gekeken.



Oh meid, ik weet niet wat ik moet zeggen tegen je, je hebt nergens wat aan. Heel veel sterkte!



Zijn jullie nu in Dijkzigt?
Zijn nu idd bij het Erasmus mc hij ligt aan de beademing
Alle reacties Link kopieren
Iebje, hoe kan dit nu ineens? Is het een complicatie van de chemo of is dit op zichzelf staand?

Ik ben in gedachte bij je lieverd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Lieve Iebs, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!

Wat een kauuteezooi!



Ik denk aan jullie.. sterkte..
Alle reacties Link kopieren
Lieve Iebs, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!

Wat een kauuteezooi!



Ik denk aan jullie.. sterkte..
Alle reacties Link kopieren
Is iedereen druk bezig?
Alle reacties Link kopieren
hey Appeltje



ben niet zo druk bezig, maar ik denk dat iedereen met haar hoofd bij Ibi en HiH zit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik ga even aan de wandel, tot later
Alle reacties Link kopieren
Dat zal misschien wel zo zijn ja Roosje..



Hoe is het met je?

Weer leker gekleid vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Wandel ze Friez!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom me ook weer even thuis melden
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 02 september 2010 @ 18:58:

Is iedereen druk bezig?



Neuh niet echt, minigravin ligt in bed maar ik zit eigenlijk alleen een beetje wezenloos naar het bericht van IBI te kijken. Wat moet dit nou?



IBI, gelukkig zit je in een prima ziekenhuis maar wat een diepe put dit. Meid, je bent zo sterk geweest, hier kom je ook door. Je bent een topwijf!
Alle reacties Link kopieren
Denk dat iedereen inderdaad een beetje onder de indruk is van de berichten van IBI.
Alle reacties Link kopieren
nee, niet gekleid, wel de neiging gehad een asbak naar een groepsgenoot te gooien

heb het daarna maar met boksen opgelost
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
oh en mijn evaluatie is naar voren geschoven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Oei.. Een boze roos! Wat was er gebeurd?



En evaluatie naar voren geschoven.. is dat gunstig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven