3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
quote:Gravinnetje schreef op 02 september 2010 @ 22:04:

[...]





Niet spannend maar wel goed nieuws eigenlijk. Wij werken beiden die kant op.......Het is spannender dan mijn dag... maar dat weet hij niet, want dat vraagt ie niet.. en ik zeg het lekker niet!!!
Nou Graaf... ik heb weleens gehoord: Zoals je iemand krijgt raak je hem/haar ook weer kwijt!
Alle reacties Link kopieren
Wil je over het verdrongen idee nog wat kwijt of wil je het weer onder je pet stoppen?
En sinds ik hele dagen ondergeschiktje speel... heeft ie alle vrijheid he *knipoog*
Alle reacties Link kopieren
Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ga je geen rare dingen in je hoofd halen hoor Bi!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, dat zal wel loslopen denk ik. Maar waar haal je dit idee ineens vandaan? Zit er al langer wat te werken?
Heeft ie al roze blousjes gekocht?
O nee... ik stop het niet weg hoor....



ik denk er best vaak aan... serieus... maar omdat ik zelf ook zo slecht ben geweest denk ik alle signalen te herkennen... en die zijn er niet!



En ik zou het nog niet eens erg vinden op dagen zoals deze!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dat ook juist de cru Bi. Jij werkt nu hele dagen en hij is nu de huisman. Is nogal een ommezwaai voor een man.
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 22:07:

Heeft ie al roze blousjes gekocht?Neuhhh hij heeft de hele week dezelfde trui al aan omdat ik te lui ben geen tijd heb om te wassen



Ik weet dat ik spoken zie...ik weet het!!
En ik weet zo zeker dat ie niet meer in de Markt ligt
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:09:

En ik weet zo zeker dat ie niet meer in de Markt ligt
Dat is ook zo Gravinnetje... van dat huisman zijn! Is ook een hele ommezwaai... en hij werkt daarnaast ook nog best veel uurtjes. Maarja... mijn slechte brein denkt dan gelijk.. een uurtje of 2 in de week kan hij makkelijk wegmoffelen!
Als ie al de hele week in dezelfde trui loopt is er niks aan de hand Bi.
En vorige week had ie het steeds over Sanne... en interior-designster (ofzo) waar hij een project mee ging doen. En daar had ie zooooo'n zin in... want Sanne is zoooooo'n leuke meid.



Project gaat overigens niet door
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 22:11:

Als ie al de hele week in dezelfde trui loopt is er niks aan de hand Bi.Ook niet als het een hele leuke trui is??
Alle reacties Link kopieren
Tja, daar heb je gelijk in. Graaf kan zelfs hele dagen wegmoffelen als hij zou willen. Maar als ik daar bij stil moet gaan staan......



Je maakt jezelf wel gek met dit soort gedachten. Heb je er echt reden toe om zo te denken?
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem zelf gebreeen of gehaakt?
Ik denk niet dat ik er reden toe heb Gravinnetje...



maar zoals ik al zei... dit is de manier waarop wij elkaar hebben leren kennen. Een jaar (!) lang wisten onze beide partners niets van onze ontmoetingen terwijl we een vrij hechte vriendengroep waren. En de rekening (op het gebied van vertrouwen) betalen we daar nog steeds voor!
quote:Gravinnetje schreef op 02 september 2010 @ 22:12:

Heb je hem zelf gebreeen of gehaakt?Neuuuhhhhhh ik ben allergisch voor handwerk
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is heftig Bi, je vriendengroep is nog wel in tact? Ik snap dat je dat dwars zit. En zeker dat je daar aan denkt nu. Maar toch, laat het los. Je maakt jezelf gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:13:

[...]



Neuuuhhhhhh ik ben allergisch voor handwerk Kijk dan heb je daar de oorzaak van zijn gechagrijn! Handwerk kunnen ze best waarderen zo op zijn tijd.......
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:13:

[...]



Neuuuhhhhhh ik ben allergisch voor handwerk Ja, maar soms is handwerk goed, Bi! Maar daar brei je dan weer geen trui van!
Alle reacties Link kopieren
wat graaf zegt dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven